abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40397025
download bittorrent + VLC media player, dan ben je gereed voor beetje elke anime torrent (avi etc codecs) te kijken.
als je dan de wijze google gebruikt krijg je de juiste torrents (of iemand maile/vraagvoormail, links naar torrents mogen hier niet..vandaar)
pi_40397516
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 18:57 schreef mschol het volgende:

[..]

ik snap em ook niet:')

tv zender OKE
torrent site?? zoja kdan kan ik er wel 1 verzinnen en daar ben ik al lid van
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoek zelf nu maar verder uit.
pi_40397549
Tja ik heb niet echt heel veel verstand van de verschillende groupen subbers. Tot nu toe weet ik dat A4E altijd wel goed werk levert (althans dat vind ik). Maar wat zijn nu zo'n beetje de toppers?
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 21:30 schreef Qunix het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar ben ik al lid van
ウプピエ 八十三 << u-pu-pi-e hachi-ju-san, ik denk ik zeg het er maar ff bij :P
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 21:46:13 #284
115814 Drumpie
Zie Signature.
pi_40397992
Met torrents werken doe ik al langer dus even proberen
pi_40398072
Jullie raden noooooit wat ik nu aan het down... eh kopen ofzo ben...

Pokémon season 1 en 2 (helaas alleen engels gedubbed, japans of multi kan ik niet vinden )

Wat ik af en toe wel niet over heb voor mijn broertjes...
pi_40398813
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 21:31 schreef uppie83 het volgende:
Tja ik heb niet echt heel veel verstand van de verschillende groupen subbers. Tot nu toe weet ik dat A4E altijd wel goed werk levert (althans dat vind ik). Maar wat zijn nu zo'n beetje de toppers?
[..]

Daar ben ik al lid van
Die site ken ik .
Vroeger hoefde je geen lid te worden, maar nu is dat tegenwoordig wel.
Je kan beter een andere nemen, want die site ligt er zo vaak uit.
Daarmee bedoel ik minstens eem week per maand, of dat die tracker weer overbelast is en dergelijke.
Amstelveen de beste
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 22:14:03 #287
138244 Champloo
GODMILJAAR!!
pi_40399073
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 21:49 schreef uppie83 het volgende:
Jullie raden noooooit wat ik nu aan het down... eh kopen ofzo ben...

Pokémon season 1 en 2 (helaas alleen engels gedubbed, japans of multi kan ik niet vinden )

Wat ik af en toe wel niet over heb voor mijn broertjes...
Zijn ze season 1 en 2 van pokemon niet (tot aan het zieke toe) aan het herhalen op Jetix?
pi_40399286
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 21:30 schreef Qunix het volgende:

[..]
SPOILER
origineel...

maar ja ben er al lid van
pi_40399375
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 22:14 schreef Champloo het volgende:

[..]

Zijn ze season 1 en 2 van pokemon niet (tot aan het zieke toe) aan het herhalen op Jetix?
nee die liggen inmiddels in de archieven volgens mij herhalen ze nu 3 & 4

maarre waar haal je poke mon vandaan???
(zoals ik al eerder zei: ik wil em ooit helemaal zien)
pi_40399458
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 22:14 schreef Champloo het volgende:

[..]

geen idee... ik kijk nooit naar Jetix
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 22:23:11 #291
115814 Drumpie
Zie Signature.
pi_40399459
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 22:19 schreef mschol het volgende:

[..]

origineel...

maar ja ben er al lid van
Ze hebben 145.000 gebruikers dus ik moet even wachten totdat er weer 1 plaatje vrij is
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 22:29:11 #292
138244 Champloo
GODMILJAAR!!
pi_40399696
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 22:23 schreef uppie83 het volgende:

[..]

geen idee... ik kijk nooit naar Jetix
ik ook al lang niet meer (sinds de dag dat ze Eek the Cat in het Nederlands nagesynchronizeerd hadden)
pi_40400159
vraag ik net op Ayu irc channel of ze nog bezig zijn met The third (en waarom er zo lang geen eps zijn uitgekomen)
krijg ik dit:
quote:
* You were kicked from #Ayu by DreadWingKnight (4(Banned)13 [M] IT'S DAMN RUDE TO ASK IF A SERIES IS STILL IN PROGRESS <Q§> #9258)

wat een ongeloofelijke trieste figuren
pi_40400255
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 22:23 schreef Drumpie het volgende:

[..]

Ze hebben 145.000 gebruikers dus ik moet even wachten totdat er weer 1 plaatje vrij is
Hoezo lid worden? Met DHT gaat het ook heel goed mocht er enige problemen zijn .
Jammer dat je dan niet specifiek naar iets kan zoeken maar maakt het mij niet veel uit, daarvoor heb ik andere sites. Ik gebruik het eigenlijk bijna nooit, maar het is wel goed als backup.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 22:43:53 #295
138244 Champloo
GODMILJAAR!!
pi_40400257
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 22:41 schreef mschol het volgende:
vraag ik net op Ayu irc channel of ze nog bezig zijn met The third (en waarom er zo lang geen eps zijn uitgekomen)
krijg ik dit:
[..]

hahaha, jezus wat een eikels zeg
pi_40400380
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 22:41 schreef mschol het volgende:
krijg ik dit:
[..]

Dat moet je nooit en nimmer vragen ook niet op forums trouwens. Ze hebben een hekel als mensen ernaar vragen. Sommige subbers gaan dan expres de releasedate vertragen. Anders ga je de raw kijken of zoiets als je niet kan wachten.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 22:49:02 #297
138244 Champloo
GODMILJAAR!!
pi_40400452
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 22:47 schreef summerscent het volgende:

[..]

Dat moet je nooit en nimmer vragen ook niet op forums trouwens. Ze hebben een hekel als mensen ernaar vragen. Sommige subbers gaan dan expres de releasedate vertragen. Anders ga je de raw kijken of zoiets als je niet kan wachten.
Waarom worden ze dan pissig? is toch een doodnormale vraag
pi_40400538
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 22:47 schreef summerscent het volgende:

[..]

de meeste subber gaan lopen kutten wanneer je vraagt wanneer er weer een ep uitkomt..

dit wist ik en heb ik dus niet gevraagd...
maar me bannen omdat ik vraag of ze nog bezig zijn en waarom er zo lang geen releases zijn lijken mij 2 doodnormale vragen voor een serie die kennelijk nog On Going is maar ondertussen al wel ruim een maand geen release heeft gehad..
pi_40401184
Arrogante subbers
pi_40401228
Nieuwe meeting topic
Het grote animé/manga meeting topic deel 3 we wachten op Ab

Orealo, kan jij em even snel nog neerzetten in je laatste post van het oude meeting topic?
ウプピエ 八十三 &lt;&lt; u-pu-pi-e hachi-ju-san, ik denk ik zeg het er maar ff bij :P
pi_40401377
Het is doodnormaal hoor dat je bij de meeste subbers gekicked word van hun IRC channel als je naar releases vraagt.

Vind het ook niet meer dan toepasselijk, want subben doen die lui allemaal in hun vrije tijd en ze verdienen er niks mee.

Het is nou trouwens ook vakantie periode, subbers hebben ook nog een leven weet je.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')