wat is dat sterretje?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:19 schreef Webkim het volgende:
[afbeelding]
Nog even over Dream Cream: ik smeer die na het reinigen héél dun op mijn gezicht en eerlijk is eerlijk, ik heb in geen honderd jaar zo'n puistjesvrije huid gehad.
Je hebt geen favoriet? Tsja ik ben al eens in de Kalverstraat geweest maar ik dacht misschien is het de moeite waard om naar de Leidsestraat te gaan... Het is maar net welke leuker is, zeg maar. Echt nuttig is het ook niet om naar twee dezelfde winkels te gaan. Eerst bij de ene alles snuffelen en dan bij de andere alles kopen.quote:
Ik vind de Kalverstraat fijner, die verdiepinkjes vind ik leuk.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:22 schreef p-etr-a het volgende:
Naar welke winkel kan ik beter gaan in Amsterdam?
Dat is wel heel irritant ja! Is dit de enige shampoobar waarmee je moeilijkheden hebt?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:22 schreef Ardenlyn het volgende:
heb nog een keer die juniper gebruikt maar ik vind het hlemaal niets. M'n haar is nu vet en ik kan het weer gaan wassen
Ik ga misschien woensdag karren naar Amsterdam met moeders, dan ga ik gewoon naar allebei.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:32 schreef MissFrodo het volgende:
Kalverstraat is leuk met de kelder en bovenverdieping, lekker knus.
Leidse is erg gezellig, vind ik en de Leidsestraat is ook een leuk straatje.
Kalver is zo'n mega straat.
Dank je! Ik hoop dat het doorgaat!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:38 schreef MissFrodo het volgende:
Dat is een goed idee Shirley, alvast heel veel plezier!!
Leukquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:33 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik ga misschien woensdag karren naar Amsterdam met moeders, dan ga ik gewoon naar allebei.
quote:
Met die andere (korma) krijg ik last van hele nare droge handenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:41 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Dat is wel heel irritant ja! Is dit de enige shampoobar waarmee je moeilijkheden hebt?
Ok sorry, maar ik moet hier eventjes iets van zeggen, bedoel het niet rot, maar doe er je voordeel meequote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:47 schreef Ardenlyn het volgende:
[..]
Met die andere (korma) krijg ik last van hele nare droge handen. Vind het wel jammer want het schuimd enorm lekker die bars.
Exactly. En is het dus wel "ik word" en niet "ik wordt" omdat het wel "ik loop" is en niet "ik loopt".quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:01 schreef Vava het volgende:
Nuttige tip! En in het werkwoord schuimen komt sowieso geen "d" voor dus in de stam ook niet![]()
Heel goed damesquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:01 schreef Vava het volgende:
Nuttige tip! En in het werkwoord schuimen komt sowieso geen "d" voor dus in de stam ook niet![]()
Ja, jij mag je er na de vakantie weer mee aan de gangquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:02 schreef JacMar het volgende:
[..]
Heel goed dames![]()
( oh nee ik heb vakantie
)
Dat wordt wel een beetje moeilijk in groep 1/2quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:09 schreef Vava het volgende:
[..]
Ja, jij mag je er na de vakantie weer mee aan de gang
Zitten we in TTK?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Exactly. En is het dus wel "ik word" en niet "ik wordt" omdat het wel "ik loop" is en niet "ik loopt".
Simpel trucje.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:18 schreef JacMar het volgende:
[..]
Dat wordt wel een beetje moeilijk in groep 1/2![]()
Je vlop gaat morgen op de post trouwens![]()
Heb je voor jezelf geen Semivuoi gekochtquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:44 schreef JacMar het volgende:
Ik vind 'm zelf ook erg lekker!!Iemand die binnenkort naar Italie gaat?
![]()
Jawel, maar 100g ik weet niet hoe snel het op gaat?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:46 schreef Vava het volgende:
[..]
Heb je voor jezelf geen Semivuoi gekocht
Ja, maar niet in de buurt van een Lushquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:44 schreef JacMar het volgende:
Ik vind 'm zelf ook erg lekker!!Iemand die binnenkort naar Italie gaat?
![]()
En dus mag je mensen niet vertellen hoe ze domme fouten kunnen voorkomenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:02 schreef Anitra het volgende:
We zitten in een Lush topic en niet in taal toch?
Volgens mij zijn ze er gewoon in een nieuwe vorm of zoquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:04 schreef Sade het volgende:
Beetje raar trouwens...
Ik zag op de Nederlandse site staan dat ze afscheid gaan nemen van 'Soft' en 'Hard' terwijl ze ook nog staan bij de nieuwe producten?
Doen die twee het zo slecht dan?
Ah, ik wist niet dat ze eerst in brokken waren te verkrijgenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:05 schreef Aarti het volgende:
Volgens mij zijn ze er gewoon in een nieuwe vorm of zo
Niet meer van die brokken, maar gewoon van die rondjes als die andere soapbars
En van mij ook niet..sorry!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:05 schreef Vava het volgende:
Van mij was het ook niet verkeerd bedoeld![]()
Goed duwen. Lukt vanzelf wel.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:37 schreef JacMar het volgende:
Anitra...Je envelop past niet door de brievenbus![]()
![]()
Een grotere brievenbus?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:08 schreef JacMar het volgende:
Ik heb echt heel goed geduwd en vriendlief ook, maar het past echt NET niet![]()
Ik ga wat anders verzinnen...![]()
Dat dacht ik ook al niet, als ze wel moeilijk gaan doen zal ik daarover in discussie gaan en winnen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:15 schreef MissFrodo het volgende:
Was gerust een kadobon is geen aanbieding, ik kan mij niet voorstellen dat dat zo gezien wordt in ieder geval.
Het is eigenlijk gewoon geld, maar snap inderdaad niet dat dat erop staat.
Dankjewel!quote:Veel shopplezier ermee!
Ja kan ik ook wel doen want heb het wel betaald ik zag dat het afgeschreven was...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:56 schreef Aarti het volgende:
anders moet je ff nabellen of mailen, Bar_en_Mar?
Als je belt kunnen ze je vast ook wel vertellen of het al op de post is gedaanquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:21 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[..]
Ja kan ik ook wel doen want heb het wel betaald ik zag dat het afgeschreven was...
quote:Op zondag 6 augustus 2006 17:26 schreef Vava het volgende:
Bah bah! Wat is Play Doze vies!
Ik dacht even lekker te gaan douchen met een stukje Play Doze in een douchepuff, in het zakje ruikt Play Doze best lekker, maar wat een pislucht kwam er vanaf toen ik het stukje in de puff deed
Volgens mij trok ik er ook echt een gruwelgezicht bijquote:
Ik hier!quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:04 schreef Maeghan het volgende:
Oh, jij daar! Zeg, ben je alweer eens thuis zodat ik je Enzymion kan droppen? En zo ja, mail ff je adres en/of foonnr, da's handiger.
Ik krijg binnenkort twee sinterklaasballistics, honey comfort en melomint =)
Dan reserveer ik Play Doze voor jouquote:Op zondag 6 augustus 2006 18:30 schreef Anitra het volgende:
de kids hier vinden het lekker Vava en ze slapen er ook goed van. Dus ik wil het graag voor je overnemen om een rustige avond te hebben
moet mijn gegevens nog door geven aan jeheb ff flinke dip dus weinig achter de pc
Dat klinkt uitermate goorquote:Op zondag 6 augustus 2006 19:05 schreef lienelien het volgende:
Mijn Karma Komba shampoo bar is op vakantie gesmolten en helemaal slijmerig geworden![]()
Doe het in een plastic zakje, dan heb je smurfensnotquote:Op zondag 6 augustus 2006 19:10 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja, een blikje met groen halfzacht slijm.![]()
supergaaf idee!quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Doe het in een plastic zakje, dan heb je smurfensnot.
Het klinkt smerigquote:Op zondag 6 augustus 2006 19:16 schreef lienelien het volgende:
[..]
supergaaf idee!
Maar het is nog wel net wat harder... het is nog wel in de vorm van de bar, maar met een beetje drukken zit je er zo met je vinger doorheen. Vrij aparte sensatie.
mwa.. kan het proberen, maar ik dnek dat de Hongaarse zon het best verpest heeft. Dus maar lekker m'n haar wassen met snotquote:Op zondag 6 augustus 2006 19:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Het klinkt smerig.
ff in de koelkast leggen?
Ach, das Big ook; zeezout in snotquote:Op zondag 6 augustus 2006 19:21 schreef lienelien het volgende:
[..]
mwa.. kan het proberen, maar ik dnek dat de Hongaarse zon het best verpest heeft. Dus maar lekker m'n haar wassen met snot![]()
Ik heb een keer ingekocht voor 180 euro en kreeg één proefje (en dat werd nog gebracht als enorme gunst ook)quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:27 schreef p-etr-a het volgende:
Zeg om hoe veel gratis spul / proefjes kan je eigenlijk vragen bij welk bedrag ongeveer?
quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:45 schreef Maeghan het volgende:
Zo, die Karma Komba moet je gewoon verkopen op ebay, als Limited Edition Karma jelly.![]()
In Nederland? Nou, het ligt eraan wie je treft, maar erg gul zijn ze niet. Wat dat betreft raad ik je van harte een reisje naar Engeland aan, daar krijg je echt gewoon alles wat over is van kerst of breukballistics, maar in Nederland moet je er meestal om vragen en dan krijg je een miniprutbeetje over het algemeen. Of je moet echt een verkoopster in een jolige bui treffen.quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:27 schreef p-etr-a het volgende:
Zeg om hoe veel gratis spul / proefjes kan je eigenlijk vragen bij welk bedrag ongeveer?
Pff da's wel heel karig! Dat lijkt me meer uitzondering dan regel toch?quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:47 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik heb een keer ingekocht voor 180 euro en kreeg één proefje (en dat werd nog gebracht als enorme gunst ook)![]()
In Amsterdam is het eigenlijk meer regel dan uitzondering. Soms hebben ze een goede bui en dan krijg je wat meer proefjes, maar meestal (hoeveel je ook besteedt) krijg je één proefje of gewoon helemaal niets.quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:51 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Pff da's wel heel karig! Dat lijkt me meer uitzondering dan regel toch?
You wish. Welkom bij Lush Nederland.quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:51 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Pff da's wel heel karig! Dat lijkt me meer uitzondering dan regel toch?
Nu je het zegt, in Haarlem kreeg ik veel in vergelijking met wat ik bij de andere winkels waar ik geweest ben kreeg.quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:02 schreef MissFrodo het volgende:
In Haarlem kreeg ik zeker in het begin altijd wel wat proefjes mee.
Nee, je moet het gewoon vragen. In Nederland loopt het gewoon minder en daarom zijn ze niet zo gul en zijn de prijzen hoger (maar ja, daardoor loopt het ook weer minder natuurlijk want veel mensen bestellen dan toch in de UK....). Het is niet dat ze je gaan slaan als je een proefje vraagt hoor, zo erg niet (tenminste, ik heb op zich geen negatieve ervaringen met het personeel, alleen je moet wel echt om dingen vragen).quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:59 schreef p-etr-a het volgende:
Goh dat komt wel jammer op me over. Is het in Amsterdam erger dan in de andere winkels Maerycke?
Ik ga niet in Engeland bestellen, want ik wil het echt allemaal zelf ruiken. Maar als ik, om een proefje te krijgen, brutaal moet zijn... Dan maakt dat me niet uit.
Dat scheelt dan al wel want ik ken het echt nog niet goed.quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:05 schreef Maeghan het volgende:
Verder vinden ze het vaak wel leuker om je proefjes te geven als je de producten niet kent. Als ze je al kennen is het al snel 'oh ja, jij kent alles al' of ze vragen 'heb je zeepje x al? ja? oh ja, ik heb geen andere proefjes liggen'. Nou ja, maakt mij op zich niet uit verder maar dat is dus mijn ervaring.
Het lijkt me ook zeker leuk (na de bespreking van jouw laatste bestelling op Lushalicious al helemaal) maar niet als ik de producten nog niet ken.quote:Ik snuffel ook wel in de winkel, maar bij een bestelling vanaf ca. 40 a 50 pond loont het de moeite om in de UK te bestellen, en met een group order vanaf 20 al, dat scheelt veel in de verzendkosten dan. Misschien wel iets om in je achterhoofd te houden als er weer een group order isMeer Lush voor minder geld is altijd goed toch
Ik kreeg in Den Bosch ook twee proefjes op iets van 110 euro. Ik geloof alleen dat ik naar hun idee niet enthousiast en dankbaar genoeg reageerdequote:Op zondag 6 augustus 2006 21:59 schreef p-etr-a het volgende:
Goh dat komt wel jammer op me over. Is het in Amsterdam erger dan in de andere winkels Maerycke?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |