Hij draait op dezelfde dag als Mysteryland. In Den Haag. Gratis.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:15 schreef jackson het volgende:
[..]
Heb niks in de planning staan betreffende de heer van Buuren
Geen ideequote:
In ieder gevalquote:
Namelijk?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:17 schreef Q. het volgende:
Ik had een veel leukere titel in mn hoofd.
Ik draai in Budapest tijdens MysteryLand.... Iets toffer dusquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:16 schreef Christine het volgende:
[..]
Hij draait op dezelfde dag als Mysteryland. In Den Haag. Gratis..
Doe die maar over 10min danquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:17 schreef Q. het volgende:
Te laatquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:17 schreef Q. het volgende:
Niks kan tippen aan Arminquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:17 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik draai in Budapest tijdens MysteryLand.... Iets toffer dus![]()
Ja, dat ga ik niet zeggen: zo vaak heb ik niet iets in mijn hoofd. Heb ik er een keer iets in zitten, wil jij het meteen weer hebben. Egoist!quote:
Bwhehe, ook mijn eigen gig niet op de budapest parade waar 900.000 mensen komenquote:
Ik kan wel wat noemen hoor:quote:
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, dat ga ik niet zeggen: zo vaak heb ik niet iets in mijn hoofd. Heb ik er een keer iets in zitten, wil jij het meteen weer hebben. Egoist!
Maar daar ga ik allemaal niet mee trouwen hequote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan wel wat noemen hoor:
Richie Hawtin
Miss Djax
Joey Beltram
Jeff Mills
Ik zal geen aanvulling gevenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan wel wat noemen hoor:
Richie Hawtin
Miss Djax
Joey Beltram
Jeff Mills
Nope, ik weet dat je braaf op mij wacht...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:19 schreef Christine het volgende:
[..]
Maar daar ga ik allemaal niet mee trouwen he.
Je weet niet eens wat ze draaien dusquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:19 schreef Christine het volgende:
[..]
Maar daar ga ik allemaal niet mee trouwen he.
Waarom niet? Er is genoeg te noemen dat beter is dan Armin...quote:
Ik normaal ook maar nu dus nietquote:
Weet ik... maar dan ben ik zolang bezigquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom niet? Er is genoeg te noemen dat beter is dan Armin...
FF downloaden, mits vindbaar...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:21 schreef jackson het volgende:
Air, ken je de plaat: Ame - Rej....
Echt een hele vette tune, wellicht vind jij et ook wel tof!
Nope, maar geen discussie waardig dusquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:21 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja, boeit het?.
En ik baal dat ik niet naar Mysteryland ga, maarArmin
wil ik niet missen.
Je vergeet dat ik niet fan ben vanwege zijn geweldige muziek, maar om zijn andere kwaliteiten.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:20 schreef jackson het volgende:
[..]
Weet ik... maar dan ben ik zolang bezig![]()
Zeker doen! Misschien lastig te vinden anders kan je me altijd even mailen ofzoquote:
Jup, dat siert je nietquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:22 schreef Christine het volgende:
[..]
Je vergeet dat ik niet fan ben vanwege zijn geweldige muziek, maar om zijn andere kwaliteiten.
Ik ga een cursus testgevallen doen. Ook bijna net zo tof.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:22 schreef vibri het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Ik ga een cursus japans doen
* vibri dansje doet![]()
Testen is tofquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ga een cursus testgevallen doen. Ook bijna net zo tof.![]()
![]()
![]()
Gay glimlachen?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:22 schreef Christine het volgende:
[..]
Je vergeet dat ik niet fan ben vanwege zijn geweldige muziek, maar om zijn andere kwaliteiten.
Ik las een cursus tegenvallen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ga een cursus testgevallen doen. Ook bijna net zo tof.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:23 schreef Christine het volgende:
[..]
Voor de goede muziek zet ik Morrissey wel op..
En toen wilde je zeggen... hoeft niet, je valt nu al tegen.. hm hm ?quote:
Nee, ik vroeg me af wat de cursus inhield.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:25 schreef jackson het volgende:
[..]
En toen wilde je zeggen... hoeft niet, je valt nu al tegen.. hm hm ?
Die klinkt zinnigerquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:25 schreef vibri het volgende:
[..]
Is dat net zoiets als de cursus omgaan met teleurstellingen?
Niet te vinden zo snel. Mail anders maar naar het adres in mijn profiel. (alsjeblieft)quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:22 schreef jackson het volgende:
[..]
Zeker doen! Misschien lastig te vinden anders kan je me altijd even mailen ofzo![]()
Die essential mix is ook te vet van hem.... wel apart maar vet
Ja, maar die is op het laatste moment afgelast.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:25 schreef vibri het volgende:
[..]
Is dat net zoiets als de cursus omgaan met teleurstellingen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |