Heb je al enig idee wat die worden? Ik zag het net ook op de site staan omdat ik me wilde oriënteren op wat ik binnenkort zal halen... Nou ja, als m'n OV-kaart weer geldig is.quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:09 schreef seilram het volgende:
Maar ik krijg nu wel het testpakket met nieuwe zeepjes![]()
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:47 schreef Vava het volgende:
Altijd leuk, zulke telefoontjes
Is je HITWK nu al opdie heb je toch nog niet zo lang geleden gekocht
Volgens mij zijn ze in het stuk HIWTK wat ik bijna een jaar geleden gekocht heb het smeltingrediënt vergetenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:07 schreef Sade het volgende:
[..]
![]()
Mijn eerste is al bijna op, mijn soft coeur ook al, en ik heb nog wel een tweede stuk HIWTK liggen, maar als ik in dit tempo doorga, kan een extra stuk geen kwaad![]()
Ik kan je er wel vanaf helpen, maar dan wel pas rond de 16de, dan krijg ik weer centjes. Hoeveel had je er? Eén van twintig Euro wil ik er dan sowieso wel. Ik woon in Den Bosch btw, dus ik kan er dan lekker zelf mee gaan shoppen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:30 schreef MissFrodo het volgende:
Bedenk mij net dat, als iemand interesse heeft in de kadobonnen maar niet in de buurt van Lush woont, ik de spullen ook wel kan halen met de bonnen en dat je mij dan gewoon betaald. De spullen stuur ik dan wel naar je op.
Ja ik wil echt van de bonnen af zodat mijn Nintendo DS dichterbij komt.
Het zijn 2 bonnen van 10 euro elk, dus 20 euro totaal.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:35 schreef Webkim het volgende:
[..]
Ik kan je er wel vanaf helpen, maar dan wel pas rond de 16de, dan krijg ik weer centjes. Hoeveel had je er? Eén van twintig Euro wil ik er dan sowieso wel. Ik woon in Den Bosch btw, dus ik kan er dan lekker zelf mee gaan shoppen.
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:52 schreef noekje het volgende:
Nu moeten jullie dat niet gaan kopen omdat het zo lekker vet is.Het is niet lekker vet. Het is frituurvet vet dat maar blijft zitten op je lippen. Dat zit daar maar een beetje vies vet te doen maar meer niet.
![]()
Doe het nou niet meisjes. Luister toch eens naar Tante Noekje.![]()
Wat zul jij er weer top uit zien na al die Leco uurtjesquote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:25 schreef noekje het volgende:
Wat ook vies is, is Marathon bbs. Hij is net goed genoeg voor mijn voetjes dus ik heb vanmiddag een uur met mijn voeten in een emmer met marathon gezeten. Voeten gescrubt met Ocean Salt en daarna in de weer geweest met een eeltrasp. Toen nagels gelakt en genailart en mijn voeten ingesmeerd met Helping Hands.
Dit alles met een Beau Monde in de hand. Mijn Leco moment van de dag.
Morgen bestaat mijn Leco moment uit Brazened Honey en dan ga ik klieren met de Vichy Peeling Kit. Mag ik dat zeggen, Vichy? Ik zit best wel een beetje op Vichy namelijk.![]()
Ik heb een enorm Leco-weekend als ik de apen uit de Apenheul even vergeet.
Hoe ruikt ie dan Noekje? HIj lijkt mij eigenlijk juist lekker. Geen Wiccy geur?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:25 schreef noekje het volgende:
Wat ook vies is, is Marathon bbs.
Een stukje I should coco en een stukje Extra Virgin Olivequote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:23 schreef Anitra het volgende:
Ruikt die wel lekker Noekje? Want vet is wat mijn lippen juist nodig hebben en de Lip Squeak is niet mijn ding.
Tramp is mijn nummer 1 van LushDaar gaat echt heel veel door heen hier
Ardelyn ben benieuwd welke je als eerste gebruikt heb!
Koningin welke zeepjes heb je erbij gekregen?
quote:Op zondag 30 juli 2006 14:25 schreef Vava het volgende:
Hey gefeliciteerd met je nieuwe mooie autoal veel mee gereden?
Leuk idee, die zeepjes in een zakje
Bedankt!quote:Op zondag 30 juli 2006 14:36 schreef MissFrodo het volgende:
Gefeliciteerd met de nieuwe auto
Ieuw dat vetiig klinkt minder.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:45 schreef noekje het volgende:
Hij ruikt echt heerlijk. Koffie en hazelnoot. Nu houd ik ook wel van vet op de lippen want ik heb altijd wel gloss of lippenstift op maar dit is anders vet. Alsof je ontzettende vette frieten gegeten hebt en het vet blijft op je lippen zitten. Het trekt er ook niet in, het blijft maar als vet op je lippen zitten.
Zie mijn lijstje een stukje terugquote:Op zondag 30 juli 2006 22:54 schreef _evenstar_ het volgende:
o ja, ik wil meer American creamdamn wat klit mijn haar weer zonder dat spul
Met de verzendkosten erbij ben ik duurder uit als een ritje maastrichtquote:
Ja inderdaad dat schiet dan ook niet opquote:Op maandag 31 juli 2006 08:25 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Met de verzendkosten erbij ben ik duurder uit als een ritje maastrichten 50 gram is net 3 keer haar wassen
![]()
Bubble Bar Slices, A French Kiss BUBBLE BAR Slice 100g,quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |