dat zeker. Maar ik kan me nog groen en geel ergeren aan levels die niet te doen zijn. Of ik erger me aan mezelfquote:Op maandag 14 augustus 2006 08:42 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Het schrik wel een beetje af jaMaar het wel een mesterlijke speler die die video gemaakt heeft.
Mini gamesquote:Op maandag 14 augustus 2006 09:14 schreef disjfa het volgende:
Ach super mokey ball moet je gewoon hebben alleen al om de bowling die erin zit. Heb het spel echt zeer weinig gedaan. Bowlen des te meer
Alleen die verzendkosten... Die verdubbelen de prijs bijna.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Alternate heeft koopjes, oa Donkey Konga 2 voor 19 euro
www.alternate.nl
Mini games in SMB maken het idd leuk!quote:Op maandag 14 augustus 2006 09:14 schreef disjfa het volgende:
Ach super mokey ball moet je gewoon hebben alleen al om de bowling die erin zit. Heb het spel echt zeer weinig gedaan. Bowlen des te meer
Tales of Symphonia, wel makkelijk als je er doorheen rushed, maar als je alle titels (yeah baby, die 100 combo van Lyoid is me ook gelukt) wilt halen en alles eruit wilt halen wat er in zit, dan kan je veel tijd er aan spenderen. 1 van mijn favorieten.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:23 schreef blessed19 het volgende:
Hier een mede cube eigenaar!
aangezien spellen als metroid prime, harvest moon, fifa, resident evil me niet echt lang genoeg kunnen boeien, vraag ik me echt af of er nog een gamecube game voor mij is.
spellen als mario kart, XIII, viewtiful joe, wind waker, sf vs nsk 2 hielden me wel aan de buis gekluisterd. Echter nu ik ze heb uitgespeeld voor de zoveelste keer beginnen ze ook erg saai te worden.
Ik heb al gekeken naar reviews van eternal darkness, maar hij spreekt me jammerlijk genoeg niet echt aan. misschien dat ik paper mario eens moet proberen, omdat ik het urn based principe wel kan accepteren.
maar wat ik me echt afvraag is of de GC geen spellen ala Secret of Mana, Lufia, Street Fighter Alpha of super metroid heeftgewoon de pure klassiekers die je het verhaal in zuigen (owkey, behalve street fighter
), en gewoon niet meer loslaten!
iemand een tip of een suggestie?
Ik heb in SMB1 ale levels uitgespeeld op alle moeilijkheidsgraden.quote:Op maandag 14 augustus 2006 09:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
dat zeker. Maar ik kan me nog groen en geel ergeren aan levels die niet te doen zijn. Of ik erger me aan mezelf
Tales is ook geweldig maar Baten Kaitos is erg goed en Skies Of Arcadia Legends is ook erg goed.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tales of Symphonia, wel makkelijk als je er doorheen rushed, maar als je alle titels (yeah baby, die 100 combo van Lyoid is me ook gelukt) wilt halen en alles eruit wilt halen wat er in zit, dan kan je veel tijd er aan spenderen. 1 van mijn favorieten.
Pikmin 2 is ook wel grappig, maar daar moet je van houden
klopt! ik had eigenlijk de GC voor metroid prime gekocht, omdat ik super metroid echt geweldig vind! maar helaas... ik denk dat het gehele 3d gebeuren niet echt iets voor mij is. zelfde dat ik OoT echt te kut voor woorden vind, maar link to te past weer echt geweldigquote:
Dan moet je De Legend of Zelda: Four Swords adventure proberen (30 euro bij de bartsmit inclusief GBA kabel) is een erg vermakelijke gamequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:52 schreef blessed19 het volgende:
[..]
klopt! ik had eigenlijk de GC voor metroid prime gekocht, omdat ik super metroid echt geweldig vind! maar helaas... ik denk dat het gehele 3d gebeuren niet echt iets voor mij is. zelfde dat ik OoT echt te kut voor woorden vind, maar link to te past weer echt geweldig
daar had ik ook soms aan zitten te denken, maar ik heb helaas geen gba. en om voor dat spel speciaal een gba te halen, zie ik ook niet echt zitten. (mijn gameboy gen 1 is nog steeds goed genoegquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:54 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Dan moet je De Legend of Zelda: Four Swords adventure proberen (30 euro bij de bartsmit inclusief GBA kabel) is een erg vermakelijke game
Je hoeft voor de single player geen GBA te hebben hoorquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:58 schreef blessed19 het volgende:
[..]
daar had ik ook soms aan zitten te denken, maar ik heb helaas geen gba. en om voor dat spel speciaal een gba te halen, zie ik ook niet echt zitten. (mijn gameboy gen 1 is nog steeds goed genoeg)
Vergeet WW. TTT is echt geniaal.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:16 schreef speknek het volgende:
Two Thrones lijkt me ook tof. Ik vind het jammer dat ik Warrior Within heb gedaan, nu vind ik de serie niet leuk meer.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:13 schreef Lexie het volgende:
Ik heb er nog steeds spijt van dat ik Skies of Arcadia niet heb gekocht voor 20 euro toen ik het kon. Wel van de week toch maar Prince of Persia: The Two Thrones opgepikt voor dertig euro, lijkt me erg tof.
Four swords ie een multiplayer game waarbij je vrienden met GBA's moet hebben.. Als single player game is het iig niet aan te radenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:46 schreef blessed19 het volgende:
ben weer ff terug!
het is zelda, four sowrds geworden. bij tales of arcadia hadden ze geen handleiding.ze boden me trouwens wel skies of arcadia en final fantasy chronicels aan, maar ik kende ze beide niet.
de four swords is wel aardig, maar ook botweg te makkelijk. denk dat ik hem morgen maar ga omruilen voor iets anders. het heeft jammerlijk genoeg ook vrijwel geen verhaal waar je wat mee hebt. nu is het eigenlijk alleen maar lopen, meppen en makkelijke puzzels oplossen. (zit nu in de tweede wereld)
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:16 schreef speknek het volgende:
Two Thrones lijkt me ook tof. Ik vind het jammer dat ik Warrior Within heb gedaan, nu vind ik de serie niet leuk meer.
Two Thrones is zeker goedquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:03 schreef Retarded het volgende:
[..]
ik heb precies hetzelfde! Deel 1 was geweldig! Echt geweldig! WW begon leuk, maar werd erg saai... en niet leuk. Nu wil ik Thrones opzich wel een keer aanschaffen, maar ik heb er geen vertrouwen meer in
WW heb ik dan stiekem ook gewoon overgeslagenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:03 schreef Retarded het volgende:
[..]
ik heb precies hetzelfde! Deel 1 was geweldig! Echt geweldig! WW begon leuk, maar werd erg saai... en niet leuk. Nu wil ik Thrones opzich wel een keer aanschaffen, maar ik heb er geen vertrouwen meer in
Nouja, ik heb er dus wel vertrouwen in, maar ik ken de formule al te goed, dat rennen over muren enzo heb ik wel weer een beetje gehad, en dan is het jammer dat dat komt door WW en niet door TTT.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:03 schreef Retarded het volgende:
Vond zelf de single player wel erg vermakelijk lekker losjes levels spelen een beetje zelda puzzelen. en met vier links zijn de puzzels wel extra leukquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:51 schreef BMH het volgende:
Four swords ie een multiplayer game waarbij je vrienden met GBA's moet hebben.. Als single player game is het iig niet aan te radenRuilem tegen Tales of Symphonia
ik heb vandaag mijn four swords omgeruild voor tales. de four swords was niet echt iets waar ik op het moment naar op zoek was.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:20 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Vond zelf de single player wel erg vermakelijk lekker losjes levels spelen een beetje zelda puzzelen. en met vier links zijn de puzzels wel extra leuk
Een zeer leuke game zeker voor 30 euro.
Tales is ook helemaal geweldigkost in nederland alleen nog een beetje veel geld rond de 40 euro.
in de US 25 euro maar. Skies is ook een toppertje (die mening word niet echt 100% gedeeld hier op het forum) maar die moet er aan geloven als ik Tales en Baten heb uitgespeeld.
Maar waar kon je dan Skies Of Arcadia Legends kopen in nederland want ik zie hem nooit in de winkel liggen? en voor hoeveel?
Goede keus hoorquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:52 schreef blessed19 het volgende:
[..]
ik heb vandaag mijn four swords omgeruild voor tales. de four swords was niet echt iets waar ik op het moment naar op zoek was.
die skies of arcadia is hier in apeldoorn bij de nedgame te koop voor 44 euro. ze hebben er maar eentje, en het schijnt dat de levertijden best lang zijn, vandaar de schaarste...
ik ben maar voor tales gegaan, omdat skies meer met boten te maken heeft. daar ben ik niet echt zo kapot van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens wat is het nu van dat collete dieren een naam geeft?
Wil ze niet zelf meespelen? Heb ik ook met m'n vriendin gedaan (die was toen ook een n00b), maakt het spel echt nog veel leuker.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:13 schreef MeZZiN het volgende:
Goede keus hoorben zelf nu al iets van 20 uur onderweg met tailes. Er zit echt een goed verhaal in (zelf mijn vrouw die dan meekijkt kan er van genieten en het is zooooooooo mooi
)
Colette is een doosquote:Trouwens wat is het nu van dat collete dieren een naam geeft?
Moet ik nog een beetje inmasserenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:19 schreef speknek het volgende:
Wil ze niet zelf meespelen? Heb ik ook met m'n vriendin gedaan (die was toen ook een n00b), maakt het spel echt nog veel leuker.
helemaal waar veel te lief voor alles en iedereenquote:
Gewoon doen!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:20 schreef speknek het volgende:
Tales of Symphonia misschien weer uit het vet halen. Damn wat was dat een cool spel.
Vooral dat klote stuk in die labquote:Op woensdag 13 september 2006 15:39 schreef Cheiron het volgende:
Hmm.. disc 2 van Resident Evil is helemaal niet zo leuk. Allemaal gangetjes en kleine ruimtes. Krijg een beetje Doom3 gevoel, en dat vond ik he-le-maal niet leuk om te spelen.
En weten dat er bijna Renerators aankomen helpt ook niet.
Ik had ergens gelezen dat een handgranaat ook werkt. Is dat zo? Want die heb ik nog in overvloedquote:Op woensdag 13 september 2006 16:23 schreef Slappy het volgende:
[..]
Vooral dat klote stuk in die lab
Met die monsters die je alleen met zo infaroodsniper kan doden![]()
Ik vond het ook niet cool. Dat eiland zuigtquote:Op woensdag 13 september 2006 15:39 schreef Cheiron het volgende:
Hmm.. disc 2 van Resident Evil is helemaal niet zo leuk. Allemaal gangetjes en kleine ruimtes. Krijg een beetje Doom3 gevoel, en dat vond ik he-le-maal niet leuk om te spelen.
En weten dat er bijna Renerators aankomen helpt ook niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Top game!
Nu baten nog uitspelen. En dan misschien Skies ik heb nog wat te doen en dan over op de PS2 RPG I am set voor eerst komende jaren![]()
Ok, als jij 'm voor 20-30 euro kan krijgen.quote:Op woensdag 13 september 2006 17:01 schreef BMH het volgende:
Nogmaals: Fire Emblem: Path of Radiance is verplichte kost voor iedereen die van tactische games houd. KOPEN! NU!
Flashgrenades en er langs rennen werkt ook. Serieus handig als je in een ruimte met vier regenerators staat.quote:Op woensdag 13 september 2006 16:37 schreef Cheiron het volgende:
Ik had ergens gelezen dat een handgranaat ook werkt. Is dat zo? Want die heb ik nog in overvloed
Ik houd niet van tactische gamesquote:Op woensdag 13 september 2006 17:01 schreef BMH het volgende:
Nogmaals: Fire Emblem: Path of Radiance is verplichte kost voor iedereen die van tactische games houd. KOPEN! NU!
quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:35 schreef MeZZiN het volgende:
Damm heb net Tales of Symphonia uitgespeeld. Wat een geweldige game is dat zeg! Jammer dat ie uit gespeeld is maar ik heb nog een paar side quests te doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Top game!
Nu baten nog uitspelen. En dan misschien Skies ik heb nog wat te doen en dan over op de PS2 RPG I am set voor eerst komende jarenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Probeer maar eens alle titels te halen, dat is pas moeilijk. Maar het is te doen, uit ervaring.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Mja, ik had nmiets te doen toendertijd, dus dan ga je dat soort maffe praktijken ondernemenquote:Op vrijdag 15 september 2006 12:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er zitten inderdaad altijd wel van dat soort lastige sidequests in voor de echte freaks. Maar ik speel enkel RPG's voor het verhaal, hoef al die sidequests niet. Geen zin in
quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]Het spel was ook wel makelijk maar erg goed gewoon. Tnx BHM voor het verkopen van hem aan mij ^_^SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb net zelda bijna uitgespeeld. moet nu alleen die stukjes triforceheb een beetje raar gevoel bij de wind walker een van de slechtste delen in mijn mening. Maar ga wel vissen dan heb ik hem in iedergeval uitgespeeld. Zo maar weer ff een nieuwe RPG gaan inslaan want ik sta een beetje droog nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op zaterdag 16 september 2006 17:34 schreef Notorious_Roy het volgende:Maar wat een geweldige game om te spelen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zit nog steeds te denk aan Skies is die echt de moeite of kan ik beter gaan beginnen met final fantasies op de PS????
Haha ik las super pauper marioquote:Op woensdag 26 juli 2006 10:55 schreef Marble het volgende:
Super Paper Mario is de enige Cube-game waar ik echt nog op wacht. Oh en Kirby Adventure ook, als die ooit nog uitkomt. Twilight Princess zie ik als Wii-game.
Wat mij betreft niet, begin deed me vrij weinig.quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:48 schreef Slappy het volgende:
Dus geen aanradder?
quote:Op zaterdag 16 september 2006 17:34 schreef Notorious_Roy het volgende:Daar was het allemaal wel een beetje van gejat jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Baten Kaitos 2?quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat mij betreft niet, begin deed me vrij weinig.
En Super Paper Mario is verschoven naar de Wii ja. Er komt nu officieel NIETS meer uit voor de Cube.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
Super Paper Mario is aangekondigd voor de Wii.. De Cube versie is volgens mij nog niet officieel geannuleerd (wat overigens wel gaat gebeuren).quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat mij betreft niet, begin deed me vrij weinig.
En Super Paper Mario is verschoven naar de Wii ja. Er komt nu officieel NIETS meer uit voor de Cube.
Huilie. En het was allang bekend dat de GC-versie van TP USA-only is. Dus als je hem echt per sé op de Cube wil spelen (Joost mag weten waarom, maar goed) wordt het Freeloaderen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:39 schreef Roi het volgende:
Nintendo gaat het ons niet flikken om Zelda hier niet voor de Cube uit te brengen hoor![]()
!
Nee, ik wil alleen maar PAL gamesquote:Op zondag 17 september 2006 10:19 schreef Marble het volgende:
[..]
Huilie. En het was allang bekend dat de GC-versie van TP USA-only is. Dus als je hem echt per sé op de Cube wil spelen (Joost mag weten waarom, maar goed) wordt het Freeloaderen.
Kirby werkt prima hoorquote:Op zondag 17 september 2006 10:33 schreef Roi het volgende:
[..]
Nee, ik wil alleen maar PAL games.
Ik heb trouwens laatst Kirby AirRide gekocht, wat een bagger game! Het is opzich wel een leuk idee (voor de Wii!) maar het werkt gewoon niet![]()
![]()
2 maand geleden was het een gerucht.. Op de release lijsten van Nintendo stond de game er namelijk nog gewoon op.quote:Op zondag 17 september 2006 10:19 schreef Marble het volgende:
[..]
Huilie. En het was allang bekend dat de GC-versie van TP USA-only is. Dus als je hem echt per sé op de Cube wil spelen (Joost mag weten waarom, maar goed) wordt het Freeloaderen.
Die post van Roi is van 2 dagen geleden. 2 maanden > 2 dagen.quote:Op zondag 17 september 2006 11:06 schreef BMH het volgende:
[..]
2 maand geleden was het een gerucht..
Baten 2 komt en Zelda (import only waarschijnlijk) super paper mario (was dacht ik alleen naar de wii verplaatst) dus ja een beejte einde van de CUBE gewoon de verzammeling compleet maken en op naar de Wiiquote:Op zondag 17 september 2006 11:35 schreef Darkzell het volgende:
Huh....Zelda:TP komt toch nog gewoon op de GameCube hier in Europa?
Komt er verder nog iets leuks uit voor de GameCube of ben ik vanaf nu officieel toe aan het compleet maken van mijn collectie.
Beter dat weet ik niet maar goed is ie wel!quote:Op zondag 17 september 2006 19:44 schreef Slappy het volgende:
Is Timesplitters 2 beter dan 3?
Ben hem van plan te kopen
Bron:NDOMAINquote:TWILIGHT PRINCESS GEWOON NAAR DE GAMECUBE
Er was nogal wat commotie rondom het gerucht dat The Legend of Zelda: Twilight Princess niet op de GameCube zou worden uitgegeven in Europa. Wij namen contact op met Nintendo!
Uit een niet eerder geplaatst bericht, wat voor velen gezien werd als gerucht direct van IGN, zou er te weinig vraag zijn naar de GameCube versie van The Legend of Zelda: Twilight Princess in Europa. Enkel Japan en Amerika zouden voorzien worden van deze versie, en dan zelfs nog in een later stadium. We helderen de feiten voor dit jaar eventjes voor je op.
The Legend of Zelda: Twilight Princess zal dus wel in Europa voor de GameCube lanceren, echter is niet duidelijk of dit tijdens de lancering van de Wii is of iets later. Waarschijnlijk zit de kans er in dat beide versies niet op dezelfde dag te verkrijgen zijn, dus het is nog afzien wanneer de game te krijgen is. Daarbij worden er geen bundels verkocht met een extra game. De enige bundel die aan te schaffen is, zal de pas aangekondige zijn met Wii Sports. Over de prijs en datum van de SD-opslag kaarten is nog geen indicatie vrijgegeven, dus daar zien we zo spoedig mogelijk het nieuws van terug.
De officiële line-up voor Europa wordt binnenkort bekend gemaakt. Titels die momenteel al bekend zijn blijven gewoon op de lijst staan, er zullen enkel nog een flink aantal games worden toegevoegd. Wii Play, The Legend of Zelda: Twilight Princess, Red Steel, Rayman Raving Rabbids, Madden 2007, SpongeBob SquarePants, Tony Hawk’s Downhill Jam, Need for Speed: Carbon, Super Monkey Ball: Banana Blitz en Cars zijn in ieder geval al bekend.
Dus jah.. Zelda lijkt nog steeds naar de Cube te komen.quote:Beste Eric,
De game [Zelda: Twilight Princess] komt zeker uit in Europa. Echter is er van de GameCube versie nog geen releasedatum bekend gemaakt.
Groeten,
Bianca
quote:Op dinsdag 19 september 2006 08:00 schreef MeZZiN het volgende:
Windwalker
Is er wel.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:54 schreef Hellrazor het volgende:
waarom is er nooit een nieuwe DK game gekomen op de cube![]()
Ik vond er eigenlijk niks aan. Beetje op een trommel meppen om te bewegen kwam nogal gekunsteld over.quote:Op donderdag 21 september 2006 10:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
DK Jungle Beat is één van de beste Cube games jaVernieuwend, mooi, leuk om te spelen en grappig.
Het toffe aan de game was dat je vrij snel levels kon perfectioneren en dan in één grote muziekcombo het hele level door kon springenquote:Op maandag 25 september 2006 11:54 schreef Lexie het volgende:
[..]
Ik vond er eigenlijk niks aan. Beetje op een trommel meppen om te bewegen kwam nogal gekunsteld over.
Wat mij betreft echter wel. OK, er is één puntje van frustratie bij SoAL, namelijk het grote aantal random battles, maar als je daar doorheen kunt bijten, heb je één van de beste spellen ooit. Persoonlijk zou ik het op de tweede plaats zetten in mijn favorietenlijstje (na Tales of Symphonia). Sterker nog, ik zou gelukkiger zijn met een sequel van Skies dan de zoveelste Zelda. (OK, laat de "Heiligschennis"-scheldkannonades maar komen!)quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:48 schreef Slappy het volgende:
Dus geen aanradder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |