Slapen? Wat is dat?quote:Op woensdag 26 juli 2006 09:51 schreef senesta het volgende:
Goedemorgen trouwens allemaal,
Allemaal een beetje lekker geslapen?
Macht nichts aussquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:sorry zag niet dat ik hem dicht had gedaan
Ik heb ook moeite met normaal reageren, de warmte stijgt naar mijn kop de hele tijd. Nu iets minder met korte haren maar nog steeds is mijn hoofd over verhit.quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Slapen? Wat is dat?
Owwww, wacht effe... dat is dat gespartel in je eigen zweet.
Heb in 2 weken een nacht normaal geslapen![]()
Ben dood en kanniet meer normaal reageren.
quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Slapen? Wat is dat?
Owwww, wacht effe... dat is dat gespartel in je eigen zweet.
Heb in 2 weken een nacht normaal geslapen![]()
Ben dood en kanniet meer normaal reageren.
Normaal moet je hoe dan ook al tussen haakjes plaatsenquote:
Ik had ook al geen zin om een nieuwe te openenquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:07 schreef senesta het volgende:
Ha ha, ik was ook aan het wachten.
Degene die hem sluit opent toch normaal gesproken een nieuwe?
Tsssssssssssssssquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:30 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ik had ook al geen zin om een nieuwe te openen![]()
haha hoeveel reacties kunnen er in 1 topic?quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:35 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Tsssssssssssssss![]()
Mij al het werk laten opknappen
Maar goed, ik heb toch genoeg vrije tijd. Al open ik 10000 topics per dag van ouwehoer. Dus we moeten maar sneller gaan chatten. Dat we er 100000 per dag krijgen
Ik ookquote:
300 reactiesquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
haha hoeveel reacties kunnen er in 1 topic?
achter de computer + bier?quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:41 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik ook
Hoewel ik nog nooit een echte meeting gedaan heb, lijkt me een vreemde ervaring maar ook leuk
Zullen jullie zien dat ik in het echt heel rustig ben![]()
Nee, ik ben in het echt dus echt rustiger. En ik zeg in het echt niet zo snel wazige dingen meer, sowieso heb ik de laatste tijd moeite om wazige theorieën te ontwikkelen. Pas achter de computer komen de wazige zaken eruit
Af en toe met bier inderdaadquote:
Dank je wel, de meeste dingen doe ik al inderdaad, en we hebben hem net lekker nat gemaakt vooral zijn poten.quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:23 schreef xE-eteoZ het volgende:
Senesta, waarschijnlijk doe je het al, maar toch
Ik heb ook een hond (en een kat trouwens), op verschillende plaatsen in huis heb ik grote waterbakken staan (ik heb zelfs mijn pannen in gebruik genomen.. koken doe ik toch niet![]()
)
Op deze manier weet je zeker dat er genoeg water is èn dat er altijd wel ene bak te vinden is naar de smaak van meneer/mevrouw de hond. De éne zal te warm zijn, van te koud krijgen ze buikpijn etc etc....
Eventueel zijn oren afkoelen met water als hij niet van water op zijn lijf houdt.
En vooral geen grote stukken wandelen nu.
Droge brokken eventueel vervangen door blikvoer een paar dagen ---> meer vocht.
of kippenboullion erdoor ?
Geef je hond een grote knuffel van mij !
sorryquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:35 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Tsssssssssssssss![]()
Mij al het werk laten opknappen
Maar goed, ik heb toch genoeg vrije tijd. Al open ik 10000 topics per dag van ouwehoer. Dus we moeten maar sneller gaan chatten. Dat we er 100000 per dag krijgen
Het past wel bij je verenpakjequote:Op woensdag 26 juli 2006 12:08 schreef nokwanda het volgende:
En mijn evaluatiegesprek en einde-proeftijd gesprek van gister ging goed. Mijn reet doet nu nog zeer van alle pluimen die erin gestoken werden.![]()
quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:08 schreef nokwanda het volgende:
Wat wel leuk is , is dat mijn teerbeminde zoon mij vanaf zijn vakantieadres op de hoogte houdt van hoe het is daar. Van zijn eigen zakgeld![]()
En mijn evaluatiegesprek en einde-proeftijd gesprek van gister ging goed. Mijn reet doet nu nog zeer van alle pluimen die erin gestoken werden.![]()
lief van EWquote:Op woensdag 26 juli 2006 12:08 schreef nokwanda het volgende:
Wat wel leuk is , is dat mijn teerbeminde zoon mij vanaf zijn vakantieadres op de hoogte houdt van hoe het is daar. Van zijn eigen zakgeld![]()
Sorry koop ik geen pindakaas vanquote:
jah, ik had er ook wel zin in maar het ziet er nou toch wel naar uit dat het niet doorgaatquote:
Hey you.... long timequote:
quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:11 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Sorry koop ik geen pindakaas van
Goedzoquote:Ik heb weer lente-kriebels, eindelijkIk kan weer ertegenaan.
Alsof het kort knippen van de haren zorgt dat er verse input komt in mijn hoofd
quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:17 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
GoedzoIk moet ook naar de kapper trouwens.
Achquote:
Ik ga iedere maand, deze keer heb ik langer gewacht vanwege de hitte, maar ik ben blij dat ik nu eindelijk geweest ben. Voelt meteen anders en ik zie er meteen frisser uitquote:GoedzoIk moet ook naar de kapper trouwens.
Tis inderdaad warmquote:Op woensdag 26 juli 2006 12:21 schreef Atuniel het volgende:
Had iemand al geroepen dat het warm is?
TIS WARM
quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:22 schreef SolidasRock het volgende:
Hou een meeting bij een kapper dan...
je bent te goed voor mequote:Op woensdag 26 juli 2006 12:22 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ach![]()
Dan koop ik toch een pak choco-melk
![]()
ik span me met deze temperaturen ook het liefst zo min mogelijk in. Maar ben nu op mijn werk, waar het prima te doen is dankzij de aircoquote:Ik ga iedere maand, deze keer heb ik langer gewacht vanwege de hitte, maar ik ben blij dat ik nu eindelijk geweest ben. Voelt meteen anders en ik zie er meteen frisser uitAlsof ik helemaal in top-conditie ben. Terwijl mijn conditie niet je van het is
![]()
Conditie moet ik nog aan werken. Maar dat komt na de warmte. Met deze warmte ga ik niet sporten, wilde eerst wel sporten maar gisteren tijdens het poetsen brak het zweet me al van alle kanten uit.
quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:22 schreef SolidasRock het volgende:
Hou een meeting bij een kapper dan...
quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:21 schreef Atuniel het volgende:
Had iemand al geroepen dat het warm is?
TIS WARM
Je krijgt zelfs een milk-shake gemaakt van choco-melk en ijsquote:
Zo min mogelijk inspanning inderdaad. Koel blijven. En met airco is dat inderdaad makkelijk. Airco maakt het lekker koel. Dan hoef je niet eens te werken in de warmte.quote:ik span me met deze temperaturen ook het liefst zo min mogelijk in. Maar ben nu op mijn werk, waar het prima te doen is dankzij de airco![]()
Vorige zomer zat ik in een ander gebouw zonder airco en werd het wel 36 graden in mijn kantoor![]()
Die ging lek nog voordat ik er in was gestapt.quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:27 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Hou vol. Het wordt vanzelf weer 5 uur en dan ga je vanavond lekker in je badje in de tuin liggen
![]()
quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:28 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Je krijgt zelfs een milk-shake gemaakt van choco-melk en ijs
Yep, maast mijn deur hangt een thermometer, 't is hier nu precies 21.6 gradenquote:Zo min mogelijk inspanning inderdaad. Koel blijven. En met airco is dat inderdaad makkelijk. Airco maakt het lekker koel. Dan hoef je niet eens te werken in de warmte.
Hoe is de temperatuur dan op het werk?? Staat er ergens een thermometer???? 20 graden of nog koeler??
Koop dan ook zo een gietijzeren badquote:Op woensdag 26 juli 2006 12:28 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Die ging lek nog voordat ik er in was gestapt.
Mijn digitale cvthermostaat geeft aan dat het hier 25,5 graden is binnenquote:Op woensdag 26 juli 2006 12:30 schreef Marietje_34 het volgende:
Yep, maast mijn deur hangt een thermometer, 't is hier nu precies 21.6 graden![]()
quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:28 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Die ging lek nog voordat ik er in was gestapt.
thuis of op je werk?quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:31 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Mijn digitale cvthermostaat geeft aan dat het hier 25,5 graden is binnen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |