abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40355217
hmm die korma shampoo bar die vind ik niet zo fijn voor m'n handen. Zodra ik m'n haar gewassen heb dan drogen m'n handen uit door die shampoo.
Smeer m'n handen in met vanalles maar het blijft niet fijn aanvoelen.
Ik gebruik hem niet weer. Maar wat moet ik nou doen met die korma? Ik lees dat jullie spul ruilen oid?
Ik weet dat ik dan m'n adres wel moet geven om te ruilen maar ik vind weggooien zonde.

Volgende wasbeurt probeer ik die andere shampoo bar
  † In Memoriam † maandag 31 juli 2006 @ 16:35:02 #102
43556 miss_dynastie
pi_40355842
Sommige mensen ruilen of verkopen inderdaad ardenlyn. Ik heb nog niet echt zo'n grote tegenvaller gehad, wel dingen die ik minder lekker vind (I love juicy bijv.) maar gelukkig gebruikt de mister die dan.

Ik heb vandaag nieuwe dream cream besteld bij mailorder, want tot op heden is het hier best snel geweest al is Nederland normaalgesproken traag en m'n ov is pas over twee weken weer geldig. Ernaartoe gaan kost dus 11 euro en een beetje en da's me iets te gek . En ja, het werkt dus heel goed, maar ik moet wel blijven smeren, anders gaat het weer jeuken en trekken en krab ik het weer open
pi_40358523
ik heb geen idee hoe langs het leveren duurt...
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_40358636
In Nederland duurt het leveren ongeveer 10 dagen gemiddeld.
Back in business.
pi_40358666
quote:
Op maandag 31 juli 2006 08:26 schreef Isegrim het volgende:
Het is best lekker dat spul, maar dat jullie er 1 1 7 topics over kunnen vollullen, dat vind ik toch wel verbazingwekkend.
Lush is een levenstijl.
Back in business.
  maandag 31 juli 2006 @ 18:29:54 #106
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_40358777
Hello ladies!

Ik ben blij! Vandaag de 1e versie van mijn doctoraalscriptie ingeleverd! Nu het commentaar afwachten, herschrijven en dan definitief inleveren .

[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_40358970
quote:
Op maandag 31 juli 2006 18:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hello ladies!

Ik ben blij! Vandaag de 1e versie van mijn doctoraalscriptie ingeleverd! Nu het commentaar afwachten, herschrijven en dan definitief inleveren .

Goed zo! 14.gif!!! Hopelijk krijg je goed commentaar, vast wel.

Ik ben ook blij, m'n autootje doet het weer! Lekker scheuren zometeen..eerst ff ATWT kijken.
Back in business.
  maandag 31 juli 2006 @ 18:37:58 #108
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_40358996
quote:
Op maandag 31 juli 2006 18:36 schreef Shirley het volgende:

[..]

Goed zo! 14.gif!!! Hopelijk krijg je goed commentaar, vast wel.

Ik ben ook blij, m'n autootje doet het weer! Lekker scheuren zometeen..eerst ff ATWT kijken.
Wat was er mis met je brik?

Ik zit ook op de bank met de tv op rtl4 .
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_40359051
quote:
Op maandag 31 juli 2006 18:37 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Wat was er mis met je brik?

Ik zit ook op de bank met de tv op rtl4 .
Ooh..niks ernstigs achteraf. Hij schakelde ineens niet meer, bleek een ringetje/klemmetje/veertje weet ik veel vanaf geschoten. Allemaal geen verstand van joh..

Nog heel even offtopic: Walg jij ook zo van "trillende neusvleugels'' Julia?
Back in business.
pi_40359078
quote:
Op maandag 31 juli 2006 08:41 schreef MissFrodo het volgende:
Webkim, wil je inderdaad de bonnen na 16 augustus van mij overnemen?
Laat het ajb even weten dan kan ik ze apart houden voor je.
Als zij niet meer wil heb ik wel interesse, mits de 10% korting ook in de winkel zelf geldt.
  maandag 31 juli 2006 @ 18:42:13 #111
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_40359128
quote:
Op maandag 31 juli 2006 18:39 schreef Shirley het volgende:

[..]

Ooh..niks ernstigs achteraf. Hij schakelde ineens niet meer, bleek een ringetje/klemmetje/veertje weet ik veel vanaf geschoten. Allemaal geen verstand van joh..
Oooh, niks ernstigs/duurs dus . Dat scheelt!
quote:
Nog heel even offtopic: Walg jij ook zo van "trillende neusvleugels'' Julia?
Je bedoelt Julia "but you promised JJ" Larrabee?

Wat een grafsnol .
pi_40359201
quote:
Op maandag 31 juli 2006 18:42 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Oooh, niks ernstigs/duurs dus . Dat scheelt!
[..]
Precies!
quote:
Je bedoelt Julia "but you promised JJ" Larrabee?

Wat een grafsnol .
! Echt dat zinnetje ook hé! Overal dat kind er maar bij betrekken. Wal-ge-lijk!
Back in business.
  maandag 31 juli 2006 @ 18:45:32 #113
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_40359252
quote:
Op maandag 31 juli 2006 18:44 schreef Shirley het volgende:

! Echt dat zinnetje ook hé! Overal dat kind er maar bij betrekken. Wal-ge-lijk!
Ik kots haar regelmatig onder in het ATWT-topic .
pi_40359283
quote:
Op maandag 31 juli 2006 18:45 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik kots haar regelmatig onder in het ATWT-topic .
Oeh, dan ga ik even dat topic zoeken. Dan hoef ik hier niemand met m'n kotsneigingen lastig te vallen.
Even ontopic dan weer:

Lush is lekker! Oh ja joh? Ja.
Back in business.
pi_40360383
quote:
Op maandag 31 juli 2006 18:40 schreef p-etr-a het volgende:

[..]

Als zij niet meer wil heb ik wel interesse, mits de 10% korting ook in de winkel zelf geldt.
De korting telt inderdaad in de winkel.
En mocht ik niets van Webkim horen, ik wacht nog een dagje af dan mogen ze naar jou!
Stuur me anders een email, e puntje vanderplas aapje quicknet puntje nl.
Dan laat ik je morgenavond weten of ze naar jou toe gaan.
Gek op mooie kleding.
pi_40362064
quote:
Op maandag 31 juli 2006 18:20 schreef Bar_en_Mar het volgende:
ik heb geen idee hoe langs het leveren duurt...
Ik heb het 2 weken geleden op donderdag besteld en de week erna op zaterdag kwam het binnen, dus rond de 9 dagen ja.
pi_40362907
quote:
Op maandag 31 juli 2006 19:21 schreef MissFrodo het volgende:

[..]

De korting telt inderdaad in de winkel.
En mocht ik niets van Webkim horen, ik wacht nog een dagje af dan mogen ze naar jou!
Stuur me anders een email.
Dan laat ik je morgenavond weten of ze naar jou toe gaan.
Mail is verstuurd!

[ Bericht 5% gewijzigd door p-etr-a op 01-08-2006 08:07:55 ]
  maandag 31 juli 2006 @ 23:01:08 #118
119783 JacMar
Marije dus ;-)
pi_40368718
Ik ben er weeeeeeeer!!
En ik ben naar Lush geweest in Venetie
Ik heb ook foto's maar die plaats ik later even

Oh ja de vakantie was errug leuk!
  maandag 31 juli 2006 @ 23:36:10 #119
119783 JacMar
Marije dus ;-)
pi_40370196
Gelijk maar even de foto's erop gezet
Ik ben bij een Lushwinkel geweest en die was vlakbij de beroemde Rialtobrug. Ik was er zowat voorbij gelopen, het was dat vriendlief me er even op wees
Alle produkten hebben andere namen, het was dus even zoeken hoe en wat..Er zijn een paar dingen te koop die ze in Nederland niet verkopen: Libidine Pura (chocolade massagebar), Semivuoi (zeep), Bibbidibobbidibu (bbs) en Caramella d'Acqua Dolce (bathmelt). Ik heb al deze dingen gekocht behalve de massagebar en nog een fles Shining ( veganese), Born to run ( Tramp) en Mediterraneo (the olive branch). Ik kreeg ook wat proefjes mee!

Hier een kleine indruk van de winkel:

[ Bericht 17% gewijzigd door JacMar op 01-08-2006 11:02:36 ]
pi_40376144
Leuke foto's JacMar! Is het in Nederland (buiten dan bij de Kalverstraat) ook normaal dat zeep in zulke stukjes ligt, in plaats van die grote blokken waar ze vanaf snijden?
pi_40376567
Welkom thuis Marije!
Gek op mooie kleding.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 09:18:10 #122
2735 Aarti
ik kan best aardig zijn hoor
pi_40376853
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 08:11 schreef p-etr-a het volgende:
Leuke foto's JacMar! Is het in Nederland (buiten dan bij de Kalverstraat) ook normaal dat zeep in zulke stukjes ligt, in plaats van die grote blokken waar ze vanaf snijden?
ja, er liggen meestal wel voorgesneden stukken zeep
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 10:43:34 #123
119783 JacMar
Marije dus ;-)
pi_40378701
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 08:11 schreef p-etr-a het volgende:
Ja er lagen gewoon voorgesneden stukken zeep Het ziet er eigenlijk hetzelfde uit als de Lushwinkels in Nederland
pi_40381948
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 10:43 schreef JacMar het volgende:

[..]

Ja er lagen gewoon voorgesneden stukken zeep Het ziet er eigenlijk hetzelfde uit als de Lushwinkels in Nederland
Ja precies maar in de Kalverstraat ben ik vorig jaar geweest en daar lagen echt enorme blokken waar ze vanaf sneden. Met leuke plaatjes enzo.
pi_40382602
Jacmar welkom thuis!
Ik ga zo je mailtje even lezen
Leuke foto's!
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 13:06:55 #126
2735 Aarti
pi_40382741
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 12:43 schreef p-etr-a het volgende:

[..]

Ja precies maar in de Kalverstraat ben ik vorig jaar geweest en daar lagen echt enorme blokken waar ze vanaf sneden. Met leuke plaatjes enzo.
die hebben ze ook, overal, en dan wat voorgesneden stukken er bovenop
pi_40382742
m'n allereerste Lush-zeepje ooit is op
Sandstone is na 11 maanden op. Smelt absoluut niet dus
Tap tap tap
pi_40385614
quote:
Op maandag 31 juli 2006 18:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hello ladies!

Hey dat is goed

JacMar, welkom terug!
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_40385687
quote:
Op maandag 31 juli 2006 08:41 schreef MissFrodo het volgende:
Webkim, wil je inderdaad de bonnen na 16 augustus van mij overnemen?
Laat het ajb even weten dan kan ik ze apart houden voor je.
Apart houden hoeft niet hoor; als je ze vóór die tijd al aan iemand kwijt kan: gewoon doen.
Hardloper.
IG @webkim
pi_40386534
ik wou dat mijn ov weer geldig was....
My kingdom for a kiss upon his shoulder...
pi_40386577
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 15:12 schreef Sade het volgende:
ik wou dat mijn ov weer geldig was....
idd. ik ben nu al een vermogen aan treinkaartjes kwijt. ik ga dat ding echt missen over een tijdje
Tap tap tap
pi_40387439
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 15:15 schreef CherryLips het volgende:
idd. ik ben nu al een vermogen aan treinkaartjes kwijt. ik ga dat ding echt missen over een tijdje
Stiekem is zo'n ov-kaart echt wel superhandig!
Ben al op zoek naar een autootje...

En ondertussen aan het wachten tot mijn vriendinnetjes thuis komen en me al die lush-spulletjes komen brengen!
pi_40388740
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 14:43 schreef Webkim het volgende:

[..]

Apart houden hoeft niet hoor; als je ze vóór die tijd al aan iemand kwijt kan: gewoon doen.
P-Etra, in dat geval zijn ze voor jou, ik ga je even emailen!
Gek op mooie kleding.
pi_40389828
beetje aangestoken door dit forum ga ik van het weekend maar eens lush-en in Den Bosch. Wat is nou een echte aanrader om te proberen? Wat is echt een topper waar je heel blij van wordt?
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 17:02:05 #135
2735 Aarti
pi_40389943
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 16:58 schreef bernies het volgende:
beetje aangestoken door dit forum ga ik van het weekend maar eens lush-en in Den Bosch. Wat is nou een echte aanrader om te proberen? Wat is echt een topper waar je heel blij van wordt?
Hoewel dat echt afhankelijk is van waar je van houdt, geloof ik dat je met Buffy niet mis kan gaan
pi_40389979
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 16:25 schreef MissFrodo het volgende:

[..]

P-Etra, in dat geval zijn ze voor jou, ik ga je even emailen!
Dankjewel en je hebt mail terug!
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 13:06 schreef CherryLips het volgende:
Sandstone is na 11 maanden op. Smelt absoluut niet dus
Inderdaad! Ik heb deze ook en in 3 stukjes gesneden, waarvan de eerste nog steeds prima meegaat. Jammer is wel dat de geur minder sterk blijft hangen dan die van Honey I washed the kids.

Ik heb trouwens een flesje Flying Fox. Hierop staat een houdbaarheidsdatum, is die erg belangrijk?
pi_40390137
quote:
Honey I Washed The Kids
Sandstone
Angels on Bare Skin
Olive Branch

Het ligt er maar net aan wat je lekker vindt natuurlijk
Tap tap tap
pi_40390226
quote:
Happy Pill, Olive Branch, Candy Fluff, HIWTK en nog veel meer
Let's plant a tree
pi_40390336
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 17:08 schreef CherryLips het volgende:

Het ligt er maar net aan wat je lekker vindt natuurlijk
Ik wil er vooral voor zorgen dat ik niet met tassen vol naar buiten kom want ik heb zo'n vermoeden dat dit wel weer eens een nieuwe verslaving kan worden
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 17:15:34 #140
2735 Aarti
pi_40390359
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 17:14 schreef bernies het volgende:

[..]

Ik wil er vooral voor zorgen dat ik niet met tassen vol naar buiten kom want ik heb zo'n vermoeden dat dit wel weer eens een nieuwe verslaving kan worden
de eerste keer moet je gewoon vooral veel snuffelen om te kijken waar je van houdt qua geuren
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 17:39:10 #141
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_40391041
Leuke foto's JacMar .
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 18:02:33 #142
119783 JacMar
Marije dus ;-)
pi_40391626
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 17:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Leuke foto's JacMar .
Ik heb nog naar de Prince zeep gevraagd, maar die was echt al lang op volgens het meisje van de winkel
pi_40402929
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 17:14 schreef bernies het volgende:

[..]

Grote kans dat het een verslaving wordt. Dus kom niet over een tijdje klagen dat we je niet gewaarschuwd hebben.

Leuke foto's Jacmar!
Back in business.
pi_40411160
Verslaving??? nee joh is gewoon een normale gewoonte

Oho ik zit nog in de ontkennende fase.
Gek op mooie kleding.
pi_40411316
ik moet wel bekennen dat ik een paar maanden geleden harder verslaafd was dan nu toen kocht ik zowat alles wat los en vast zat en dingen die achteraf toch niet zo lekker waren. Nu ga ik misschien alleen dingen vervangen ipv uitproberen (behalve als de nieuwe zeepjes komen dan, die moeten even gekeurd worden).
Tap tap tap
  woensdag 2 augustus 2006 @ 10:35:28 #146
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_40411370
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 10:33 schreef CherryLips het volgende:
ik moet wel bekennen dat ik een paar maanden geleden harder verslaafd was dan nu toen kocht ik zowat alles wat los en vast zat en dingen die achteraf toch niet zo lekker waren. Nu ga ik misschien alleen dingen vervangen ipv uitproberen (behalve als de nieuwe zeepjes komen dan, die moeten even gekeurd worden).
Ik heb hetzelfde hoor .

Ben veel minder "fan". Er zijn een aantal producten die ik erg lekker vind en er wel in blijven hier, maar de drang om alsmaar meer te kopen of constant op de site te neuzen is er echt veel en veel minder.
pi_40411470
Joehoe, hier een berichtje uit het koelste huis van Rome!

We zijn hier bij vrienden van mijn vriendje en het is tutti Italiano en erg tof!

Ik ben in 3 Lushwinkels geweest
Udine (Noord-Italie).
Firenze
Rome

In Udine was het een onderdeel van een shoppingmall en ook in Rome, de meisjes waren niet echt zo heel bijzonder, maar toen ik in Firenze zei dat ik -pimp pimp pimp - hun collega was gilden ze het uit door de winkel en riepen de manager erbij die me allemaal limited zeepjes heeft gegeven, alleen in Italie en nog niet voor de klanten. Ik voelde me heel erg in een snoepwinkeltje. De volgende dag wilde ik wat dingetjes kopen omdat ze zo lief waren, maar ze gaven weer bijna alles weg... irritant!

Firenze

Heel misschien ga ik de andere twee shops in Rome nog bezoeken, maar er is hier nog zoveel meer te doen!
Tot snel!!
Billie Holiday is Lady Day!
  woensdag 2 augustus 2006 @ 10:43:57 #148
119783 JacMar
Marije dus ;-)
pi_40411583
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 10:39 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Joehoe, hier een berichtje uit het koelste huis van Rome!

We zijn hier bij vrienden van mijn vriendje en het is tutti Italiano en erg tof!

Ik ben in 3 Lushwinkels geweest
Udine (Noord-Italie).
Firenze
Rome

In Udine was het een onderdeel van een shoppingmall en ook in Rome, de meisjes waren niet echt zo heel bijzonder, maar toen ik in Firenze zei dat ik -pimp pimp pimp - hun collega was gilden ze het uit door de winkel en riepen de manager erbij die me allemaal limited zeepjes heeft gegeven, alleen in Italie en nog niet voor de klanten. Ik voelde me heel erg in een snoepwinkeltje. De volgende dag wilde ik wat dingetjes kopen omdat ze zo lief waren, maar ze gaven weer bijna alles weg... irritant!

Firenze

Heel misschien ga ik de andere twee shops in Rome nog bezoeken, maar er is hier nog zoveel meer te doen!
Tot snel!!
Hee wat gaaf! Ik ben net terug uit Italië en ik wil best graag weer terug voor een paar weekjes
pi_40411619
Jeetje wat leuk SS16!!

Ben ook niet meer zo hyper als in het begin hoor.
Inderdaad een aantal blijvertjes maar de rest.....

SS16 Hoe zijn de nieuwe zeepjes????????
Gek op mooie kleding.
pi_40411751
Even kort, (ik ben zo blij met het weer, er zijn een aantal wolken boven Rome komen drijven, in tegenstelling tot gisteren, tropisch!)

Avocado plus citroen zeep
Mint zeepje (heel mooie kleur blauw)

Pina Colada-lucht Jelly
Sinaasappel Jelly (niet als Happy, veel frisser!)

Ik hoop niet dat alles inmiddels gesmolten is, maar goed, dat zien we thuis wel weer.
Ik ben alle Lushwinkels overigens per ongeluk tegengekomen (niet dat ik er perse naartoe wilde gaan, en dat maakt het allemaal extra leuker!)

pi_40412585
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 10:50 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Even kort, (ik ben zo blij met het weer, er zijn een aantal wolken boven Rome komen drijven, in tegenstelling tot gisteren, tropisch!)

Avocado plus citroen zeep

Pina Colada-lucht Jelly

Ik hoop niet dat alles inmiddels gesmolten is, maar goed, dat zien we thuis wel weer.
Ik ben alle Lushwinkels overigens per ongeluk tegengekomen (niet dat ik er perse naartoe wilde gaan, en dat maakt het allemaal extra leuker!)

Pina colade jellie

Leuk dat je daar zo super ontvangen werd SS16!
  woensdag 2 augustus 2006 @ 12:24:41 #152
119783 JacMar
Marije dus ;-)
pi_40414690
quote:
[Avocado plus citroen zeep

Pina Colada-lucht Jelly
Dat klinkt erg goed allemaal!
pi_40414725
Klinkt inderdaad erg lekker!
Gek op mooie kleding.
pi_40419525
Ik ben even alle kleine stukjes zeep die ik nog had liggen aan het opgebruiken. Sandstone is dus al op, een flesje Snow Fairy is leeg en nu ben ik begonnen aan een reepje Snowcake. Hij bleef eerst niet zo goed hangen, maar ik heb nu echt een hele walm om me heen hangen M'n vader rook het ook al op de douche. Nog even en ik begin mezelf op te eten
Tap tap tap
  woensdag 2 augustus 2006 @ 17:23:29 #155
119783 JacMar
Marije dus ;-)
pi_40424338
Ik ben gisteren in bad geweest met de Italiaanse bathmelt (Caramella d'Acqua Dolce)

Ik vond het niet zo'n succes

Anitra heb je mijn mailtje gelezen?
pi_40424440
Er staan nieuwe jellies op lush.co.uk
Sanity is (not) statistical
pi_40424824
ik ruik nog steeds naar snow cake
Tap tap tap
pi_40425144
Ik vond in Rome de winkel bij het Campo dei Fiori wel de schattigste, die in het winkelcentrum was nogal aan de kleine kant en die hadden ook niet zo heel veel.

Ik ben ook niet meer zo hebberig als in het begin maar als er nieuwe dingen zijn ben ik wel nieuwsgierig verder idd aanvullen van de beste producten
Let's plant a tree
pi_40425261
Wat leuk SS16!!

Ik heb nog steeds wel dat de nieuwe producten gaan kriebelen maar ik heb ook al dingen overboord gegooid zoals de haarproducten. Mijn haar werd sneller vet en het trok dus zo de verf eruit. Ook de ballistics zijn niks voor mij.

Mijn blijvertjes zijn toch wel:

Hiwtk
Sympathy
Aquamarina
The Olive Branch
en veel bbs-en
Go hard or go home
pi_40425314
ik vind de shampoo bars wel tof, maar gewoon te duur. ruim ¤7 voor zo'n klont gaat me iets te ver, vooral als gewone shampoo hetzelfde effect bereikt en ik er olive branch of snow fairy doorheen kan mikken.
Tap tap tap
pi_40425370
Mijn Coolaulin is op en dat is maar goed ook. Heb het de hele fles door de kans gegeven, maar onder de douche blijft het stinken vind ik. Naderhand ruikt hij lekker naar cocos.
Laats zei iemand bij het uitgaan tegen me: 'Jij drinkt toch Malibu Cola?' Eeehm, nee, ik denk dat je mijn haar ruikt
Als het goed is hebben mijn vriendinnetjes Americain Dream meegenomen, dus ik ben erg benieuwd. Hopelijk ruikt die wel lekker onder de douche.
Mijn eerste stuk HIWTK is nu op, heb nog een stuk liggen en er is een nieuwe onderweg...

Ik hoop binnenkort een nieuw autootje te kopen en ik denk dat ik dan samen met mijn mama eens even naar Haarlem tour ofzo

Bij mij begint het nu ook wel een beetje af te zwakken. Struinde ik eerst ook nog iedere dag de Lushsite af, dat is nu wel afgenomen. Ik heb het er ook niet meer zo veel over. Toch blijft het erg lekker spul om te gebruiken!
pi_40425385
Prijs van de shampoo vind ik nog wel meevallen hoor! Het is zeker niet goedkoop maar ik doe wel lang met een stuk shampoo.
Let's plant a tree
pi_40425424
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 18:11 schreef Sade het volgende:
Laats zei iemand bij het uitgaan tegen me: 'Jij drinkt toch Malibu Cola?' Eeehm, nee, ik denk dat je mijn haar ruikt
Dat heb ik ook een keer gehad, ik had 's morgens mijn haar gewassen met New shampoo, 's middags op mijn werk vraagt een collega of ik kaneelthee aan het drinken was
Let's plant a tree
  woensdag 2 augustus 2006 @ 18:19:58 #164
119783 JacMar
Marije dus ;-)
pi_40425505
quote:
[Ik ben ook niet meer zo hebberig als in het begin maar als er nieuwe dingen zijn ben ik wel nieuwsgierig verder idd aanvullen van de beste producten
Ik ben ook niet zo heel erg hebberig meer..Nieuwe dingen wil ik wel graag proberen! En ik vind de bbsen erg lekker!
Mijn favorieten:

Big
Veganese
Dream cream
Figs 'n leaves
The olive branch
Tramp
Snowfairy
Snowcake

Toch best nog wel veel
pi_40425575
Mensen om me heen lijken niet te merken dat ik naar Lush ruik geloof ik. Ik krijg er nooit opmerkingen over in ieder geval.

Ik ben vanochtend vreemdgegaan met Inecto kokosscrub en ik heb er geen spijt van =P
pi_40426240
Een shamppoblok is goedkoper dan en gewoon flessen shampoo hoor! Met zo'n bar doe ik toch wel een maand en dan word hij elke dag gebruikt en zelfs soms 2 keer. Met een fles shampo doe ik iets meer dan een week. Dus mij krijg je echt niet meer aan de vloeibare shampoo!

Bij nieuwe dingen begint het hier ook te kriebelen, zoals ik die nieuwe jellies vandaag zag staan en dat terwijl ik jellies erg onhandig vind En zoals op het UK-forum die party's ben ik soms ook erg hebberig. Vooral met de aankomende party

kokosscrub klinkt lekker Maeghan, ik heb momenteel nogal een kokos-tik
pi_40426257
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 10:35 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik heb hetzelfde hoor .

Ben veel minder "fan". Er zijn een aantal producten die ik erg lekker vind en er wel in blijven hier, maar de drang om alsmaar meer te kopen of constant op de site te neuzen is er echt veel en veel minder.
Op een gegeven moment kan het ook niet meer uit natuurlijk...

Ik ben heel blij dat ik zo lang na moet denken over wat ik ga kopen (aangezien ik pas over 2 weken met m'n OV-kaart naar Amsterdam ga, anders is het te prijzig). Dan valt er al een hoop af en kan ik intussen ook bij de gewone drogist een scrub gekocht voor m'n voeten die lekker ruikt + goed werkt en die wel iets goedkoper is.
pi_40426277
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 18:53 schreef Anitra het volgende:
Een shamppoblok is goedkoper dan en gewoon flessen shampoo hoor! Met zo'n bar doe ik toch wel een maand en dan word hij elke dag gebruikt en zelfs soms 2 keer. Met een fles shampo doe ik iets meer dan een week. Dus mij krijg je echt niet meer aan de vloeibare shampoo!
Met hoe veel mensen gebruik je die dan? Gewone flessen shampoo van 300 ml gaan hier met 2 personen een maand mee.
pi_40428057
Ik vind de shampoo blokken wel fijn, maar ik wissel het af met een andere non-lush shampoo omdat ik die ook fijn vind.

Ik hoop trouwens dat de nieuwe jelly's lekker zijn, ik vind de geuren die er nu in Nederland zijn niet heel erg geweldig maar zoon jelly lijkt me wel grappig.
pi_40428257
Ehhh ik gebruik tegenwoordig de basic shampoo van de Hema.
90 Cent voor een halve liter en ik vind hem persoonlijk geweldig.

Ben erg nieuwsgierig naar de nieuwe deo's en jellies.
Gek op mooie kleding.
pi_40428927
Ik ben tot nu toe nog niet echt tevreden met mijn shampoo bars.
Die korma worden mijn handen heel droog van en die andere (ben naam vergeten juniper ofzo) daar word m'n haar vet van terwijl het juist vettig haar tegen moet gaan.

Ik probeer die 2de bar nog 1x en anders maar weer vloeibaar shampoo gebruiken
Het enige wat ik wel heel fijn vind aan die bars is hoe lekker ze schuimen maar om nou te zeggen van goh ik ga andere bars kopen neej

Mss dat ik later nog eens wat bestel om te testen.
  woensdag 2 augustus 2006 @ 21:09:46 #172
119783 JacMar
Marije dus ;-)
pi_40430412
Ik gebruik eerst gewone shampoo en daarna Big.. Anders schuimt het niet
pi_40431772
Als ik Reincarnate of Trichomania gebruik was ik mijn haar ook eerst met een andere shampoo, die bars schuimen goed dus dan is het niet nodig om ook nog met een andere shampoo te wassen
Let's plant a tree
pi_40432266
jumping Juniper
Ik vind ze wel heel tof, maar gewoon heel duur, terwijl het eigenlijk niet beter is dan m'n shampoo van de Kruidvat ofzo
Tap tap tap
pi_40433133
Jumping Juniper werkt echt goed tegen vet haar bij mij. Als ik te veel gebruik krijg ik zelfs droog haar, dat is echt een wonder bij mij

Van de bars vind ik Hard trouwens het fijnst. Hoef je gelijk geen conditioner meer apart te gebruiken en het ruikt lekker.

Ik ben echt blij met Lush. Sinds ik Lush gebruik kan ik zelfs in de zomer m'n haar om de dag wassen omdat het niet meer baggervet en slap wordt, en ik ben al een jaar jeukvrij (met uitzondering van toen ik een proefje Trichomania gebruikt had dan).

Toch fijn dat je na acht jaar door je bed rollen van de jeuk merkt dat je ws. gewoon niet zo goed tegen conserveermiddelen kan, en dat geen arts of dermatoloog dat heeft kunnen bedenken Dus daarom zal ik de eerstkomende driehonderd jaar altijd Lush shampoo blijven gebruiken... En nu ik aan Lush gewend ben kan ik ook moeilijk bodylotion of zo van andere merken gebruiken. De jeuk op m'n benen en armen was nooit zo erg, daar was ik blijkbaar aan gewend of zo. Nu niet meer, want toen ik een tijdje geleden Dove bodylotion gebruikt had dacht ik echt dat ik vlooien had.

Kruidvat is inderdaad geweldig. Kruidvat verkocht namelijk eerst de enige shampoo in acht jaar die ik kon gebruiken zonder neigingen om m'n hoofd te scalperen, en toen hebben ze 'm uit de handel gehaald, en zo ben ik erbij gekomen om Lush te gaan proberen. Dus dankjewel Kruidvat!
pi_40433163
aan mijn shampoo ben ik "verslaafd"gebruik echt al jaren Andrelon en die kan ik gewoon niet missen

De rest wil ik best wel eens een Lush voor proberen, vandaar ook eens spul voor in bad
ben echt benieuwd wanneer ik het binnen heb
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_40433701
Ik ben nu al zo'n tijd op de Lush-site aan 't kijken... En ik weet het gewoon niet! Ik heb geen behoefte aan een shampoo, m'n haar doet het prima op die van Dove.

Verder zat ik wel te kijken naar iets voor mijn voeten die vaak vervelend aanvoelen. Dan wordt het dus Fair Trade Foot Lotion, Pied de Pepper of zoiets. Kan ik in de winkel mijn voeten laten zien om te vragen wat het beste is of is dat heel gek?

Ik ben ook benieuwd naar wat Dream Cream kan doen, en Skin Sin. Ik heb al jaren last van een soort pukkeltjes op m'n bovenarmen en bovenrug, nu wel minder dan vroeger. Misschien dat er een crème is die hier wat aan kan doen.

Dan nog het gezicht: mij lijkt Angels On Bare Skin wel wat, want ik heb geen huidproblemen maar wil gewoon iets om het lekker fris te houden enzo. Qua gezichtscrème gebruik ik een simpel potje crème en dat werkt lekker. Maar reiniging heb ik nu nog van Garnier en die wil ik niet meer.

Ehmmm wat verder nog: Wiccy Magic Muscles. Aanrader? Ik kan ook gewoon VSM spul smeren, dat is sowieso al een stuk makkelijker. Dat Magic Muscles leek me alleen wel superlekker dus ik ben benieuwd of iemand ervaring heeft hiermee.
  † In Memoriam † woensdag 2 augustus 2006 @ 22:36:23 #178
43556 miss_dynastie
pi_40433773
Ik ben dus echt heel blij met dream cream, p-etr-a.
En de wiccy vind ik ook lekker, maar wel als we elkaar masseren en zo. Als ik zelf last heb en er iets op wil doen pak ik wel tijgerbalsam (in zo'n spuitbus, heel makkelijk), maar 's avonds voor het slapen gaan vind ik gemasseerd worden met wiccy wel lekker
pi_40434118
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 22:20 schreef Bar_en_Mar het volgende:
aan mijn shampoo ben ik "verslaafd"gebruik echt al jaren Andrelon en die kan ik gewoon niet missen

De rest wil ik best wel eens een Lush voor proberen, vandaar ook eens spul voor in bad
ben echt benieuwd wanneer ik het binnen heb
French Kiss en Sunny Side vind ik erg lekker
Let's plant a tree
pi_40434133
Angels on bare Skin vind ik ook heel prettig, ook al heb ik geen probleemhuid. Af en toe een puist ofzo, beetje vettig, maar met AOBS heb ik nog minder puisten en glimt m'n neus iets minder

ik ruik nog steeds naar snow cake echt raar, toen k 'm eerst gebruikte vervloog het al bij het afdrogen.
Tap tap tap
pi_40434534

Hij is terug!!!!

De samenstelling is wel veranderd, de bloemen zijn eruit. Er zitten geen vermalen rozenknopjes, calendula, kamille en rozemarijn meer in. Ik hoop dat ie nog hetzelfde werkt...

Deep Sleep lijkt me wel lekker, klinkt fris, vrolijk en warm, met sinaasappel, zonnebloem, kamille, lavendel en neroli.

The Joy of Jelly ga ik ook zeker proberen, al was het alleen maar omdat ie paars is , maar hij ruikt ook nog eens naar jasmijn & ylang ylang.
pi_40434735
Mss dat ik die Jummping Juniper niet goed uitgewassen heb. ik vind het zo raar dat m'n haar juist vetter ervan word
Maar ik ga hem zekers nog een keer proberen om het zeker te weten
pi_40434865
Miss_dynastie en CherryLips bedankt! Ik ga sowieso verder tobben maar dit is toch fijn om te horen... Angels on Bare Skin ga ik kopen, ik twijfel echter nog steeds tussen Dream Cream en Skin Sin vooral omdat de laatste in een fles zit (gemak dient de mens) en je volgens mij voor je 15 euro veel meer krijgt? Of zie ik dat verkeerd...

Hoe veel ml is een gram?

Oh en die jellies wat doen die eigenlijk. Vorige keer bij de Lush heb ik ze gezien maar het leek me niet slim om die in de douche te gebruiken, gekke dingen.
pi_40435057
Deep Sleep lijkt mij ook wel lekker
Let's plant a tree
pi_40435116
p-etr-a, ik vind een pot met creme veel handiger dan een fles en Dream Cream bevalt mij beter dan Skin Sin, Skin Sin ruikt wel lekker!
Let's plant a tree
pi_40435309
Skin sin heb ik nog nooit gebruikt, maar Dreamcream vind ik echt de beste bodylotion ooit. Andere lotions halen het er echt niet bij, het voelt zo goed aan. Vochtinbrengend, niet vet, heel voedend en werkt tegen uitslag en zo. Ook Sympathy for the Skin haalt het er niet bij.

Het verschil tussen Pied de Pepper en Fair Trade Foot lotion is echt te verwaarlozen vind ik. Ik merk eigenlijk geen verschil qua werking. Alleen Fair Trade is goedkoper en ruikt naar een mengeling van munt (spearmint) & bessen (al zitten die er geloof ik niet in?), terwijl Pied de Pepper heel erg kruidig en warm is, meer voor de winter. Het zou door de kruiden verwarmend moeten werken, je circulatie op gang moeten brengen en het zou tegen luchtjes moeten werken. Kan niet zeggen dat ik er veel van merk, eerlijkgezegd Persoonlijk vind ik Pied de Pepper lekker ruiken, maar veel mensen vinden 'm stinken.

Als je echt ruwe plekken of zo hebt dan kun je beter gaan voor Lemony Flutter denk ik, dat werkt bij mij echt tien keer beter op eeltige plekken. Voor de zachte stukjes dan wel voetcreme, anders wordt het te vet.

Jellies doen niet zoveel. Eigenlijk vind ik ze gruwelijk onhandig en de eerste jellies vond ik helemaal niet zo lekker ruiken. Tenminste, Spank me with saplings en Sweetie Pie wel, maar ze gingen snel vervelen. Je zou ze bijv. kunnen bevriezen, maar ze zijn onder de douche in dertig seconden weer warm of zo, dus dat schiet niet op. Ook gewoon met zo'n ding douchen is een ramp, want het glbbert alle kanten op. Verder vond ik het voor m'n huid neit veel doen. Nu heb ik dan nog Whoosh liggen, en ik gebruik het nu in een puff en dan is het goed te doen. Maar deze jellies lijken me wel lekker ruiken dus ik ga het toch nog eens proberen. De jellies moet je meer voor de 'novelty factor' en de geur kopen dan voor de geweldige werking denk ik.

De buttercreams vind ik trouwens wel een enorme aanrader, nu ik toch bezig ben Heavenly bodies en Lemslip vind ika llebei al geweldig, ik wil gauw de rest ook proberen. Heel erg vochtinbrengend en ze ruiken heerlijk.
pi_40437590
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 23:07 schreef p-etr-a het volgende:
Miss_dynastie en CherryLips bedankt! Ik ga sowieso verder tobben maar dit is toch fijn om te horen... Angels on Bare Skin ga ik kopen, ik twijfel echter nog steeds tussen Dream Cream en Skin Sin vooral omdat de laatste in een fles zit (gemak dient de mens) en je volgens mij voor je 15 euro veel meer krijgt? Of zie ik dat verkeerd...

Hoe veel ml is een gram?

Oh en die jellies wat doen die eigenlijk. Vorige keer bij de Lush heb ik ze gezien maar het leek me niet slim om die in de douche te gebruiken, gekke dingen.
Geen idee hoeveel ml een gram is, vind het ook een beetje raar dat ze het zo aanduiden
Ik heb hier Skin Sin staan, en die is op zich wel oke. Verder gebruik ik 'm niet eigenlijk, omdat ik de geur toch niet zo lekker vind (ik wil dat niet de hele dag om me heen hebben hangen)
Dream Cream vond ik echt te vies ruiken.. Dus een tip is wel om in ieder geval in de winkel goed te ruiken voor je iets koopt

Jellies kun je onder de douche gebruiken ! Vooral in een puf of een spons gaat het goed, en krijg je lekker veel schuim.

Ik heb hier nog steeds een Running of the Embassy liggen, morgen maar eens proberen als ik er aan toe kom .
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_40440844
Skin Sin ruikt naar katenpies, bleh!
Sympathy vind ik wel heel lekker ruiken en met Dream Cream kan ik ook prima uit de voeten.
Verder is de creme in potten wat dikker en verzorgender.

Herbalism terug, jippie. Alleen beetje te laat ik heb nu al een goede vervanger gevonden die ik niet meer kwijt wil.

*ik weet het het is ook nooit goed*
Gek op mooie kleding.
pi_40440944
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 23:18 schreef Maeghan het volgende:
Skin sin heb ik nog nooit gebruikt, maar Dreamcream vind ik echt de beste bodylotion ooit. Andere lotions halen het er echt niet bij, het voelt zo goed aan. Vochtinbrengend, niet vet, heel voedend en werkt tegen uitslag en zo. Ook Sympathy for the Skin haalt het er niet bij.
Oké! Lijkt me heerlijk, want juist die uitslag is waar ik me zo vreselijk aan erger.
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 00:35 schreef Elefes het volgende:
Geen idee hoeveel ml een gram is, vind het ook een beetje raar dat ze het zo aanduiden
Ik heb hier Skin Sin staan, en die is op zich wel oke. Verder gebruik ik 'm niet eigenlijk, omdat ik de geur toch niet zo lekker vind (ik wil dat niet de hele dag om me heen hebben hangen)
Dream Cream vond ik echt te vies ruiken.. Dus een tip is wel om in ieder geval in de winkel goed te ruiken voor je iets koopt
Dat zal ik zeker doen, maar bij zo'n crème gaat het me toch vooral om de werking.
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 23:13 schreef Vava het volgende:
p-etr-a, ik vind een pot met creme veel handiger dan een fles en Dream Cream bevalt mij beter dan Skin Sin, Skin Sin ruikt wel lekker!
Nu ineens weer wel! AAAHhh. Zelf ruiken dan toch maar.
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 08:10 schreef MissFrodo het volgende:
Skin Sin ruikt naar katenpies, bleh!
Sympathy vind ik wel heel lekker ruiken en met Dream Cream kan ik ook prima uit de voeten.
Verder is de creme in potten wat dikker en verzorgender.
Dat hij dikker is, is inderdaad ook fijn. Ik heb nu wat van de Body Shop maar dat doet niet zo gek veel en die is ook schreewend duur.
quote:
Herbalism terug, jippie. Alleen beetje te laat ik heb nu al een goede vervanger gevonden die ik niet meer kwijt wil.
Dat is toch net zoiets als AOBS? Werkt deze goed tegen vette huid (niet voor mij, maar voor m'n vriend die daar heel erge last van heeft)?
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 23:18 schreef Maeghan het volgende:
Als je echt ruwe plekken of zo hebt dan kun je beter gaan voor Lemony Flutter denk ik, dat werkt bij mij echt tien keer beter op eeltige plekken. Voor de zachte stukjes dan wel voetcreme, anders wordt het te vet.
Dat is toch een nagelriemcrème? Maar die werkt dus goed op ruwe voeten? Want ja daar heb ik weten wel last van... Verder klinkt FTFL nog steeds heel fijn dus ik denk dat ik die wel ga kopen. Zeker als Pied de Pepper ongeveer hetzelfde doet voor meer geld (ik blijf een Hollander).
quote:
De buttercreams vind ik trouwens wel een enorme aanrader, nu ik toch bezig ben Heavenly bodies en Lemslip vind ika llebei al geweldig, ik wil gauw de rest ook proberen. Heel erg vochtinbrengend en ze ruiken heerlijk.
Oh wat grappig want die vind ik enorm op jellies lijken! Lemslip ziet er inderdaad lekker uit en Skinny Dip ook. Daar ga ik in de winkel maar eens wat beter naar kijken en vooral aan ruiken.
pi_40441997
Maeghan: Ik denk dat ik dan ook de Deep Sleep Jelly heb nu, als ik zo de samenstelling zie!

Een shampoobar vind ik erg lekker en verhoudingsgewijs niet duur. Jumping Juniper helpt bij mij dan niet echt voor mijn vette haartjes. Seanik weer wel en een lekkere klont Big er achteraan maakt alles wat stugger dan voorheen dat sluike, vervelende haar.

Vooruit, ik ben naar de Lush in Campo dei Fiori geweest, een schattig winkeltje inderdaad. Ik vroeg hoe duur het T-shirt Party On was en ze zaten te twijfelen welke prijs: 11 of 14 euro. Uiteindelijk hebben ze maar gezegd dat hij niet te koop is... aaargh! Jammer om na Firenze, in Rome het tegenovergestelde mee te maken. Misschien ben ik daar gewoon teveel verwend.

Vandaag vertrek ik weer uit Rome, jammer hoor, want naast de teleurstellende Lushwinkelervaringen is Rome natuurlijk een prachtstad!
pi_40442005
o en P-et-ra, welkom bij Lush
  donderdag 3 augustus 2006 @ 09:58:55 #192
2735 Aarti
pi_40442033
Had je in rome ook verteld dat je hun collega bent, SS16?
  † In Memoriam † donderdag 3 augustus 2006 @ 10:00:02 #193
43556 miss_dynastie
pi_40442050
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 23:07 schreef p-etr-a het volgende:
ik twijfel echter nog steeds tussen Dream Cream en Skin Sin vooral omdat de laatste in een fles zit (gemak dient de mens) en je volgens mij voor je 15 euro veel meer krijgt? Of zie ik dat verkeerd...
Skin sin vind ik wel lekker, maar hij heelt mijn huid niet of zo. Dus voor kapotte/ schrale plekjes gebruik ik dream cream. Skin sin is meer voor lekker smeren na het douchen, zeg maar.
pi_40444468
ik ben ook niet wild van skin sin eigenlijk. ik ga hem iig niet zo snel opnieuw halen als hij op is.
Tap tap tap
pi_40445781
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 09:57 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
o en P-et-ra, welkom bij Lush
Dankjewel. Ik heb al wel een paar dingetjes in huis, maar da's meer voor het lekkere eraan. Nu wil ik ook echt wat verzorgingsspul waar ik wat beter over na moet denken.

Ik zal Dream Cream doen. Dat helpt tenminste echt! (Als ik jullie zo allemaal hoor.)
pi_40450110

Nog even over Dream Cream: ik smeer die na het reinigen héél dun op mijn gezicht en eerlijk is eerlijk, ik heb in geen honderd jaar zo'n puistjesvrije huid gehad.
Hardloper.
IG @webkim
pi_40451421
Wat ziet dat er lekker uit Webkim!
pi_40451479
Herbalism terug
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
pi_40456126
Naar welke winkel kan ik beter gaan in Amsterdam?
pi_40456409
Allebei
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')