Heumeu!quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:26 schreef staticdata het volgende:
jongens jullie zitten nog geen week bij de clan! om dan al gelijk admin rechten te krijgen, lijkt me iets teveel van het goede. zover ik weet, heb je geen minor admin right maar gelijk alle rechten. (correct me if im wrong).
wees blij dat je die shit niet heb trouwens, daardoor kan ik heel me pc opnieuw gaan installeren
haha was ook meer een melding dan een vraag
[quote]
ik heb ook eerst 3x onder het bureau van escape moeten zitten om het te krijgen.
Als het goed is kun je alles apart toewijzen in BF2CC.quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:26 schreef staticdata het volgende:
jongens jullie zitten nog geen week bij de clan! om dan al gelijk admin rechten te krijgen, lijkt me iets teveel van het goede. zover ik weet, heb je geen minor admin right maar gelijk alle rechten. (correct me if im wrong).
Kun je niet eerst beter proberen om BF2 er helemaal af te gooien (incl profielen) en daarna opnieuw installeren en dan kijken of hij werkt?quote:wees blij dat je die shit niet heb trouwens, daardoor kan ik heel me pc opnieuw gaan installeren
oke hier is vast wel een japans oosterse wijze quote op van de macdonalds maar ik kan er zo niet 1 bedenkenquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:34 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Als het goed is kun je alles apart toewijzen in BF2CC.
[..]
Kun je niet eerst beter proberen om BF2 er helemaal af te gooien (incl profielen) en daarna opnieuw installeren en dan kijken of hij werkt?
De hersenen zijn net zoals een parachute, hij werkt alleen als ie open is? die?quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:36 schreef egg-bird het volgende:
[..]
oke hier is vast wel een japans oosterse wijze quote op van de macdonalds maar ik kan er zo niet 1 bedenken![]()
Ik vraag ook niet om admin rechten, ik suggereer alleen dat er welicht overdag wat meer mensen met admin moeten rondlopen, ik heb mezelf nie genoemd ofwel? ;Pquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:26 schreef staticdata het volgende:
wees blij dat je die shit niet heb trouwens, daardoor kan ik heel me pc opnieuw gaan installeren
ik heb ook eerst 3x onder het bureau van escape moeten zitten om het te krijgen.
en is mijn geld nou overgekomen?quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:57 schreef Sickert het volgende:
@ Escape hoeveel geld moet je nog voor de server?
spam nog eens ff wat!!!
Ach het moet natuurlijk niet zo zijn dat als er genoeg geld is dat het geld dan niet meer welkom is, zo kan er een volgende keer minder betaald worden.quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:57 schreef Sickert het volgende:
@ Escape hoeveel geld moet je nog voor de server?
spam nog eens ff wat!!!
of gewoon net zoals zaterdag een SF dagje ipv een nieuwe server erbij...quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:04 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ach het moet natuurlijk niet zo zijn dat als er genoeg geld is dat het geld dan niet meer welkom is, zo kan er een volgende keer minder betaald worden.
Hoe meer geld hoe beter
Ik zeg SF server ernaast![]()
haha maak je t daarna toch voor 3 maand in 1x overquote:Op woensdag 26 juli 2006 17:07 schreef Sumera het volgende:
Mn ouders laten mn niks sturen ;/
Ach nog 6 maandjes te gaan todat ze niks meer te zeggen hebben <.>
zie OP voor dataquote:Op woensdag 26 juli 2006 17:11 schreef egg-bird het volgende:
[..]
of gewoon net zoals zaterdag een SF dagje ipv een nieuwe server erbij...
quote:
quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:33 schreef escape_nl het volgende:
escape meld zich en is oud genoeg
whi ik ben homo gaat al goed :dquote:Op woensdag 26 juli 2006 17:50 schreef ThaSaint het volgende:
woohoooooo ik ben tot homo benoemd dat is fijn om te weten![]()
![]()
![]()
nu weet ik ook eens hoe het voelt
Hebben ze ook een [centraal] Homo'squote:Op woensdag 26 juli 2006 17:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
Oh wacht ik had al toestemming omdat ik in de Crew zitbekijk iig niet [Centraal] Twee vuisten
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |