abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40165027
Ik ging even eea kopen voor vakantie. Loop ik met 5 tassen en 240 euro aan spullen VnD uit gaat het alarmpoortje af. Komt er vervolgens zo'n omhooggevallen tokkiehoer (je weet, zo een met een pens en een te strakke broek) op me af stappen. "Ja, geef je tassen maar aanmij". Echt op zoeen kut toon. Ik weigerde want vond dat ze het wel met wat meer tact had mogen brengen. Vervolgens roept ze beveiliging op met een of andere code en het woord winkeldief. Toen brak mijn klomp.

Ik vroeg naar de manager, zegt ze: "Die staat voor u". Ik zei dr dat dat onmogelijk was gezien haar attutide en ontbrekende inteligentie en stapte met tassen en al de VnD uit. Weer poortje en 5 meter later stonden er beveiligingssjonnies voor me die me vroegen wat er aan de hand was en vriendelijk verzochten om even bonnetjes etc. te laten zien. Dat deed ik dan ook en vroeg vervolgens of ze me bij manager van V&D konden brengen.

Dat konden ze, ik heb daar mijn verhaal gehouden en min of meer geeist dat tokkiehoer dr excuses aan zou bieden. Meneer vond het een goed plan en tokkiehoer kwam binnen en wist niet waar ze kijken moest.

Uiteindelijk heb ik uit wrok al mn spullen geretouneerd. Drie keer raden wie dr achter die simpele balie stond

Mijn klacht: omhooggevallen paupers die niks anders bereiken dan werken bij de V&D en dan nog cool lopen te doen ook.
pi_40165084
Tsja, 100-en euro's besteden en behandeld worden als oud vuil.

Dat kan alleen in Nederlandse winkels.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_40165181
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 13:27 schreef Senang het volgende:
Dat konden ze, ik heb daar mijn verhaal gehouden en min of meer geeist dat tokkiehoer dr excuses aan zou bieden. Meneer vond het een goed plan en tokkiehoer kwam binnen en wist niet waar ze kijken moest.

Uiteindelijk heb ik uit wrok al mn spullen geretouneerd. Drie keer raden wie dr achter die simpele balie stond
Goed gedaan
Stomme mongolen, als ze zo hun klanten behandelen rot dan maar op
  dinsdag 25 juli 2006 @ 13:33:18 #4
107521 Furia
snoopy weer
pi_40165265
Vroeg ze nog naar de reden van retourneren?
pi_40165407
Wat een bagger, bij mij ging een keer het alarm af toen ik voor 10 euro aan tandpasta had gekocht ofzo en kreeg ik een bon voor een gratis koffie in la place 'voor de schrik'.
pi_40165444
Je gaat toch ook niet naar de V&D . Ga naar de Bijenkorf
zakelijk
  dinsdag 25 juli 2006 @ 13:38:15 #7
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_40165463
5 tassen en 240 euro uitgegeven icm. de V&D, wie is hier nu de tokkiehoer (voor de rest heb je gelijk hoor ).
  dinsdag 25 juli 2006 @ 13:38:22 #8
3185 Adelante
To let it go now
pi_40165468
V&D
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  dinsdag 25 juli 2006 @ 13:38:30 #9
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_40165477
Heb je het die manager ook laten weten dat je alles ging retourneren? Die is daar niet blij mee natuurlijk, en dat zal zij ook wel horen.

Wat een trut trouwens
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_40165503
Whehehe, goed plan dat retourneren.
pi_40165533
Even mijn airco-avontuur bij de Gamma cross-posten:
quote:
Gisteren voor een (budget) airco bij de Gamma geweest, allereerst ontbrak elk spoortje van een prijskaartje dus ik op die infobalie af, waar men met 3 man (!) dus heeft staan te kijken hoe ik stond te zoeken bij die airco's. Je zou eens pro-actief op een klant opstappen he. Maar goed.

"Mevrouw, wat kost die airco?"
"Jaaaaaaa ehhh, d'r staat een kaartje bij!"
"Eh nee hoor."
"Oh dan kost ie [insert willekeurig bedrag]"
"Goh, wat duur voor zo'n budget merk. Mag ik dan het boekje even zien?"
"WAAROM?!"
"Omdat ik graag wil weten waar ik dat geld dat aan uit ga geven"

Enz, enz. Kortom: het interesseert ze allemaal geen hol. Ze weten dat als jij dat ding niet meeneemt (wat ik dus niet heb gedaan) er binnen 5 minuten een andere prutser binnenstapt die dat ding zonder te vragen op z'n karretje zet en meeneemt. Ze staan er echt en alleen om geld te verdienen voor zichzelf, niet om klanten te helpen.

Ik heb zelf jaaaaaren geleden bij de AH gewerkt als simpele vakkenvuller en toen werd je echt doodgegooid met klantvriendelijkheidstrainingen en was er eigenlijk maar 1 devies: je staat er niet voor jezelf, maar voor de klant, want daar komt je geld vandaan. Volgens mij gebeurt daar tegenwoordig echt helemaal niks meer mee.
Het is gewoon triest gesteld hier, en we nemen er nog genoegen mee ook.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
  dinsdag 25 juli 2006 @ 13:40:58 #12
105263 Litso
Interlectueel.
pi_40165560
Whehe, goede actie dat retourneren
Eigen schuld voor die gasten
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
  dinsdag 25 juli 2006 @ 13:42:19 #13
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_40165605
Ik heb wel een periode gehad dat er regelmatig alarmpoortjes afgingen als ik langs liep. De keren dat er ook daadwerkelijk iemand op reageerde ging men er niet vanuit dat ik iets had meegenomen, maar werd er gewoon gezocht naar datgene wat het afgaan veroorzaakte.

Als het zo zou gaan als TS beschrijft had ik ook alles geretourneerd.
  dinsdag 25 juli 2006 @ 13:43:04 #14
94492 freddygonzales
Tieten en kittelaars!
pi_40165625
V&D die is toch bijna failliet?
Aan het einde van m'n geld houd ik altijd een stuk maand over.
pi_40165627
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 13:40 schreef Jarno het volgende:
Even mijn airco-avontuur bij de Gamma cross-posten:
[..]

Het is gewoon triest gesteld hier, en we nemen er nog genoegen mee ook.
Waar heb je dat verder gepost? Welke GAMMA was dat? Wanneer? Was het niet uitverkocht?

* woutabest zelf medewerker is
pi_40165668
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 13:43 schreef woutabest het volgende:

[..]

Waar heb je dat verder gepost? Welke GAMMA was dat? Wanneer? Was het niet uitverkocht?

* woutabest zelf medewerker is
Zie Praxis medewerkers... .
  dinsdag 25 juli 2006 @ 13:46:59 #17
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_40165763
GAMMA : " ja als het er niet staat, dan hebben we het niet."
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_40165811
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 13:44 schreef Jarno het volgende:

[..]

Zie Praxis medewerkers... .
Dat topic is geheel terecht.

En voor jou, zoek een ander filiaal op, wij krijgen ze ook allemaal van de andere vestiging. en die gaat binnen 4 jaar sluiten
pi_40165836
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 13:46 schreef Ticootje het volgende:
Ja, wat dacht je dan, dat de schroevendraaiers bij de baden liggen?
pi_40165867
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 13:46 schreef Ticootje het volgende:
Dat is toch tegenwoordig in elke winkel zo? Ik vraag geeneens meer wat. Je wordt toch met een kluitje het riet ingestuurd. Ze plukken 16 jarige pubers van straat maar opleiden ho maar. Gewoon winkelvulling.

Heb (vreemd genoeg) positieve ervaringen met de Dixons hier. Goede lui, niet technisch tot op het bot maar in ieder geval nemen ze de tijd en zijn ze bereid zaken uit te zoeken en zadelen ze je niet automatisch op met de duurste optie. Het kán dus nog wel.
  dinsdag 25 juli 2006 @ 13:51:05 #21
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_40165887
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 13:49 schreef woutabest het volgende:

[..]

Ja, wat dacht je dan, dat de schroevendraaiers bij de baden liggen?
Ik zoek me regelmatig de tering naar spullen hier bij de Gamma, dus het zou me niets verbazen als de schroevendraaiers bij jullie naast de baden liggen.
pi_40165990
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 13:51 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Ik zoek me regelmatig de tering naar spullen hier bij de Gamma, dus het zou me niets verbazen als de schroevendraaiers bij jullie naast de baden liggen.
Ohw, bij ons het behoorlijk duidelijk.
  dinsdag 25 juli 2006 @ 13:54:25 #23
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_40165995
toch kut als je de manager beweerd te zijn en dat het zo uit komt
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_40166011
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 13:50 schreef Jarno het volgende:

[..]

Dat is toch tegenwoordig in elke winkel zo? Ik vraag geeneens meer wat. Je wordt toch met een kluitje het riet ingestuurd. Ze plukken 16 jarige pubers van straat maar opleiden ho maar. Gewoon winkelvulling.

Heb (vreemd genoeg) positieve ervaringen met de Dixons hier. Goede lui, niet technisch tot op het bot maar in ieder geval nemen ze de tijd en zijn ze bereid zaken uit te zoeken en zadelen ze je niet automatisch op met de duurste optie. Het kán dus nog wel.
Dixons is inderdaad nog redelijk. Daar wordt in elk geval nog een beetje service gegeven.

Ik had de spullen ook zeker teruggebracht. Ga me niet zo laten behandelen door één of andere randmongool die stoer loopt te doen in een uniform. Geef die simpele zielen een uniform en ze denken dat ze heel wat zijn (denk ook aan buschauffeurs en dergelijke)
  dinsdag 25 juli 2006 @ 14:00:30 #25
72691 T3rr0r
Technoofsow!
pi_40166172
Toen ik een tijdje bij Halfords werkte werd klantvriendelijkheid er ook in gedramd. Altijd netjes klanten welkom heten in de winkel, als mensen bij bijv. autoradio's of fietsen stonden te kijken, vragen of je ze ergens mee kon helpen. Belachelijk dat klantvriendelijkheid bij veel winkels blijkbaar zo laag in het vaandel staat.
It's about being boss, not being the boss...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')