wat is dat sterretje?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:19 schreef Webkim het volgende:
[afbeelding]
Nog even over Dream Cream: ik smeer die na het reinigen héél dun op mijn gezicht en eerlijk is eerlijk, ik heb in geen honderd jaar zo'n puistjesvrije huid gehad.
Je hebt geen favoriet? Tsja ik ben al eens in de Kalverstraat geweest maar ik dacht misschien is het de moeite waard om naar de Leidsestraat te gaan... Het is maar net welke leuker is, zeg maar. Echt nuttig is het ook niet om naar twee dezelfde winkels te gaan. Eerst bij de ene alles snuffelen en dan bij de andere alles kopen.quote:
Ik vind de Kalverstraat fijner, die verdiepinkjes vind ik leuk.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:22 schreef p-etr-a het volgende:
Naar welke winkel kan ik beter gaan in Amsterdam?
Dat is wel heel irritant ja! Is dit de enige shampoobar waarmee je moeilijkheden hebt?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:22 schreef Ardenlyn het volgende:
heb nog een keer die juniper gebruikt maar ik vind het hlemaal niets. M'n haar is nu vet en ik kan het weer gaan wassen
Ik ga misschien woensdag karren naar Amsterdam met moeders, dan ga ik gewoon naar allebei.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:32 schreef MissFrodo het volgende:
Kalverstraat is leuk met de kelder en bovenverdieping, lekker knus.
Leidse is erg gezellig, vind ik en de Leidsestraat is ook een leuk straatje.
Kalver is zo'n mega straat.
Dank je! Ik hoop dat het doorgaat!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:38 schreef MissFrodo het volgende:
Dat is een goed idee Shirley, alvast heel veel plezier!!
Leukquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:33 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik ga misschien woensdag karren naar Amsterdam met moeders, dan ga ik gewoon naar allebei.
quote:
Met die andere (korma) krijg ik last van hele nare droge handenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:41 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Dat is wel heel irritant ja! Is dit de enige shampoobar waarmee je moeilijkheden hebt?
Ok sorry, maar ik moet hier eventjes iets van zeggen, bedoel het niet rot, maar doe er je voordeel meequote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:47 schreef Ardenlyn het volgende:
[..]
Met die andere (korma) krijg ik last van hele nare droge handen. Vind het wel jammer want het schuimd enorm lekker die bars.
Exactly. En is het dus wel "ik word" en niet "ik wordt" omdat het wel "ik loop" is en niet "ik loopt".quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:01 schreef Vava het volgende:
Nuttige tip! En in het werkwoord schuimen komt sowieso geen "d" voor dus in de stam ook niet![]()
Heel goed damesquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:01 schreef Vava het volgende:
Nuttige tip! En in het werkwoord schuimen komt sowieso geen "d" voor dus in de stam ook niet![]()
Ja, jij mag je er na de vakantie weer mee aan de gangquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:02 schreef JacMar het volgende:
[..]
Heel goed dames![]()
( oh nee ik heb vakantie
)
Dat wordt wel een beetje moeilijk in groep 1/2quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:09 schreef Vava het volgende:
[..]
Ja, jij mag je er na de vakantie weer mee aan de gang
Zitten we in TTK?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Exactly. En is het dus wel "ik word" en niet "ik wordt" omdat het wel "ik loop" is en niet "ik loopt".
Simpel trucje.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:18 schreef JacMar het volgende:
[..]
Dat wordt wel een beetje moeilijk in groep 1/2![]()
Je vlop gaat morgen op de post trouwens![]()
Heb je voor jezelf geen Semivuoi gekochtquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:44 schreef JacMar het volgende:
Ik vind 'm zelf ook erg lekker!!Iemand die binnenkort naar Italie gaat?
![]()
Jawel, maar 100g ik weet niet hoe snel het op gaat?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:46 schreef Vava het volgende:
[..]
Heb je voor jezelf geen Semivuoi gekocht
Ja, maar niet in de buurt van een Lushquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:44 schreef JacMar het volgende:
Ik vind 'm zelf ook erg lekker!!Iemand die binnenkort naar Italie gaat?
![]()
En dus mag je mensen niet vertellen hoe ze domme fouten kunnen voorkomenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:02 schreef Anitra het volgende:
We zitten in een Lush topic en niet in taal toch?
Volgens mij zijn ze er gewoon in een nieuwe vorm of zoquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:04 schreef Sade het volgende:
Beetje raar trouwens...
Ik zag op de Nederlandse site staan dat ze afscheid gaan nemen van 'Soft' en 'Hard' terwijl ze ook nog staan bij de nieuwe producten?
Doen die twee het zo slecht dan?
Ah, ik wist niet dat ze eerst in brokken waren te verkrijgenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:05 schreef Aarti het volgende:
Volgens mij zijn ze er gewoon in een nieuwe vorm of zo
Niet meer van die brokken, maar gewoon van die rondjes als die andere soapbars
En van mij ook niet..sorry!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:05 schreef Vava het volgende:
Van mij was het ook niet verkeerd bedoeld![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |