Slapen? Wat is dat?quote:Op woensdag 26 juli 2006 09:51 schreef senesta het volgende:
Goedemorgen trouwens allemaal,
Allemaal een beetje lekker geslapen?
Macht nichts aussquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:sorry zag niet dat ik hem dicht had gedaan
Ik heb ook moeite met normaal reageren, de warmte stijgt naar mijn kop de hele tijd. Nu iets minder met korte haren maar nog steeds is mijn hoofd over verhit.quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Slapen? Wat is dat?
Owwww, wacht effe... dat is dat gespartel in je eigen zweet.
Heb in 2 weken een nacht normaal geslapen![]()
Ben dood en kanniet meer normaal reageren.
quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Slapen? Wat is dat?
Owwww, wacht effe... dat is dat gespartel in je eigen zweet.
Heb in 2 weken een nacht normaal geslapen![]()
Ben dood en kanniet meer normaal reageren.
Normaal moet je hoe dan ook al tussen haakjes plaatsenquote:
Ik had ook al geen zin om een nieuwe te openenquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:07 schreef senesta het volgende:
Ha ha, ik was ook aan het wachten.
Degene die hem sluit opent toch normaal gesproken een nieuwe?
Tsssssssssssssssquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:30 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ik had ook al geen zin om een nieuwe te openen![]()
haha hoeveel reacties kunnen er in 1 topic?quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:35 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Tsssssssssssssss![]()
Mij al het werk laten opknappen
Maar goed, ik heb toch genoeg vrije tijd. Al open ik 10000 topics per dag van ouwehoer. Dus we moeten maar sneller gaan chatten. Dat we er 100000 per dag krijgen
Ik ookquote:
300 reactiesquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
haha hoeveel reacties kunnen er in 1 topic?
achter de computer + bier?quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:41 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik ook
Hoewel ik nog nooit een echte meeting gedaan heb, lijkt me een vreemde ervaring maar ook leuk
Zullen jullie zien dat ik in het echt heel rustig ben![]()
Nee, ik ben in het echt dus echt rustiger. En ik zeg in het echt niet zo snel wazige dingen meer, sowieso heb ik de laatste tijd moeite om wazige theorieën te ontwikkelen. Pas achter de computer komen de wazige zaken eruit
Af en toe met bier inderdaadquote:
Dank je wel, de meeste dingen doe ik al inderdaad, en we hebben hem net lekker nat gemaakt vooral zijn poten.quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:23 schreef xE-eteoZ het volgende:
Senesta, waarschijnlijk doe je het al, maar toch
Ik heb ook een hond (en een kat trouwens), op verschillende plaatsen in huis heb ik grote waterbakken staan (ik heb zelfs mijn pannen in gebruik genomen.. koken doe ik toch niet![]()
)
Op deze manier weet je zeker dat er genoeg water is èn dat er altijd wel ene bak te vinden is naar de smaak van meneer/mevrouw de hond. De éne zal te warm zijn, van te koud krijgen ze buikpijn etc etc....
Eventueel zijn oren afkoelen met water als hij niet van water op zijn lijf houdt.
En vooral geen grote stukken wandelen nu.
Droge brokken eventueel vervangen door blikvoer een paar dagen ---> meer vocht.
of kippenboullion erdoor ?
Geef je hond een grote knuffel van mij !
sorryquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:35 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Tsssssssssssssss![]()
Mij al het werk laten opknappen
Maar goed, ik heb toch genoeg vrije tijd. Al open ik 10000 topics per dag van ouwehoer. Dus we moeten maar sneller gaan chatten. Dat we er 100000 per dag krijgen
Het past wel bij je verenpakjequote:Op woensdag 26 juli 2006 12:08 schreef nokwanda het volgende:
En mijn evaluatiegesprek en einde-proeftijd gesprek van gister ging goed. Mijn reet doet nu nog zeer van alle pluimen die erin gestoken werden.![]()
quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:08 schreef nokwanda het volgende:
Wat wel leuk is , is dat mijn teerbeminde zoon mij vanaf zijn vakantieadres op de hoogte houdt van hoe het is daar. Van zijn eigen zakgeld![]()
En mijn evaluatiegesprek en einde-proeftijd gesprek van gister ging goed. Mijn reet doet nu nog zeer van alle pluimen die erin gestoken werden.![]()
lief van EWquote:Op woensdag 26 juli 2006 12:08 schreef nokwanda het volgende:
Wat wel leuk is , is dat mijn teerbeminde zoon mij vanaf zijn vakantieadres op de hoogte houdt van hoe het is daar. Van zijn eigen zakgeld![]()
Sorry koop ik geen pindakaas vanquote:
jah, ik had er ook wel zin in maar het ziet er nou toch wel naar uit dat het niet doorgaatquote:
Hey you.... long timequote:
quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:11 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Sorry koop ik geen pindakaas van
Goedzoquote:Ik heb weer lente-kriebels, eindelijkIk kan weer ertegenaan.
Alsof het kort knippen van de haren zorgt dat er verse input komt in mijn hoofd
quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:17 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
GoedzoIk moet ook naar de kapper trouwens.
Achquote:
Ik ga iedere maand, deze keer heb ik langer gewacht vanwege de hitte, maar ik ben blij dat ik nu eindelijk geweest ben. Voelt meteen anders en ik zie er meteen frisser uitquote:GoedzoIk moet ook naar de kapper trouwens.
Tis inderdaad warmquote:Op woensdag 26 juli 2006 12:21 schreef Atuniel het volgende:
Had iemand al geroepen dat het warm is?
TIS WARM
quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:22 schreef SolidasRock het volgende:
Hou een meeting bij een kapper dan...
je bent te goed voor mequote:Op woensdag 26 juli 2006 12:22 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ach![]()
Dan koop ik toch een pak choco-melk
![]()
ik span me met deze temperaturen ook het liefst zo min mogelijk in. Maar ben nu op mijn werk, waar het prima te doen is dankzij de aircoquote:Ik ga iedere maand, deze keer heb ik langer gewacht vanwege de hitte, maar ik ben blij dat ik nu eindelijk geweest ben. Voelt meteen anders en ik zie er meteen frisser uitAlsof ik helemaal in top-conditie ben. Terwijl mijn conditie niet je van het is
![]()
Conditie moet ik nog aan werken. Maar dat komt na de warmte. Met deze warmte ga ik niet sporten, wilde eerst wel sporten maar gisteren tijdens het poetsen brak het zweet me al van alle kanten uit.
quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:22 schreef SolidasRock het volgende:
Hou een meeting bij een kapper dan...
quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:21 schreef Atuniel het volgende:
Had iemand al geroepen dat het warm is?
TIS WARM
Je krijgt zelfs een milk-shake gemaakt van choco-melk en ijsquote:
Zo min mogelijk inspanning inderdaad. Koel blijven. En met airco is dat inderdaad makkelijk. Airco maakt het lekker koel. Dan hoef je niet eens te werken in de warmte.quote:ik span me met deze temperaturen ook het liefst zo min mogelijk in. Maar ben nu op mijn werk, waar het prima te doen is dankzij de airco![]()
Vorige zomer zat ik in een ander gebouw zonder airco en werd het wel 36 graden in mijn kantoor![]()
Die ging lek nog voordat ik er in was gestapt.quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:27 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Hou vol. Het wordt vanzelf weer 5 uur en dan ga je vanavond lekker in je badje in de tuin liggen
![]()
quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:28 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Je krijgt zelfs een milk-shake gemaakt van choco-melk en ijs
Yep, maast mijn deur hangt een thermometer, 't is hier nu precies 21.6 gradenquote:Zo min mogelijk inspanning inderdaad. Koel blijven. En met airco is dat inderdaad makkelijk. Airco maakt het lekker koel. Dan hoef je niet eens te werken in de warmte.
Hoe is de temperatuur dan op het werk?? Staat er ergens een thermometer???? 20 graden of nog koeler??
Koop dan ook zo een gietijzeren badquote:Op woensdag 26 juli 2006 12:28 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Die ging lek nog voordat ik er in was gestapt.
Mijn digitale cvthermostaat geeft aan dat het hier 25,5 graden is binnenquote:Op woensdag 26 juli 2006 12:30 schreef Marietje_34 het volgende:
Yep, maast mijn deur hangt een thermometer, 't is hier nu precies 21.6 graden![]()
quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:28 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Die ging lek nog voordat ik er in was gestapt.
thuis of op je werk?quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:31 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Mijn digitale cvthermostaat geeft aan dat het hier 25,5 graden is binnen![]()
Milkshake mail ik wel door zometeenquote:
21.6 is netjesquote:Yep, maast mijn deur hangt een thermometer, 't is hier nu precies 21.6 graden![]()
Heb jullie net allemaal een ideetje gemaildquote:Op woensdag 26 juli 2006 12:12 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
jah, ik had er ook wel zin in maar het ziet er nou toch wel naar uit dat het niet doorgaat![]()
Ik ben blij dat je je vandaag weer beter voeltquote:Op woensdag 26 juli 2006 12:35 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ben heel even muziek luisteren buiten, juiste muziek om de stemming te stimuleren
Godzijdank voel ik me weer beter. Gisteren was het ook een complete hel te noemen. Dan word ik van de een op de andere dag gewoon depressief van alles. En nu is dat weg weer. Af en toe weet ik dan totaal niet waar ik het zoeken moet.
Uit ellende maar allemaal steekwoorden opgeschreven waarom ik me zo klote voelde. Maar goed, als ik nu die steekwoorden bekijk dan zeggen die woorden me totaal niets
Super vreemd, ik schreef allemaal depressieve steekwoorden op, en nu zegt het me niets. Terwijl het gisteren gewoon stond voor mijn stemming.
Een stemming kan hier wisselen van de ene op de andere dag. Foute beentje uit bed gestapt maar dan anders.
Kan ik nog niet lezen want ik kan vanaf hier niet bij mijn thuismail. Maar ik lees het vanavond welquote:Op woensdag 26 juli 2006 12:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heb jullie net allemaal een ideetje gemaild![]()
![]()
Lachen mag.. ik heb nog getracht het lek te dichten met bijgeleverd plakspul..waarna een nog groter gat aan de andere kant van het bad ontstond.quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:31 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ik moest bijna lachen om de manier waarop je dat zei, maar dat zou erg misplaatst zijn natuurlijk
![]()
Maar wat erg voor je![]()
En alle badjes zijn overal uitverkocht, ik ben ook al voor niks op zoek geweest![]()
Een pech-dagquote:Op woensdag 26 juli 2006 12:38 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Lachen mag.. ik heb nog getracht het lek te dichten met bijgeleverd plakspul..waarna een nog groter gat aan de andere kant van het bad ontstond.
Uit nijd sprong ik in het inmiddels volgelopen bad, om toch nog van de verkoeling te kunnen genieten ook al zou dat van korte duur zijn. Bij de sprong verloor ik mijn evenwicht en gleed uit...
Al het water stroomde over de pas aangelegte grasmat, maar ach die konden wel 'wat' water gebruiken.
Ik ben daarop inderdaad naar de winkel gegaan, waar ook ik ondervond dat alle baden al waren uitverkocht.
Slap ouwehoeren/praten/onzinnig kletsen met soms wat serieus erbijquote:
okequote:Op woensdag 26 juli 2006 13:04 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Slap ouwehoeren/praten/onzinnig kletsen met soms wat serieus erbij
quote:
you have 9 new emailsquote:Op woensdag 26 juli 2006 12:38 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Kan ik nog niet lezen want ik kan vanaf hier niet bij mijn thuismail. Maar ik lees het vanavond wel![]()
quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:20 schreef draculettetje het volgende:
hallo!!!
Heb van vampje begrepen jullie hier weer te kunnen vinden!
Hoe is het met iedereen, heb niet alles bijgelezen hoor!
Ja dat het warm is enzo......
quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:38 schreef Marietje_34 het volgende:
En nu moet ik even hard werken, heb al teveel gefokt deze ochtend![]()
Tot later![]()
Haha, bedankt.quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:33 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
De ideale coctail om de dag door te komen
Hier gelden geen regels dat je ontopic moet zijn of wat dan ook. Je kunt hier alles kwijt.
Ik schrijf af en toe een hersen-spinsel op hier, om het op te schrijven dus. Zonder dat ik een heel topic eraan wil wijden. Als ik iets binnen krijg dan moet ik het kwijt.
Heb een hekel aan topics openen, alleen dit topic open ik geregeld
Welkom trouwens![]()
Hopelijk zie ik je vakerHoe meer zielen hoe meer vreugd denk ik altijd maar
![]()
Met meer zielen halen we het deeltje 222 sneller![]()
En het is gezelliger met meer zielen![]()
Het duizelig zijn is wel weg, het moe, misselijk en hoofdpijn nietquote:Op woensdag 26 juli 2006 14:38 schreef vamperotica het volgende:
Warm... Plakkerig... Vermoeiend... uhm... meok nog ff doorgaan?
merk je al wat dat je gestopt bent eik?
ha ha ja wij zijn er ook weer....quote:
quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:16 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Het duizelig zijn is wel weg, het moe, misselijk en hoofdpijn niet
slaap wel nog veel
lettertjes dansen ook snel....
morgen overleg weer met Dr. B
[..]
Maar nie meer van die rare aanvallen??
ha ha ja wij zijn er ook weer....![]()
Kijk hier heb je aardequote:Op woensdag 26 juli 2006 16:08 schreef Dromenvanger het volgende:
Wat een verhaal
Ik probeer gewoon te beseffen hoe een ander leven eruit kan zien. Als je echt definitief afstand neemt van het aardse. Nu zit ik in de lucht, zonder aarde onder voeten, ik voel me nu al in de ruimte zitten. Het lijkt alsof ik nu dus gewoon ergens op een ruimte-station zit
Maar de zwaartekracht dus ook. Ik heb het gevoel alsof er geen zwaarte-kracht op me wordt uitgeoefend.
Straks zweef ik weg
quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:13 schreef Chrrris het volgende:
[..]
Kijk hier heb je aarde [afbeelding]
en hier heb je wat grond om met beide voeten op te staan![]()
[afbeelding]
Ik hoop dat je gelijk krijgt.. dat het besef WIJ MENSHEID meer gaat spelen dan IK ALS LAND of natie.quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:02 schreef Dromenvanger het volgende:
Atuniel
Ik geloof daarbij dat je mensen blijft tegenkomen, alleen is het menselijke niet meer zo sterk aanwezig. Ik denk dat je samen gaat komen meer als "mensheid". Dat je als oude vrienden ook weer samen komt, dat je met mensen waarmee je ruzie had weer samen komt.
Dat alles gaat samenkomen in 2012.
Schrijf je altijd zulke lange verhalenquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:17 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Danke
Maar ik zit zover boven de dampkring, dat ik niet meer vatbaar ben voor het aardse
Toch voelt dat prettig aan, geen druk op het hoofd, geen druk op de schouders, geen druk op het lichaam. Alsof overal de druk vanaf is gehaald.
En dan komt dat gewoon doordat ik mezelf via een bocht anders heb weten te plaatsen in de realiteit. Ik heb een juiste weg in het doolhof weten te vinden. Ik ben het doolhof te slim af geweest vandaag.
Was ik het doolhof niet te slim afgeweest, dan zat ik nu wel met druk op het lichaam en op het hoofd en in het hoofd. Druk op het hoofd, druk binnen in het hoofd, druk op het lichaam. Een constante druk was het altijd.
Nu is even de druk eraf, of de spanning is eraf.
En dat leeft een stuk prettiger.
Alleen nu nog 10 graden koeler en ik ben klaar om op reis te gaan![]()
Dan vul ik de lotto even in, of ik leen gewoon 50,000 euro en dan ben ik even 1 jaar weg van alles.
50,000 euro lenen is niet alles. Een lening is niet prettig. Maar ik wil dus echt een keer op reis en hoe ik me nu voel kan ik dat aan. Alleen nu nog financieël beter ervoor komen te staan. Maar daar moet ik wat op verzinnen
Zonder oplichting of fraude dus. Op een eerlijke manier aan geld komen moet toch geen probleem zijn??? Op een eerlijke manier zonder al te hard te moeten werken dus
Ik snap dat soms niet, zoveel mensen die rijk worden zonder veel te doen. Dan komen ze met iets nieuws naar voren. Dan denk ik vanzelf. Overal moet een kist met goud staan.
En staat er nergens een kist met goud, dan kun je nog altijd een lening pakken. Hoewel ik fel tegen lenen ben. Hoe goedkoop de lening ook mag zijn per maand.
Voor het einde der tijden wil ik sowieso de wereld hebben gezienMaar wie weet blijft de wereld wel intact alleen in een andere softe vorm.
Hier is de realiteit soft nuLijkt net alsof de realiteit slechts een dingus is
Zwaar bestaan, licht bestaan. Ik wil een bestaan dat lichter is dan een veer
quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:21 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik hoop dat je gelijk krijgt.. dat het besef WIJ MENSHEID meer gaat spelen dan IK ALS LAND of natie.
Maar meer over bomen doe ik niet met deze verzengende hitte
Ik schrijf zo snel als het licht, dus ik ben binnen 1 minuut klaar met een bericht vaak. Heb vaak niet eens in de gaten dat ik een bericht geschreven heb. Zo snel gaat dat hier. Ik ben niet bewust dat ik aan het schrijven ben. Soms lijk ik niet eens aanwezig te zijnquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:23 schreef Chrrris het volgende:
[..]
Schrijf je altijd zulke lange verhalen
Tja lenen als in bij een bedrijf heb ik geen ervaring mee.
Ik leen tot nu toe altijd van vrienden of ouder, maarja ik betaal áltijd terug
Euh ja dat doet ie altijdquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:23 schreef Chrrris het volgende:
[..]
Schrijf je altijd zulke lange verhalen
Tja lenen als in bij een bedrijf heb ik geen ervaring mee.
Ik leen tot nu toe altijd van vrienden of ouder, maarja ik betaal áltijd terug
Nu nietquote:
Ik vind het ales prima.. mag het dan eerst wat koeler weer wordenquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:25 schreef Dromenvanger het volgende:
Licht. Licht in de vorm van licht en gewicht
Als mensen verlicht worden, dan is er vanzelf meer mede-leven voor elkaar. Oorlog bestaat niet als je licht van binnen hebt.
Nee, we leven in de hel nuquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:29 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik vind het ales prima.. mag het dan eerst wat koeler weer worden
Dat waren er zelfs niet 3 regels zoals gezegdquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:28 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Nu niet
Maar vaak wel
Dit bericht heeft slechts 3 regels tekst
In 2012 hoef ik niet meer te schrijven, dan hoef ik niet meer van me af te schrijvenIn 2012 worden de berichten via het denken ingevoerd
Kan niet he, ze financieren alleenquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:33 schreef Atuniel het volgende:
Als het tot 2012 duurt dan maak ik dat jaar niet eens mee
Nee.. KNMI verwacht dat het doorgaat tot in Augustus...
Je kent toch wel die korte filmpjes op RTL4 vlak voor het weer?
Het weer word mede mogelijk gemaakt door [random product]
Zullen we die eens aansprakelijk gaan stellen
Dat ik dan gestorven ben door de aanhoudende hittequote:Op woensdag 26 juli 2006 16:38 schreef Chrrris het volgende:
[..]
Maar hoe wilde je 2012 niet meemaken ? Lijkt me wel knap![]()
*sterft mee*quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:40 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Dat ik dan gestorven ben door de aanhoudende hitte
Hij heeft een groot inlevingsvermogen... goeie jongen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:38 schreef xE-eteoZ het volgende:
Mijn zoon van 7 heeft meer inlevingsvermogen dat menig volwassene lijkt het...
soms ben ik bang dat hij te véél aan anderen denkt.
Zijn oma, waar hij heel close mee is (enige familielid dat in de buurt woont), heeft leverkanker.
De hele lever is al aangetast, ooperatie/transplantatie... allemaal niet mogelijk.
Ze krijgt chemo via infuus.
Mijn zoon maakt zich erge zorgen over haar.. hij wil niet dat oma dood gaat.
Hij wil oma kunnen knuffelen.
Maar na een poosje ernstig gekeken te hebben kwam hij met het volgende.
"oma moet nog heel oud worden... want ik wil niet dat oma naar de maan gaat.
Als oma wel naar de maan gaat... dan is dat heel zielig voor ons... dan moeten wij oma missen...
Ja, als oma dood gaat is dat zielig voor ons.
*stilte*
maar niet voor oma hoor mama, want als oma naar de maan gaat kan ze alles doen wat ze wil. En heeft ze geen pijn meer.
Als de dokter de pijn weg kan halen moet oma hier blijven,
en als de dokter dat niet meer kan....
dan moet oma toch maar dood gaan...
want dan heeft ze geen pijn meer...
en pijn is toch het belangrijkste hè mama
....dat oma geen pijn heeft....
maar voor ons is dat wel zielig.
*stilte*
"
mooiquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:38 schreef xE-eteoZ het volgende:
Zijn oma, waar hij heel close mee is (enige familielid dat in de buurt woont), heeft leverkanker.
De hele lever is al aangetast, ooperatie/transplantatie... allemaal niet mogelijk.
Als oma wel naar de maan gaat... dan is dat heel zielig voor ons... dan moeten wij oma missen...
*stilte*
maar niet voor oma hoor mama, want als oma naar de maan gaat kan ze alles doen wat ze wil. En heeft ze geen pijn meer.
*stilte*
"
Ik vind het eigenlijk best lekker, deze hitte.quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:40 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Dat ik dan gestorven ben door de aanhoudende hitte
quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:33 schreef Atuniel het volgende:
Als het tot 2012 duurt dan maak ik dat jaar niet eens mee
Nee.. KNMI verwacht dat het doorgaat tot in Augustus...
Je kent toch wel die korte filmpjes op RTL4 vlak voor het weer?
Het weer word mede mogelijk gemaakt door [random product]
Zullen we die eens aansprakelijk gaan stellen
3 of 5quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:35 schreef Chrrris het volgende:
[..]
Dat waren er zelfs niet 3 regels zoals gezegd
Maar 5!![]()
Het is moeilijk voor je he
quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:38 schreef xE-eteoZ het volgende:
*stilte*
*stilte*
"
Nee. Wel waarom ze verkocht wordenquote:Op woensdag 26 juli 2006 17:15 schreef xE-eteoZ het volgende:
en dan zijn er nog mensen die zich afvragen waarom alle woningen hier te koop staan![]()
Dat gaat ook helemaal nergens over meer neequote:Op woensdag 26 juli 2006 17:14 schreef xE-eteoZ het volgende:
Belachelijk zeg !
Mijn onderbuurvrouwtje... ze hebben daar gisteren rond het middaguur, dus op klaarlichte dag ingebroken.
Ze zijn zelfs door de spullen van haar dochtertje (peuter) geweest....
ze hebben de spullen voor de nieuwe baby overhoop getrokken en delen er van meegenomen...video etc.... slabbetje van het kindje lag in het trappenhuis...
Ze is behoorlijk van slag, begrijpelijk !
Gewoon op klaarlichte dag !
En waarop zouden ze haar woning geselecteerd hebben ???
Ze heeft een klein autootje.. is niet beladen met goud... gewoon een gezinnetje, dat nota bene 3 hoog woont.
Een week of wat geleden is hier de supermarkt overvallen, en vanochtend waarschijnlijk de slijter.
(rolluiken half open, politievoertuig dat megahard aan komt scheuren.. rondcirkelende helikopters die bijna op je dak landen etc)
is iedereen gek geworden ?
en het is al zo warm !!
Dat klinkt anders ook niet helemaal goed. Maar als je het verdeelt de hoeveelheid dan raakt het topic sneller vol.quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:27 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik schrijf zo snel als het licht, dus ik ben binnen 1 minuut klaar met een bericht vaak. Heb vaak niet eens in de gaten dat ik een bericht geschreven heb. Zo snel gaat dat hier. Ik ben niet bewust dat ik aan het schrijven ben. Soms lijk ik niet eens aanwezig te zijnAls ik schrijf dan denk ik ook niet na vaker, alsof het vanzelf eruit stroomt. Dan denk ik geen seconde na over wat ik moet schrijven. Daarom die lange berichten
![]()
Ik sta alleen in het rood bij de bank, maar daar wil ik zwart van maken
tramadol neem je de bijwerkingen er dan ook voor lief bij?quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:47 schreef nokwanda het volgende:
Draak...... jij bent veel slaperig. En kan je dan ook slapen ondanks de hitte?
Wat slik je? Geef mij dat!
hihi hier rode bessen, bramen en meloen!quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:13 schreef Marietje_34 het volgende:
Hola
Ik ben weer thuis en heb net hele vette pizza van de Pizzahut gegeten![]()
En ik ga nu aardbeitjes klaarmaken als toetje![]()
Haai Draakjequote:Op woensdag 26 juli 2006 20:33 schreef draculettetje het volgende:
[..]
tramadol neem je de bijwerkingen er dan ook voor lief bij?
Dan komt er van dat badminton zeker helemaal niks...... (uitnodiging staat overigens nog steeds)
[..]
hihi hier rode bessen, bramen en meloen!
@xE-eteoZ , wat een mooie woorden voor oma ben er stil van![]()
Oeh lekker! Ik heb vandaag ook pizza gegeten..en hij was dit keer zo lekker (hij was nieuwquote:Op woensdag 26 juli 2006 20:13 schreef Marietje_34 het volgende:
Hola
Ik ben weer thuis en heb net hele vette pizza van de Pizzahut gegeten![]()
Damn.... ben vergeten te etenquote:Op woensdag 26 juli 2006 20:33 schreef draculettetje het volgende:
[..]
tramadol neem je de bijwerkingen er dan ook voor lief bij?
Dan komt er van dat badminton zeker helemaal niks...... (uitnodiging staat overigens nog steeds)
[..]
hihi hier rode bessen, bramen en meloen!
@xE-eteoZ , wat een mooie woorden voor oma ben er stil van![]()
lekkere dingen die tijdelijk zijn zijn heel irritant jaquote:Op woensdag 26 juli 2006 20:38 schreef Chrrris het volgende:
[..]
Oeh lekker! Ik heb vandaag ook pizza gegeten..en hij was dit keer zo lekker (hij was nieuwen helaas tijdelijk
)
quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:40 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
lekkere dingen die tijdelijk zijn zijn heel irritant ja![]()
ik denk dat wij samen heeeeeeeeeeeeeel goed kunnen badmintonnenquote:Op woensdag 26 juli 2006 20:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Damn.... ben vergeten te eten![]()
Okay Draak.... dat komt nog. Wij gaan een dezer dagen badmintonnen. Ik met mijn mikvermogen![]()
Ik denk dat mijn natuurlijke gebrek aan coordinatie jouw dinges wel zal compenseren.
goedzo, stijgende lijnen zijn goedquote:Op woensdag 26 juli 2006 20:52 schreef draculettetje het volgende:
[..]
....
Heey marietje, met de normale ups and downs gaat het eigenlijk nog steeds erg goed
heb er er wel zo af en toe genoeg van, maar ja een dipje mag ook wel eens
de stijgende lijn is er nog steeds!
en hoest met jou? Nieuwe bazen las ik, gaat het dan nu ook beter op het werk?
Heb ik ook gehad als toetjequote:Op woensdag 26 juli 2006 20:13 schreef Marietje_34 het volgende:
quote:
ik en stoer die combinatie zie ik zelf niet zo hoor.....quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:57 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
goedzo, stijgende lijnen zijn goedVolgens mij ben je wel een stoere vrouw
![]()
En natuurlijk hoort een dipje er op z'n tijd gewoon bij![]()
Ja, ik heb maar liefst 2 bazen nu, maar ze zijn stukken leuker dan mijn vorige baas![]()
En verder is alles goed![]()
O, geloof me, bij mij ookquote:Op woensdag 26 juli 2006 21:21 schreef senesta het volgende:
@ marietje en Atuniel, ik zat me net af te vragen he, worden jullie nou nooit eens pissig van het laatdunkende sarcastische toontje van sommigen in dat andere topic?
Als ik alleen al lees komt het stoom soms uit mijn oren.
Ach, van wat ik zo van je lees ben je toch wel een bikkel die de goeie moed erin houdt en niet bij de pakken neerzitquote:Op woensdag 26 juli 2006 21:19 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik en stoer die combinatie zie ik zelf niet zo hoor.....![]()
maar fijn dat het nu beter op je werk is zo......
quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:24 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
O, geloof me, bij mij ook![]()
Maar ik vind het nu juist een kunst om daar niet in mee te gaan en toch proberen die ander erop te wijzen dat ze nogal minnetjes doen.
Als me dat niet lukt reageer ik maar helemaal niet![]()
Hoezo bloos? Ik vind dat jij juist altijd heel verstandig en rustig reageert!! Ook in die pedotopics. Vooral daar word ik moorddadig, en dan kan ik maar beter niks zeggenquote:
Ja dat bedacht ik mij ook alquote:Op woensdag 26 juli 2006 21:05 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
![]()
wat zijn wij gelijkgestemd qua aarbeien en rose en bier enzo![]()
Hmm, de ene dag wat meer dan de andere dag... maar ik weet zeker dat hun soms net zo gefrustreerd achter hun pc zitten hoor. Waarom zouden ze anders F5én om te zien of er al gepost is?quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:21 schreef senesta het volgende:
@ marietje en Atuniel, ik zat me net af te vragen he, worden jullie nou nooit eens pissig van het laatdunkende sarcastische toontje van sommigen in dat andere topic?
Als ik alleen al lees komt het stoom soms uit mijn oren.
slaap lekker alvastquote:Op woensdag 26 juli 2006 21:38 schreef draculettetje het volgende:
uhm marietje dank je wel!![]()
ben er stil van......
ga zo liggen tot gauw maar weer allemaal
![]()
ik had je opmerking nog niet gezienquote:
Het zal de hitte wel zijn denk ikquote:Op woensdag 26 juli 2006 21:43 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ik had je opmerking nog niet gezien![]()
ach, soms zeg ik ook wel van die dingen hoor![]()
ach, een mens kan niet altijd verstandig zijnquote:Op woensdag 26 juli 2006 21:46 schreef senesta het volgende:
[..]
Het zal de hitte wel zijn denk ik![]()
Maar goed, jullie houding is verstandiger dat snap ik ook wel![]()
Ehhh als ik het weet horen jullie het. Het is zeker niet Emed uit de boeken van Mulder-Schalekamp. Het is een vertaalde roman. Heb al proberen te googelen maar met zo weinig info heeft dat weinig zin.quote:Op woensdag 26 juli 2006 10:02 schreef senesta het volgende:
We horen het wel van merisse neem ik aan![]()
Ah welnee...quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:30 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Hoezo bloos? Ik vind dat jij juist altijd heel verstandig en rustig reageert!! Ook in die pedotopics. Vooral daar word ik moorddadig, en dan kan ik maar beter niks zeggen![]()
coke nietquote:Op donderdag 27 juli 2006 09:10 schreef draculettetje het volgende:
mogguh! ben nog niet helemaal uitgeslapen.......
klinkt bekend. Heb ik eindelijk anti-muggetroep gekocht, besluit Rosa, de hoofd poeshier , dat ze aandacht wil. Wegschuiven hielp niet en toen was ik al wakker. Na twee uurtjes slaap of zo.quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:10 schreef draculettetje het volgende:
mogguh! ben nog niet helemaal uitgeslapen.......
quote:
Snap je nou waarom ze zo zweverig overkomen hierquote:
da's wel beetje kort ja..... eigenlijk veeels te kort.....quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]
klinkt bekend. Heb ik eindelijk anti-muggetroep gekocht, besluit Rosa, de hoofd poeshier , dat ze aandacht wil. Wegschuiven hielp niet en toen was ik al wakker. Na twee uurtjes slaap of zo.![]()
Jeetje meid !quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]
klinkt bekend. Heb ik eindelijk anti-muggetroep gekocht, besluit Rosa, de hoofd poeshier , dat ze aandacht wil. Wegschuiven hielp niet en toen was ik al wakker. Na twee uurtjes slaap of zo.![]()
lieve plaatjes mogen, nee MOETEN groot zijn!quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:40 schreef xE-eteoZ het volgende:
ja het plaatje is groot, niet zeiken !!
Het is hier nog steeds zonnigquote:Op donderdag 27 juli 2006 10:07 schreef vamperotica het volgende:
als in t stort inmiddels
Nee me neitherquote:Op donderdag 27 juli 2006 10:12 schreef vamperotica het volgende:
zolang t bij een buitje blijft wel ja! Heerlijk zelfs!!
Maar de hele dag grijze lucht om me heen...Na een overvloed aan zon, daar word ik nie vrolijk van
quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:40 schreef xE-eteoZ het volgende:
[..]
Jeetje meid !
Bestel voor vanavond een lekkere masseur die aan huis komt.
Opdracht: jou op tijd heerlijk laten ontspannen en in slaap masseren (hij vindt zelf de weg naar buiten wel weer)
[afbeelding]
KNUF
ja het plaatje is groot, niet zeiken !!
Bij mijn weten word je van coke niet zweverigquote:Op donderdag 27 juli 2006 09:19 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Snap je nou waarom ze zo zweverig overkomen hier
Hier niks. Bloedheet kantoor (hoewel wel erg gezellig en kleurrijk genoeg) waar ik zo ongeveer aan de ventilator vastgeplakt zit.quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:12 schreef vamperotica het volgende:
zolang t bij een buitje blijft wel ja! Heerlijk zelfs!!
Maar de hele dag grijze lucht om me heen...Na een overvloed aan zon, daar word ik nie vrolijk van
Heb jij ook een vogeltjequote:Op donderdag 27 juli 2006 11:11 schreef draculettetje het volgende:
ik wou hier net even kijken, nou ja voelen, deur open zetten totdat ik me bedacht dat de vogel los is....![]()
zonnetje schijnt hier nog wel
Mutsquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:11 schreef draculettetje het volgende:
ik wou hier net even kijken, nou ja voelen, deur open zetten totdat ik me bedacht dat de vogel los is....![]()
zonnetje schijnt hier nog wel
Goedemorgen!quote:
Haai Droomquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:44 schreef Dromenvanger het volgende:
Goedemorgen Marietje
Ik ben aan de caffeine vrije koffie dit keerBevalt goed, smaakt hetzelfde. Kijken of ik me minder opgefokt voel door de caffeine vrije koffie.
Hee, ik las dat je een vogeltje hebtquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:47 schreef senesta het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Ik bedenk met net dat ik nog helemaal geen koffie heb gedronken vandaag.
Ik ga even mijn senseo aanslingeren.
Tot zo![]()
Ha Vampquote:
Hier is het benauwdquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:48 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Haai Droom
Ik zit juist met 2 bakken koffie tegelijk voor me in de hoop dat ik me wat wakkerder ga voelen. Niet zo best geslapen door de hitte vannacht![]()
Het heeft hier (Leiden) wel net even gestortregend waardoor het nu een beetje is opgefrist. Hoe is het bij jou in het zuiden?
Hmm foto's van de vogel los staan op mijn andere computer, maar ik heb wel deze:quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:50 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Hee, ik las dat je een vogeltje hebtFotootje ?
![]()
Enjoy je senseootje![]()
Mooi van kleur ookquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:01 schreef senesta het volgende:
[..]
Hmm foto's van de vogel los staan op mijn andere computer, maar ik heb wel deze:
[afbeelding]
[afbeelding]
Lief he![]()
Heel liefquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:01 schreef senesta het volgende:
[..]
Hmm foto's van de vogel los staan op mijn andere computer, maar ik heb wel deze:
[afbeelding]
[afbeelding]
Lief he![]()
Mogge Barraquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:01 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogge... waarom komt gaai nooit meerik mis gaai!!!!
Yoshi, naar het figuurtje van nintendo, heeft mijn zoontje destijds bedacht, ons konijn heet linkquote:
quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:09 schreef senesta het volgende:
[..]
Yoshi, naar het figuurtje van nintendo, heeft mijn zoontje destijds bedacht, ons konijn heet link![]()
owja, wij zaten laatst samen in dat topicquote:
Drugs zijn toch verdovende middelen? Dan wordt je zweverig? Logica toch?quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Bij mijn weten word je van coke niet zweverig
quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:14 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
owja, wij zaten laatst samen in dat topic![]()
Of je wordt opgepept.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:16 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Drugs zijn toch verdovende middelen? Dan wordt je zweverig? Logica toch?![]()
Klopt wel ja. Ik heb gemerkt dat ik niet uit de REM-slaap kom. Dat wil zeggen dat je dan ook droomt en droomt en droomt. De mijne blijven zich herhalen en ik kom er niet meer uit.quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:56 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Hier is het benauwd![]()
Erg benauwd.
Ik heb in 1 keer geslapen maar het schijnt dat je niet diep slaapt met dit weer. Door de warmte kom je niet in een juiste slaap hoorde ik vandaag.
Das waar maar coke, is dat een pepmiddel?quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:17 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Of je wordt opgepept.
Dat de concentratie juist omhoog gaat en alles.
Je hebt ook peppende middelen, net als koffie.
quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:16 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Drugs zijn toch verdovende middelen? Dan wordt je zweverig? Logica toch?![]()
quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Klopt wel ja. Ik heb gemerkt dat ik niet uit de REM-slaap kom. Dat wil zeggen dat je dan ook droomt en droomt en droomt. De mijne blijven zich herhalen en ik kom er niet meer uit.
Niet een lang verhaal maar hetzelfde ding. In diverse varianten. Dat is zo vermoeiend.
Eigenlijk is het gewoon slimmer om dan maar niet te slapen en een boek te gaan lezen
Dan heb ik tenminste een doorlopend verhaal.
Ik dacht het wel. Maar ik weet het niet zeker. Volgens mij gebruiken mensen het zoals Nokwanda zei om door te blijven gaan. Zodat ze niet moe worden.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:20 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Das waar maar coke, is dat een pepmiddel?
De keren dat ik in mijn leven een joint heb (mee)gerookt zijn op een hand te tellen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:42 schreef senesta het volgende:
Zijn er hier mensen die verdovende middelen gebruiken/ hebben gebruikt?
Ik heb nog nooit iets gebruikt, ik ben zelfs nog nooit dronken geweest of aangeschoten zelfs.
Ik ben wel benieuwd waarom mensen het gebruiken, wat doet het met je?
Overgens ben ik niet zo nieuwsgierig dat ik het wil proberen hoor.
Ik doe aan theequote:Op donderdag 27 juli 2006 13:06 schreef Dromenvanger het volgende:
Wiet gerookt een hele tijd maar ik werd er net zoals Nokwanda extreem high van, te high. Ik werd er soms gek van. Ook helemaal over de toeren geraakt door wiet.
Bier drink ik vaker nog. Ben er niet trots op.
Sigaretten rook ik. Koffie drink ik nog geregeld.
Heb xtc gebruikt een hele tijd geleden. Maar dat is al zo lang geleden. Tijdens house-feesten dus. 1 keer paddo's gehad en dat was het.
Het liefst voel ik me high zonder middelen.
Ahja, ik krijg nog anti depressiva toegeschreven, maar dat zie ik niet meteen als drugs hoewel je het wel als drugs kunt zien. Onder toeziend oog van een arts dus. In principe is het dus zeker drugs. Omdat het ook de stemming hoog houdt, hoewel ik er vaker niets van merk.
Echt goed is het allemaal nog niet hier
Die medicatie is nodig zeggen ze, maar goed, of dat waar is.
ik blow zo af en toe wel eens ( alweer 4 maand geleden ofzo)quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:42 schreef senesta het volgende:
Ik heb nog nooit iets gebruikt, ik ben zelfs nog nooit dronken geweest of aangeschoten zelfs.
Zeg het maar.. ik heb flinke periode alcohol gebruikt, 12 jaar dagelijks geblowd, xtc gehad, speed genomen, coke joint, paddo's..quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:42 schreef senesta het volgende:
Coke in de cola werkt wel hoorquote:Op donderdag 27 juli 2006 13:22 schreef Dromenvanger het volgende:
Atuniel
Hoe je het zegt
Ik moet even lachenNiet uitlachen dus
![]()
Gewoon lachen over hoe je het brengt
Coke heb ik 1 keer ook gedaan trouwens, in de cola gegooid inplaats van door de neus. Door de neus ging me iets tever. Maar in de cola schijnt het niet te werken, dus daarom heb ik het niet vermeld.
In the escape in Amsterdam dus, stiekem op de plee proberen dat poeder in de cola te krijgen. Ondertussen niets gemerkt ervan.
Dat wist ik nietquote:Op donderdag 27 juli 2006 13:24 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Coke in de cola werkt wel hoor
Kort.. maar erg heftig.
hahaha daar ben ik nog steedsquote:Op donderdag 27 juli 2006 13:26 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Toen dronk ik dus ook extreem veel. Veel mix-dranken, bier, pure whiskey. Alles door elkaar tijdens het stappen.
Extreem veel drank en stappen gaat bij mij niet goedquote:Op donderdag 27 juli 2006 13:26 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Toen dronk ik dus ook extreem veel. Veel mix-dranken, bier, pure whiskey. Alles door elkaar tijdens het stappen.
quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hahaha daar ben ik nog steeds
Hoezo liep dat mis???quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:39 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Extreem veel drank en stappen gaat bij mij niet goed
Bijdehand en snel geirriteerd.. dus dat doe ik niet meer..quote:
quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:19 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Zeg het maar.. ik heb flinke periode alcohol gebruikt, 12 jaar dagelijks geblowd, xtc gehad, speed genomen, coke joint, paddo's..
Heeft allemaal een verschillende werking eigenlijk.
Waarom? Omdat het lekker isIk begrijp waarom mensen verslaafd kunnen raken aan vooral speed en xtc.. je voelt je dan ZO GOED!
tot het is uitgewerkt.. dan slaap je 2 nachten niet en ben je ziekig.
Blowen is gewoon relaxed.. at easy voelen...
Paddo's.. dat kan ik iedereen wel aanraden.. 8 uur lang een trip.. dingen zien als kabouters.. heerlijk dromerig... als je het doet, doe het dan in een rustige omgeving en nooit alleen.
quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:51 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Bijdehand en snel geirriteerd.. dus dat doe ik niet meer..
Gewoon thuis doorzakken als ik wil,en buiten een enkel biertje doen.
Frapant zijn wij samen geloof ikquote:Op donderdag 27 juli 2006 13:56 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Je lijkt wel mijn mannelijke uitgave, deze post had van mij kunnen zijn. Alleen geen 12 jaar dagelijks geblowd, maar wel jaren. En met dat verschil dat ik paddo's weer zou afraden, ik ben daar vreselijk ziek van geweest. Was eens, maar nooit weer.
Vandaag de dag ben ik wel wat bedaarder, maar 'vroeger' wilde ik het allemaal meemakenEn idd, omdat het gewoon lekker is
![]()
En ik mag nog steeds graag een jointje roken, maar niet meer iedere dag![]()
Ik heb een keer tijdens nieuwsjaar space-cake gegeten, toen heb ik met blote buik en borst rond gelopen buiten terwijl het vroor, zo warm kreeg ik het. Had ook 2 flessen champagne op de mond gezet en in 1 keer leeggedronken en thuis nog whiskey gedronken en nog meer.quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:56 schreef Champloo het volgende:
Ik had met nieuwjaar een Jointje en Hasj samen gerookt. Ik ben nog nooit zo ziek geweest. Het was de eerste maar ook meteen de laatste keer dat ik zo'n zooi rookte![]()
OFFTOPIC: Dromenvanger je bent nodig op het Subforum klaagbaak.Ze zijn er Limurgers uit aan het schelden en aan het vernederen. Gooi eens wat van jou wijsheid op dat Topic.![]()
Een valkparkiet, gaaaf.quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:55 schreef draculettetje het volgende:
telt mijn medicatie waarvan ik dagen op de bank lig te slapen ook mee????
Vogel ondertussen gevangen en weer in de kooi, deur open gehad maar binnen is het aangenamer.
ondertussen ook nog naar de fysio geweest en nu moet ik eigenlijk weer slapen.....
nog even foto van vogel: [afbeelding]
oeps ook beetje groot![]()
Ze zegt dat ze eigenlijk weer moet gaan slapenquote:
quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:04 schreef Atuniel het volgende:
Oh ja.. nu lees ik het ook![]()
Die warmte
Moet je eens aan een wollen trui denken... dan springt het zweet helemaal van mn lichaam
Tja maar een glazen fles die kapot is, in de tuin met meestal twee kindjes van 2 vind ik een beetje gevaarlijk.quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:11 schreef Atuniel het volgende:
Ja ik heb wel eens gehoord dat je een kapotte wijnfles op zn kop in een gat moet duwen ... in een molsgat.
Dat dan door de wind die er langs blaast hij een hoop herrie krijgt en daarom weg gaat
Das helemaal waar..quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:14 schreef senesta het volgende:
[..]
Tja maar een glazen fles die kapot is, in de tuin met meestal twee kindjes van 2 vind ik een beetje gevaarlijk.
zij heet bobbie.....quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:59 schreef senesta het volgende:
[..]
Een valkparkiet, gaaaf.
Hoe heet hij/zij?
Welterusten(dank je wel)
quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:55 schreef draculettetje het volgende:
telt mijn medicatie waarvan ik dagen op de bank lig te slapen ook mee????![]()
Vogel ondertussen gevangen en weer in de kooi, deur open gehad maar binnen is het aangenamer.
ondertussen ook nog naar de fysio geweest en nu moet ik eigenlijk weer slapen.....
Je kan ook die fles dan in dat gat steken. handoek en stok pakken. Jij gaat op de handdoek liggen (zonnen) en tegelijkertijd met de stok of de fles slaan. De mol word gek van het lawaai jij word mooi bruin en je kan meteen oppassen dat de kleine kiendjes niet aan de fles komenquote:Op donderdag 27 juli 2006 15:14 schreef senesta het volgende:
[..]
Tja maar een glazen fles die kapot is, in de tuin met meestal twee kindjes van 2 vind ik een beetje gevaarlijk.
goed planquote:Op donderdag 27 juli 2006 15:57 schreef Champloo het volgende:
[..]
Je kan ook die fles dan in dat gat steken. handoek en stok pakken. Jij gaat op de handdoek liggen (zonnen) en tegelijkertijd met de stok of de fles slaan. De mol word gek van het lawaai jij word mooi bruin en je kan meteen oppassen dat de kleine kiendjes niet aan de fles komen![]()
![]()
aaahhhquote:Op donderdag 27 juli 2006 14:55 schreef draculettetje het volgende:
telt mijn medicatie waarvan ik dagen op de bank lig te slapen ook mee????
Góed opletten als je in de tuin bent.. een poosje niet bewegen als je in de buurt van een molshoop bent.. je ziet dan vanzelf bij één van de bulten beweging (of een nieuwe bult verschijnen)quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:08 schreef senesta het volgende:
[..]
, zullen we maar aan ijsbergen denken dan?
![]()
Het is inderdaad lekker zweetweer.
Ik heb trouwens oorlog in de achtertuin..
Er zit een mol en hij maakt mijn hele tuin stuk![]()
Ik heb al geprobeert hem uit te graven als ik de grond zag bewegen, maar steeds geen mol te vinden..
Ik heb geprobeert zijn gangen onder water te zetten![]()
Vanmorgen zes hopen in mijn grasveldje![]()
Nou heb ik een mollenklem gekregen van vrienden maar ik kan het niet over mijn hart verkrijgen hem neer te zetten.
Maar al mijn dure tropische planten gaan stuk zo![]()
Doen wat je goeddunkt?????quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:12 schreef xE-eteoZ het volgende:
[..]
Góed opletten als je in de tuin bent.. een poosje niet bewegen als je in de buurt van een molshoop bent.. je ziet dan vanzelf bij één van de bulten beweging (of een nieuwe bult verschijnen)
Zorg ervoor dat je een schop in je hand hebt... en als hij bezig is... schop naar beneden steken en meteen omhoog werpen----> mol boven de grond.... --> vangen ---> doen wat je goeddunkt.
Heb ik gedaan toen ik nog bij mijn ouders woonde èn het is gelukt !
(ja ja.. ik speelde graag "indiaantje":') )
Met een beetje 'geluk' wack je hem zo bewusteloos of krijgt ie een hartaanval (echt waar)quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Doen wat je goeddunkt?????
Niet killen hoor!!!!![]()
Ik doel eigenlijk ook op brengen naar een [ark oid.quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Doen wat je goeddunkt?????
Niet killen hoor!!!!![]()
quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:19 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Met een beetje 'geluk' wack je hem zo bewusteloos of krijgt ie een hartaanval (echt waar)
En toen deed ie niks meer zekerquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:23 schreef xE-eteoZ het volgende:
[..]
die van mij heb ik in een doosje gestopt en een heeeeel stuk verder (onder de snelbinders van mijn fietsje geknoopt
) losgelaten onder een dichtbegroeide struik.
quote:
Ik heb het warmmmmmmmmmmquote:Op donderdag 27 juli 2006 17:08 schreef xE-eteoZ het volgende:
![]()
![]()
Volgens mij zit iedereen hier er een beetje doorheen...,
we worden allemaal flauw !![]()
NEEEEEEE!!!!!!quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:19 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Met een beetje 'geluk' wack je hem zo bewusteloos of krijgt ie een hartaanval (echt waar)
quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:08 schreef xE-eteoZ het volgende:
![]()
![]()
Ja hij heeft echt heel veel water nodigquote:Op donderdag 27 juli 2006 17:18 schreef Dromenvanger het volgende:
Mooi
Hoeveel water heeft die nodig? Ik bedoel, is het een erg dorstige plant
Voor mij is het even te lastig om zo'n plant te verzorgen nu.
Als ie dat maar overleeft...stel je voor dat je hem per ongeluk raakt als je de schop in de grond steektquote:Op donderdag 27 juli 2006 17:15 schreef senesta het volgende:
Ik zal vanavond en morgen eens op de uitkijk gaan zitten.
Schop in mijn hand...
-knip-
Idd, ik wil naar huis!quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:08 schreef xE-eteoZ het volgende:
![]()
![]()
Ik vind ze ook leukquote:Op donderdag 27 juli 2006 17:22 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Als ie dat maar overleeft...stel je voor dat je hem per ongeluk raakt als je de schop in de grond steekt![]()
Ik snap dat je er vanaf wilt hoormaar ik vind mollen liev
![]()
Ik heb ook wel eens gehoord over 'molstokjes' ofzo die je in de grond zou kunnen steken..
floepquote:Op donderdag 27 juli 2006 17:25 schreef nokwanda het volgende:
Mijn collega vond vandaag dat ik eruit zag alsof ik gevoed moest worden.
Nouja....... okay.... prima dan. Zeg ik geen nee tegen. Ik eet de laatste tijd ook niet echt goed met die hitte dus als het een sociaal ding is eet ik tenminste fatsoenlijk.
Wij de hort op met z'n tweeen. Ik had een katoenen topje aan met spagettiebandjes. Knapt midden opstraat een van die bandjes....floep!![]()
De rest van de dag geprobeerd het flapje dat dan losviel (nee.... mijn tiet is niet het flapje) omhoog te houden met een haarspeld, bij gebrek aan beter
Oeh vervelend!quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:25 schreef nokwanda het volgende:
Mijn collega vond vandaag dat ik eruit zag alsof ik gevoed moest worden.
Nouja....... okay.... prima dan. Zeg ik geen nee tegen. Ik eet de laatste tijd ook niet echt goed met die hitte dus als het een sociaal ding is eet ik tenminste fatsoenlijk.
Wij de hort op met z'n tweeen. Ik had een katoenen topje aan met spagettiebandjes. Knapt midden opstraat een van die bandjes....floep!![]()
De rest van de dag geprobeerd het flapje dat dan losviel (nee.... mijn tiet is niet het flapje) omhoog te houden met een haarspeld, bij gebrek aan beter
Snap ik. Ik heb even gegoogled en er lijken ook wel molvriendelijke oplossingen te zijn:quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:23 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik vind ze ook leuk![]()
Maar ik vind mijn tuin ook leuk![]()
Ohhoh wat een fanatiek beestjequote:Op donderdag 27 juli 2006 17:28 schreef senesta het volgende:
[afbeelding]
Zo vind ik elke ochtend 4 tot 6 nieuwe hopen, en mijn vlinderstruik staat ook al scheef
![]()
Gelukkig staat mijn banaan in een pot in de grond.
Of die pennen lijken me ook wel wat.quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:33 schreef Marietje_34 het volgende:
Hier, molvriendelijke mollenbollen![]()
http://www.rozenland.be/mollen.html
quote:
quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:36 schreef senesta het volgende:
[..]
Of die pennen lijken me ook wel wat.
Dat ecostyle verkopen ze ook bij intratuin, morgen maar even heen rijden om te kijken of ze dat ook hebben.![]()
Ze zijn leuk hèquote:
ow wat leuk !!!quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:44 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik was ook al een platje aan het zoeken en wilde net exact dezelfde foto gaan posten![]()
Toen hier die molsklemmen stonden die ik in de sloot heb gegooid heb ik ook het molletje gezien, een paar dagen later. Hij klom zo uit zijn hoopje en ging er verderop weer een in![]()
Niet al te grote cavia met vreemde pootjes en een schattig snuitje.quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:47 schreef senesta het volgende:
Hoe groot zijn ze dan?
Formaatje hamster? dwerghamster?
Ik heb echt geen idee, ik heb hem nog nooit gezien.
je begint een echte vrouw te wordenquote:Op donderdag 27 juli 2006 17:37 schreef vamperotica het volgende:
ik heb toch echt best veel bijgelezen.... maar geeeeen ideee waarover.....
mijn door de hormonen gespoelde hersens zijn aan het wegsmelten en dat komt noooooooit meer goed
Toevalligquote:Op donderdag 27 juli 2006 17:44 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik was ook al een platje aan het zoeken en wilde net exact dezelfde foto gaan posten![]()
Die molsklemmen zijn inderdaad grofquote:Toen hier die molsklemmen stonden die ik in de sloot heb gegooid heb ik ook het molletje gezien, een paar dagen later. Hij klom zo uit zijn hoopje en ging er verderop weer een in![]()
Zeg maar gerust een dik uitgevallen Caviaquote:Op donderdag 27 juli 2006 17:48 schreef xE-eteoZ het volgende:
[..]
Niet al te grote cavia met vreemde pootjes en een schattig snuitje.
quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:47 schreef xE-eteoZ het volgende:
[..]
ow wat leuk !!!
Zo heeft mijn moeder een tijd lang een muisje gevoerd![]()
![]()
![]()
(en ik heb al net zulke vreemde tikken)
Nou ja... vervelend.... het was eerder komisch.quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:28 schreef senesta het volgende:
[..]
Oeh vervelend!
Nog wel lekker gegeten?
quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:27 schreef Atuniel het volgende:
[..]
floep
Maar dan viel het wel mee met je 'ondervoeding'
dat was de egel bij ons ook...quote:
Heb ik ook wel eens gedaanquote:Op donderdag 27 juli 2006 17:47 schreef xE-eteoZ het volgende:
[..]
ow wat leuk !!!
Zo heeft mijn moeder een tijd lang een muisje gevoerd![]()
![]()
![]()
(en ik heb al net zulke vreemde tikken)
Mijn moeder maakt ook nog steeds elke spin dood die ze tegenkomtquote:
quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:49 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
je begint een echte vrouw te worden
Ik ben gelukkig niet zo'n grote vleeseter. En tegenwoordig koop ik bijna altijd vlees bij de groene slager. Als ik weet dat een koe een prettig koewaardig bestaan heeft gehad, heb ik geen moeite met het eten van vlees.quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:50 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Toevallig![]()
De mollen roepen ons op tot het posten van een foto, de mollen roepen ons op !!!!
[..]
Die molsklemmen zijn inderdaad grof
Ik zag toen ik via google aan het zoeken was naar een plaatje zo'n klem staan met een dode mol erin.
Dieren vermoordenMaar goed, ik eet nog altijd vlees. Maar bij een biefstuk merk je dat niet dat het levend is geweest zo goed. En vaak besef je bij het eten van biefstuk niet dat een koe dood wordt gemaakt. Het vlees zit in een verpakking en lijkt niet eens op een levend wezen.
Vlees vind ik vaak niet eens lekker, maar toch ook wel. Vreemd is dat bij vlees eten.
Kaas-fondue is wel lekker![]()
Brood beleg ook.
Maar een stuk vlees van 3 cm of meer dikte. Dat is zo lang kauwen en die smaak is zo bitter. Hoewel je ook mals vlees hebt. Of kip-filetKip-filet.
Heb zin om te koken nu
woonden dan wilde muizen bij jou op de kamers of was het een gekocht beestjequote:Op donderdag 27 juli 2006 18:13 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens gedaan![]()
Toen ik net op kamers woonde. Ging ik heel stil op de bank liggen en legde borrelnootjes voor hem neer, en dan kijken hoe die die in zijn handjes hield en opat![]()
Het was een wilde muisquote:Op donderdag 27 juli 2006 18:18 schreef Champloo het volgende:
[..]
woonden dan wilde muizen bij jou op de kamers of was het een gekocht beestje?
quote:
Ik hou meer van kaas-pizza een kaas-fondue en visquote:Op donderdag 27 juli 2006 18:17 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig niet zo'n grote vleeseter. En tegenwoordig koop ik bijna altijd vlees bij de groene slager. Als ik weet dat een koe een prettig koewaardig bestaan heeft gehad, heb ik geen moeite met het eten van vlees.
Maar producten uit de bio industrie mijd ik zoveel mogelijk![]()
Bupatih heeft geschikte smileys, vraag het hem ffquote:Op donderdag 27 juli 2006 18:23 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
![]()
hier kom ik later op terug, met een gepaste smiley die ik hier niet heb![]()
Kaasquote:Op donderdag 27 juli 2006 18:24 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik hou meer van kaas-pizza een kaas-fondue en vis
Ik ga straks kaas-fondue maken![]()
Kaas-fondue is echt lekker
Dat zou ik zo iedere dag kunnen eten. Daar kan het meest bloederige en malse stuk biefstuk niet tegenop.
Oven ondertussen al aan het voorverwarmen dus
Ik wil me toch gaan specialiseren in vegetarisch koken.
Kaasquote:Op donderdag 27 juli 2006 18:26 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Kaas![]()
Ik vind bijna alles lekker waar kaas inzitWord ik ook niet zat idd.
OK, ik ga nu echt, voor ik weer een keer thuis ben..
![]()
Geeft niets, blijft het goed leesbaar!quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:34 schreef Dromenvanger het volgende:
Enter enter enter. Ik gebruik veel enters
Mooi zoquote:Op donderdag 27 juli 2006 18:42 schreef senesta het volgende:
[..]
Geeft niets, blijft het goed leesbaar!
eetse, wij gaan patatjes etenquote:Op donderdag 27 juli 2006 18:48 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Mooi zo
Even brood uit de oven halen
W....wie is momferd de mol ?quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:35 schreef draculettetje het volgende:
ik schrik me net wakker en heb nu echt een heel duf hoofd.....
wat een mollen verhalen! Moet dan meteen aan momferd de mol denken,
die vond ik toch ook altijd leuk
@ vamp de Dr zegt al jaren bij jou (ons) dat het ooit wel goed komt en nu zeg jij zomaar ineens van niet...gewoon gewoon doen..... ha ha ha
T zal s tijd worden volgens velen!quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:49 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
je begint een echte vrouw te worden
ow het is zoner d plaatje komt eraan (staat er nu)quote:
quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:49 schreef Champloo het volgende:
Bah sta ik net vrolijk onder de koude douch kijk ik na 1 minuutje na de douchkabine deur zit daar zo'n dik spinkaan beest van zo'n 12 centimeter zich de voelsprieten te wassen. Ik schrik me helemaal lam. Ik wou in elkaar zakken van ellende en in een hoekje van de douch beginnen te huilen over hoe ellendig mijn situatie wel niet was. (de sprinkaan versperde de uitgang).
Maar ik dacht Champloo blijf cool. Dus ik toch heel zachtjes de deur opengedaan (als het beest op mijn hoofd was gesprongen was het einde champloo geweest) en met de snelheid van het licht een tijgersprong uit de douche gemaakt, snel de kabine deur dicht gemaakt afgedroogt en veilig de badkamer uit gedanst.
Het was vreselijkquote:Op donderdag 27 juli 2006 20:55 schreef senesta het volgende:
[..]
oooh wat erg, ik dacht dat ik het toppunt van een held op sokken was wat insecten aangaat, maar ik heb eindelijk mijn gelijke, misschien zelfs wel meerdere gevonden
![]()
Ik voel met je mee, ik weet hoe je je voeldequote:Op donderdag 27 juli 2006 21:05 schreef Champloo het volgende:
[..]
Het was vreselijk. Ik reageerde net zo als mijn avatar
.
Een klapsigaar?quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:03 schreef vamperotica het volgende:
mmmm... doe mij maar een sigaartje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |