Ja, maar jij hebt wel een fotoboekje van niks.quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Net zoals jij wel meer niet weet over mij.
hij heeft tenminste een fotoboekquote:Op woensdag 26 juli 2006 13:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt wel een fotoboekje van niks.
omdat er nooit naar gevraagd wordtquote:Op woensdag 26 juli 2006 13:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, van jou weten we al helemaal niks.
Dus?quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt wel een fotoboekje van niks.
Post eens een foto van jezelfquote:Op woensdag 26 juli 2006 13:34 schreef vlad het volgende:
[..]
omdat er nooit naar gevraagd wordt![]()
en jij mag alles van me weten hoor![]()
Zeur dan ook niet dat mijn FB leeg isquote:Op woensdag 26 juli 2006 13:35 schreef ijsmeis het volgende:
Hey ja, laten we met zijn allen gezellig een cu2lijstje invullen.![]()
.
Whehehe.quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Post eens een foto van jezelf
waarom ga je niet mee op de Nurnmeet?quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:34 schreef vlad het volgende:
[..]
omdat er nooit naar gevraagd wordt![]()
en jij mag alles van me weten hoor![]()
Oi, iets meer info mag best. Maar die cu2vragenlijstjes zijn achterlijk.quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zeur dan ook niet dat mijn FB leeg is
mensen die alleen op uiterlijk beoordelenquote:Op woensdag 26 juli 2006 13:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Post eens een foto van jezelf
Alsof de dingen die ik daar eventueel zou gaan neerzetten nog niet bekend zijn bij jouquote:Op woensdag 26 juli 2006 13:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oi, iets meer info mag best. Maar die cu2vragenlijstjes zijn achterlijk.
ik zal van het weekend wel een foto laten maken als ik eraan denkquote:Op woensdag 26 juli 2006 13:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ook, maar hij doet het vast niet.
Geen idee. Probeer eens?quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Alsof de dingen die ik daar eventueel zou gaan neerzetten nog niet bekend zijn bij jou
Naja, ik geil eigenlijk op techniek enzo, zoals 1-2-3-knippers en specificaties van binnenverlichtingen en blokhoekenquote:Op woensdag 26 juli 2006 13:36 schreef vlad het volgende:
[..]
mensen die alleen op uiterlijk beoordelen![]()
![]()
Je denkt er maar aanquote:Op woensdag 26 juli 2006 13:37 schreef vlad het volgende:
[..]
ik zal van het weekend wel een foto laten maken als ik eraan denk![]()
quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je denkt er maar aan! Zet een kruisje op je hand.
quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je denkt er maar aan! Zet een kruisje op je hand.
nee maar is wel natuurlijk de gelegenheid dit wederom te vragen zonder 1105 sc door te spittenquote:
Want anders?quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Okay, zolang het geen máánden duurt.
ik wist dat je een het ondeugende kloontje van M5 wasquote:Op woensdag 26 juli 2006 13:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Naja, ik geil eigenlijk op techniek enzo, zoals 1-2-3-knippers en specificaties van binnenverlichtingen en blokhoekenMaar je hebt waarschijnlijk geen röntchenfoto's.
Je zou haast gaan denken dat hij in het klooster woonde ofzo hè?quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:40 schreef vlad het volgende:
[..]
ik wist dat je een het ondeugende kloontje van M5 waszo braaf als M5 overkomt kan niemand volhouden
![]()
Nou, in het klooster hebben ze vaak wel schuine daken.quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je zou haast gaan denken dat hij in het klooster woonde ofzo hè?
Technokraten zit PTA vol meequote:Op woensdag 26 juli 2006 13:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Naja, ik geil eigenlijk op techniek enzo, zoals 1-2-3-knippers en specificaties van binnenverlichtingen en blokhoekenMaar je hebt waarschijnlijk geen röntchenfoto's.
En maagden.quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, in het klooster hebben ze vaak wel schuine daken.
oke, heb geduld mijn lief. de foto komtquote:
Maar jij bent ook geen gothicquote:Op woensdag 26 juli 2006 13:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik vind hem werkelijk afschuwelijk![]()
al is de edit nog zo snelquote:Op woensdag 26 juli 2006 13:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zorg ik dat.. uhm.. je vriendinvanjehuiskamergenoot je blijft volgen. Ofzo.
wordt ie gestalkt in zijn nieuwe huisjequote:Op woensdag 26 juli 2006 13:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zorg ik dat.. uhm.. je vriendinvanjehuiskamergenoot je blijft volgen. Ofzo.
ja, maar ik vond vroeger dat ik gothic was (na mijn skater/punk periode)quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik vind hem werkelijk afschuwelijk![]()
* ijsmeis mompelt nog steeds over haar niet wazige en scherpe bui.quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
al is de edit nog zo snel
Maar dan geef ik 'r een nekschotEcht
.
Dus ik moet skihutmuziek leuk vinden, omdat sommige mensen me een bal vinden?quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:43 schreef vlad het volgende:
[..]
ja, maar ik vond vroeger dat ik gothic was (na mijn skater/punk periode)dus dan moet ik zulke fratsen wel mooi vinden
![]()
Whehehe, je geloofde het hèquote:Op woensdag 26 juli 2006 13:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
* ijsmeis mompelt nog steeds over haar niet wazige en scherpe bui.
Net zoals met de koeien? Vroegah.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |