je moest heel de middag voor lijk liggen bij baantjer in de brandende zon?quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:06 schreef davidov het volgende:
*crash*
dat was dus de laatste keer dat ik figureer in een serie
Hels was het zeg ik je! Hels
Dat blijft geheim want volgens mij sta ik een paar keer nogal belachelijk en prominent in beeldquote:
Vergis je niet, de Nederlandse tv-markt is veel te klein voor het aanbod aan zenders. Gevolg daarvan is dat de adverteerders over teveel zenders verspreid raken, reclametijd goedkoper wordt - en dus minder oplevert. Daardoor dalen de inkomsten van de zenders en daarmee ook de burgetten van de programma's, waardoor er verschraling van het programma-aanbod optreedt (en dat is al een tijdje aan de gang), waardoor de kijker afhaakt en het bereik van tv vermindert, waardoor uiteindelijk ook de adverteerders afhaken en de hele tent opgedoekt kan worden. Er moeten minstens 3-4 zenders verdwijnen, wil de Nederlandse tv-markt zich op de lange termijn staande kunnen houden...quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:09 schreef Parleur het volgende:
Televisie is marketing en marketing is geld. Als televisie niet rendabel zou zijn... zouden wij echt geen commerciėle stations hebben. En als er niet ruimte voor meer was, zou Talpa er echt niet aan beginnen. Televisie is absoluut rendabel te maken.
Gelukkig is er meer nieuws in de wereld dan alleen het nieuws uit Nederland. Er is zelfs zoveel nieuws dat, al zou je willen, je nooit alles kunt laten zien. Er is dus nieuws genoeg om 24/7 te gaan uitzenden en dat komt in Nederland ook wel. Vroeger waren er overdag niet eens journaals, nu is er elk uur een vers journaal en RTL7 probeert dat nog uitgebreid te doen ook.quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat wil ja
maar een nederlandse variant op CNN een 24/7 nieuwszender... nee daar is ons land te klein voor
en daarvoor gebeurt er ook te weinig in ons land
en de rest moeten ze dan maar opvullen met newsfeed van CNN of BBC world zelf???
want eigen correspondenten kunnen natuurlijk niet uit, daar is het budget niet op berekend
dus voor mij is die toegevoegde waarde ook zeer beperkt
Hahaquote:Op donderdag 27 juli 2006 00:18 schreef davidov het volgende:
Dat blijft geheim want volgens mij sta ik een paar keer nogal belachelijk en prominent in beeld
Wat ik wel weet is dat het niet leuk is om op 06:00 op de set te staan in een overhempje dat super dik is (voor de winter) met een wollen vest er over aan, en een ribbelbroek, terwijl het op de koelste plek van het complex slechts 30 graden was. Echt een hel
En dan heb ik het nog niet over mn belachelijke scheiding gehad
De NOS heeft ook al een digitaal nieuwskanaal, dat voornamelijk de journaals herhaalt. Maar de infrastructuur ligt er al, zeg maar...quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:19 schreef Parleur het volgende:
Gelukkig is er meer nieuws in de wereld dan alleen het nieuws uit Nederland. Er is zelfs zoveel nieuws dat, al zou je willen, je nooit alles kunt laten zien. Er is dus nieuws genoeg om 24/7 te gaan uitzenden en dat komt in Nederland ook wel. Vroeger waren er overdag niet eens journaals, nu is er elk uur een vers journaal en RTL7 probeert dat nog uitgebreid te doen ook.
het pad naar het BN'er schap gaat dus niet over rozenquote:Op donderdag 27 juli 2006 00:18 schreef davidov het volgende:
[..]
Dat blijft geheim want volgens mij sta ik een paar keer nogal belachelijk en prominent in beeld
Wat ik wel weet is dat het niet leuk is om op 06:00 op de set te staan in een overhempje dat super dik is (voor de winter) met een wollen vest er over aan, en een ribbelbroek, terwijl het op de koelste plek van het complex slechts 30 graden was. Echt een hel
En dan heb ik het nog niet over mn belachelijke scheiding gehad
Da zou komisch zijn als ik al zwetend en kreunend een dag rond je had gelopen en je had niks doorquote:Op donderdag 27 juli 2006 00:20 schreef NathaN het volgende:
[..]
Haha
Ok. Wij zijn nu ook bezig met opnames voor een tv-serie, vandaar. Maar ik geloof dat vandaag geen opnamedag was.
ja DIE kant heeft ook duidelijk de toekomstquote:Op donderdag 27 juli 2006 00:21 schreef NathaN het volgende:
[..]
De NOS heeft ook al een digitaal nieuwskanaal, dat voornamelijk de journaals herhaalt. Maar de infrastructuur ligt er al, zeg maar...
Ik hoef zelf niet op de set te zijn. Mijn werk ligt vooral in het voortraject (script-editor).quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:22 schreef davidov het volgende:
Da zou komisch zijn als ik al zwetend en kreunend een dag rond je had gelopen en je had niks door
ps: kent iemand een schaap met 5 poten?
Was volgens mij heeeeeeel vroeger iets van Eli Asser met Piet Römer en Adele Bloemendaalquote:Op donderdag 27 juli 2006 00:22 schreef davidov het volgende:
[..]
Da zou komisch zijn als ik al zwetend en kreunend een dag rond je had gelopen en je had niks door
ps: kent iemand een schaap met 5 poten?
Bingo. Nu een remake dus. Nogal wat bekende gezichten gezien, wel komisch. Maar die kleding keuze vergeef ik ze nooit :pquote:Op donderdag 27 juli 2006 00:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Was volgens mij heeeeeeel vroeger iets van Eli Asser met Piet Römer en Adele Bloemendaal
was volgens mij gesitueerd in een kroeg die de naam Het schaep met de 5 poten had
gaat volgens mij door de KRO uitgezonden wordenquote:Op donderdag 27 juli 2006 00:29 schreef davidov het volgende:
[..]
Bingo. Nu een remake dus. Nogal wat bekende gezichten gezien, wel komisch. Maar die kleding keuze vergeef ik ze nooit :p
Haha. Dus we hebben nu een 2e schaap in het topic?quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:29 schreef davidov het volgende:
Bingo. Nu een remake dus. Nogal wat bekende gezichten gezien, wel komisch. Maar die kleding keuze vergeef ik ze nooit :p
Ga je 'm begraven in de tuin?quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:33 schreef NathaN het volgende:
Kut, m'n muis is overleden, geloof ik...
*grmbl*
klopt, december begint het dacht ik.quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
gaat volgens mij door de KRO uitgezonden worden
Nee, ik voer hem aan de kat.quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Ga je 'm begraven in de tuin?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |