Verhelderend niet? Alles even op een rijtje zetten.quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:07 schreef Otto215 het volgende:
Ik zit te twijfelen tussen de ds lite en psp..
De psp kun je homebrew draaien en dus geen kosten meer verder..
Mjah dan moet je eerst een psp kopen, dan nog eens downgraden, wil je dat niet doen dan kun je het laten doen kost 300 euro.. moet je nog een memory stick erbij twv 70 euro. ben je 370 kwijt...
Met 180euro heb je al een witte lite en mario kart. Ik ga denk het voor de ds
Zeker zeker..quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:12 schreef BMH het volgende:
[..]
Verhelderend niet? Alles even op een rijtje zetten.
Bartsmit.nl heeft wel een DSL + New super mario bros pak voor 175. Zeker het geld waard, als je er vanuit gaat dat NSMB een must buy is.quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:19 schreef Otto215 het volgende:
[..]
Zeker zeker..
Ik zoek alleen een actie waarbij je de ds lite krijgt met mario kart nog niet gevonden helaas.
Wel mario kart + gewone ds. Welke moet ik nemen de lite, toch?
Kan op de DS ook, maar daar heb je dan wel wat extra voor nodig. PSP kan inderdaad homebrew out-of-the-box draaien.quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:07 schreef Otto215 het volgende:
Ik zit te twijfelen tussen de ds lite en psp..
De psp kun je homebrew draaien en dus geen kosten meer verder..
Die actie is al lang voorbij.quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:30 schreef BMH het volgende:
[..]
Bartsmit.nl heeft wel een DSL + New super mario bros pak voor 175. Zeker het geld waard, als je er vanuit gaat dat NSMB een must buy is.
Ik wil een witte en een lite..quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:58 schreef Maraca het volgende:
kijk eens op www.consoleshop.nl voor die Mario Kart actie
Lite natuurlijk, maar ik heb nog wel een PSP voor je hoor, die je niet hoeft te downgraden.quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:16 schreef Otto215 het volgende:
[..]
Ik wil een witte en een lite..![]()
Als jullie nu een zouden kopen zouden jullie van voor lite of gewone gaan?
Lite natuurlijkquote:Op donderdag 27 juli 2006 20:16 schreef Otto215 het volgende:
[..]
Ik wil een witte en een lite..![]()
Als jullie nu een zouden kopen zouden jullie van voor lite of gewone gaan?
Ja, heb je alleen een speciaal ding voor nodig dat in je GBA slot gaatquote:Op donderdag 27 juli 2006 20:18 schreef Guilin het volgende:
[..]
Maar er gaan dus SD kaartjes in de DS?
OMG! Dat ik dat over het hoofd heb gezien heb vanmiddag die hele website afgespeurd..quote:
Exact.. Dat is deze:quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:32 schreef __Saviour__ het volgende:
De DS heeft geen multimediaslot zoals de psp. Als je muziek wilt luisteren, films kijken en homebrew draaien, heb je extra cartridge nodig die in het gba-slot gaat. Daar gaat dan weer de sd-kaart in.
quote:In deze supercard kun je een SD-Kaart card stoppen.
Op deze SD-Kaart kun je Spellen, muziek, foto's en zelfs films zetten
Hoe kun je zo'n actie over het hoofd zien?quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:32 schreef Otto215 het volgende:
[..]
OMG! Dat ik dat over het hoofd heb gezien heb vanmiddag die hele website afgespeurd..
had ik nu maar uurtje eeder gezien, had ik hem morgen in huis.. :p
ik had een pixel die niet dood was, maar de verkeerde kleur aannam. Ik heb hem daarvoor ingeruild en heb nu een 100% perfectequote:Op donderdag 27 juli 2006 18:41 schreef dialMforMonkey het volgende:
Over dode pixels, hoever % van jullie heeft er eigenlijk 1?
Ben je nog wel bewust van die accu van de psp? Met een filmpje kijken is dat ding met een uur opquote:Op donderdag 27 juli 2006 21:14 schreef Otto215 het volgende:
Guilin wat is de vraagprijs voor die PSPmail me, zie profiel.
Loco Roco komt van Sony.. Dus er is een grote kans dat ie op de DS komt.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:19 schreef Annoesie het volgende:
[..]
Ben je nog wel bewust van die accu van de psp? Met een filmpje kijken is dat ding met een uur opHet enige spel dat mij cool lijkt op dat ding is Loco Roco, wat ik juist zo'n typisch DS spelletje vindt! Ik weet niet welk bedrijf dat gemaakt heeft, maar ik hoop stiekem nog op een DS versie in de toekomst... zal wel niet gebeuren
Dat weet ik niet wat er aan de hand is met die accu?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:19 schreef Annoesie het volgende:
[..]
Ben je nog wel bewust van die accu van de psp? Met een filmpje kijken is dat ding met een uur opHet enige spel dat mij cool lijkt op dat ding is Loco Roco, wat ik juist zo'n typisch DS spelletje vindt! Ik weet niet welk bedrijf dat gemaakt heeft, maar ik hoop stiekem nog op een DS versie in de toekomst... zal wel niet gebeuren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |