wat is dat sterretje?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:19 schreef Webkim het volgende:
[afbeelding]
Nog even over Dream Cream: ik smeer die na het reinigen héél dun op mijn gezicht en eerlijk is eerlijk, ik heb in geen honderd jaar zo'n puistjesvrije huid gehad.
Je hebt geen favoriet? Tsja ik ben al eens in de Kalverstraat geweest maar ik dacht misschien is het de moeite waard om naar de Leidsestraat te gaan... Het is maar net welke leuker is, zeg maar. Echt nuttig is het ook niet om naar twee dezelfde winkels te gaan. Eerst bij de ene alles snuffelen en dan bij de andere alles kopen.quote:
Ik vind de Kalverstraat fijner, die verdiepinkjes vind ik leuk.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:22 schreef p-etr-a het volgende:
Naar welke winkel kan ik beter gaan in Amsterdam?
Dat is wel heel irritant ja! Is dit de enige shampoobar waarmee je moeilijkheden hebt?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:22 schreef Ardenlyn het volgende:
heb nog een keer die juniper gebruikt maar ik vind het hlemaal niets. M'n haar is nu vet en ik kan het weer gaan wassen
Ik ga misschien woensdag karren naar Amsterdam met moeders, dan ga ik gewoon naar allebei.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:32 schreef MissFrodo het volgende:
Kalverstraat is leuk met de kelder en bovenverdieping, lekker knus.
Leidse is erg gezellig, vind ik en de Leidsestraat is ook een leuk straatje.
Kalver is zo'n mega straat.
Dank je! Ik hoop dat het doorgaat!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:38 schreef MissFrodo het volgende:
Dat is een goed idee Shirley, alvast heel veel plezier!!
Leukquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:33 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik ga misschien woensdag karren naar Amsterdam met moeders, dan ga ik gewoon naar allebei.
quote:
Met die andere (korma) krijg ik last van hele nare droge handenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:41 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Dat is wel heel irritant ja! Is dit de enige shampoobar waarmee je moeilijkheden hebt?
Ok sorry, maar ik moet hier eventjes iets van zeggen, bedoel het niet rot, maar doe er je voordeel meequote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:47 schreef Ardenlyn het volgende:
[..]
Met die andere (korma) krijg ik last van hele nare droge handen. Vind het wel jammer want het schuimd enorm lekker die bars.
Exactly. En is het dus wel "ik word" en niet "ik wordt" omdat het wel "ik loop" is en niet "ik loopt".quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:01 schreef Vava het volgende:
Nuttige tip! En in het werkwoord schuimen komt sowieso geen "d" voor dus in de stam ook niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |