Heb je al enig idee wat die worden? Ik zag het net ook op de site staan omdat ik me wilde oriënteren op wat ik binnenkort zal halen... Nou ja, als m'n OV-kaart weer geldig is.quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:09 schreef seilram het volgende:
Maar ik krijg nu wel het testpakket met nieuwe zeepjes![]()
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:47 schreef Vava het volgende:
Altijd leuk, zulke telefoontjes
Is je HITWK nu al opdie heb je toch nog niet zo lang geleden gekocht
Volgens mij zijn ze in het stuk HIWTK wat ik bijna een jaar geleden gekocht heb het smeltingrediënt vergetenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:07 schreef Sade het volgende:
[..]
![]()
Mijn eerste is al bijna op, mijn soft coeur ook al, en ik heb nog wel een tweede stuk HIWTK liggen, maar als ik in dit tempo doorga, kan een extra stuk geen kwaad![]()
Ik kan je er wel vanaf helpen, maar dan wel pas rond de 16de, dan krijg ik weer centjes. Hoeveel had je er? Eén van twintig Euro wil ik er dan sowieso wel. Ik woon in Den Bosch btw, dus ik kan er dan lekker zelf mee gaan shoppen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:30 schreef MissFrodo het volgende:
Bedenk mij net dat, als iemand interesse heeft in de kadobonnen maar niet in de buurt van Lush woont, ik de spullen ook wel kan halen met de bonnen en dat je mij dan gewoon betaald. De spullen stuur ik dan wel naar je op.
Ja ik wil echt van de bonnen af zodat mijn Nintendo DS dichterbij komt.
Het zijn 2 bonnen van 10 euro elk, dus 20 euro totaal.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:35 schreef Webkim het volgende:
[..]
Ik kan je er wel vanaf helpen, maar dan wel pas rond de 16de, dan krijg ik weer centjes. Hoeveel had je er? Eén van twintig Euro wil ik er dan sowieso wel. Ik woon in Den Bosch btw, dus ik kan er dan lekker zelf mee gaan shoppen.
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:52 schreef noekje het volgende:
Nu moeten jullie dat niet gaan kopen omdat het zo lekker vet is.Het is niet lekker vet. Het is frituurvet vet dat maar blijft zitten op je lippen. Dat zit daar maar een beetje vies vet te doen maar meer niet.
![]()
Doe het nou niet meisjes. Luister toch eens naar Tante Noekje.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |