Ik vond vroeger dat ik een baby was, dus dan moet ik op mijn duim zuigen?quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:43 schreef vlad het volgende:
[..]
ja, maar ik vond vroeger dat ik gothic was (na mijn skater/punk periode)dus dan moet ik zulke fratsen wel mooi vinden
![]()
Dan heb ik mezelf wel extreem lang een baby gevondenquote:Op woensdag 26 juli 2006 13:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik vond vroeger dat ik een baby was, dus dan moet ik op mijn duim zuigen?
En ik extreem kort eigenlijk. Volgens mij zoog ik nooit op en uit mijn duim. *grinnik*quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dan heb ik mezelf wel extreem lang een baby gevonden
niet omdat anderen dat vinden, maar omdat je dat zelf vind zeg ik tochquote:Op woensdag 26 juli 2006 13:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dus ik moet skihutmuziek leuk vinden, omdat sommige mensen me een bal vinden?
Verstandig!quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:46 schreef vlad het volgende:
[..]
niet omdat anderen dat vinden, maar omdat je dat zelf vind zeg ik tochen ik vind gothic fratsen echt mooi ja
alleen zal ik zelf nooit een tattoo oid nemen.
ik ben een verstandige jongenquote:
Met een shotgun koeien afknallen? Neh, da's zielig.quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Maar het zou op zich wel een grappig gezicht zijn.
Ik vond de muziek ook altijd geweldig, maar daar ben ik gelukkig overheen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:46 schreef vlad het volgende:
[..]
niet omdat anderen dat vinden, maar omdat je dat zelf vind zeg ik tochen ik vind gothic fratsen echt mooi ja
alleen zal ik zelf nooit een tattoo oid nemen.
* ijsmeis pakt een stuk papier en zet er vlad op.quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:48 schreef vlad het volgende:
[..]
ik ben een verstandige jongenal 25 jaartjes
![]()
Ik las 2quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:48 schreef vlad het volgende:
[..]
ik ben een verstandige jongenal 25 jaartjes
![]()
Dat stond ook gewoon in z'n profiel, drol.quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
* ijsmeis] pakt een stuk papier en zet er vlad op.[/me]
[me=ijsmeis kliedert er een streep onder en zet er "heeft de leeftijd bereikt van 25 jaar" onder.
Ga verder, ga verder.
dat is de leeftijd waarnaar ik me gedraagquote:
Ah, ik dacht het aantal dagen wanneer je je eraan houdtquote:Op woensdag 26 juli 2006 13:50 schreef vlad het volgende:
[..]
dat is de leeftijd waarnaar ik me gedraag
en dat had je dan ook uit m'n profiel kunnen halenquote:Op woensdag 26 juli 2006 13:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
* ijsmeis] pakt een stuk papier en zet er vlad op.[/me]
[me=ijsmeis kliedert er een streep onder en zet er "heeft de leeftijd bereikt van 25 jaar" onder.
Ga verder, ga verder.
gmtaquote:Op woensdag 26 juli 2006 13:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat stond ook gewoon in z'n profiel, drol.
Als je ze meteen doodknalt is het niet meer zo zielig.quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Met een shotgun koeien afknallen? Neh, da's zielig.
Ik gooide wel altijd stenen op ze en dan gingen ze pissen
komt ook in de buurtquote:Op woensdag 26 juli 2006 13:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ah, ik dacht het aantal dagen wanneer je je eraan houdt
Jaja, daar doe ik niet aan.quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat stond ook gewoon in z'n profiel, drol.
en ik doe niet aan foto's van mezelf makenquote:
Toch wel.quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:52 schreef vlad het volgende:
[..]
en ik doe niet aan foto's van mezelf maken![]()
en mijn vragen beantwoordenquote:Op woensdag 26 juli 2006 13:52 schreef vlad het volgende:
[..]
en ik doe niet aan foto's van mezelf maken![]()
Nee, wel indrukwekkend.quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als je ze meteen doodknalt is het niet meer zo zielig.
Dat is net zo zielig als dit: [Showcase] Slachthuis (Pas op: Bloederig)
En dat vind je leuk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |