Goed gedaanquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:27 schreef Senang het volgende:
Dat konden ze, ik heb daar mijn verhaal gehouden en min of meer geeist dat tokkiehoer dr excuses aan zou bieden. Meneer vond het een goed plan en tokkiehoer kwam binnen en wist niet waar ze kijken moest.
Uiteindelijk heb ik uit wrok al mn spullen geretouneerd. Drie keer raden wie dr achter die simpele balie stond
Het is gewoon triest gesteld hier, en we nemen er nog genoegen mee ook.quote:Gisteren voor een (budget) airco bij de Gamma geweest, allereerst ontbrak elk spoortje van een prijskaartje dus ik op die infobalie af, waar men met 3 man (!) dus heeft staan te kijken hoe ik stond te zoeken bij die airco's. Je zou eens pro-actief op een klant opstappen he. Maar goed.
"Mevrouw, wat kost die airco?"
"Jaaaaaaa ehhh, d'r staat een kaartje bij!"
"Eh nee hoor."
"Oh dan kost ie [insert willekeurig bedrag]"
"Goh, wat duur voor zo'n budget merk. Mag ik dan het boekje even zien?"
"WAAROM?!"
"Omdat ik graag wil weten waar ik dat geld dat aan uit ga geven"
Enz, enz. Kortom: het interesseert ze allemaal geen hol. Ze weten dat als jij dat ding niet meeneemt (wat ik dus niet heb gedaan) er binnen 5 minuten een andere prutser binnenstapt die dat ding zonder te vragen op z'n karretje zet en meeneemt. Ze staan er echt en alleen om geld te verdienen voor zichzelf, niet om klanten te helpen.
Ik heb zelf jaaaaaren geleden bij de AH gewerkt als simpele vakkenvuller en toen werd je echt doodgegooid met klantvriendelijkheidstrainingen en was er eigenlijk maar 1 devies: je staat er niet voor jezelf, maar voor de klant, want daar komt je geld vandaan. Volgens mij gebeurt daar tegenwoordig echt helemaal niks meer mee.
Waar heb je dat verder gepost? Welke GAMMA was dat? Wanneer? Was het niet uitverkocht?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:40 schreef Jarno het volgende:
Even mijn airco-avontuur bij de Gamma cross-posten:
[..]
Het is gewoon triest gesteld hier, en we nemen er nog genoegen mee ook.
Zie Praxis medewerkers... .quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:43 schreef woutabest het volgende:
[..]
Waar heb je dat verder gepost? Welke GAMMA was dat? Wanneer? Was het niet uitverkocht?
* woutabest zelf medewerker is
Dat topic is geheel terecht.quote:
Ja, wat dacht je dan, dat de schroevendraaiers bij de baden liggen?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:46 schreef Ticootje het volgende:
GAMMA : " ja als het er niet staat, dan hebben we het niet."
Dat is toch tegenwoordig in elke winkel zo? Ik vraag geeneens meer wat. Je wordt toch met een kluitje het riet ingestuurd. Ze plukken 16 jarige pubers van straat maar opleiden ho maar. Gewoon winkelvulling.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:46 schreef Ticootje het volgende:
GAMMA : " ja als het er niet staat, dan hebben we het niet."
Ik zoek me regelmatig de tering naar spullen hier bij de Gamma, dus het zou me niets verbazen als de schroevendraaiers bij jullie naast de baden liggen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:49 schreef woutabest het volgende:
[..]
Ja, wat dacht je dan, dat de schroevendraaiers bij de baden liggen?
Ohw, bij ons het behoorlijk duidelijk.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:51 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik zoek me regelmatig de tering naar spullen hier bij de Gamma, dus het zou me niets verbazen als de schroevendraaiers bij jullie naast de baden liggen.
Dixons is inderdaad nog redelijk. Daar wordt in elk geval nog een beetje service gegeven.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:50 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dat is toch tegenwoordig in elke winkel zo? Ik vraag geeneens meer wat. Je wordt toch met een kluitje het riet ingestuurd. Ze plukken 16 jarige pubers van straat maar opleiden ho maar. Gewoon winkelvulling.
Heb (vreemd genoeg) positieve ervaringen met de Dixons hier. Goede lui, niet technisch tot op het bot maar in ieder geval nemen ze de tijd en zijn ze bereid zaken uit te zoeken en zadelen ze je niet automatisch op met de duurste optie. Het kán dus nog wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |