Goed gedaanquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:27 schreef Senang het volgende:
Dat konden ze, ik heb daar mijn verhaal gehouden en min of meer geeist dat tokkiehoer dr excuses aan zou bieden. Meneer vond het een goed plan en tokkiehoer kwam binnen en wist niet waar ze kijken moest.
Uiteindelijk heb ik uit wrok al mn spullen geretouneerd. Drie keer raden wie dr achter die simpele balie stond
Het is gewoon triest gesteld hier, en we nemen er nog genoegen mee ook.quote:Gisteren voor een (budget) airco bij de Gamma geweest, allereerst ontbrak elk spoortje van een prijskaartje dus ik op die infobalie af, waar men met 3 man (!) dus heeft staan te kijken hoe ik stond te zoeken bij die airco's. Je zou eens pro-actief op een klant opstappen he. Maar goed.
"Mevrouw, wat kost die airco?"
"Jaaaaaaa ehhh, d'r staat een kaartje bij!"
"Eh nee hoor."
"Oh dan kost ie [insert willekeurig bedrag]"
"Goh, wat duur voor zo'n budget merk. Mag ik dan het boekje even zien?"
"WAAROM?!"
"Omdat ik graag wil weten waar ik dat geld dat aan uit ga geven"
Enz, enz. Kortom: het interesseert ze allemaal geen hol. Ze weten dat als jij dat ding niet meeneemt (wat ik dus niet heb gedaan) er binnen 5 minuten een andere prutser binnenstapt die dat ding zonder te vragen op z'n karretje zet en meeneemt. Ze staan er echt en alleen om geld te verdienen voor zichzelf, niet om klanten te helpen.
Ik heb zelf jaaaaaren geleden bij de AH gewerkt als simpele vakkenvuller en toen werd je echt doodgegooid met klantvriendelijkheidstrainingen en was er eigenlijk maar 1 devies: je staat er niet voor jezelf, maar voor de klant, want daar komt je geld vandaan. Volgens mij gebeurt daar tegenwoordig echt helemaal niks meer mee.
Waar heb je dat verder gepost? Welke GAMMA was dat? Wanneer? Was het niet uitverkocht?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:40 schreef Jarno het volgende:
Even mijn airco-avontuur bij de Gamma cross-posten:
[..]
Het is gewoon triest gesteld hier, en we nemen er nog genoegen mee ook.
Zie Praxis medewerkers... .quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:43 schreef woutabest het volgende:
[..]
Waar heb je dat verder gepost? Welke GAMMA was dat? Wanneer? Was het niet uitverkocht?
* woutabest zelf medewerker is
Dat topic is geheel terecht.quote:
Ja, wat dacht je dan, dat de schroevendraaiers bij de baden liggen?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:46 schreef Ticootje het volgende:
GAMMA : " ja als het er niet staat, dan hebben we het niet."
Dat is toch tegenwoordig in elke winkel zo? Ik vraag geeneens meer wat. Je wordt toch met een kluitje het riet ingestuurd. Ze plukken 16 jarige pubers van straat maar opleiden ho maar. Gewoon winkelvulling.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:46 schreef Ticootje het volgende:
Ik zoek me regelmatig de tering naar spullen hier bij de Gamma, dus het zou me niets verbazen als de schroevendraaiers bij jullie naast de baden liggen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:49 schreef woutabest het volgende:
[..]
Ja, wat dacht je dan, dat de schroevendraaiers bij de baden liggen?
Ohw, bij ons het behoorlijk duidelijk.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:51 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik zoek me regelmatig de tering naar spullen hier bij de Gamma, dus het zou me niets verbazen als de schroevendraaiers bij jullie naast de baden liggen.
Dixons is inderdaad nog redelijk. Daar wordt in elk geval nog een beetje service gegeven.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:50 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dat is toch tegenwoordig in elke winkel zo? Ik vraag geeneens meer wat. Je wordt toch met een kluitje het riet ingestuurd. Ze plukken 16 jarige pubers van straat maar opleiden ho maar. Gewoon winkelvulling.
Heb (vreemd genoeg) positieve ervaringen met de Dixons hier. Goede lui, niet technisch tot op het bot maar in ieder geval nemen ze de tijd en zijn ze bereid zaken uit te zoeken en zadelen ze je niet automatisch op met de duurste optie. Het kán dus nog wel.
Ook erg raar. Wanneer ik iets vraag en zo'n snotaap loopt door terwijl hij iets onverstaanbaars naar me mompelt in het voorbij gaan zonder me zelfs aan te kijken, ben ik niet geneigd nog iets te kopen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:00 schreef T3rr0r het volgende:
Toen ik een tijdje bij Halfords werkte werd klantvriendelijkheid er ook in gedramd. Altijd netjes klanten welkom heten in de winkel, als mensen bij bijv. autoradio's of fietsen stonden te kijken, vragen of je ze ergens mee kon helpen. Belachelijk dat klantvriendelijkheid bij veel winkels blijkbaar zo laag in het vaandel staat.
Ik was er medewerker. Ik durf wel te zeggen dat de GAMMA waar ik werkte een uitzondering was op de rest van de bouwmarktbranche. Was dan ook gloednieuwe winkel, gloednieuw team, grootste van Nederland enzo. Maar hier in de omgeving zijn alle andere Bouwmarkten inderdaad 6 keer niks.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:43 schreef woutabest het volgende:
[..]
Waar heb je dat verder gepost? Welke GAMMA was dat? Wanneer? Was het niet uitverkocht?
* woutabest zelf medewerker is
99 van de 100 keer is dat ook zo. Kunnen medewerkers weinig aan doen hoor.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:46 schreef Ticootje het volgende:
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:33 schreef Furia het volgende:
Vroeg ze nog naar de reden van retourneren?
Bied dan een alternatief. Help de klant met zoeken naar een alternatief. Bel een andere vestiging in de buurt. DOE IETS! Geef een verklaring waarom het er niet is, geef aan wanneer het er wel weer is.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:51 schreef Senang het volgende:
[..]
99 van de 100 keer is dat ook zo. Kunnen medewerkers weinig aan doen hoor.
De meeste klanten die ik heb willen dan persé dat apparaat hebben, en als je een alternatief aanbied, "Nee ik wil merk blabla type blabla".quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:01 schreef Jarno het volgende:
[..]
Bied dan een alternatief. Help de klant met zoeken naar een alternatief. Bel een andere vestiging in de buurt. DOE IETS! Geef een verklaring waarom het er niet is, geef aan wanneer het er wel weer is.
een 20-jarige vriend van me is pasgeleden voor vast aangenomen als assistent manager en wordt nu opgeleid tot manager...geen opleiding niks.. lekker goedkoop.. dat welquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:50 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dat is toch tegenwoordig in elke winkel zo? Ik vraag geeneens meer wat. Je wordt toch met een kluitje het riet ingestuurd. Ze plukken 16 jarige pubers van straat maar opleiden ho maar. Gewoon winkelvulling.
Heb (vreemd genoeg) positieve ervaringen met de Dixons hier. Goede lui, niet technisch tot op het bot maar in ieder geval nemen ze de tijd en zijn ze bereid zaken uit te zoeken en zadelen ze je niet automatisch op met de duurste optie. Het kán dus nog wel.
Ik heb werkelijk nog nooit een 'verkoper' gehad bij dit soort dozenschuivers die al deze moeite genomen heeft. Tuurlijk zijn klanten lastige mensen soms, maar ze zorgen wel voor jouw gevulde broodtrommel.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:28 schreef Mr.Chippie het volgende:
[..]
De meeste klanten die ik heb willen dan persé dat apparaat hebben, en als je een alternatief aanbied, "Nee ik wil merk blabla type blabla".
Krijg ook meestal gezeur als je ff een andere vestiging belt ... "maar dat is dan weer zo veel reizen".
En als je zegt waarom het uitverkocht is, en bv zegt dat er veel vraag naar was, zeuren ze "dan had je meer in moeten kopen" mja ... als je er niet meer krijg dan kan je als verkoper er toch ook niets aan doen ...
Dan kom je in de verkeerde winkelsquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:32 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk nog nooit een 'verkoper' gehad bij dit soort dozenschuivers die al deze moeite genomen heeft. Tuurlijk zijn klanten lastige mensen soms, maar ze zorgen wel voor jouw gevulde broodtrommel.
Welnee, kom op, het is toch altijd hetzelfde standaard riedeltje bij die Mediamarkten, bouwmarkten en weet ik veel wat: "nee als het er niet staat is het er niet hoor!".quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:36 schreef Mr.Chippie het volgende:
[..]
Dan kom je in de verkeerde winkels![]()
Bij de Appie waren ze vroeger verplicht te gaan zoeken. Moet je eens sneaky achter zo'n vuljaap aanlopen. Vaak lopen ze gewoon een rondje, praten wat met collegae en komen dan terug met de mededeling "Sorry, we hebben het artikel helaas niet meer" .quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:38 schreef Jarno het volgende:
[..]
Welnee, kom op, het is toch altijd hetzelfde standaard riedeltje bij die Mediamarkten, bouwmarkten en weet ik veel wat: "nee als het er niet staat is het er niet hoor!".
Alsof ze de inventaris in het magazijn in hun hoofd hebben zitten zeker..
Mwoah, ik denk dat een medewerker van een bouwmarkt verantwoordelijk is voor een bepaald gedeelte van de winkel en van een klein gedeelte van de winkel weet je echt wel wat je op voorraad hebt. Vroeger werkte ik als bijbaantje in de supermarkt. Ik vulde de frisdrank en bestelde ook alles voor het weekend. Ik wist dus exact wat er op voorraad was, dus zo gek is het niet als iemand zegt dat het er niet meer is zonder in het magazijn te kijken.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:38 schreef Jarno het volgende:
[..]
Welnee, kom op, het is toch altijd hetzelfde standaard riedeltje bij die Mediamarkten, bouwmarkten en weet ik veel wat: "nee als het er niet staat is het er niet hoor!".
Vaak wel ja. Wat er verder staat zijn bestellingen, afgeschreven spullen, nieuwe voorraad, etc...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:38 schreef Jarno het volgende:
[..]
wie anderen klein maakt is zelf niet grootquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:27 schreef Senang het volgende:
omhooggevallen tokkiehoer.. pens.. ontbrekende inteligentie.. die simpele balie.. omhooggevallen paupers die niks anders bereiken dan werken bij de V&D..
Als er een winkel is, waarvan ik wel vind dat de klantvriendelijkheid DRASTISCH aan het dalen is, is het de AH wel. Maar ik vind het wel typisch voor de hedendaagse samenleving. Bijna iedere instelling heeft tegenwoordig meer belang bij kwantiteit dan kwaliteit, zeer jammer.quote:Ik heb zelf jaaaaaren geleden bij de AH gewerkt als simpele vakkenvuller en toen werd je echt doodgegooid met klantvriendelijkheidstrainingen en was er eigenlijk maar 1 devies: je staat er niet voor jezelf, maar voor de klant, want daar komt je geld vandaan. Volgens mij gebeurt daar tegenwoordig echt helemaal niks meer mee.
Ik had dat een keer bij de Hema en toen kreeg ik een doos bonbons meequote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:36 schreef Sapstengel het volgende:
Wat een bagger, bij mij ging een keer het alarm af toen ik voor 10 euro aan tandpasta had gekocht ofzo en kreeg ik een bon voor een gratis koffie in la place 'voor de schrik'.
hehequote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Bij de Appie waren ze vroeger verplicht te gaan zoeken. Moet je eens sneaky achter zo'n vuljaap aanlopen. Vaak lopen ze gewoon een rondje, praten wat met collegae en komen dan terug met de mededeling "Sorry, we hebben het artikel helaas niet meer" .
Wie is er hier nou een autistquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:44 schreef doppelgänger het volgende:
[..]
wie anderen klein maakt is zelf niet groot
Sorry hoor, maar als je gewoon een beetje had meegewerkt en niet als een autist bij de situatie was weggelopen, dan was er niks aan de hand geweest..
Ja, dit klopt idd. Het is erg bij bijna alle winkels maar vooral bij de AH...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:29 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Als er een winkel is, waarvan ik wel vind dat de klantvriendelijkheid DRASTISCH aan het dalen is, is het de AH wel. Maar ik vind het wel typisch voor de hedendaagse samenleving. Bijna iedere instelling heeft tegenwoordig meer belang bij kwantiteit dan kwaliteit, zeer jammer.
100enquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:28 schreef Jarno het volgende:
Tsja, 100-en euro's besteden en behandeld worden als oud vuil.
Dat kan alleen in Nederlandse winkels.
Welja, haal er maar weer autisten bijquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:44 schreef doppelgänger het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar als je gewoon een beetje had meegewerkt en niet als een autist bij de situatie was weggelopen, dan was er niks aan de hand geweest..
200 is honderden, retard.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:16 schreef donald_dick het volgende:
[..]
100enhet was maar 240 euro
en kennelijk vele prut als het verdeeld zat over 5 tassen
Welke v&d was dat? Daar ben ik best nieuwsgierig naar. Ben zelf bijna ex-medewerker. Gelukkig. Al die godsklere kut regels.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:27 schreef Senang het volgende:
een heel boeiend verhaal over v&d....
Waarom gaat hij bij binnenkomst dan nooit af..quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:17 schreef wendywendy het volgende:
[..]
Welke v&d was dat? Daar ben ik best nieuwsgierig naar. Ben zelf bijna ex-medewerker. Gelukkig. Al die godsklere kut regels.
Beveilging roepen is echt not done. Doen wij praktisch nooit.
Maar goed, je zou eens moeten gaan turven hoe vaak het alarm afgaat bij mensen die spullen bij andere winkels gekocht hebben en op hetzelfde alarmsysteem zitten als wij![]()
Doettie ook wel eens hoor.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:50 schreef Senang het volgende:
[..]
Waarom gaat hij bij binnenkomst dan nooit af..
10vd10 als je een alternatief bied slaat het nergens op (aldus klant), Andere vesteging bellen als die er niet is?, Waarom is het er niet? Ja wat is de doel van het leven, wanneer het er is, als iets er gewoon niet is?(en niet komt)quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:01 schreef Jarno het volgende:
[..]
Bied dan een alternatief. Help de klant met zoeken naar een alternatief. Bel een andere vestiging in de buurt. DOE IETS! Geef een verklaring waarom het er niet is, geef aan wanneer het er wel weer is.
Het is maar net wat je "maar" tegen zegt, ik vind 240 euro een behoorlijke klap geld....quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:16 schreef donald_dick het volgende:
[..]
verkapt die-tokkie-hoer-was-mijn-moeder-en-nu-moet-ik-op-een-houtje-bijten-omdat-ze-haar-baan-kwijt-isquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:44 schreef doppelgänger het volgende:
[..]
Ohja, verrek, je hebt gelijk. Dan mag je natuurlik als oud vuil behandeld worden. Wat denk je wel in zo'n winkel te doen met je 240 euro hè.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:16 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Geweldig chef NOT!!!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:41 schreef BasOne het volgende:
Brilliant
Ik werkte daar als onschuldig en naief jongetje in de veronderstelling dat de klant koning was.
Kreeg ik keer op keer van de assistent manager op m'n falie dat ik minder tijd moest besteden aan de klanten![]()
Mocht niet met ze meelopen om aan te wijzen waar ze iets konden vinden, ik moest gewoon een gangpad vermelding doen, mocht niet helpen zware dingen te tillen, "moeten ze maar met meer mensen komen", mocht niet vertellen dat als ze een weekje wachten het in de aanbieding was...
Etc. etc etc ad nauseum....
Mocht gewoon niet klantvriendelijk zijn, want daar ging 'te veel tijd inzitten'......
pff rieleks mên, wat een hysterische reacties hiero.. ligt zeker aan de temperatuurquote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:02 schreef PimpNLimp het volgende:
[..]
Wie is er hier nou een autist![]()
Tering, mensen zoals jij moeten echt oprotten. Als die teringtokkie het nou normaal aan de TS had gevraagd was er niks aan de hand geweest.
kennelijk 5 tassen vol met prut kopenquote:Op woensdag 26 juli 2006 07:25 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ohja, verrek, je hebt gelijk. Dan mag je natuurlik als oud vuil behandeld worden. Wat denk je wel in zo'n winkel te doen met je 240 euro hè.
tsja, voor sommige is 240 euro erg veel. daar kan ik ook niks aan doen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:55 schreef Ezgaroth het volgende:
[..]
Het is maar net wat je "maar" tegen zegt, ik vind 240 euro een behoorlijke klap geld....
Naarnaast is honderden een meervoud, 200 is dus 2x 100 dus is meervoud.
Dork.
eigelijk vroeg ze het heel lief maar meneer moet natuurlijk haar keihard PWNEN|@!!111rolfcoptorroflcaust!!einszweidrei, omdat ie vast met een rode kop iets probeerde te stelen. maar he, hij is nu wel het mannetje 14.gif (y)quote:Op woensdag 26 juli 2006 09:44 schreef doppelgänger het volgende:
De enige "slechte behandeling" die ik lees, is dat ze het vrij bot vroeg.poeh poeh nou nou.. kielhalen! stenigen! ophangen aan de hoogste boom!
jij bent een autist: de TS heeft die 'manager' niet uitgescholdenquote:Op woensdag 26 juli 2006 09:44 schreef doppelgänger het volgende:
[..]
pff rieleks mên, wat een hysterische reacties hiero.. ligt zeker aan de temperatuur
ik zeg niet dat TS een autist is, maar.. De beveiligingspoortjes waren afgegaan en iemand die zegt manager te zijn vraagt naar je tassen. En dan scheld je diegene uit en loopt gewoon met tassen en al weg..? das toch een vrij autistische actie.
De enige "slechte behandeling" die ik lees, is dat ze het vrij bot vroeg.poeh poeh nou nou.. kielhalen! stenigen! ophangen aan de hoogste boom!
dat durfde hij niet neequote:Op woensdag 26 juli 2006 15:25 schreef PimpNLimp het volgende:
[..]
jij bent een autist: de TS heeft die 'manager' niet uitgescholden
Werk jij toevallig bij de V&D?quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:31 schreef donald_dick het volgende:
[..]
eigelijk vroeg ze het heel lief maar meneer moet natuurlijk haar keihard PWNEN|@!!111rolfcoptorroflcaust!!einszweidrei, omdat ie vast met een rode kop iets probeerde te stelen. maar he, hij is nu wel het mannetje 14.gif (y)
dan doe mij maar even 240 euro als het toch niets is.....mail me maar voor mijn rekeningnummer.quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:27 schreef donald_dick het volgende:
[..]
tsja, voor sommige is 240 euro erg veel. daar kan ik ook niks aan doen.
Sloeber!
nee, jij wel?quote:
stuur jij maar 1st naaktfoto'squote:Op woensdag 26 juli 2006 15:40 schreef bluebit het volgende:
[..]
dan doe mij maar even 240 euro als het toch niets is.....mail me maar voor mijn rekeningnummer.
quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:25 schreef PimpNLimp het volgende:
jij bent een autist: de TS heeft die 'manager' niet uitgescholden
Denk niet dat hij de bewoording "ontbrekende inteligentie" heeft gebruikt, eerder iets met "gek" of "dom".. Bovendien, als je het niet met me eens bent hoef je niet meteen op de man te spelen..quote:Ik vroeg naar de manager, zegt ze: "Die staat voor u". Ik zei dr dat dat onmogelijk was gezien haar attutide en ontbrekende inteligentie en stapte met tassen en al de VnD uit.
stuur je daarvoor 240 euro?? da's nog wel triester, als je het lief gevraagd zou hebben, zou je ze nog gratis krijgen ook. Vraag me af hoe blij er mee zult zijn...quote:
ik niet, maar er is vast een markt voorquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:07 schreef bluebit het volgende:
[..]
stuur je daarvoor 240 euro?? da's nog wel triester, als je het lief gevraagd zou hebben, zou je ze nog gratis krijgen ook. Vraag me af hoe blij er mee zult zijn...
dus eigenlijk vind je 240 euro toch wel veel, dit neem ik maar even aan aangezien je voor dat geld mijn naakfoto's commercieel wilt exploiteren...quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:13 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik niet, maar er is vast een markt voor![]()
die echt ernstig duur zijn ...quote:Op woensdag 26 juli 2006 08:33 schreef Lexjuuuh het volgende:
wtf moet je nou bij de V&D, daar heb ik nou nooit echt serieus iets gezocht/gekocht (behalve bij la place ff een broodje vreten ofzo)
dat was de vraag niet, de vraag was dat ik geintresseerd zou zijn in jouw naaktfoto's. en nee , sorry, daar ben ik idd niet geintresseerd inquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:28 schreef bluebit het volgende:
[..]
dus eigenlijk vind je 240 euro toch wel veel,
ik zal je wat vertellen (werk in een gamma) dat we tegenwoordig ook helemaal niets meer in het magazijn hebben staan alles wordt dezelfde dag nog gevuld.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:50 schreef Jarno het volgende:
[..]
Toen ik bij de AH werkte werd er ook weinig rekening gehouden met klanten door de managers, enige waar die managers om gaven was dat jij op tijd die vakken gevuld had, dat moest dus echt binnen 1.5 uur klaar zijn. Dat kan dus nooit als er om de 2 minuten een klant naar je toe komt die aan je vraagt of je in het magazijn wil gaan zoeken voor hem. Dus op zo'n moment moet je kiezen: óf je hebt een huilende klant die het niet leuk vindt als jij meteen zegt 'in het magazijn ligt er ook niets', óf je krijgt een zeikende manager die boos op je wordt omdat jij je werk niet op tijd af hebt want je was met klanten bezig.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:50 schreef Jarno het volgende:
[..]
Een magazijn bij de AH?quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:03 schreef Myers het volgende:
[..]
Toen ik bij de AH werkte werd er ook weinig rekening gehouden met klanten door de managers, enige waar die managers om gaven was dat jij op tijd die vakken gevuld had, dat moest dus echt binnen 1.5 uur klaar zijn. Dat kan dus nooit als er om de 2 minuten een klant naar je toe komt die aan je vraagt of je in het magazijn wil gaan zoeken voor hem. Dus op zo'n moment moet je kiezen: óf je hebt een huilende klant die het niet leuk vindt als jij meteen zegt 'in het magazijn ligt er ook niets', óf je krijgt een zeikende manager die boos op je wordt omdat jij je werk niet op tijd af hebt want je was met klanten bezig.
Of gewoon weigeren je tas en jas ondersteboven te keren. Dat mag namelijk volgens de wetquote:Op woensdag 26 juli 2006 17:17 schreef Cheesecake het volgende:
Heb iets soortgelijks meegemaakt bij de V&D. Ik kocht voor zo'n 30 euro aan spullen, loop samen met een vriendin van me de winkel uit, poortjes gingen niet af, maar we worden toch teruggeroepen door de beveiliging omdat een van de verkoopsters DACHT dat wij iets gestolen hadden. Onze tassen midden in de winkel op de kop gezet, we moesten onze jassen uitdoen, alles werd nagezocht. Uiteindelijk niets gevonden. 'Mijn excuses' kon er nog net vanaf en daar was alles mee gezegd. Destijds was ik een jaar of 13 en durfde ik niks te zeggen, zou het me nu gebeuren, zou ik ook alle producten retourneren. Schandalig.
quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:05 schreef donald_dick het volgende:
[..]
dat was de vraag niet, de vraag was dat ik geintresseerd zou zijn in jouw naaktfoto's. en nee , sorry, daar ben ik idd niet geintresseerd in
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |