abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40186438
Nou ik ken 2 rottweilers in mn omgeving en dat zijn schatten van honden.
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_40186779
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 00:33 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou ik ken 2 rottweilers in mn omgeving en dat zijn schatten van honden.
hey ik ook!!!
ken trouwens ook een paar golden retrievers en labradors en heeel toevallig zijn er daar een paar knap vals van
tegenover kinderen iig
tja t ligt gewoon aan de opvoeding , of een toevallige kronkel in hun kop
maar ik geloof nooit dat een beest vals geboren word
  woensdag 26 juli 2006 @ 00:59:46 #53
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_40187305
Idd gek zo vet zijn die honden niet, check onze hond

Daar is toch niks mis mee ?
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_40187338
Hendig sjieke hond wel
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_40187371
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 01:00 schreef Ghostbuster het volgende:
Hendig sjieke hond wel
zou m alleen niet op 60 graden doen en wasverzachter ook niet nodig
pi_40187680
Ik zie ze vooral als waakhonden. Hier aan de overkant bewaakten ze het trikecenter. (is nu weg) Ze (2) zaten daar altijd achter een hek op het terrein. En dan als die s'avonds naar huis ging nam die ze mee, toen zijn ze dus een keer niet achterin de bak van zijn auto gesprongen maar achter 2 kinderen aangerend.

Was dus aangifte tegen de eigenaar gedaan enzo. Toen moest ie ze dus altijd aanlijnen als ze van het omheinde gebied naar de auto werden vervoerd. (is 5 meter ofzo)

Het zijn btw idd lelijke mormels.
pi_40188029
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 01:12 schreef HPoi het volgende:
Ik zie ze vooral als waakhonden. Hier aan de overkant bewaakten ze het trikecenter. (is nu weg) Ze (2) zaten daar altijd achter een hek op het terrein. En dan als die s'avonds naar huis ging nam die ze mee, toen zijn ze dus een keer niet achterin de bak van zijn auto gesprongen maar achter 2 kinderen aangerend.

Was dus aangifte tegen de eigenaar gedaan enzo. Toen moest ie ze dus altijd aanlijnen als ze van het omheinde gebied naar de auto werden vervoerd. (is 5 meter ofzo)

Het zijn btw idd lelijke mormels.
hey woon jij in rockanje dan?
tenminste das t enige trikecenter dat ik ken en naar mijn weten de enige in nl maar kan t mis hebben hoor
pi_40192349
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 00:31 schreef ijsmeis het volgende:
Ik denk eerder dat die mensen jou gewoon opvallen.
Zowieso vallen mensen met een onopgevoede rottweiler op
Dan zijn ze best vervelend tenslotte
Zowel de mensen als de rottweiler (of willekeurig elke andere grotere hond)

En een onopgevoede kleinere soort hond... merk je veel minder.
jobensaskia.nl
Oi to the punks! Oi to the skins! Oi to the world and everybody wins!
  woensdag 26 juli 2006 @ 09:18:06 #59
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_40192469
Rottweilers en Dobermanns zijn imho erg mooie honden, maar mijn hart ligt bij de Jack Russell
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_40192601
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 09:18 schreef MikeyMo het volgende:
Rottweilers en Dobermanns zijn imho erg mooie honden, maar mijn hart ligt bij de Jack Russell
Onopgevoede jacks vallen ook op

Wel onwijs leuke beestjes
Mijn buuf heeft er 2
En afgezien van dat er eentje serieus problemen heeft met luisteren.. zijn ze wel onwijs leuk.
Lekker druk en eigenwijs.. past goed bij mij *grin*
jobensaskia.nl
Oi to the punks! Oi to the skins! Oi to the world and everybody wins!
  woensdag 26 juli 2006 @ 10:10:20 #61
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_40193547
yup, en wild avn ballen, jachtinstinct zit er goed in
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  woensdag 26 juli 2006 @ 10:13:54 #62
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_40193626
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 09:18 schreef MikeyMo het volgende:

OT : rottweilers zijn mooie honden,alhoewel ik er enigzins angstig voor ben enkel omdat ze ook gebruikt worden als vechthonden
pi_40199623
Ik heb slechtere ervaringen met herders en golden retrievers; en vooral kleine keffers dan met dobbermans en rottweilers?

Een dobberman spreekt mij ook niet echt direct aan; maar degene die ik ken zijn wel heel lief.
Ik ken meerdere rottweilers; allemaal hele lieve beesten!

Lekker makkelijk; simpel denken.

Mijn schoonouders zijn niet echt volksbuurt; verre van dat, maar hadden toch een lieve rottweiler, helaas inmiddels overleden op respectabele leeftijd.
De honden die ze nu hebben vind ik een stuk minder lief; een jack russel aka happertje; en een schnauzer met adhd. (Ze zijn wel lief hoor; maar te hyper voor mij; ik hou van wat rustigere/stevigere honden).

Ik zou zelf niet snel een hond nemen; maar rottweilers zijn in mijn ervaring toch wel de meest betrouwbare honden.
Echter kun je ze ook flink vals maken; ik ben ze alleen nog niet vals tegen gekomen; gelukkig.

Ik hou er ook niet van als mensen lopen te patsen met hun opgefokte hond, maar het is te makkelijk om alles maar over 1 kam te scheren.
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_40201737
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 00:29 schreef Canisfire het volgende:

[..]

Maar mensen die een Rottweiler of Dobberman kopen zijn vaak van het type volk dat ze een hond ook niet kunnen opvoeden toch ?
Een tante van mij heeft al ontzettend lang rotweilers (je zou het niet zeggen, ze is type kleine huismoeder). Met een van haar eerste honden een teefje die Max heette kon ik het als klein meisje goed vinden. Soms lag ik zelfs in haar mand samen met haar.

Die rotweiler was niet agressief, maar het is maar net hoe je ze opvoed en wat voor leefmileu ze zitten.

Ik zie trouwens maar weinig dobbermans, of ligt dat aan mij (of mijn omgeving)?
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_40201860
Ach ja misschien dat onopgevoede rottweilers meer opvallen.
Ik zou in iedergeval niet mijn kind buiten laten als er zoon monster in de buurt loopt.
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_40201931
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 14:18 schreef Canisfire het volgende:
Ik zou in iedergeval niet mijn kind buiten laten als er zoon monster in de buurt loopt.
Sorry hoor, maar ik zou mijn kind met geen enkele hond alleen laten.
pi_40202467
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 14:18 schreef Canisfire het volgende:
Ik heb dat eens meegemaakt; een moeder die helemaal in paniek raakte toen me schoonzus en ik gezellig een ijsje zaten te eten met de hond naast ons.

Ipv dan even te vragen of de hond gevaarlijk is of niet; nee meteen panisch raken.
Nou dan voel je je knap lullig, net als dat iemand keihard voor een donker gekleurd iemand wegrent.
Het voelt een beetje vreemd aan; ik was er iig niet op bedacht toen; omdat het een hele lieve zachtaardige hond was, echt een sukkelientje.

Daarentegen heb ik gezien; hoe de hond; een golden retriever; van de cheffin van een plaatselijke dierenwinkel; een meisje van ca 8 jaar beet nadat het meisje de hond wilde aaien.
Dit speelde zich af in de dierenwinkel zelf.

Ik zou mijn kind leren niet zoamar hondjes te aaien; eerst altijd vragen.
Maar zeker niet leren discrimineren tegenover bepaalde uiterlijke kenmerken.
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_40202494
hier een rottweiler bezitter,ik heb er 2 en 2 kruisingen en 2 argentijnse doggen....

6 grote honden dus,waarom rottweilers???het meest mooie ras dat er is,mooie honden,met super karakters,enne goed opgevoed trekken ze niet aan riempjes en eten ze ook het bezoek niet op,tenzij er ongevraagd bezoek binnenkomt!!

een heel fijn ras dus!!
pi_40202521
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 14:20 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar ik zou mijn kind met geen enkele hond alleen laten.
Alleen laten zo ie zo niet.
Maar als ik weet dat er in de buurt waar mijn kinderen willen gaan spelen een tokkie buurman woont waar de hele dag een hond in de tuin staat te blaffen met een hek dat het zo kan begeven dan is dat verboden terrein
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_40202689
pff wat een idiote reacties trouwens hier rottweilers als vechthonden

mag ik echt even heeeeeeeeel hard lachen!!!

echt dan mag een rottweiler in dit topic mss de naam hebben bij iq loze mensen terecht te komen,maar de reacties hier,zijn nog iq lozer als dat!!!

mijn rotties

oja, even voor de vechthonden,dan is dit zeker ook een "vechthond"???

woensdag 26 juli 2006 @ 14:49:56 #71
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_40202819
Mijn opa heeft jaren rottweilers gefokt. Geloof in totaal meer dan 100 pups. Wij hebben vroeger thuis altijd rottweilers gehad en mijn opa had er meestal 6 zelf zitten.
Als ik later in een huis met een tuin woon en genoeg tijd heb zal ik dan ook zeker een rottweiler willen.
Zo jammer dat er ook naar dieren toe zoveel vooroordelen zijn. De mensen die rottweilers agressieve honden vinden, vinden zeker ook iedere marokkaan crimineel en iedere duitser dik???
Een rottweiler is zeker een hond die je moet trainen en af moet richten, maar verder zijn het schatten van honden, ook met kinderen.
Ik heb meer verhalen gehoord van labradors en jack russels die iemand beten dan van dobbermans of rottweilers.
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_40203432
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 21:26 schreef Canisfire het volgende:
Ja wat bezielt mensen in hemelsnaam om een Rottweiler of een Doberman in huis te nemen?
Of ieder huisdier dat sterker is dan de mensn maar vooral deze twee omdat ik er zojuist een discussie over heb gehad. Ik bedoel ze zijn gevaarlijk voor kinderen en vaak zelfs sterker dan volwassen. Je hebt bepaalde mensen die niet meer bij je opbezoek mogen en erg mooi zijn ze ook niet. Waarom nemen mensen niet gewoon een Golden Retriever of een Labrador?
Alsof een golden niet sterker is dan een kind zeg....

Ik heb een tosa gehad, ventje van ruim 65 kilo, wat een heerlijkheid was die hond zeg, nu heb ik een jack russel, wat een etter tegen mensen is het zeg!!!!!!

Die grote, enge, zogenaamd gevaarlijke hond durfde ik bij elk kind te zetten, dat kleine, zogenaamd ongevaarlijke ding durf ik bij geen enkel kind buiten mijn gezin te zetten zonder er zelf goed bovenop te zitten.

Rottweilers en dobers zijn niet gevaarlijk, het zijn juist erg prettige honden die veel kunnen hebben.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_40203508
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 22:19 schreef Dementor het volgende:

[..]

Je kunt elke hond agressief opvoeden klopt.
Maar dit soort honden hebben meer aanleg voor een agressieve houding.
Nope, maar een bepaald type mens heeft de aanleg dat soort honden te kiezen...

De meest agressieve honden in aanleg zijn terriers, nu zijn de meeste daarvan klein, maar dat doet niets af van hun felheid.
Hoe groter de hond, hoe gemoedelijker het karakter weet ik uit ervaring.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_40205102
nou dan wil ik wel eens weten wat voor type ik ben....

ik heb dus 2 rottweilers 2 van die witte honden en 2 kruisingen rottweiler X argentijn(zo'n witte hond)

graag een persoonsbeschrijving...

oja ik heb ook vogelspinnen,zal ook wel bij mijn type horen dan...lijkt me wel leuk,wat voor auto zal ik rijden enz...ga jullie gang....
pi_40205312
Volgens mij ben jij een hondentyp.
  woensdag 26 juli 2006 @ 16:52:27 #76
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_40207095
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 14:45 schreef kimmie261 het volgende:
[afbeelding]
Dat bloeddorstige gebit, wat een killer!
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
pi_40207215
quote:

echt dan mag een rottweiler in dit topic mss de naam hebben bij iq loze mensen terecht te komen,maar de reacties hier,zijn nog iq lozer als dat!!!

mijn rotties
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Ik kom ze 's nachts liever niet loslopend op straat tegen, dan liever een groepje marrokanen
pi_40207405
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 01:25 schreef donnahvh het volgende:

[..]

hey woon jij in rockanje dan?
tenminste das t enige trikecenter dat ik ken en naar mijn weten de enige in nl maar kan t mis hebben hoor
Nee. Er zit nog een vestiging in Dordrecht. In Zevenbergen zit de opslag enzo, dacht ik.
pi_40207417
haha,wat wel handig is,ik heb altijd de weg vrij...standaard gaat iedereen aan de andere kant van de straat lopen
overigens heeft geen van deze honden ooit iemand iets gedaan ,of andere honden wat gedaan,daar ze met zijn 6 -en samen leven zijn het heel sociale honden,ze zijn echter wel aangevallen door allerhande andere honden,en die mensen riepen dan heel hard,dat MIJN honden,die zelfs dan niets terug deden,agressief waren!!!

maar ze zitten nu hier op mijn terrein,en komen niet meer buiten..soms gaat er 1 mee,maar verder niet...

maar kom op,ben ik een tokkie,een getouteerde persoon,een bmw rijder??

ik vind het wel leuk,ik wil weten wat voor type ik ben...
pi_40207495
quote:

mijn rotties
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Zodra de oren van de hond gecoupeerd zijn (wat godzijdank verboden is in nederland) dan mag er al een flink belletje gaan rinkelen. Deze vorm van dierenmishandeling doe je je beest niet zomaar aan

Mooie rottweiler trouwens

Dobermannen vind ik zelf niets; te "ielig" en ze zien er uit alsof ze niet te vertrouwen zijn. En als ze op een erf achter een hek lopen zijn ze dat vermoedelijk ook niet, maar dat door de opvoeding

Er loopt hier een oude vrouw in de buurt rond met een dobermann, en dat is echt een heel lief beest Zowiezo is die hele houding van die hond anders dan een sjonnie-dobermann of 1 die als waakhond gebruikt wordt.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_40207577
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 15:10 schreef erodome het volgende:

[..]

Nope, maar een bepaald type mens heeft de aanleg dat soort honden te kiezen...

De meest agressieve honden in aanleg zijn terriers, nu zijn de meeste daarvan klein, maar dat doet niets af van hun felheid.
Hoe groter de hond, hoe gemoedelijker het karakter weet ik uit ervaring.
Wij hebben een middenslag schnauzer gehad, 23 kg alsie mooi op gewicht was. Beetje erg dominant (maar niet onvriendelijk na 2 jaar "bootcamp" (was mishandeld bij eerste eigenaar)). Mensen waren voor die hond nooit bang. Voor onze huidige vuilnisbak wel, en voor onze (extreem lieve en knuffelige) duitse herder ook. Mooi voorbeeld:

Mijn moeder komt er aanlopen met de hond, er loopt een vrouw met een klein wit keffertje aan een "één meter riempje". Vrouw houdt ineens dr hand recht omhoog; het hondje bungelt ergens op kniehoogte. De vrouw begint te blerren dat "die rot herder" aan de overkant van de weg moet gaan lopen, want haar hond is altijd zo bang als er een herder aan komt joh
pi_40207616
en die rottweiler dan met een gecoupeerde staart??ook een belletje wat gaat rinkelen???

de dogo's komen beide uit belgie,en ja ik vind ze mooier gecoupeerd,met oren is lelijk,tenzij ze kleine oortjes hebben...

overigens zijn beide dogo's ouder als dat de coupeerwet is,dus zelfs als het nederlanders waren dan hadden ze nog gecoupeerd geweest,net als alle gecoupeerde hondestaartjes,waarbij ik nu dus ook steeds een belletje moet laten rinkelen,over de type mens die ze zo gekocht hebben...
pi_40207685
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 15:58 schreef kimmie261 het volgende:
nou dan wil ik wel eens weten wat voor type ik ben....

ik heb dus 2 rottweilers 2 van die witte honden en 2 kruisingen rottweiler X argentijn(zo'n witte hond)

graag een persoonsbeschrijving...

oja ik heb ook vogelspinnen,zal ook wel bij mijn type horen dan...lijkt me wel leuk,wat voor auto zal ik rijden enz...ga jullie gang....
ehm, Honda Civic? Honda CRX? Toyota Supra? Mazda 323?
pi_40207703
Dan zijn het erg oude honden

Door het "ontbreken" van normale oren, zal de hond niet alleen op mensen maar juist ook op andere honden agresiever overkomen. Daarnaast is het dus een compleet onnodige ingreep.

Staarten indien veel problemen (individuele hond- als een RAS problemen heeft met een staart dan is het imho een fok fout) couperen; anders laten zitten voor oa. evenwicht. Het hoort erbij, en het ontneemt de hond zn tokkie-uitstraling (hoewel het tokkiegehalte bij couperen erg goed is te projecteren op de eigenaar en niet op de hond..)
pi_40207747
'k hou niet van rottweilers... Hoewel het ontzettend lieve honden kunnen zijn, zijn ze over het algemeen wat feller dan andere honden en hun baasjes hebben ze lang niet altijd in de hand.

Niet de schuld van de hond, natuurlijk, maar ik kom zelden vrolijke rottweilers tegen (kwispelen, enzo... dat 'ie een chagrijnige kop heeft kan 'ie ook niet helpen).

Als postbode ben ik slechts één keer gebeten en dat was door een schoothondje die uit angst handelde (ik stapte wat onvoorzichtig naar de bazin af om haar de post te overhandigen en toen hing 'ie in m'n kuit...)
Verder heb ik nooit problemen met honden, maar van de vijf rottweilers die ik ken, is er maar eentje die zich vriendelijk gedraagt (maar die liep voorheen los in de tuin en is tegenwoordig door z'n baas in een kennel gezet). De andere rottweilers zitten in kennels of beuken zowat de deur uit de deurpost als je het erf oploopt (bij één adres hebben ze zelfs het glas in de deur vervangen voor multiplex).
Onze overburen hebben ook een rottweiler, maar de overbuurvrouw (die de hond meestal uitlaat) kan hem nauwelijks houden... Hij heeft wel eens een hond te grazen genomen die bij ons logeerde, omdat ze hem niet houden kon.

[ Bericht 5% gewijzigd door Jordy-B op 26-07-2006 17:31:58 ]
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_40208062
Trouwens leuk hoe iedereen reageert over hoe gevaarlijk ze wel of niet zijn.
Maar het zijn toch ook nog eens hele lelijke honden ?
En zo als de postbode hier zegt de rottweilers hebben vaak gewoon iets gemeens overzich.
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_40208386
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 17:22 schreef Canisfire het volgende:
En zo als de postbode hier zegt de rottweilers hebben vaak gewoon iets gemeens overzich.
Als ze een staart en oren hebben is die hele uitstraling gewoon weg, foetsie
pi_40208400
mijn rottweiler en mijn vriend...

kruising rottie argentijn,overigens MET oren,zegt dan ook wel weer wat over mij????

lieve donnie,mijn grote vriendje,MET staart,de ander is bijna 10 en zonder staart....

en mijn eerste dogo,helaas al jaren dood,maar zo'n bloedmooie hond..

dus ik heb gecoupeerde en ongecoupeerde honden rondlopen...

maakt het makkelijk....

enne de auto's zijn allemaal fout,hahahha
pi_40208445
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 17:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Als ze een staart en oren hebben is die hele uitstraling gewoon weg, foetsie
Heb je ze ook met staart dan ?
Of bedoel je dat stompje

@Kimpie in wat voor huis woon jij
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_40208482

met staart.....
pi_40208735
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 17:35 schreef Canisfire het volgende:

[..]

Heb je ze ook met staart dan ?
Of bedoel je dat stompje

@Kimpie in wat voor huis woon jij
Stompje is na de aanpassing van het dier aan de wensen van de sjonnie-mens Onze vorige hond (schnauzer uit het asiel) had helaas ook een stompje, liever gewoon met staart, leuker voor mens en hond
pi_40208954
ik woon in een soort boederij....

met 1,6 hect land,buiten de honden zijn hier ook nog 8 paarden,32 vogelspinnen,dwergmuisjes,visjes,en een kikker
pi_40209149
En je sokken ?
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_40209306
sokken???
pi_40216499
Ja geiten wollen ?
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_40217450
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 16:55 schreef XiChico het volgende:

[..]

Ik kom ze 's nachts liever niet loslopend op straat tegen, dan liever een groepje marrokanen
Een groep loslopende honden zonder begeleiding is gevaarlijk, of dat nu om rottweilers gaat of andere honden, van die onverlaten die een onstabiel roedel hebben gevormd voor even kunnen erg gevaarlijk zijn.
pi_40217788
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 21:46 schreef Canisfire het volgende:
Ja geiten wollen ?
ik ben nu dus ineens een sjonnie met geitenwollen sokken.....

wordt steeds leuker hier.....

eerst lopen alleen sjonnies,(ik ben overigens een vrouw,zou dus een anitha zijn,neem ik aan) alleen met rottweilers,en nnu ook geitenwollensokken typjes,nou wat een watjes moeten deze honden dan wel niet zijn
pi_40218165
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 17:22 schreef Canisfire het volgende:
Ze zijn juist prachtig, toonbeelden van kracht en kalmte....

En postbode's en honden is nu eenmaal geen ideale combi, postbode=indringer die op erf komt, hond blaft, postbode gaat weg, SUCCES!!!!!!!!!!!!!!!
Nou ja, dat denkt de hond dan....

Een rottweiler is net als vele andere rassen een goede waker van erf, hij zal huis en haard beschermen, desnoods met zijn leven als het moet, dat is voor postbode's een beetje naar, maar is een prachtige eigenschap van het ras, ze gaan voor je door het vuur.

Ik heb trouwens vele hele schattige rottweilers gekend, die dachten dat ze schoothondjes waren en letterlijk hun dikke kont op je schoot plaatste, erg gemoedelijk van karakter waren, van die honden waar je een baby op laat paardrijden bij wijze van spreken...
Heb niet zoveel erg nare rottweiliers gekend, ja 1tje, maar goed, die stal mijn hart binnen de minuut en daar was best nog wat mee te doen geweest als we maar een goede plek voor hem hadden kunnen vinden.
pi_40221524
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 22:27 schreef erodome het volgende:
En postbode's en honden is nu eenmaal geen ideale combi, postbode=indringer die op erf komt, hond blaft, postbode gaat weg, SUCCES!!!!!!!!!!!!!!!
Nou ja, dat denkt de hond dan....
Dat mocht 'ie willen. De postbode is vrij om het erf op te lopen tot de deur en tot de bus. Als daar een hond loopt, moet 'ie de postbode zijn gang laten gaan... Blaffen is prima, aanvallen niet. Als de hond dat niet toevertrouwd is, moet de baas zorgen dat de postbode het erf niet op hoeft of dat de hond in een ander deel van het erf is dan waar de postbode zijn moet. Bij problemen is de eigenaar aansprakelijk en je kan er donder op zeggen dat de postbode er werk van maakt als 'ie wordt aangevallen.

Maar zoals ik al zei heb ik (op die ene schoothond na) nooit problemen met honden.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_40222664
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 23:52 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Dat mocht 'ie willen. De postbode is vrij om het erf op te lopen tot de deur en tot de bus. Als daar een hond loopt, moet 'ie de postbode zijn gang laten gaan... Blaffen is prima, aanvallen niet. Als de hond dat niet toevertrouwd is, moet de baas zorgen dat de postbode het erf niet op hoeft of dat de hond in een ander deel van het erf is dan waar de postbode zijn moet. Bij problemen is de eigenaar aansprakelijk en je kan er donder op zeggen dat de postbode er werk van maakt als 'ie wordt aangevallen.

Maar zoals ik al zei heb ik (op die ene schoothond na) nooit problemen met honden.
Als de eigenaar van de hond even moeite neemt om de hond voor te stellen aan zijn/haar postbode, dan zal alles voortaan (bij die postbode) ook wel goed zijn

Onze pup (Pa hond was kruising boerboel-weimaraner, ma een volle bordeaux) heeft gister trouwens zijn erf-waaksheid goed laten merken Liep iemand rond een uur of één (snachts) op ons parkeervak (rijtjes huis..) nabij de fietsen/scooter van mn broertje, en voordat wij dat hoorde begint dat beest een partij "zwaar" te blaffen

Prachtig alleen nog geen idee wie dat daar nou was, wil het waarschijnlijk niet eens weten (overigens toennet een soort-van herhaling toen de hond van de overburen "zijn" stokken kwam jatten, en hij wat geritsel hoorde, rond tien uur ook hiervoor).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')