Appie bonusweken, dan krijg je dat.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:53 schreef rubbereend het volgende:
ik heb vernomen uit geruchten circuit dat er stemmen verkocht zijn..................
Daar is het zomerzegelsplakweken hoorquote:
Zomerzegelsplakweken.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:55 schreef dndiek het volgende:
[..]
Daar is het zomerzegelsplakweken hoor![]()
Waarom wel een algemene Eerste Divisie Award en niet een algemene Eredivisie Award? Het FC Den Bosch topic loopt binnen VBL bijvoorbeeld veel harder dan menig Eredivisie-topicquote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Die kritiek had ik ook, het is een nogal achterhaalde en typerende manier van denken.
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:10 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Waarom wel een algemene Eerste Divisie Award en niet een algemene Eredivisie Award? Het FC Den Bosch topic loopt binnen VBL bijvoorbeeld veel harder dan menig Eredivisie-topic
Dat is vorig jaar ook al geopperd maar ja als je niet luistert, blijf niet aan de gang he. Je zou het zelf ook kunnen bedenken dat het nergens op slaat.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:45 schreef methodmich het volgende:
[..]
Is allemaal geopperd, maar dan zegt er vrijwel niemand iets of komt met deze suggestie of steunt die. Dus dan niet.
Iedereen heeft ruime gelegenheid gehad mee te denken.
Jij was op vakantie, dus jou tel ik niet mee wat dat betreft, maar anderen wel.
Wellicht volgende keer dus wel een eredivisie-award.
Ik had helemaal niks joh.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:49 schreef methodmich het volgende:
Jij had gewoon in het voorbereidingstopic al deze opbouwende kritiek moeten leveren. Daar hadden we wat aan gehad. Nu is het leerzaam voor een volgende keer, maar veel te laat SCH.
Idd, wat een jokkebrok hequote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Exact. Ieder jaar dezelfde saaie discussies en maar volhouden dat hij het niet wist
VBL-Awards 2006: de voorbereidingen!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:56 schreef SCH het volgende:
Ik heb zo langzamerhand zo ontzettend genoeg van je methodmich, dus flikker aub gewoon op.
Er is toch niks op tvquote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:59 schreef rubbereend het volgende:
zijn we een beetje klaar met elkaar, elke 2 pagina's dezelfde discussie
Ja joh, je leest wat je wilt lezen. Freakquote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:01 schreef methodmich het volgende:
[..]
VBL-Awards 2006: de voorbereidingen!
Zoals je ziet is de suggestie geweest, maar werd er o.a. op gezegd dat het leuker was om de clubawards te houden.
Onderwijzertje. Je bent gewend dat iedereen naar je luistert en hier is dat niet zo. Lastig he.quote:Dus is er gewoon over gediscussieerd, is er helemaal niets opgelegd en zit je dus weer eens in de ruimte te zwetsen zoals gewoonlijk. En omdat je dat weet ga je persoonlijk worden. Je gaat je gang maar.
Treurigquote:Helaas, je kan het blijkbaar niet laten. Een treurige zaak SCH.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |