Hij draait op dezelfde dag als Mysteryland. In Den Haag. Gratis.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:15 schreef jackson het volgende:
[..]
Heb niks in de planning staan betreffende de heer van Buuren
Geen ideequote:
In ieder gevalquote:
Namelijk?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:17 schreef Q. het volgende:
Ik had een veel leukere titel in mn hoofd.
Ik draai in Budapest tijdens MysteryLand.... Iets toffer dusquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:16 schreef Christine het volgende:
[..]
Hij draait op dezelfde dag als Mysteryland. In Den Haag. Gratis..
Doe die maar over 10min danquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:17 schreef Q. het volgende:
Te laatquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:17 schreef Q. het volgende:
Niks kan tippen aan Arminquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:17 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik draai in Budapest tijdens MysteryLand.... Iets toffer dus![]()
Ja, dat ga ik niet zeggen: zo vaak heb ik niet iets in mijn hoofd. Heb ik er een keer iets in zitten, wil jij het meteen weer hebben. Egoist!quote:
Bwhehe, ook mijn eigen gig niet op de budapest parade waar 900.000 mensen komenquote:
Ik kan wel wat noemen hoor:quote:
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, dat ga ik niet zeggen: zo vaak heb ik niet iets in mijn hoofd. Heb ik er een keer iets in zitten, wil jij het meteen weer hebben. Egoist!
Maar daar ga ik allemaal niet mee trouwen hequote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan wel wat noemen hoor:
Richie Hawtin
Miss Djax
Joey Beltram
Jeff Mills
Ik zal geen aanvulling gevenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan wel wat noemen hoor:
Richie Hawtin
Miss Djax
Joey Beltram
Jeff Mills
Nope, ik weet dat je braaf op mij wacht...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:19 schreef Christine het volgende:
[..]
Maar daar ga ik allemaal niet mee trouwen he.
Je weet niet eens wat ze draaien dusquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:19 schreef Christine het volgende:
[..]
Maar daar ga ik allemaal niet mee trouwen he.
Waarom niet? Er is genoeg te noemen dat beter is dan Armin...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |