abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 juli 2006 @ 15:13:00 #251
121310 venomsnake
El Saltador
pi_40203596
Het valt me op dat ze allemaal langs elkaar heen praten op die persconferentie.
Maar goed, de buitenwereld moet natuurlijk denken dat ze echt wat opgeschoten zijn...

[ Bericht 17% gewijzigd door venomsnake op 26-07-2006 15:41:17 ]
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  woensdag 26 juli 2006 @ 15:28:17 #252
121310 venomsnake
El Saltador
pi_40204068
Volgens het Israelische leger zijn er vandaag 119 raketten afgevuurd op Israel, dat is meer dan de afgelopen dagen toen het er steeds rond de 80 waren.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  woensdag 26 juli 2006 @ 15:45:07 #253
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_40204626
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 14:16 schreef Mutant01 het volgende:
BEIRUT, Lebanon (CNN) -- The U.N. observers killed when an Israeli bomb made a direct hit on their bunker in southern Lebanon Tuesday called an Israeli military liaison about 10 times in the six hours before they died to warn that the aerial attacks were getting close to their position, according to a U.N. officer.

After each call, the Israeli officer promised to have the bombing stopped, an officer at the U.N. Interim Force in Lebanon (UNIFIL) base in Noqoura said.

Finally, an Israeli bomb exploded directly on the U.N. post near Khiyam, killing four U.N. observers from Austria, Finland, Canada and China, the U.N. officer said.
Ik zou die telefoontjes op een gegeven moment ook wel beu zijn.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_40204804
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 15:45 schreef gronk het volgende:

[..]

Ik zou die telefoontjes op een gegeven moment ook wel beu zijn.
scherp
  woensdag 26 juli 2006 @ 16:04:44 #255
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_40205314
Kort nieuws buitenland

* Zeker 13 Israëlische militairen zijn bij gevechten met Hezbollah in Libanon gedood. Dat zegt de Arabische zender al-Jazeera. Het Arabisch station al-Arabiya spreekt van twaalf doden.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
pi_40205476
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 16:04 schreef Super7fighter het volgende:
Kort nieuws buitenland

* Zeker 13 Israëlische militairen zijn bij gevechten met Hezbollah in Libanon gedood. Dat zegt de Arabische zender al-Jazeera. Het Arabisch station al-Arabiya spreekt van twaalf doden.
Als dat je dag maakt waarom niet, de naqba kruipt toch steeds dichterbij.
(copyright-dancemacabre )
pi_40205600
"VN vroeg Israël vuren te staken"

` VN-waarnemers hebben Israël gisteren
"wel tien keer" gevraagd op te houden
met de beschieting van een VN-post in
Zuid-Libanon.Dat meldt de BBC op basis
van een eerste VN-onderzoek naar het
incident van gisteren,waarbij vier
VN'ers om het leven kwamen.

Volgens de VN duurde de beschietingen
rond de observatiepost uren en kregen
de VN'ers bij elk contact met Israël te
horen dat die gestaakt zouden worden.De
VN-post was duidelijk gemarkeerd.

VN-chef Annan zei dat het erop leek dat
Israël de post bewust heeft beschoten.
Premier Olmert ontkent dat en heeft
spijt betuigd over het incident.

Niet bewust beschoten. Yeah right. Vertel dat maar de nabestaanden van de Israelische massamoord op de opvarenden van de USS Liberty in 1967.
Ach het zijn toch maar Goyim volgens Israel hè?
De Postcodeloterij helpt!........mensen de vernieling in.
pi_40205819
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 14:09 schreef koudhier het volgende:

[..]

Nee ik heb niet meer gelijk, mijn nieuws is zelfs nog veel meer "gefilterd" om in BG's termen te blijven. Maar die jongen doet alsof hij er bij is, alles uit 1e hand hoort en de rest allemaal eenzijdig nieuws tot zich neemt. Hij is waarschijnlijk niet in staat andere mensen enig intellect toe te schrijven behalve hemzelf. Wat hem eigenlijk best een beetje een stakker maakt. Maarja, hoe noem je je anders als je al 36 reeksen kansloos achter je computer zit en dan nog durft te beweren dat je mensen spreekt. Gast, ik zal je iets vertellen: JE HEBT GEEN LEVEN
Doe je wel voorzichtig?
normen en waarden politiek http://www.pphwn.nl/
pi_40205885
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 16:04 schreef Super7fighter het volgende:
Kort nieuws buitenland

Die staan bekend om hun "betrouwbare" berichtgeving.
pi_40205923
quote:
Israel troops 'ignored' UN plea

Israel had hit Khiam a number of times earlier on Tuesday
UN peacekeepers in south Lebanon contacted Israeli troops 10 times before an Israeli bomb killed four of them, an initial UN report says.
The post was hit by a precision-guided missile after six hours of shelling, diplomats familiar with the probe say.

UN-led crisis talks in Rome ended with agreement to work for a ceasefire between Israel and Hezbollah but stopped short of calling for a truce.

Reports say up to 13 Israeli soldiers died in the latest fighting.

New force for peace?
The four unarmed UN observers from Austria, Canada, China and Finland, died after their UN post was hit by an Israeli air strike on Tuesday.

The UN report says each time the UN contacted Israeli forces, they were assured the firing would stop.

Israel is conducting an investigation into the deaths, and has rejected accusations made by UN Secretary General Kofi Annan that the targeting of the UN position was "apparently deliberate".
Ik stel voor dat Oostenrijk, Canada, China en Finland het recht hebben zichzelf te beschermen
pi_40206018
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 16:20 schreef Vhiper het volgende:

[..]

Ik stel voor dat Oostenrijk, Canada, China en Finland het recht hebben zichzelf te beschermen
De "Finnen" staan sowieso al tegenover Israel.
pi_40206292
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 16:19 schreef lionsguy18 het volgende:

[..]

Die staan bekend om hun "betrouwbare" berichtgeving.
Israel liegt wel vaker zoals aanvankelijk met de raketaanval op Gaza Beach.
Ik ga er dus vanuit dat het waar is. En of het 12 of 13 zijn maakt mij en voor de nieuwswaarde eigenlijk niks uit.
pi_40206322
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 16:20 schreef Vhiper het volgende:

[..]

idd die terreur daad moet vergeld worden. Laten ze net zo zot als de rest van het MO worden.
pi_40206339
Wat een wonderlijke conferentie daar in Rome.
Alleen maar eisen stellen aan Israel!!!!!!!!
Hebben ze niks te melden over Hamas, Hizbollah, Syrie en Iran?
Kortom, de bekende praatjes voor de bühne om de olie leverantie niet in gevaar te brengen.
pi_40206409
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 16:30 schreef Mikrosoft het volgende:

[..]

Israel liegt wel vaker zoals aanvankelijk met de raketaanval op Gaza Beach.
En wat was daar uiteindelijk ook weer aan de hand?
quote:
Ik ga er dus vanuit dat het waar is.
Dus omdat Israel wel vaker liegt, ga je er vanuit dat het waar is? Dat begrijp ik niet.
quote:
En of het 12 of 13 zijn maakt mij en voor de nieuwswaarde eigenlijk niks uit.
Nee, de champagne gaat toch wel op in huize Mikrosoft.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_40206550
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 14:12 schreef Monidique het volgende:

[..]

Niet bepaald, ook niet compleet onmachtig, zoals nu, en de afgelopen twintig jaar, al gebleken is, maar je had het over de Libanese regering en Libanon, niet Israël.
En waar is Israel nu?
pi_40206661
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 16:33 schreef Apropos het volgende:

[..]

En wat was daar uiteindelijk ook weer aan de hand?
[..]

Dus omdat Israel wel vaker liegt, ga je er vanuit dat het waar is? Dat begrijp ik niet.
[..]

Nee, de champagne gaat toch wel op in huize Mikrosoft.
Israel ontkent de 12 of 13 (whatever) doden. Omdat ze vaker liegen ga ik voorlopig ervan uit dat er inderdaad minimaal 12 doden zijn. Het is te heet en te vroeg nog voor alcohol dus ik moet je teleurstellen.
pi_40206676
Wat is die VN toch kansloos, gatverdamme. Beetje staakt het vuren te eisen en dan ook nog roepen van dat het gezellig zou zijn als Iran en Syrie ook zouden aanschuiven in de besprekingen, want misschien hebben die nog wat toe te voegen.
  woensdag 26 juli 2006 @ 16:41:28 #269
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_40206699
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 16:40 schreef -scorpione- het volgende:
Wat is die VN toch kansloos, gatverdamme. Beetje staakt het vuren te eisen en dan ook nog roepen van dat het gezellig zou zijn als Iran en Syrie ook zouden aanschuiven in de besprekingen, want misschien hebben die nog wat toe te voegen.
Lijkt me een prima standpunt.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  woensdag 26 juli 2006 @ 16:42:02 #270
121168 _Qmars_
Mannetje.
pi_40206720
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 16:31 schreef lionsguy18 het volgende:
Wat een wonderlijke conferentie daar in Rome.
Alleen maar eisen stellen aan Israel!!!!!!!!
Hebben ze niks te melden over Hamas, Hizbollah, Syrie en Iran?
Kortom, de bekende praatjes voor de bühne om de olie leverantie niet in gevaar te brengen.
Je hebt helemaal gelijk. Ik vind dat er behoorlijk eenzijdig gekeken wordt naar Israel als agressor. De Israeli's willen niets anders dan in vrede leven. Alleen jammer dat er een aantal zandgeiten zijn die hun altijd weer aanzetten tot zelfverdediging. Ik ben niet Joods, maar ik steun Israel wel in hun acties. Tijd van praten is voorbij, want anders gaan we nog eens 10 jaar zo door. Tijd voor om het terrorisme uit te roeien.

Maarja, met deze acties vergroten ze de haat richting israel ook weer, dus volgens mij is er geen structurele oplossing. Een partij zal moeten verdwijnen of inbinden. Dit geldt voor beide partijen ; israel en hamas/Hezbollah/Fatah.
Squelch - a circuit that cuts off the audio-frequency amplifier of a radio receiver in the absence of an input signal, in order to suppress background noise.
pi_40206743
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 16:40 schreef -scorpione- het volgende:
Amerika en Israel roepen toch al weken dat Iran en Syrië erbj betrokken zijn? Probeer het dan maar eerst diplomatiek op te lossen.....zogenaamd.
pi_40206814
Haat tegen Israel is er altijd wel. Dus Hezbollah uitroeien is effectiever dan zich op een doodlopend diplomatiek pad te begeven.
pi_40206841
Ik twijfel er niet aan dat Israel flinke klappen krijgt, dat dodental klinkt accuraat - voorzover dat te beoordelen is vanaf hier.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
  woensdag 26 juli 2006 @ 16:45:50 #274
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_40206850
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 16:42 schreef _Qmars_ het volgende:

Ik ben niet Joods, maar ik steun Israel wel in hun acties. Tijd van praten is voorbij, want anders gaan we nog eens 10 jaar zo door. Tijd voor om het terrorisme uit te roeien.
. Ja, dat doe je vooral door onschuldige burgers richting extremisten te drijven zoals altijd.

Zeer verstandig .
pi_40206890
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 16:44 schreef lionsguy18 het volgende:
Haat tegen Israel is er altijd wel. Dus Hezbollah uitroeien is effectiever dan zich op een doodlopend diplomatiek pad te begeven.
Je kunt de hezbollah fysiek ontwapenen maar ideologisch nooit.
pi_40206902
Diplomatie? Misschien dat dat weer in wordt na de volgende Wereld Oorlog. Nu geef ik het weinig kans.

Ondertussen in Syrië:
quote:
SYRIA INCREASES ALERT OF WAR WITH ISRAEL

JERUSALEM [MENL] -- Syria has been preparing for war with Israel.

Israeli intelligence sources said the regime of Syrian President Bashar Assad has placed the military on alert. The sources said Syrian infantry commandos, armored units and anti-aircraft batteries have been ordered to launch preparations for an Israeli strike.

"Neither Syria nor Israel is interested in a military clash but the situation is explosive and the events may potentially be incorrectly interpreted," Israeli military intelligence chief Maj. Gen. Amos Yadlin told the Knesset Foreign Affairs and Defense Committee on Tuesday. "This could entangle Syria up in a battle against us."

Last week, Syrian President Bashar Assad placed his military on alert for an Israeli strike. Israel has repeatedly said it would not attack Syria.
http://www.menewsline.com/stories/2006/july/07_27_1.html
  woensdag 26 juli 2006 @ 16:49:27 #277
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_40206968
Al die users hier zijn van die mensen die hard gaan juichen als de Hezbollah-leider wordt vermoord en dan een week later raar opkijken dat er weer een nieuwe leider is .
pi_40206987
Dat zou wel eens het werpen van een atoombom op Damascus kunnen betekenen.
pi_40207033
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 16:49 schreef Posdnous het volgende:
Al die users hier zijn van die mensen die hard gaan juichen als de Hezbollah-leider wordt vermoord en dan een week later raar opkijken dat er weer een nieuwe leider is .
Ja leiders kunnen in een handomdraai vervangen worden, maar het geeft voldoening als ze een gruwelijke dood tegemoet gaan.
pi_40207090
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 16:49 schreef lionsguy18 het volgende:
Niet op Damascus. Israel kan zoiets simpelweg niet verkopen aan Amerika. Te veel burgerdoden. Maar een goeie airburst boven een colonne troepen? Absoluut.
  woensdag 26 juli 2006 @ 16:52:58 #281
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_40207110
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 16:50 schreef lionsguy18 het volgende:

[..]

Ja leiders kunnen in een handomdraai vervangen worden, maar het geeft voldoening als ze een gruwelijke dood tegemoet gaan.
Nou, lekker veel voldoening als je familie weer eens in een bus zit die wordt opgeblazen of raketten van extremisten op hun harses krijgen. ik zou er maar trots op zijn.
pi_40207127
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 16:52 schreef RZero het volgende:

[..]

Niet op Damascus. Israel kan zoiets simpelweg niet verkopen Amerika. Te veel burgerdoden. Maar een goeie airburst boven een colonne troepen? Absoluut.
Israel is in staat Amerika zakken stront te verkopen als het moet. Zo diep is de supermacht wel gezonken.
pi_40207149
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 16:53 schreef Mikrosoft het volgende:

[..]

Israel is in staat Amerika zakken stront te verkopen als het moet. Zo diep is de supermacht wel gezonken.
Daar heb je dan wel weer gelijk in. Helaas.
pi_40207234
quote:
Is er geen bijbelse profetie over het verteren van de burchten van Damascus van binnenuit?
pi_40207276
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 16:56 schreef opinionr het volgende:

[..]

Is er geen bijbelse profetie over het verteren van de burchten van Damascus van binnenuit?
Ja.
pi_40207299
quote:
Daar ben ik dus absoluut niet bang voor, en dan bedoel ik niet dat ik op dit moment in Damascus zit.
  woensdag 26 juli 2006 @ 16:58:56 #288
121310 venomsnake
El Saltador
pi_40207319
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 16:49 schreef Posdnous het volgende:
ja psies.

Die gedachte dat alles op te lossen is met oorlog is bijna lachwekkend. ''we gaan hizbollah uitroeien''.. yeah right.. een nieuwe generatie hezbollah strijders is gecreerd door al dit geweld.

Maargoed, laat ik me verder maar niet in deze discussie mengen..
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 16:53 schreef Mikrosoft het volgende:

[..]

Israel is in staat Amerika zakken stront te verkopen als het moet.
pi_40207551
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 16:58 schreef venomsnake het volgende:

[..]

ja psies.

Die gedachte dat alles op te lossen is met oorlog is bijna lachwekkend. ''we gaan hizbollah uitroeien''.. yeah right.. een nieuwe generatie hezbollah strijders is gecreerd door al dit geweld.

Maargoed, laat ik me verder maar niet in deze discussie mengen..
[..]

Ik voel me niet aangesproken, maar waar ik wel van op kijk is dat jij dus vindt dat het geweld nu helemaal niets oplost. Als Israel niets doet gaat Hezbollah vrolijk verder en steeds een stapje verder. Israel kan nu Hezbollah een flinke dreun verkopen en dus ook een tijdje weer wat rust in de tent. Ook kunnen ze Hezbollah wat van de grens af verdrijven. Ik heb al mensen horen roepen dat Hezbollah lange afstandraketten heeft en het dus niet uitmaakt, maar dat is een misvatting. Als Hezbollah de raketten niet meer vanuit Libanon kan schieten, waar moeten ze dat dan vandaan doen? Idd, Syrie. En geloof me dat Syrie zich dan wel twee keer bedenkt voordat ze dat toelaten, want dan acht ik de kans op een atoombom op Damascus wel reëel.
pi_40208421
Even vraag tussendoor. Nadat Israel em peerde uit 2000 zou de VN er toch voor zorgen dat het grensgebied niet gemilitariseerd zou worden door Hezbollah enzo?
pi_40208548
Alleen al de kormme gedachtengangnen hier van mensen dat die het al normaal vinden dat er een atoomwapen gebruikt wordt tegen een anders land. Met de naieve achtergrond gedachte dat dan wel de rest van de arabische wereld genoeg geschrokken zal zijn van israel.

Ik denk dat we dan een echte olieboycot krijgen, kijken hoe we dan allemaal weer schreeuwen.

Zelfs het schoothondje van de VS namelijk SA begint al te schreeuwen
quote:
25/07 Saudische koning dreigt met oorlog in Midden-Oosten
Als er niet snel een einde komt aan het conflict tussen Israël en de Libanese Hezbollah, zal er in het Midden-Oosten een oorlog uitbreken die zijn weerga niet kent. Dat heeft de Saudische koning Abdullah dinsdag gezegd in een op de staatstelevisie voorgelezen verklaring.
Volgens de koning belemmert "Israëlische arrogantie" het vredesproces. "Het moet worden gezegd dat ons geduld een keer opraakt, en als het gewelddadige Israëlische leger blijft moorden en verwoesten, zullen de gevolgen niet te overzien zijn."
Saudi-Arabië, maar ook Egypte, Jordanië en Koeweit, hebben eerder de Hezbollah bekritiseerd. Volgens de Saudiërs heeft de Hezbollah zich met de ontvoering van twee Israëlische militairen op Israëlisch grondgebied onbezonnen in een avontuur gestort, met alle gevolgen van dien.
Sinds de ontvoering, op 12 juli, hebben Israëlische acties in Libanon meer dan 390 mensen het leven gekost. De slachtoffers zijn vooral burgers. Aan Israëlische zijde vielen zeker veertig doden, veelal door raketten die de Hezbollah op Israëlische steden heeft afgeschoten.
Ook in de Gazastrook is het Israëlische leger nog steeds actief. Aanleiding daarvoor was net als in het geval van Libanon de ontvoering van een militair.
Koning Abdullah heeft vijfhonderd miljoen dollar beschikbaar gesteld voor de wederopbouw van Libanon en wil een miljard dollar ter beschikking van de centrale bank van het zwaar getroffen land stellen. De koning schenkt 250.000 dollar aan de Palestijnen.

http://www.gva.be/nieuws/(...)C-A776-C64EA8329F55}
  woensdag 26 juli 2006 @ 17:40:24 #292
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_40208590
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 17:06 schreef -scorpione- het volgende:
Als Hezbollah de raketten niet meer vanuit Libanon kan schieten, waar moeten ze dat dan vandaan doen? Idd, Syrie.
Irak.

Als je raketten maar ver genoeg komen is er altijd wel ergens een onbestuurd plekje te vinden waarvandaan je die dingen kunt lanceren. Alleen daarom al is die actie van de IDF niet zo snugger.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_40208591
SA loopt alleen te schreeuwen omdat ze niet echt goed liggen bij veel Arabieren omdat ze het relatief wel aardig met de VS kunnen vinden.
pi_40208619
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 17:34 schreef NightH4wk het volgende:
Even vraag tussendoor. Nadat Israel em peerde uit 2000 zou de VN er toch voor zorgen dat het grensgebied niet gemilitariseerd zou worden door Hezbollah enzo?
Sterker nog, hezbollah zou al lang ontwapend moeten zijn.

Wat je nu gewoon ziet is een staat binnen een staat waarbij hezbollah gewoon zijn gang gaat en zijn eigen regels stelt.
Die regels zijn o.a. israel al jaren bestoken met raketten zonder dat iemand daar iets tegen doet.

Nou ja, nu dus wel.
"Britain and France had to choose between war and dishonor. They chose dishonor. They will have war.” Churchill
www.jihadwatch.org
pi_40208815
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 17:40 schreef gronk het volgende:

[..]

Irak.

Als je raketten maar ver genoeg komen is er altijd wel ergens een onbestuurd plekje te vinden waarvandaan je die dingen kunt lanceren. Alleen daarom al is die actie van de IDF niet zo snugger.
Tuurlijk, Irak, waar soennieten toch wel de dienst uit maken, die zullen echt toelaten dat de sji-itische Hezbollah vanuit daar wat raketjes afschiet waardoor ze op oorlogskoers raken met Israel. Dacht het dus even niet.
  woensdag 26 juli 2006 @ 17:51:04 #296
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_40208894
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 17:48 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

Tuurlijk, Irak, waar soennieten toch wel de dienst uit maken, die zullen echt toelaten dat de sji-itische Hezbollah vanuit daar wat raketjes afschiet waardoor ze op oorlogskoers raken met Israel. Dacht het dus even niet.
Weer een reactie van iemand die 't punt volledig mist.
  woensdag 26 juli 2006 @ 17:53:57 #297
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_40208972
weg met de zionisten.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_40209055
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 17:51 schreef gronk het volgende:

[..]

Weer een reactie van iemand die 't punt volledig mist.
leg jij het dan even uit oh wijsgeer.
  woensdag 26 juli 2006 @ 17:59:48 #299
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_40209150
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 17:53 schreef BaajGuardian het volgende:
weg met de zionisten.
edit

laat ook maar
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal