quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:57 schreef mschol het volgende:
[..]
ik snap em ook niet:')
tv zender OKE
torrent site?? zoja kdan kan ik er wel 1 verzinnen en daar ben ik al lid van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoek zelf nu maar verder uit.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:30 schreef Qunix het volgende:
[..]Daar ben ik al lid vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoek zelf nu maar verder uit.
ウプピエ 八十三 << u-pu-pi-e hachi-ju-san, ik denk ik zeg het er maar ff bij :P
Die site ken ik .quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:31 schreef uppie83 het volgende:
Tja ik heb niet echt heel veel verstand van de verschillende groupen subbers. Tot nu toe weet ik dat A4E altijd wel goed werk levert (althans dat vind ik). Maar wat zijn nu zo'n beetje de toppers?
[..]
Daar ben ik al lid van![]()
Zijn ze season 1 en 2 van pokemon niet (tot aan het zieke toe) aan het herhalen op Jetix?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:49 schreef uppie83 het volgende:
Jullie raden noooooit wat ik nu aan het down... eh kopen ofzo ben...
Pokémon season 1 en 2(helaas alleen engels gedubbed, japans of multi kan ik niet vinden
)
Wat ik af en toe wel niet over heb voor mijn broertjes...![]()
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:30 schreef Qunix het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoek zelf nu maar verder uit.origineel...
maar ja ben er al lid van![]()
nee die liggen inmiddels in de archieven volgens mij herhalen ze nu 3 & 4quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:14 schreef Champloo het volgende:
[..]
Zijn ze season 1 en 2 van pokemon niet (tot aan het zieke toe) aan het herhalen op Jetix?
geen idee... ik kijk nooit naar Jetixquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:14 schreef Champloo het volgende:
[..]
Zijn ze season 1 en 2 van pokemon niet (tot aan het zieke toe) aan het herhalen op Jetix?
Ze hebben 145.000 gebruikers dus ik moet even wachten totdat er weer 1 plaatje vrij isquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:19 schreef mschol het volgende:
[..]origineel...
maar ja ben er al lid van
ik ook al lang niet meer (sinds de dag dat ze Eek the Cat in het Nederlands nagesynchronizeerd hadden)quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:23 schreef uppie83 het volgende:
[..]
geen idee... ik kijk nooit naar Jetix
quote:* You were kicked from #Ayu by DreadWingKnight (4(Banned)13 [M] IT'S DAMN RUDE TO ASK IF A SERIES IS STILL IN PROGRESS <Q§> #9258)
Hoezo lid worden? Met DHT gaat het ook heel goed mocht er enige problemen zijnquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:23 schreef Drumpie het volgende:
[..]
Ze hebben 145.000 gebruikers dus ik moet even wachten totdat er weer 1 plaatje vrij is
hahaha, jezus wat een eikels zegquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:41 schreef mschol het volgende:
vraag ik net op Ayu irc channel of ze nog bezig zijn met The third (en waarom er zo lang geen eps zijn uitgekomen)
krijg ik dit:
[..]
wat een ongeloofelijke trieste figuren
Dat moet je nooit en nimmer vragen ook niet op forums trouwens. Ze hebben een hekel als mensen ernaar vragen. Sommige subbers gaan dan expres de releasedate vertragen. Anders ga je de raw kijken of zoiets als je niet kan wachten.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:41 schreef mschol het volgende:
vraag ik net op Ayu irc channel of ze nog bezig zijn met The third (en waarom er zo lang geen eps zijn uitgekomen)
krijg ik dit:
[..]
wat een ongeloofelijke trieste figuren
Waarom worden ze dan pissig? is toch een doodnormale vraagquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:47 schreef summerscent het volgende:
[..]
Dat moet je nooit en nimmer vragen ook niet op forums trouwens. Ze hebben een hekel als mensen ernaar vragen. Sommige subbers gaan dan expres de releasedate vertragen. Anders ga je de raw kijken of zoiets als je niet kan wachten.
de meeste subber gaan lopen kutten wanneer je vraagt wanneer er weer een ep uitkomt..quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:47 schreef summerscent het volgende:
[..]
Dat moet je nooit en nimmer vragen ook niet op forums trouwens. Ze hebben een hekel als mensen ernaar vragen. Sommige subbers gaan dan expres de releasedate vertragen. Anders ga je de raw kijken of zoiets als je niet kan wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |