abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40165027
Ik ging even eea kopen voor vakantie. Loop ik met 5 tassen en 240 euro aan spullen VnD uit gaat het alarmpoortje af. Komt er vervolgens zo'n omhooggevallen tokkiehoer (je weet, zo een met een pens en een te strakke broek) op me af stappen. "Ja, geef je tassen maar aanmij". Echt op zoeen kut toon. Ik weigerde want vond dat ze het wel met wat meer tact had mogen brengen. Vervolgens roept ze beveiliging op met een of andere code en het woord winkeldief. Toen brak mijn klomp.

Ik vroeg naar de manager, zegt ze: "Die staat voor u". Ik zei dr dat dat onmogelijk was gezien haar attutide en ontbrekende inteligentie en stapte met tassen en al de VnD uit. Weer poortje en 5 meter later stonden er beveiligingssjonnies voor me die me vroegen wat er aan de hand was en vriendelijk verzochten om even bonnetjes etc. te laten zien. Dat deed ik dan ook en vroeg vervolgens of ze me bij manager van V&D konden brengen.

Dat konden ze, ik heb daar mijn verhaal gehouden en min of meer geeist dat tokkiehoer dr excuses aan zou bieden. Meneer vond het een goed plan en tokkiehoer kwam binnen en wist niet waar ze kijken moest.

Uiteindelijk heb ik uit wrok al mn spullen geretouneerd. Drie keer raden wie dr achter die simpele balie stond

Mijn klacht: omhooggevallen paupers die niks anders bereiken dan werken bij de V&D en dan nog cool lopen te doen ook.
pi_40165084
Tsja, 100-en euro's besteden en behandeld worden als oud vuil.

Dat kan alleen in Nederlandse winkels.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_40165181
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 13:27 schreef Senang het volgende:
Dat konden ze, ik heb daar mijn verhaal gehouden en min of meer geeist dat tokkiehoer dr excuses aan zou bieden. Meneer vond het een goed plan en tokkiehoer kwam binnen en wist niet waar ze kijken moest.

Uiteindelijk heb ik uit wrok al mn spullen geretouneerd. Drie keer raden wie dr achter die simpele balie stond
Goed gedaan
Stomme mongolen, als ze zo hun klanten behandelen rot dan maar op
  dinsdag 25 juli 2006 @ 13:33:18 #4
107521 Furia
snoopy weer
pi_40165265
Vroeg ze nog naar de reden van retourneren?
pi_40165407
Wat een bagger, bij mij ging een keer het alarm af toen ik voor 10 euro aan tandpasta had gekocht ofzo en kreeg ik een bon voor een gratis koffie in la place 'voor de schrik'.
pi_40165444
Je gaat toch ook niet naar de V&D . Ga naar de Bijenkorf
zakelijk
  dinsdag 25 juli 2006 @ 13:38:15 #7
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_40165463
5 tassen en 240 euro uitgegeven icm. de V&D, wie is hier nu de tokkiehoer (voor de rest heb je gelijk hoor ).
  dinsdag 25 juli 2006 @ 13:38:22 #8
3185 Adelante
To let it go now
pi_40165468
V&D
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  dinsdag 25 juli 2006 @ 13:38:30 #9
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_40165477
Heb je het die manager ook laten weten dat je alles ging retourneren? Die is daar niet blij mee natuurlijk, en dat zal zij ook wel horen.

Wat een trut trouwens
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_40165503
Whehehe, goed plan dat retourneren.
pi_40165533
Even mijn airco-avontuur bij de Gamma cross-posten:
quote:
Gisteren voor een (budget) airco bij de Gamma geweest, allereerst ontbrak elk spoortje van een prijskaartje dus ik op die infobalie af, waar men met 3 man (!) dus heeft staan te kijken hoe ik stond te zoeken bij die airco's. Je zou eens pro-actief op een klant opstappen he. Maar goed.

"Mevrouw, wat kost die airco?"
"Jaaaaaaa ehhh, d'r staat een kaartje bij!"
"Eh nee hoor."
"Oh dan kost ie [insert willekeurig bedrag]"
"Goh, wat duur voor zo'n budget merk. Mag ik dan het boekje even zien?"
"WAAROM?!"
"Omdat ik graag wil weten waar ik dat geld dat aan uit ga geven"

Enz, enz. Kortom: het interesseert ze allemaal geen hol. Ze weten dat als jij dat ding niet meeneemt (wat ik dus niet heb gedaan) er binnen 5 minuten een andere prutser binnenstapt die dat ding zonder te vragen op z'n karretje zet en meeneemt. Ze staan er echt en alleen om geld te verdienen voor zichzelf, niet om klanten te helpen.

Ik heb zelf jaaaaaren geleden bij de AH gewerkt als simpele vakkenvuller en toen werd je echt doodgegooid met klantvriendelijkheidstrainingen en was er eigenlijk maar 1 devies: je staat er niet voor jezelf, maar voor de klant, want daar komt je geld vandaan. Volgens mij gebeurt daar tegenwoordig echt helemaal niks meer mee.
Het is gewoon triest gesteld hier, en we nemen er nog genoegen mee ook.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
  dinsdag 25 juli 2006 @ 13:40:58 #12
105263 Litso
Interlectueel.
pi_40165560
Whehe, goede actie dat retourneren
Eigen schuld voor die gasten
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
  dinsdag 25 juli 2006 @ 13:42:19 #13
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_40165605
Ik heb wel een periode gehad dat er regelmatig alarmpoortjes afgingen als ik langs liep. De keren dat er ook daadwerkelijk iemand op reageerde ging men er niet vanuit dat ik iets had meegenomen, maar werd er gewoon gezocht naar datgene wat het afgaan veroorzaakte.

Als het zo zou gaan als TS beschrijft had ik ook alles geretourneerd.
  dinsdag 25 juli 2006 @ 13:43:04 #14
94492 freddygonzales
Tieten en kittelaars!
pi_40165625
V&D die is toch bijna failliet?
Aan het einde van m'n geld houd ik altijd een stuk maand over.
pi_40165627
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 13:40 schreef Jarno het volgende:
Even mijn airco-avontuur bij de Gamma cross-posten:
[..]

Het is gewoon triest gesteld hier, en we nemen er nog genoegen mee ook.
Waar heb je dat verder gepost? Welke GAMMA was dat? Wanneer? Was het niet uitverkocht?

* woutabest zelf medewerker is
pi_40165668
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 13:43 schreef woutabest het volgende:

[..]

Waar heb je dat verder gepost? Welke GAMMA was dat? Wanneer? Was het niet uitverkocht?

Zie Praxis medewerkers... .
  dinsdag 25 juli 2006 @ 13:46:59 #17
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_40165763
GAMMA : " ja als het er niet staat, dan hebben we het niet."
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_40165811
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 13:44 schreef Jarno het volgende:

[..]

Zie Praxis medewerkers... .
Dat topic is geheel terecht.

En voor jou, zoek een ander filiaal op, wij krijgen ze ook allemaal van de andere vestiging. en die gaat binnen 4 jaar sluiten
pi_40165836
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 13:46 schreef Ticootje het volgende:
Ja, wat dacht je dan, dat de schroevendraaiers bij de baden liggen?
pi_40165867
quote:
Dat is toch tegenwoordig in elke winkel zo? Ik vraag geeneens meer wat. Je wordt toch met een kluitje het riet ingestuurd. Ze plukken 16 jarige pubers van straat maar opleiden ho maar. Gewoon winkelvulling.

Heb (vreemd genoeg) positieve ervaringen met de Dixons hier. Goede lui, niet technisch tot op het bot maar in ieder geval nemen ze de tijd en zijn ze bereid zaken uit te zoeken en zadelen ze je niet automatisch op met de duurste optie. Het kán dus nog wel.
  dinsdag 25 juli 2006 @ 13:51:05 #21
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_40165887
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 13:49 schreef woutabest het volgende:

[..]

Ja, wat dacht je dan, dat de schroevendraaiers bij de baden liggen?
Ik zoek me regelmatig de tering naar spullen hier bij de Gamma, dus het zou me niets verbazen als de schroevendraaiers bij jullie naast de baden liggen.
pi_40165990
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 13:51 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Ik zoek me regelmatig de tering naar spullen hier bij de Gamma, dus het zou me niets verbazen als de schroevendraaiers bij jullie naast de baden liggen.
Ohw, bij ons het behoorlijk duidelijk.
  dinsdag 25 juli 2006 @ 13:54:25 #23
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_40165995
toch kut als je de manager beweerd te zijn en dat het zo uit komt
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_40166011
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 13:50 schreef Jarno het volgende:

[..]

Dat is toch tegenwoordig in elke winkel zo? Ik vraag geeneens meer wat. Je wordt toch met een kluitje het riet ingestuurd. Ze plukken 16 jarige pubers van straat maar opleiden ho maar. Gewoon winkelvulling.

Heb (vreemd genoeg) positieve ervaringen met de Dixons hier. Goede lui, niet technisch tot op het bot maar in ieder geval nemen ze de tijd en zijn ze bereid zaken uit te zoeken en zadelen ze je niet automatisch op met de duurste optie. Het kán dus nog wel.
Dixons is inderdaad nog redelijk. Daar wordt in elk geval nog een beetje service gegeven.

Ik had de spullen ook zeker teruggebracht. Ga me niet zo laten behandelen door één of andere randmongool die stoer loopt te doen in een uniform. Geef die simpele zielen een uniform en ze denken dat ze heel wat zijn (denk ook aan buschauffeurs en dergelijke)
  dinsdag 25 juli 2006 @ 14:00:30 #25
72691 T3rr0r
Technoofsow!
pi_40166172
Toen ik een tijdje bij Halfords werkte werd klantvriendelijkheid er ook in gedramd. Altijd netjes klanten welkom heten in de winkel, als mensen bij bijv. autoradio's of fietsen stonden te kijken, vragen of je ze ergens mee kon helpen. Belachelijk dat klantvriendelijkheid bij veel winkels blijkbaar zo laag in het vaandel staat.
It's about being boss, not being the boss...
  dinsdag 25 juli 2006 @ 14:03:43 #26
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_40166266
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 14:00 schreef T3rr0r het volgende:
Toen ik een tijdje bij Halfords werkte werd klantvriendelijkheid er ook in gedramd. Altijd netjes klanten welkom heten in de winkel, als mensen bij bijv. autoradio's of fietsen stonden te kijken, vragen of je ze ergens mee kon helpen. Belachelijk dat klantvriendelijkheid bij veel winkels blijkbaar zo laag in het vaandel staat.
Ook erg raar. Wanneer ik iets vraag en zo'n snotaap loopt door terwijl hij iets onverstaanbaars naar me mompelt in het voorbij gaan zonder me zelfs aan te kijken, ben ik niet geneigd nog iets te kopen.
pi_40167098
Als het er niet staat, dan hebben we hem niet meer (of nooit gehad).

Te beroerd om even in de magazijnen te kijken... (ik weet nog toen ik een elektronica / computer speciaalzaak werkte het gewoon standaard was dat je ff de magazijn in dook of lades beneden het assortiment doorzocht, maar goed...dit heeft niet elke zaak)

Het lijkt net alsof de afstand tussen klant en verkoper groter is geworden... (niet bij alle winkels)
Maar je kan het de personeel niet eens helemaal kwalijk nemen, vaak is het ook de management die er bar weinig om geeft (of te weinig controle heeft).
  dinsdag 25 juli 2006 @ 14:33:02 #28
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_40167201
Volgende keer in dr snor spugen
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
  dinsdag 25 juli 2006 @ 14:35:11 #29
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_40167257
Bij V&D een tijdje geleden trouwens ook pissig op zo een verkoper. Ik wilde de simpsons seizoen 6 dvd box kopen. Helaas gaat V&D kut met hun spullen om waardoor alle boxen in de schappen verprutst waren.

Dus ik ga netjes in de rij staan, wacht tot ik aan de beurt ben en vraag of hij er nog 1 in het magazijn ligt. "Wat niet in de winkel ligt hebben we niet". Hij draait zich om en loopt weg.

Dus ik zeg dat ik DAT niet bedoel, maar dat ik graag een niet kapotte versie van een dvd zou willen. Dat bleek teveel moeite.. hij wist wel dat er niets meer in het magazijn lag.. Mega-kortaf, nou dan bekijk je het ook maar.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_40167652
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 13:43 schreef woutabest het volgende:

[..]

Ik was er medewerker. Ik durf wel te zeggen dat de GAMMA waar ik werkte een uitzondering was op de rest van de bouwmarktbranche. Was dan ook gloednieuwe winkel, gloednieuw team, grootste van Nederland enzo. Maar hier in de omgeving zijn alle andere Bouwmarkten inderdaad 6 keer niks.
pi_40167693
quote:
99 van de 100 keer is dat ook zo. Kunnen medewerkers weinig aan doen hoor.
pi_40167699
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 13:33 schreef Furia het volgende:
Vroeg ze nog naar de reden van retourneren?
pi_40167830
Ik ben ook al meerdere keren gepiept bij de V&D in Rotterdam. Erg leuk als je ontzettende haast hebt. Ik heb tegen die beveiligingspersoon gezegd dat men waarschijnlijk iets niet goed had gescand en een bonnetje uit m'n tas gefriemeld, daarna gewoon doorgelopen. Ik echt geen tijd besteden aan hun falende systemen.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_40168010
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 14:51 schreef Senang het volgende:

[..]

99 van de 100 keer is dat ook zo. Kunnen medewerkers weinig aan doen hoor.
Bied dan een alternatief. Help de klant met zoeken naar een alternatief. Bel een andere vestiging in de buurt. DOE IETS! Geef een verklaring waarom het er niet is, geef aan wanneer het er wel weer is.
pi_40168921
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 15:01 schreef Jarno het volgende:

[..]

Bied dan een alternatief. Help de klant met zoeken naar een alternatief. Bel een andere vestiging in de buurt. DOE IETS! Geef een verklaring waarom het er niet is, geef aan wanneer het er wel weer is.
De meeste klanten die ik heb willen dan persé dat apparaat hebben, en als je een alternatief aanbied, "Nee ik wil merk blabla type blabla".
Krijg ook meestal gezeur als je ff een andere vestiging belt ... "maar dat is dan weer zo veel reizen".
En als je zegt waarom het uitverkocht is, en bv zegt dat er veel vraag naar was, zeuren ze "dan had je meer in moeten kopen" mja ... als je er niet meer krijg dan kan je als verkoper er toch ook niets aan doen ...
  dinsdag 25 juli 2006 @ 15:29:35 #36
110625 vamos1
Timmaaaaah
pi_40168962
quote:

[..]

een 20-jarige vriend van me is pasgeleden voor vast aangenomen als assistent manager en wordt nu opgeleid tot manager...geen opleiding niks.. lekker goedkoop.. dat wel
─_(º.0)_/─
pi_40169054
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 15:28 schreef Mr.Chippie het volgende:

[..]

De meeste klanten die ik heb willen dan persé dat apparaat hebben, en als je een alternatief aanbied, "Nee ik wil merk blabla type blabla".
Krijg ook meestal gezeur als je ff een andere vestiging belt ... "maar dat is dan weer zo veel reizen".
En als je zegt waarom het uitverkocht is, en bv zegt dat er veel vraag naar was, zeuren ze "dan had je meer in moeten kopen" mja ... als je er niet meer krijg dan kan je als verkoper er toch ook niets aan doen ...
Ik heb werkelijk nog nooit een 'verkoper' gehad bij dit soort dozenschuivers die al deze moeite genomen heeft. Tuurlijk zijn klanten lastige mensen soms, maar ze zorgen wel voor jouw gevulde broodtrommel.
  dinsdag 25 juli 2006 @ 15:34:18 #38
123170 alors
zlata1234
pi_40169120
Dat retourneren, geweldig
know'm sayin?
word? word.
pi_40169227
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 15:32 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ik heb werkelijk nog nooit een 'verkoper' gehad bij dit soort dozenschuivers die al deze moeite genomen heeft. Tuurlijk zijn klanten lastige mensen soms, maar ze zorgen wel voor jouw gevulde broodtrommel.
Dan kom je in de verkeerde winkels
  dinsdag 25 juli 2006 @ 15:37:05 #40
32679 PsyCha
Krieltje!
pi_40169232
Die kutdingen gaan altijd af.
pi_40169254
Ik heb het idee alsof je bij winkels als de V&D enkel mag werken als je IQ ruim onder het gemiddelde ligt.
pi_40169267
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 15:36 schreef Mr.Chippie het volgende:

[..]

Dan kom je in de verkeerde winkels
Welnee, kom op, het is toch altijd hetzelfde standaard riedeltje bij die Mediamarkten, bouwmarkten en weet ik veel wat: "nee als het er niet staat is het er niet hoor!".

Alsof ze de inventaris in het magazijn in hun hoofd hebben zitten zeker. .
pi_40169346
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 15:38 schreef Jarno het volgende:

[..]

Welnee, kom op, het is toch altijd hetzelfde standaard riedeltje bij die Mediamarkten, bouwmarkten en weet ik veel wat: "nee als het er niet staat is het er niet hoor!".

Bij de Appie waren ze vroeger verplicht te gaan zoeken. Moet je eens sneaky achter zo'n vuljaap aanlopen. Vaak lopen ze gewoon een rondje, praten wat met collegae en komen dan terug met de mededeling "Sorry, we hebben het artikel helaas niet meer" .
pi_40169401
Bij ons is het altijd zo, als het showmodel er niet staat dan hebben we het gewoon niet op voorraad.
Het showmodel wordt altijd als laatste verkocht.
pi_40169418
quote:

[..]

Mwoah, ik denk dat een medewerker van een bouwmarkt verantwoordelijk is voor een bepaald gedeelte van de winkel en van een klein gedeelte van de winkel weet je echt wel wat je op voorraad hebt. Vroeger werkte ik als bijbaantje in de supermarkt. Ik vulde de frisdrank en bestelde ook alles voor het weekend. Ik wist dus exact wat er op voorraad was, dus zo gek is het niet als iemand zegt dat het er niet meer is zonder in het magazijn te kijken.
pi_40169431
quote:

[..]

Vaak wel ja. Wat er verder staat zijn bestellingen, afgeschreven spullen, nieuwe voorraad, etc...

Bij ons is al het gewone vulwerk diezelfde dag nog de winkel in.
  dinsdag 25 juli 2006 @ 15:44:08 #47
105963 doppelgänger
huilen met de kraan open
pi_40169492
quote:
omhooggevallen tokkiehoer.. pens.. ontbrekende inteligentie.. die simpele balie.. omhooggevallen paupers die niks anders bereiken dan werken bij de V&D..
wie anderen klein maakt is zelf niet groot

Sorry hoor, maar als je gewoon een beetje had meegewerkt en niet als een autist bij de situatie was weggelopen, dan was er niks aan de hand geweest..
Fun game: try to post a YouTube comment so stupid that people realize you must be joking. (Hint: this is impossible)
"Stel je drinkt Starbucks koffie maar je vergeet een foto te maken en te delen op Social media. Heb je dan wel koffie gedronken?"
  dinsdag 25 juli 2006 @ 16:29:33 #48
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_40170882
quote:
Ik heb zelf jaaaaaren geleden bij de AH gewerkt als simpele vakkenvuller en toen werd je echt doodgegooid met klantvriendelijkheidstrainingen en was er eigenlijk maar 1 devies: je staat er niet voor jezelf, maar voor de klant, want daar komt je geld vandaan. Volgens mij gebeurt daar tegenwoordig echt helemaal niks meer mee.
Als er een winkel is, waarvan ik wel vind dat de klantvriendelijkheid DRASTISCH aan het dalen is, is het de AH wel. Maar ik vind het wel typisch voor de hedendaagse samenleving. Bijna iedere instelling heeft tegenwoordig meer belang bij kwantiteit dan kwaliteit, zeer jammer.
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
  dinsdag 25 juli 2006 @ 16:31:40 #49
35189 Troel
scherp en bot
pi_40170955
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 13:36 schreef Sapstengel het volgende:
Wat een bagger, bij mij ging een keer het alarm af toen ik voor 10 euro aan tandpasta had gekocht ofzo en kreeg ik een bon voor een gratis koffie in la place 'voor de schrik'.
Ik had dat een keer bij de Hema en toen kreeg ik een doos bonbons mee
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  PR/Manusje van alles dinsdag 25 juli 2006 @ 16:55:44 #50
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_40171738
hahahaha Goed gehandeld
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_40171859
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 15:40 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Bij de Appie waren ze vroeger verplicht te gaan zoeken. Moet je eens sneaky achter zo'n vuljaap aanlopen. Vaak lopen ze gewoon een rondje, praten wat met collegae en komen dan terug met de mededeling "Sorry, we hebben het artikel helaas niet meer" .
hehe
pi_40171962
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 15:44 schreef doppelgänger het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar als je gewoon een beetje had meegewerkt en niet als een autist bij de situatie was weggelopen, dan was er niks aan de hand geweest..
Wie is er hier nou een autist
Tering, mensen zoals jij moeten echt oprotten. Als die teringtokkie het nou normaal aan de TS had gevraagd was er niks aan de hand geweest.
pi_40172057
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 16:29 schreef RedDevil085 het volgende:

[..]

Als er een winkel is, waarvan ik wel vind dat de klantvriendelijkheid DRASTISCH aan het dalen is, is het de AH wel. Maar ik vind het wel typisch voor de hedendaagse samenleving. Bijna iedere instelling heeft tegenwoordig meer belang bij kwantiteit dan kwaliteit, zeer jammer.
Ja, dit klopt idd. Het is erg bij bijna alle winkels maar vooral bij de AH...
Vooral de medelanders die ze daar aannemen... pff. Je maakt er elke keer wel wat mee
pi_40173932
Dat viswijf is dus 2 keer gepwned.
Bovenstaande post hoeft geen waarheden te bevatten
  Eindredactie Games dinsdag 25 juli 2006 @ 18:16:27 #55
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_40173998
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 13:28 schreef Jarno het volgende:
Tsja, 100-en euro's besteden en behandeld worden als oud vuil.

Dat kan alleen in Nederlandse winkels.
100en het was maar 240 euro en kennelijk vele prut als het verdeeld zat over 5 tassen
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  dinsdag 25 juli 2006 @ 18:17:11 #56
35189 Troel
scherp en bot
pi_40174022
quote:

[..]

Welja, haal er maar weer autisten bij
Alsof die allemaal zo zouden reageren.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_40174220
Goede actie .
pi_40177455
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 18:16 schreef donald_dick het volgende:

[..]

100en het was maar 240 euro en kennelijk vele prut als het verdeeld zat over 5 tassen
200 is honderden, retard.
pi_40181607
quote:
een heel boeiend verhaal over v&d....
Welke v&d was dat? Daar ben ik best nieuwsgierig naar. Ben zelf bijna ex-medewerker. Gelukkig. Al die godsklere kut regels.

Beveilging roepen is echt not done. Doen wij praktisch nooit.

Maar goed, je zou eens moeten gaan turven hoe vaak het alarm afgaat bij mensen die spullen bij andere winkels gekocht hebben en op hetzelfde alarmsysteem zitten als wij
pi_40182826
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 22:17 schreef wendywendy het volgende:

[..]

Welke v&d was dat? Daar ben ik best nieuwsgierig naar. Ben zelf bijna ex-medewerker. Gelukkig. Al die godsklere kut regels.

Beveilging roepen is echt not done. Doen wij praktisch nooit.

Maar goed, je zou eens moeten gaan turven hoe vaak het alarm afgaat bij mensen die spullen bij andere winkels gekocht hebben en op hetzelfde alarmsysteem zitten als wij
Waarom gaat hij bij binnenkomst dan nooit af..
pi_40182921
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 22:50 schreef Senang het volgende:

[..]

Waarom gaat hij bij binnenkomst dan nooit af..
Doettie ook wel eens hoor.
pi_40182931
Dat gebeurt wel. Heeft ook te maken met de snelheid waarmee je binnen komt wandelen.
pi_40183395
wel eens meegemaakt dat k met mn ma de V&D uitliep en dat alarm dus afging, vervolgens gebeurde er even niets, en toen werden we aangesproken door een medewerkster of we even mee naar de balie wilden lopen, wij daarheen, enig probleem was dat de balie dicht in de buurt van de ingang zat, maar we moesten wel langs 5 poortjes, op zo'n moment merk je dat poortjes ook afgaan als je er dicht langs loopt was best leuk gezicht
pi_40183867
klantvriendelijkheid is een groot goed, maar het zou fijn zijn als klanten op hun beurt ook wat vriendelijker zouden zijn. De OP is een typsch voorbeeld van waar het aan beide kanten fout gaat wat dat betreft, en dan hebben we slechts het verhaal van de klant in kwestie. Voordeel van de twijfel gaat in dit geval dan ook naar V&D.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_40184203
Ach ja, vriendelijkere benadering had gekund. Sowieso sta je als gewone, betalende klant ook gruwelijk voor lul. En daarnaast altijd 100x je excuses aanbieden. Koffiebonnen enzo doen het ook altijd goed.

Voor de rest moet ik wel bekennen dat ik kots op klanten die vragen waar het toilet is, en dan antwoord jij vriendelijk en beleefd dat het toilet zich op de 2e etage bevind. En dan krijg je als vraag terug: Dan moet ik dus nog 1 etage naar boven. Dan sta ik dus echt met een hoofd van

In deze situatie mag je er dus vanuit gaan dat de betreffende klant en personeelslid zich op de begane grond bevind.
  dinsdag 25 juli 2006 @ 23:41:09 #66
75049 BasOne
Spaceship!
pi_40184819
Brilliant

Ben zelf EX-medewerker van de GAMMA...
Ik werkte daar als onschuldig en naief jongetje in de veronderstelling dat de klant koning was.
Kreeg ik keer op keer van de assistent manager op m'n falie dat ik minder tijd moest besteden aan de klanten
Mocht niet met ze meelopen om aan te wijzen waar ze iets konden vinden, ik moest gewoon een gangpad vermelding doen, mocht niet helpen zware dingen te tillen, "moeten ze maar met meer mensen komen", mocht niet vertellen dat als ze een weekje wachten het in de aanbieding was...
Etc. etc etc ad nauseum....
Mocht gewoon niet klantvriendelijk zijn, want daar ging 'te veel tijd inzitten'......

Wat ik ook schandalig vondt was artikelen de ene week 25% duurder maken om ze vervolgens 2 weken later in de aanbieding te gooien "voor een spectaculaire aanbiedings stunt, *artikel* 25% goedkoper"

GAMMA te Wageningen btw...

ik ga nooooooit meer in een winkel werken.........
Free speech?....... Yeah about as free as a Ferrari!!
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
pi_40185236
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 15:01 schreef Jarno het volgende:

[..]

10vd10 als je een alternatief bied slaat het nergens op (aldus klant), Andere vesteging bellen als die er niet is?, Waarom is het er niet? Ja wat is de doel van het leven, wanneer het er is, als iets er gewoon niet is?(en niet komt)
pi_40185249
Naja. Bij ons is het zo dat je tussen 11:00 en 16:00 met de klant bezig moet zijn. Dus IEDERE klant aanspreken. "ja, dat vinden ze zo prettig". Naja. Als ik in een V&D/Hema/Bijenkorf of elk ander warenhuis loop waar ze standaard goederen verkopen dan wens ik toch echt zelf te kijken en niet aangesproken te worden. Maar bij de V&D denkt men daar anders over. Maar voor de rest is een warenhuis geweldig om te werken, de dingen die je klanten hoort zeggen, de domheid van een stel medewerkers, de blunders die er zijn, de (soms) spectaculaire diefstallen en andere ongein
pi_40185315
quote:

[..]

Het is maar net wat je "maar" tegen zegt, ik vind 240 euro een behoorlijke klap geld....
Naarnaast is honderden een meervoud, 200 is dus 2x 100 dus is meervoud.
Dork.
pi_40190330
quote:

[..]

verkapt die-tokkie-hoer-was-mijn-moeder-en-nu-moet-ik-op-een-houtje-bijten-omdat-ze-haar-baan-kwijt-is
Hardstyyyyleee + BreeZaahz to the bone!!11 :')
Android + Verveling = Titan Turret spelen
pi_40191231
quote:

[..]

Ohja, verrek, je hebt gelijk. Dan mag je natuurlik als oud vuil behandeld worden. Wat denk je wel in zo'n winkel te doen met je 240 euro hè.
pi_40191512
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 23:41 schreef BasOne het volgende:
Brilliant

Ik werkte daar als onschuldig en naief jongetje in de veronderstelling dat de klant koning was.
Kreeg ik keer op keer van de assistent manager op m'n falie dat ik minder tijd moest besteden aan de klanten
Mocht niet met ze meelopen om aan te wijzen waar ze iets konden vinden, ik moest gewoon een gangpad vermelding doen, mocht niet helpen zware dingen te tillen, "moeten ze maar met meer mensen komen", mocht niet vertellen dat als ze een weekje wachten het in de aanbieding was...
Etc. etc etc ad nauseum....
Mocht gewoon niet klantvriendelijk zijn, want daar ging 'te veel tijd inzitten'......
Geweldig chef NOT!!!
Meelopen met de klant en het product aanreiken is het eerste wat ik nieuwe mensen leer.
pi_40191549
Ik had keer bij een Winkel een gamepad gehaald voor PS2.
Loop ik bij V&D NAAR binnen, ging dat ding ook af. KOm er ook zn tokkiehoer, echter gaf ik mijn spullen niet af. Ik wist dat dat het enige kon zijn in mijn tas, echter werdt ik toen geweigerd om binnen te stappen :S.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
  woensdag 26 juli 2006 @ 08:14:48 #74
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_40191571
De klant is koning, maar ik ben keizer.
[KNE]-Mod
  woensdag 26 juli 2006 @ 08:33:36 #75
68988 Lexjuuuh
Sarcast pur sang
pi_40191739
wtf moet je nou bij de V&D, daar heb ik nou nooit echt serieus iets gezocht/gekocht (behalve bij la place ff een broodje vreten ofzo)
"Chaos is het woord voor een orde die we niet begrijpen"
  woensdag 26 juli 2006 @ 09:44:32 #76
105963 doppelgänger
huilen met de kraan open
pi_40192973
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 17:02 schreef PimpNLimp het volgende:

[..]

Wie is er hier nou een autist
Tering, mensen zoals jij moeten echt oprotten. Als die teringtokkie het nou normaal aan de TS had gevraagd was er niks aan de hand geweest.
pff rieleks mên, wat een hysterische reacties hiero.. ligt zeker aan de temperatuur

ik zeg niet dat TS een autist is, maar.. De beveiligingspoortjes waren afgegaan en iemand die zegt manager te zijn vraagt naar je tassen. En dan scheld je diegene uit en loopt gewoon met tassen en al weg..? das toch een vrij autistische actie.

De enige "slechte behandeling" die ik lees, is dat ze het vrij bot vroeg. poeh poeh nou nou.. kielhalen! stenigen! ophangen aan de hoogste boom!
Fun game: try to post a YouTube comment so stupid that people realize you must be joking. (Hint: this is impossible)
"Stel je drinkt Starbucks koffie maar je vergeet een foto te maken en te delen op Social media. Heb je dan wel koffie gedronken?"
  Eindredactie Games woensdag 26 juli 2006 @ 12:26:42 #77
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_40197884
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 07:25 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ohja, verrek, je hebt gelijk. Dan mag je natuurlik als oud vuil behandeld worden. Wat denk je wel in zo'n winkel te doen met je 240 euro hè.
kennelijk 5 tassen vol met prut kopen en natuurlijk wordt ja als oud vuil behandeld als je meteen begint te schelden omdat die doos haar werk doet dan ben je ook een rasmongool 1ste klas
  Eindredactie Games woensdag 26 juli 2006 @ 12:27:48 #78
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_40197931
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 23:55 schreef Ezgaroth het volgende:

[..]

Het is maar net wat je "maar" tegen zegt, ik vind 240 euro een behoorlijke klap geld....
Naarnaast is honderden een meervoud, 200 is dus 2x 100 dus is meervoud.
Dork.
tsja, voor sommige is 240 euro erg veel. daar kan ik ook niks aan doen.
Sloeber!
  Eindredactie Games woensdag 26 juli 2006 @ 12:31:54 #79
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_40198075
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 09:44 schreef doppelgänger het volgende:

De enige "slechte behandeling" die ik lees, is dat ze het vrij bot vroeg. poeh poeh nou nou.. kielhalen! stenigen! ophangen aan de hoogste boom!
eigelijk vroeg ze het heel lief maar meneer moet natuurlijk haar keihard PWNEN|@!!111rolfcoptorroflcaust!!einszweidrei, omdat ie vast met een rode kop iets probeerde te stelen. maar he, hij is nu wel het mannetje 14.gif (y)
pi_40204003
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 09:44 schreef doppelgänger het volgende:

[..]

pff rieleks mên, wat een hysterische reacties hiero.. ligt zeker aan de temperatuur

ik zeg niet dat TS een autist is, maar.. De beveiligingspoortjes waren afgegaan en iemand die zegt manager te zijn vraagt naar je tassen. En dan scheld je diegene uit en loopt gewoon met tassen en al weg..? das toch een vrij autistische actie.

jij bent een autist: de TS heeft die 'manager' niet uitgescholden
  Eindredactie Games woensdag 26 juli 2006 @ 15:26:52 #81
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_40204026
t
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 15:25 schreef PimpNLimp het volgende:

[..]

dat durfde hij niet nee
pi_40204057
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 12:31 schreef donald_dick het volgende:

[..]

eigelijk vroeg ze het heel lief maar meneer moet natuurlijk haar keihard PWNEN|@!!111rolfcoptorroflcaust!!einszweidrei, omdat ie vast met een rode kop iets probeerde te stelen. maar he, hij is nu wel het mannetje 14.gif (y)
Werk jij toevallig bij de V&D?
pi_40204474
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 12:27 schreef donald_dick het volgende:

[..]

tsja, voor sommige is 240 euro erg veel. daar kan ik ook niks aan doen.
Sloeber!
dan doe mij maar even 240 euro als het toch niets is.....mail me maar voor mijn rekeningnummer.
  Eindredactie Games woensdag 26 juli 2006 @ 15:40:54 #84
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_40204478
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 15:27 schreef Jarno het volgende:

[..]

Werk jij toevallig bij de V&D?
nee, jij wel?
  Eindredactie Games woensdag 26 juli 2006 @ 15:42:14 #85
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_40204531
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 15:40 schreef bluebit het volgende:

[..]

dan doe mij maar even 240 euro als het toch niets is.....mail me maar voor mijn rekeningnummer.
stuur jij maar 1st naaktfoto's
  woensdag 26 juli 2006 @ 15:45:13 #86
105963 doppelgänger
huilen met de kraan open
pi_40204629
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 15:25 schreef PimpNLimp het volgende:
quote:
Ik vroeg naar de manager, zegt ze: "Die staat voor u". Ik zei dr dat dat onmogelijk was gezien haar attutide en ontbrekende inteligentie en stapte met tassen en al de VnD uit.
Denk niet dat hij de bewoording "ontbrekende inteligentie" heeft gebruikt, eerder iets met "gek" of "dom".. Bovendien, als je het niet met me eens bent hoef je niet meteen op de man te spelen..

kusje op je haar
pi_40205421
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 15:42 schreef donald_dick het volgende:

[..]

stuur jij maar 1st naaktfoto's
stuur je daarvoor 240 euro?? da's nog wel triester, als je het lief gevraagd zou hebben, zou je ze nog gratis krijgen ook. Vraag me af hoe blij er mee zult zijn...
  Eindredactie Games woensdag 26 juli 2006 @ 16:13:58 #88
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_40205666
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 16:07 schreef bluebit het volgende:

[..]

stuur je daarvoor 240 euro?? da's nog wel triester, als je het lief gevraagd zou hebben, zou je ze nog gratis krijgen ook. Vraag me af hoe blij er mee zult zijn...
ik niet, maar er is vast een markt voor
pi_40206239
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 16:13 schreef donald_dick het volgende:

[..]

ik niet, maar er is vast een markt voor
dus eigenlijk vind je 240 euro toch wel veel, dit neem ik maar even aan aangezien je voor dat geld mijn naakfoto's commercieel wilt exploiteren...
  woensdag 26 juli 2006 @ 16:53:54 #90
85967 Miss_kausalaya
cogito ergo sum
pi_40207146
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 08:33 schreef Lexjuuuh het volgende:
wtf moet je nou bij de V&D, daar heb ik nou nooit echt serieus iets gezocht/gekocht (behalve bij la place ff een broodje vreten ofzo)
die echt ernstig duur zijn ...
***geloof in je dromen,en onthoud : ze kunnen alles van je afpakken behalve wat je gelooft***
pi_40207188
En daarnaast zijn v&d broodjes niet te eten, vind ik dan.
  Eindredactie Games woensdag 26 juli 2006 @ 17:05:19 #92
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_40207520
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 16:28 schreef bluebit het volgende:

[..]

dus eigenlijk vind je 240 euro toch wel veel,
dat was de vraag niet, de vraag was dat ik geintresseerd zou zijn in jouw naaktfoto's. en nee , sorry, daar ben ik idd niet geintresseerd in
pi_40207524
quote:

[..]

ik zal je wat vertellen (werk in een gamma) dat we tegenwoordig ook helemaal niets meer in het magazijn hebben staan alles wordt dezelfde dag nog gevuld.

en dat wordt er ook gewoon gezegd als je er begint met werken.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  woensdag 26 juli 2006 @ 17:17:45 #94
122567 Cheesecake
Is het Sjors?
pi_40207904
Heb iets soortgelijks meegemaakt bij de V&D. Ik kocht voor zo'n 30 euro aan spullen, loop samen met een vriendin van me de winkel uit, poortjes gingen niet af, maar we worden toch teruggeroepen door de beveiliging omdat een van de verkoopsters DACHT dat wij iets gestolen hadden. Onze tassen midden in de winkel op de kop gezet, we moesten onze jassen uitdoen, alles werd nagezocht. Uiteindelijk niets gevonden. 'Mijn excuses' kon er nog net vanaf en daar was alles mee gezegd. Destijds was ik een jaar of 13 en durfde ik niks te zeggen, zou het me nu gebeuren, zou ik ook alle producten retourneren. Schandalig.
pi_40208892
Dik gepwnd
pi_40211035
quote:

[..]

Toen ik bij de AH werkte werd er ook weinig rekening gehouden met klanten door de managers, enige waar die managers om gaven was dat jij op tijd die vakken gevuld had, dat moest dus echt binnen 1.5 uur klaar zijn. Dat kan dus nooit als er om de 2 minuten een klant naar je toe komt die aan je vraagt of je in het magazijn wil gaan zoeken voor hem. Dus op zo'n moment moet je kiezen: óf je hebt een huilende klant die het niet leuk vindt als jij meteen zegt 'in het magazijn ligt er ook niets', óf je krijgt een zeikende manager die boos op je wordt omdat jij je werk niet op tijd af hebt want je was met klanten bezig.
Bauer's Law: "Whatever CAN go wrong, WILL be resolved in a period of 24 hours."
pi_40211222
Je moet gewoon niet weigeren als 't alarm af gaat, slimmerd. Dat wil namelijk zeggen dat er nog zo'n grote lelijke knop of iets dergelijks op een van je artikeltjes zit, waardoor je in elke willekeurige winkel zal gaan piepen. Wil je dat?
Tuurlijk, ze had 't wat beleefder kunnen brengen indien het werkelijk 'geef die tas maar' is, maar als jij weigert haalt zij natuurlijk beveiliging erbij. En daarna is 'n excuses op de plaats ja, maar ze maken fouten, das beter dan elke dief door laten lopen omdat het mogelijk 'n fout van hun geweest kan zijn.
En dat terug brengen is al helemaal zo'n walgelijke klaagklant-actie, daar heb je alleen jezelf mee lijkt me.
pi_40211394
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 19:03 schreef Myers het volgende:

[..]

Toen ik bij de AH werkte werd er ook weinig rekening gehouden met klanten door de managers, enige waar die managers om gaven was dat jij op tijd die vakken gevuld had, dat moest dus echt binnen 1.5 uur klaar zijn. Dat kan dus nooit als er om de 2 minuten een klant naar je toe komt die aan je vraagt of je in het magazijn wil gaan zoeken voor hem. Dus op zo'n moment moet je kiezen: óf je hebt een huilende klant die het niet leuk vindt als jij meteen zegt 'in het magazijn ligt er ook niets', óf je krijgt een zeikende manager die boos op je wordt omdat jij je werk niet op tijd af hebt want je was met klanten bezig.
Een magazijn bij de AH? Daar zou ik zowieso al nooit naar vragen, maar dat terzijde.

Klantvriendelijkheid vind ik trouwens in de meeste winkels juist veel te ver gaan. Er moet om de meest belachelijke redenen excuses worden aangeboden, klanten kunnen alleen maar zeiken, vinden dat ze óveral recht op hebben (korting op alles). Echt hoor, ik snap caissieres tegenwoordig veel beter sinds ik 'n bijbaantje in 'n winkel heb ipv in horeca. Niks is goed genoeg voor mensen, werkelijk waar.
pi_40211964
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 17:17 schreef Cheesecake het volgende:
Heb iets soortgelijks meegemaakt bij de V&D. Ik kocht voor zo'n 30 euro aan spullen, loop samen met een vriendin van me de winkel uit, poortjes gingen niet af, maar we worden toch teruggeroepen door de beveiliging omdat een van de verkoopsters DACHT dat wij iets gestolen hadden. Onze tassen midden in de winkel op de kop gezet, we moesten onze jassen uitdoen, alles werd nagezocht. Uiteindelijk niets gevonden. 'Mijn excuses' kon er nog net vanaf en daar was alles mee gezegd. Destijds was ik een jaar of 13 en durfde ik niks te zeggen, zou het me nu gebeuren, zou ik ook alle producten retourneren. Schandalig.
Of gewoon weigeren je tas en jas ondersteboven te keren. Dat mag namelijk volgens de wet .
pi_40232038
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 17:05 schreef donald_dick het volgende:

[..]

dat was de vraag niet, de vraag was dat ik geintresseerd zou zijn in jouw naaktfoto's. en nee , sorry, daar ben ik idd niet geintresseerd in

??, je vraag me om naaktfoto's.....nou niet terugkrabbelen, he!
  donderdag 27 juli 2006 @ 12:20:19 #101
109577 2609
Paris (L)
pi_40233756
Ik mocht het tankstation niet in

echt jonge ze zijn echt niet meer klantvriendelijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')