Zucht, het is dan ook een HONDENLOSLOOPGEBIED waar ik het over heb, je weet wel, zo'n stukje natuur waar borden staan dat daar de hond los mag.quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:56 schreef ozzyat105 het volgende:
[..]
o ja en nou ga je dus ook al je eigen territorium opeisen ?? dit bedoel ik nou he ... dit is de ware aard van de meeste hondenbezitters...gewoon schijt aan iedereen en alleen aan jezelf denken
Ik hou meer van mijn honden dan van jou, maar mijn gezin staat weer boven de honden, zie je de rangorde al een beetje?quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:12 schreef ozzyat105 het volgende:
[..]
ja maar dat verandert steeds meer hier in Rotterdam hebben ze ook al een park "honden"vrij gemaakt
Maar ik gun iedereen het beste hoor echt![]()
Alleen snap ik die honden liefde niet zo lijkt wel of sommige mensen meer van honden houden dan van mensen?
Onze gemeente heeft het voorelkaar om op 1 punt het losloopgebied (mooie, lange natuur strook) te laten kruisen met een fietspadquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:32 schreef erodome het volgende:
[..]
Zucht, het is dan ook een HONDENLOSLOOPGEBIED waar ik het over heb, je weet wel, zo'n stukje natuur waar borden staan dat daar de hond los mag.
Op andere plekken mag dit niet, is wettelijk verboden, als je dan zelf voorbij dat bord gaat waarp staat dat daar honden los lopen moet je niet raar opkijken als je loslopende honden gaat tegenkomen he.
Deze plekken zijn er gekomen om zeikstralen zoals jij(nu vind ik je dus een enorme zeikstraal met deze reactie) tegemoet te komen, zodat je geen last hebt van loslopende honden buiten die gebieden en dat de honden een plek hebben om te kunnen rennen.
Dit is dus niet alleen aan jezelf denken, dit is juist rekening met elkaar houden, maar goed, jij gunt de hondenbezitter gewoon niets, dus je hebt het meer over je eigen aard dan die van de hondenbezitter, vooral alleen aan jezelf denken dus, alles moet aangepast worden aan ozzyat...
Er loopt hier een wat oudere man met een jack russel rond, die ook zn tanden laat zien als hij een bal, stok of iets anders heeft. Of als hij bang is. Of als je te dicht bij komt.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:41 schreef erodome het volgende:
[..]
Ook ik baal stierlijk als die zwarte hond weer bij school ligt, moeder er niet bij is en de hond al zijn tanden prachtig laat zien aan kinderen die denken lief hondje...
Dat is gewoonweg asociaal gedrag en dat dient aangepakt te worden.
Nou nog een SUV erbij en hoppa.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:50 schreef speknek het volgende:
Penisverlenging
Uitgebouwde zwarte Golf met No Fear sticker achterop bedoel jequote:
Met Spinning Wheels!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:03 schreef speknek het volgende:
[..]
Uitgebouwde zwarte Golf met No Fear sticker achterop bedoel je.
uhm koopwoning, eigen bedrijf en geen brommertje en toch een rottweilerquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:31 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Dat klopt wel ja![]()
Altijd van die achterbuurt huurhuis volksbuurt mensjes op goedkope brommertjes die zoon monster hebben
Maar toch voelt het wel lekker, om met je stalen slipketting zo'n spierenkolos naast je te sleuren die vervaarlijk gromt naar angstige buurtkinderen, en betekenisvolle blikken van hoogblonde vrouwen naar je kruis te incasseren. Of niet?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:12 schreef Dibbl het volgende:
uhm koopwoning, eigen bedrijf en geen brommertje en toch een rottweiler
Als je nou even het hele topic leest..... dan zou je ook niet van die domme opmerkingen makenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:16 schreef speknek het volgende:
[..]
Maar toch voelt het wel lekker, om met je stalen slipketting zo'n spierenkolos naast je te sleuren die vervaarlijk gromt naar angstige buurtkinderen, en betekenisvolle blikken van hoogblonde vrouwen naar je kruis te incasseren. Of niet?
Onmogelijk.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:12 schreef Dibbl het volgende:
[..]
uhm koopwoning, eigen bedrijf en geen brommertje en toch een rottweiler
uhm ik ben vrouw en word niet geil van een blondine die naar mn kruis staartquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:16 schreef speknek het volgende:
[..]
Maar toch voelt het wel lekker, om met je stalen slipketting zo'n spierenkolos naast je te sleuren die vervaarlijk gromt naar angstige buurtkinderen, en betekenisvolle blikken van hoogblonde vrouwen naar je kruis te incasseren. Of niet?
Mja en daar dwaalt dan weer een machtswellustige moderator tussenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:21 schreef speknek het volgende:
Ben je gek, dit topic zit vol met hondenliefhebbers. *ril*.
ik hoef niet de hele topic te lezen om te weten dat ik rottweilers lieve honden vind. Ook niet om te weten dat veel mensen vertekend beeld hebben van een rott.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:23 schreef Uhmmie het volgende:
[..]
Mja en daar dwaalt dan weer een machtswellustige moderator tussen
Niet dat er hoogblonde vrouwen geinteresseerd zijn in mijn kruis.... maar misschien wel wat koters die tegen me op kijken
Maareh.. zonder gekheid; soms is het handiger om het hele topic te lezen.. dan kom je iets snuggerder/gefundeerder over he
Ik moet ook wel zeggen dat ik Rottweilers nog wel mee vind vallen, stukken beter dan deense doggen, pitbulls of dogo argentino's ofzo. Ik vraag me alleen vooral af waarom mensen het risico nemen met zo'n grote hond, het blijft gevaarlijk.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:35 schreef Ghostbuster het volgende:
Beetje gezeik wel dat een Rottweiler een pauperhond is.
Ik vind ze hardstikke mooi juist,en ken er een paar die doen geen vlieg kwaad.
met elke hond is en blijft het gevaarlijk. dat kan je niet aan 1 ras toeschrijvenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:45 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik moet ook wel zeggen dat ik Rottweilers nog wel mee vind vallen, stukken beter dan deense doggen, pitbulls of dogo argentino's ofzo. Ik vraag me alleen vooral af waarom mensen het risico nemen met zo'n grote hond, het blijft gevaarlijk.
Jeuj wat een moordenaar ditquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:41 schreef Dibbl het volgende:
http://i17.photobucket.com/albums/b95/DipSausJe/IMG_0063.jpg
http://i17.photobucket.com/albums/b95/DipSausJe/IMG_0051.jpg
http://i17.photobucket.com/albums/b95/DipSausJe/IMAGE0382.jpg
http://i17.photobucket.com/albums/b95/DipSausJe/IMG_0020.jpg
ff trots doen met mn hondjes![]()
hebben we 600 euro voor neergeteld jahquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:58 schreef Uhmmie het volgende:
De opmerkign was dan ook niet tegen jou Dibbl
Overigens.. als je een volbloed rottweiler hebt.. die zijn denk ik toch nog wel duur?
en elk huisdier is in zekere zin een risico natuurlijk
Groot of klein maakt niet uit wat dat betreft.
Ik heb geen penis en nu?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:50 schreef speknek het volgende:
Penisverlenging
Dat zeg je nou wel maar geen kinderen mogen spelen vanwege je hond dat gaat toch wel erg ver en geeft dat niet aan hoe gevaarlijk je hond dan wel niet is voor anderen dan jou gezin?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:12 schreef Dibbl het volgende:
[..]
Je moet er wel altijd rekening mee houden dat mensen bang zijn voor rottweilers maar als het daarom gaat zijn die kutkeffertjes ook evil zat. Mijn zoon is pas nog gebeten door zo'n kleine dweil. Ook mogen er hier geen vriendjes komen spelen want als de kids gaan stoeien weet ik niet hoe de honden erop reageren. Het kan altijd zijn dat ze dat als een aanval op hun baasje zien natuurlijk.
Het is heel jammer dat mensen zo'n slecht beeld hebben over dit soort honden vooral omdat als je ze eenmaal kent ontdek je dat het eigenlijk een heel lief ras is
Tja maar als sommige mensen (eigenaren) wat meer wisten van de lichaamstaal van hun honden en kinderen daar meer over zouden leren dan zouden er ook een stuk minder ongelukken zijn.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:00 schreef speknek het volgende:
Ja, in een onderzoek een hele tijd geleden kwam naar voren dat de meeste hondenbeten door poedels begaan werden. Maar ik heb liever een poedelgebit in me dan een rottweilergebit. Ik vind het een beetje suf om dat zo maar weg te relativeren.
Je bedoeld aan die mooie brede riem die mooi en vriendelijk bewerkt was(dus geen pinnen en andere agressieve dingen), de hond die naar iedereen kwispelde, plat ging voor kinderen om te laten zien dat hij geen kwaad in de zin had, de hond die helemaal blij werd als hij een baby zag(wat ik hem wel heb moeten afleren, als jongeling heeft hij een keer zo zijn kop in een kinderwagen gestopt, dacht dat moeder een hartaanval kreeg, wel even moeten praten om dat weer recht te krijgen en in vrede weer van elkaar te scheiden).quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:16 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik geloof uberhaubt niet dat al die beten per jaar allemaal van agressieve honden komen, ik geloof eerder dat er een helehoop misverstanden zijn.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:14 schreef Robar het volgende:man man man wat hebben sommige mensen hier een enorm bedenkelijk niveau.
Een rottweiler agressief
Dat zijn zo een beetje samen met retrievers de meest vredelievende honden die er rondlopen . . .
Ho ho ho ho...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:14 schreef senesta het volgende:
[..]
Tja maar als mensen wat meer wisten van de lichaamstaal van honden en kinderen daar meer over zouden leren dan zouden er ook een stuk minder ongelukken zijn.
Noem je nu werkelijk de duitse dog op als gevaarlijk?????????????????????quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:45 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik moet ook wel zeggen dat ik Rottweilers nog wel mee vind vallen, stukken beter dan deense doggen, pitbulls of dogo argentino's ofzo. Ik vraag me alleen vooral af waarom mensen het risico nemen met zo'n grote hond, het blijft gevaarlijk.
Tja, net zoals je kinderen bijbrengt hoe het met verkeer zit zou het handig zijn ze ook wat basiskennis van honden mee te geven.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:19 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ho ho ho ho...
Omdat in de straat een persoon een hond heeft moet de rest van de buurt zich aanpassen en gaan leren over de lichaamstaal van honden zodat er minder ongelukken gebeuren?
En dat van die bassis cursus dat klopt wel ja maar daar help je de buurman nog niet mee.
Nou niet iedereen maar ik weet dat er een periode op scholen voorlichting werd gegeven over hoe kinderen een hond het beste kunnen benaderen en dergelijke, vond dat op zich geen slecht idee.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:19 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ho ho ho ho...
Omdat in de straat een persoon een hond heeft moet de rest van de buurt zich aanpassen en gaan leren over de lichaamstaal van honden zodat er minder ongelukken gebeuren?
En dat van die bassis cursus dat klopt wel ja maar daar help je de buurman nog niet mee.
Ja, die waakhond die ik een keer als kind schuimbekkend achter me aan gehad heb terwijl het baasje hartelijk zat te lachen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:19 schreef erodome het volgende:
Noem je nu werkelijk de duitse dog op als gevaarlijk?????????????????????
De duitse dog, we hebben het over dezelfde hond, die enorme goedzakkerige joekel die bekend staat als een ontiegelijk menslievende hond?
Zo herkenbaar . . . .quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:15 schreef erodome het volgende:
[..]
Je bedoeld aan die mooie brede riem die mooi en vriendelijk bewerkt was(dus geen pinnen en andere agressieve dingen), de hond die naar iedereen kwispelde, plat ging voor kinderen om te laten zien dat hij geen kwaad in de zin had, de hond die helemaal blij werd als hij een baby zag(wat ik hem wel heb moeten afleren, als jongeling heeft hij een keer zo zijn kop in een kinderwagen gestopt, dacht dat moeder een hartaanval kreeg, wel even moeten praten om dat weer recht te krijgen en in vrede weer van elkaar te scheiden).
De hond die rustig door de straat heen sjokte, de kinderen uit de buurt die blij kwamen aanrennen omdat dohtje daar weer liep die ze zo leuk vonden...
Beetje generaliseren is misschien best leuk, maar zover naast de waarheid vaak.
Neem jij jezelf wel serieus?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:24 schreef HPoi het volgende:
Nou, ik ga gewoon een tijger kopen. Eerst ga ik leren hoe ik met dat beest om kan gaan. Daarna ga ik er lekker mee door de buurt lopen. Je leert zelf maar wat je moet doen als je tijgertje tegenkomt.![]()
![]()
Zo'n tijger kan ik heel goed vriendelijk maken. Maar hij houd natuurlijk wel eigenaardige trekjes. Maar als je goed met hem omgaat gebeurt je niks hoor.quote:
En daarom moet een hond aan de lijn.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:19 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ho ho ho ho...
Je brengt het niet goed maar dat idee krijg ik ook een beetje hier.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:24 schreef HPoi het volgende:
Nou, ik ga gewoon een tijger kopen. Eerst ga ik leren hoe ik met dat beest om kan gaan. Daarna ga ik er lekker mee door de buurt lopen. Je leert zelf maar wat je moet doen als je tijgertje tegenkomt.![]()
![]()
En waarom denk jij een eeuwenlang gedomesticeerd dier te kunnen vergelijken met een dier rechtstreeks uit de jungle?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:27 schreef HPoi het volgende:
[..]
Zo'n tijger kan ik heel goed vriendelijk maken. Maar hij houd natuurlijk wel eigenaardige trekjes. Maar als je goed met hem omgaat gebeurt je niks hoor.![]()
Behalve als de hond veel sterker is dan jij .quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:29 schreef Ghostbuster het volgende:
Na ik snap dat ook nooit,doe gewoon een hond aan een riem,dan kan je in principe met de valste hond ter wereld nog probleemloos lopen.
Ik denk dat hij doelt op de denkwijze van veel honden bezittersquote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:30 schreef Robar het volgende:
[..]
En waarom denk jij een eeuwenlang gedomesticeerd dier te kunnen vergelijken met een dier rechtstreeks uit de jungle?
Nou ik zou niet weten wat voor hond dat is danquote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:31 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Behalve als de hond veel sterker is dan jij .
Dan zou die nog wel eens los kunnen schieten
Neenee, zo'n circustijger.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:30 schreef Robar het volgende:
[..]
En waarom denk jij een eeuwenlang gedomesticeerd dier te kunnen vergelijken met een dier rechtstreeks uit de jungle?
Ow, ik heb geen kinderen, maar wanneer ik een kind zou hebben zou dat kind belangrijker zijn dan de hond, no doubt about that. Maar je moet niet suggereren dat honden hoger op de maatschappelijke ladder dan de mens worden gezet. Dat is een foute aanname. Ik vind alleen mijn hond wel belangrijker dan jij. Logisch toch, ik ken je niet en de kans dat ik je ooit tegenkom is nihil.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:18 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik geloof uberhaubt niet dat al die beten per jaar allemaal van agressieve honden komen, ik geloof eerder dat er een helehoop misverstanden zijn.
Als je je eenmaal bezig gaat houden met de denk en gedragswereld van een hond snap je ook wat een kromme verhouding mensen soms hebben met het dier.
Hoeveel mensen behandelen een hond niet als een kind?
Een hond is geen kind, denkt ook niet als een mens en moet dus ook niet zo behandeld worden.
Tenminste dat is mijn idee erover.
Een tijger is 3 maal zo groot, 8 maal zo sterk en 30 keer instinctiever . . .quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |