hey ik ook!!!quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:33 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou ik ken 2 rottweilers in mn omgeving en dat zijn schatten van honden.
hey woon jij in rockanje dan?quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:12 schreef HPoi het volgende:
Ik zie ze vooral als waakhonden. Hier aan de overkant bewaakten ze het trikecenter. (is nu weg) Ze (2) zaten daar altijd achter een hek op het terrein. En dan als die s'avonds naar huis ging nam die ze mee, toen zijn ze dus een keer niet achterin de bak van zijn auto gesprongen maar achter 2 kinderen aangerend.
Was dus aangifte tegen de eigenaar gedaan enzo. Toen moest ie ze dus altijd aanlijnen als ze van het omheinde gebied naar de auto werden vervoerd. (is 5 meter ofzo)
Het zijn btw idd lelijke mormels.
Zowieso vallen mensen met een onopgevoede rottweiler opquote:Op woensdag 26 juli 2006 00:31 schreef ijsmeis het volgende:
Ik denk eerder dat die mensen jou gewoon opvallen.
Onopgevoede jacks vallen ook opquote:Op woensdag 26 juli 2006 09:18 schreef MikeyMo het volgende:
Rottweilers en Dobermanns zijn imho erg mooie honden, maar mijn hart ligt bij de Jack Russell
quote:Op woensdag 26 juli 2006 09:18 schreef MikeyMo het volgende:
Rottweilers en Dobermanns zijn imho erg mooie honden, maar mijn hart ligt bij de Jack Russell
Een tante van mij heeft al ontzettend lang rotweilers (je zou het niet zeggen, ze is type kleine huismoeder). Met een van haar eerste honden een teefje die Max heette kon ik het als klein meisje goed vinden. Soms lag ik zelfs in haar mand samen met haar.quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:29 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Maar mensen die een Rottweiler of Dobberman kopen zijn vaak van het type volk dat ze een hond ook niet kunnen opvoeden toch ?
Sorry hoor, maar ik zou mijn kind met geen enkele hond alleen laten.quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:18 schreef Canisfire het volgende:
Ach ja misschien dat onopgevoede rottweilers meer opvallen.
Ik zou in iedergeval niet mijn kind buiten laten als er zoon monster in de buurt loopt.
Ik heb dat eens meegemaakt; een moeder die helemaal in paniek raakte toen me schoonzus en ik gezellig een ijsje zaten te eten met de hond naast ons.quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:18 schreef Canisfire het volgende:
Ach ja misschien dat onopgevoede rottweilers meer opvallen.
Ik zou in iedergeval niet mijn kind buiten laten als er zoon monster in de buurt loopt.
Alleen laten zo ie zo niet.quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik zou mijn kind met geen enkele hond alleen laten.
Alsof een golden niet sterker is dan een kind zeg....quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:26 schreef Canisfire het volgende:
Ja wat bezielt mensen in hemelsnaam om een Rottweiler of een Doberman in huis te nemen?
Of ieder huisdier dat sterker is dan de mensn maar vooral deze twee omdat ik er zojuist een discussie over heb gehad. Ik bedoel ze zijn gevaarlijk voor kinderen en vaak zelfs sterker dan volwassen. Je hebt bepaalde mensen die niet meer bij je opbezoek mogen en erg mooi zijn ze ook niet. Waarom nemen mensen niet gewoon een Golden Retriever of een Labrador?
Nope, maar een bepaald type mens heeft de aanleg dat soort honden te kiezen...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:19 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je kunt elke hond agressief opvoeden klopt.
Maar dit soort honden hebben meer aanleg voor een agressieve houding.
Dat bloeddorstige gebit, wat een killer!quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:45 schreef kimmie261 het volgende:
oja, even voor de vechthonden,dan is dit zeker ook een "vechthond"???
[afbeelding]
Ik kom ze 's nachts liever niet loslopend op straat tegen, dan liever een groepje marrokanenquote:Op woensdag 26 juli 2006 14:45 schreef kimmie261 het volgende:
pff wat een idiote reacties trouwens hier rottweilers als vechthonden![]()
mag ik echt even heeeeeeeeel hard lachen!!!
echt dan mag een rottweiler in dit topic mss de naam hebben bij iq loze mensen terecht te komen,maar de reacties hier,zijn nog iq lozer als dat!!!
mijn rotties![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Nee. Er zit nog een vestiging in Dordrecht. In Zevenbergen zit de opslag enzo, dacht ik.quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:25 schreef donnahvh het volgende:
[..]
hey woon jij in rockanje dan?
tenminste das t enige trikecenter dat ik kenen naar mijn weten de enige in nl maar kan t mis hebben hoor
Zodra de oren van de hond gecoupeerd zijn (wat godzijdank verboden is in nederland) dan mag er al een flink belletje gaan rinkelen. Deze vorm van dierenmishandeling doe je je beest niet zomaar aanquote:Op woensdag 26 juli 2006 14:45 schreef kimmie261 het volgende:
pff wat een idiote reacties trouwens hier rottweilers als vechthonden![]()
mag ik echt even heeeeeeeeel hard lachen!!!
echt dan mag een rottweiler in dit topic mss de naam hebben bij iq loze mensen terecht te komen,maar de reacties hier,zijn nog iq lozer als dat!!!
mijn rotties![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Wij hebben een middenslag schnauzer gehad, 23 kg alsie mooi op gewicht was. Beetje erg dominant (maar niet onvriendelijk na 2 jaar "bootcamp" (was mishandeld bij eerste eigenaar)). Mensen waren voor die hond nooit bang. Voor onze huidige vuilnisbak wel, en voor onze (extreem lieve en knuffelige) duitse herder ook. Mooi voorbeeld:quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:10 schreef erodome het volgende:
[..]
Nope, maar een bepaald type mens heeft de aanleg dat soort honden te kiezen...
De meest agressieve honden in aanleg zijn terriers, nu zijn de meeste daarvan klein, maar dat doet niets af van hun felheid.
Hoe groter de hond, hoe gemoedelijker het karakter weet ik uit ervaring.
ehm, Honda Civic? Honda CRX? Toyota Supra? Mazda 323?quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:58 schreef kimmie261 het volgende:
nou dan wil ik wel eens weten wat voor type ik ben....
ik heb dus 2 rottweilers 2 van die witte honden en 2 kruisingen rottweiler X argentijn(zo'n witte hond)
graag een persoonsbeschrijving...![]()
![]()
oja ik heb ook vogelspinnen,zal ook wel bij mijn type horen dan...lijkt me wel leuk,wat voor auto zal ik rijden enz...ga jullie gang....
Als ze een staart en oren hebben is die hele uitstraling gewoon weg, foetsiequote:Op woensdag 26 juli 2006 17:22 schreef Canisfire het volgende:
Trouwens leuk hoe iedereen reageert over hoe gevaarlijk ze wel of niet zijn.
Maar het zijn toch ook nog eens hele lelijke honden ?
En zo als de postbode hier zegt de rottweilers hebben vaak gewoon iets gemeens overzich.
Heb je ze ook met staart dan ?quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Als ze een staart en oren hebben is die hele uitstraling gewoon weg, foetsie![]()
Stompje is na de aanpassing van het dier aan de wensen van de sjonnie-mensquote:Op woensdag 26 juli 2006 17:35 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Heb je ze ook met staart dan ?
Of bedoel je dat stompje![]()
@Kimpie in wat voor huis woon jij![]()
Een groep loslopende honden zonder begeleiding is gevaarlijk, of dat nu om rottweilers gaat of andere honden, van die onverlaten die een onstabiel roedel hebben gevormd voor even kunnen erg gevaarlijk zijn.quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:55 schreef XiChico het volgende:
[..]
Ik kom ze 's nachts liever niet loslopend op straat tegen, dan liever een groepje marrokanen![]()
quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:46 schreef Canisfire het volgende:
Ja geiten wollen ?
Ze zijn juist prachtig, toonbeelden van kracht en kalmte....quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:22 schreef Canisfire het volgende:
Trouwens leuk hoe iedereen reageert over hoe gevaarlijk ze wel of niet zijn.
Maar het zijn toch ook nog eens hele lelijke honden ?
En zo als de postbode hier zegt de rottweilers hebben vaak gewoon iets gemeens overzich.
Dat mocht 'ie willen. De postbode is vrij om het erf op te lopen tot de deur en tot de bus. Als daar een hond loopt, moet 'ie de postbode zijn gang laten gaan... Blaffen is prima, aanvallen niet. Als de hond dat niet toevertrouwd is, moet de baas zorgen dat de postbode het erf niet op hoeft of dat de hond in een ander deel van het erf is dan waar de postbode zijn moet. Bij problemen is de eigenaar aansprakelijk en je kan er donder op zeggen dat de postbode er werk van maakt als 'ie wordt aangevallen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:27 schreef erodome het volgende:
En postbode's en honden is nu eenmaal geen ideale combi, postbode=indringer die op erf komt, hond blaft, postbode gaat weg, SUCCES!!!!!!!!!!!!!!!
Nou ja, dat denkt de hond dan....
Als de eigenaar van de hond even moeite neemt om de hond voor te stellen aan zijn/haar postbode, dan zal alles voortaan (bij die postbode) ook wel goed zijnquote:Op woensdag 26 juli 2006 23:52 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Dat mocht 'ie willen. De postbode is vrij om het erf op te lopen tot de deur en tot de bus. Als daar een hond loopt, moet 'ie de postbode zijn gang laten gaan... Blaffen is prima, aanvallen niet. Als de hond dat niet toevertrouwd is, moet de baas zorgen dat de postbode het erf niet op hoeft of dat de hond in een ander deel van het erf is dan waar de postbode zijn moet. Bij problemen is de eigenaar aansprakelijk en je kan er donder op zeggen dat de postbode er werk van maakt als 'ie wordt aangevallen.
Maar zoals ik al zei heb ik (op die ene schoothond na) nooit problemen met honden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |