abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40165027
Ik ging even eea kopen voor vakantie. Loop ik met 5 tassen en 240 euro aan spullen VnD uit gaat het alarmpoortje af. Komt er vervolgens zo'n omhooggevallen tokkiehoer (je weet, zo een met een pens en een te strakke broek) op me af stappen. "Ja, geef je tassen maar aanmij". Echt op zoeen kut toon. Ik weigerde want vond dat ze het wel met wat meer tact had mogen brengen. Vervolgens roept ze beveiliging op met een of andere code en het woord winkeldief. Toen brak mijn klomp.

Ik vroeg naar de manager, zegt ze: "Die staat voor u". Ik zei dr dat dat onmogelijk was gezien haar attutide en ontbrekende inteligentie en stapte met tassen en al de VnD uit. Weer poortje en 5 meter later stonden er beveiligingssjonnies voor me die me vroegen wat er aan de hand was en vriendelijk verzochten om even bonnetjes etc. te laten zien. Dat deed ik dan ook en vroeg vervolgens of ze me bij manager van V&D konden brengen.

Dat konden ze, ik heb daar mijn verhaal gehouden en min of meer geeist dat tokkiehoer dr excuses aan zou bieden. Meneer vond het een goed plan en tokkiehoer kwam binnen en wist niet waar ze kijken moest.

Uiteindelijk heb ik uit wrok al mn spullen geretouneerd. Drie keer raden wie dr achter die simpele balie stond

Mijn klacht: omhooggevallen paupers die niks anders bereiken dan werken bij de V&D en dan nog cool lopen te doen ook.
pi_40165084
Tsja, 100-en euro's besteden en behandeld worden als oud vuil.

Dat kan alleen in Nederlandse winkels.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_40165181
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 13:27 schreef Senang het volgende:
Dat konden ze, ik heb daar mijn verhaal gehouden en min of meer geeist dat tokkiehoer dr excuses aan zou bieden. Meneer vond het een goed plan en tokkiehoer kwam binnen en wist niet waar ze kijken moest.

Uiteindelijk heb ik uit wrok al mn spullen geretouneerd. Drie keer raden wie dr achter die simpele balie stond
Goed gedaan
Stomme mongolen, als ze zo hun klanten behandelen rot dan maar op
  dinsdag 25 juli 2006 @ 13:33:18 #4
107521 Furia
snoopy weer
pi_40165265
Vroeg ze nog naar de reden van retourneren?
pi_40165407
Wat een bagger, bij mij ging een keer het alarm af toen ik voor 10 euro aan tandpasta had gekocht ofzo en kreeg ik een bon voor een gratis koffie in la place 'voor de schrik'.
pi_40165444
Je gaat toch ook niet naar de V&D . Ga naar de Bijenkorf
zakelijk
  dinsdag 25 juli 2006 @ 13:38:15 #7
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_40165463
5 tassen en 240 euro uitgegeven icm. de V&D, wie is hier nu de tokkiehoer (voor de rest heb je gelijk hoor ).
  dinsdag 25 juli 2006 @ 13:38:22 #8
3185 Adelante
To let it go now
pi_40165468
V&D
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  dinsdag 25 juli 2006 @ 13:38:30 #9
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_40165477
Heb je het die manager ook laten weten dat je alles ging retourneren? Die is daar niet blij mee natuurlijk, en dat zal zij ook wel horen.

Wat een trut trouwens
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_40165503
Whehehe, goed plan dat retourneren.
pi_40165533
Even mijn airco-avontuur bij de Gamma cross-posten:
quote:
Gisteren voor een (budget) airco bij de Gamma geweest, allereerst ontbrak elk spoortje van een prijskaartje dus ik op die infobalie af, waar men met 3 man (!) dus heeft staan te kijken hoe ik stond te zoeken bij die airco's. Je zou eens pro-actief op een klant opstappen he. Maar goed.

"Mevrouw, wat kost die airco?"
"Jaaaaaaa ehhh, d'r staat een kaartje bij!"
"Eh nee hoor."
"Oh dan kost ie [insert willekeurig bedrag]"
"Goh, wat duur voor zo'n budget merk. Mag ik dan het boekje even zien?"
"WAAROM?!"
"Omdat ik graag wil weten waar ik dat geld dat aan uit ga geven"

Enz, enz. Kortom: het interesseert ze allemaal geen hol. Ze weten dat als jij dat ding niet meeneemt (wat ik dus niet heb gedaan) er binnen 5 minuten een andere prutser binnenstapt die dat ding zonder te vragen op z'n karretje zet en meeneemt. Ze staan er echt en alleen om geld te verdienen voor zichzelf, niet om klanten te helpen.

Ik heb zelf jaaaaaren geleden bij de AH gewerkt als simpele vakkenvuller en toen werd je echt doodgegooid met klantvriendelijkheidstrainingen en was er eigenlijk maar 1 devies: je staat er niet voor jezelf, maar voor de klant, want daar komt je geld vandaan. Volgens mij gebeurt daar tegenwoordig echt helemaal niks meer mee.
Het is gewoon triest gesteld hier, en we nemen er nog genoegen mee ook.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  dinsdag 25 juli 2006 @ 13:40:58 #12
105263 Litso
Interlectueel.
pi_40165560
Whehe, goede actie dat retourneren
Eigen schuld voor die gasten
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
  dinsdag 25 juli 2006 @ 13:42:19 #13
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_40165605
Ik heb wel een periode gehad dat er regelmatig alarmpoortjes afgingen als ik langs liep. De keren dat er ook daadwerkelijk iemand op reageerde ging men er niet vanuit dat ik iets had meegenomen, maar werd er gewoon gezocht naar datgene wat het afgaan veroorzaakte.

Als het zo zou gaan als TS beschrijft had ik ook alles geretourneerd.
  dinsdag 25 juli 2006 @ 13:43:04 #14
94492 freddygonzales
Tieten en kittelaars!
pi_40165625
V&D die is toch bijna failliet?
Aan het einde van m'n geld houd ik altijd een stuk maand over.
pi_40165627
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 13:40 schreef Jarno het volgende:
Even mijn airco-avontuur bij de Gamma cross-posten:
[..]

Het is gewoon triest gesteld hier, en we nemen er nog genoegen mee ook.
Waar heb je dat verder gepost? Welke GAMMA was dat? Wanneer? Was het niet uitverkocht?

* woutabest zelf medewerker is
pi_40165668
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 13:43 schreef woutabest het volgende:

[..]

Waar heb je dat verder gepost? Welke GAMMA was dat? Wanneer? Was het niet uitverkocht?

* woutabest zelf medewerker is
Zie Praxis medewerkers... .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  dinsdag 25 juli 2006 @ 13:46:59 #17
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_40165763
GAMMA : " ja als het er niet staat, dan hebben we het niet."
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_40165811
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 13:44 schreef Jarno het volgende:

[..]

Zie Praxis medewerkers... .
Dat topic is geheel terecht.

En voor jou, zoek een ander filiaal op, wij krijgen ze ook allemaal van de andere vestiging. en die gaat binnen 4 jaar sluiten
pi_40165836
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 13:46 schreef Ticootje het volgende:
GAMMA : " ja als het er niet staat, dan hebben we het niet."
Ja, wat dacht je dan, dat de schroevendraaiers bij de baden liggen?
pi_40165867
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 13:46 schreef Ticootje het volgende:
GAMMA : " ja als het er niet staat, dan hebben we het niet."
Dat is toch tegenwoordig in elke winkel zo? Ik vraag geeneens meer wat. Je wordt toch met een kluitje het riet ingestuurd. Ze plukken 16 jarige pubers van straat maar opleiden ho maar. Gewoon winkelvulling.

Heb (vreemd genoeg) positieve ervaringen met de Dixons hier. Goede lui, niet technisch tot op het bot maar in ieder geval nemen ze de tijd en zijn ze bereid zaken uit te zoeken en zadelen ze je niet automatisch op met de duurste optie. Het kán dus nog wel.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  dinsdag 25 juli 2006 @ 13:51:05 #21
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_40165887
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 13:49 schreef woutabest het volgende:

[..]

Ja, wat dacht je dan, dat de schroevendraaiers bij de baden liggen?
Ik zoek me regelmatig de tering naar spullen hier bij de Gamma, dus het zou me niets verbazen als de schroevendraaiers bij jullie naast de baden liggen.
pi_40165990
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 13:51 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Ik zoek me regelmatig de tering naar spullen hier bij de Gamma, dus het zou me niets verbazen als de schroevendraaiers bij jullie naast de baden liggen.
Ohw, bij ons het behoorlijk duidelijk.
  dinsdag 25 juli 2006 @ 13:54:25 #23
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_40165995
toch kut als je de manager beweerd te zijn en dat het zo uit komt
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_40166011
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 13:50 schreef Jarno het volgende:

[..]

Dat is toch tegenwoordig in elke winkel zo? Ik vraag geeneens meer wat. Je wordt toch met een kluitje het riet ingestuurd. Ze plukken 16 jarige pubers van straat maar opleiden ho maar. Gewoon winkelvulling.

Heb (vreemd genoeg) positieve ervaringen met de Dixons hier. Goede lui, niet technisch tot op het bot maar in ieder geval nemen ze de tijd en zijn ze bereid zaken uit te zoeken en zadelen ze je niet automatisch op met de duurste optie. Het kán dus nog wel.
Dixons is inderdaad nog redelijk. Daar wordt in elk geval nog een beetje service gegeven.

Ik had de spullen ook zeker teruggebracht. Ga me niet zo laten behandelen door één of andere randmongool die stoer loopt te doen in een uniform. Geef die simpele zielen een uniform en ze denken dat ze heel wat zijn (denk ook aan buschauffeurs en dergelijke)
  dinsdag 25 juli 2006 @ 14:00:30 #25
72691 T3rr0r
Technoofsow!
pi_40166172
Toen ik een tijdje bij Halfords werkte werd klantvriendelijkheid er ook in gedramd. Altijd netjes klanten welkom heten in de winkel, als mensen bij bijv. autoradio's of fietsen stonden te kijken, vragen of je ze ergens mee kon helpen. Belachelijk dat klantvriendelijkheid bij veel winkels blijkbaar zo laag in het vaandel staat.
It's about being boss, not being the boss...
  dinsdag 25 juli 2006 @ 14:03:43 #26
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_40166266
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 14:00 schreef T3rr0r het volgende:
Toen ik een tijdje bij Halfords werkte werd klantvriendelijkheid er ook in gedramd. Altijd netjes klanten welkom heten in de winkel, als mensen bij bijv. autoradio's of fietsen stonden te kijken, vragen of je ze ergens mee kon helpen. Belachelijk dat klantvriendelijkheid bij veel winkels blijkbaar zo laag in het vaandel staat.
Ook erg raar. Wanneer ik iets vraag en zo'n snotaap loopt door terwijl hij iets onverstaanbaars naar me mompelt in het voorbij gaan zonder me zelfs aan te kijken, ben ik niet geneigd nog iets te kopen.
pi_40167098
Als het er niet staat, dan hebben we hem niet meer (of nooit gehad).

Te beroerd om even in de magazijnen te kijken... (ik weet nog toen ik een elektronica / computer speciaalzaak werkte het gewoon standaard was dat je ff de magazijn in dook of lades beneden het assortiment doorzocht, maar goed...dit heeft niet elke zaak)

Het lijkt net alsof de afstand tussen klant en verkoper groter is geworden... (niet bij alle winkels)
Maar je kan het de personeel niet eens helemaal kwalijk nemen, vaak is het ook de management die er bar weinig om geeft (of te weinig controle heeft).
  dinsdag 25 juli 2006 @ 14:33:02 #28
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_40167201
Volgende keer in dr snor spugen
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
  dinsdag 25 juli 2006 @ 14:35:11 #29
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_40167257
Bij V&D een tijdje geleden trouwens ook pissig op zo een verkoper. Ik wilde de simpsons seizoen 6 dvd box kopen. Helaas gaat V&D kut met hun spullen om waardoor alle boxen in de schappen verprutst waren.

Dus ik ga netjes in de rij staan, wacht tot ik aan de beurt ben en vraag of hij er nog 1 in het magazijn ligt. "Wat niet in de winkel ligt hebben we niet". Hij draait zich om en loopt weg.

Dus ik zeg dat ik DAT niet bedoel, maar dat ik graag een niet kapotte versie van een dvd zou willen. Dat bleek teveel moeite.. hij wist wel dat er niets meer in het magazijn lag.. Mega-kortaf, nou dan bekijk je het ook maar.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_40167652
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 13:43 schreef woutabest het volgende:

[..]

Waar heb je dat verder gepost? Welke GAMMA was dat? Wanneer? Was het niet uitverkocht?

* woutabest zelf medewerker is
Ik was er medewerker. Ik durf wel te zeggen dat de GAMMA waar ik werkte een uitzondering was op de rest van de bouwmarktbranche. Was dan ook gloednieuwe winkel, gloednieuw team, grootste van Nederland enzo. Maar hier in de omgeving zijn alle andere Bouwmarkten inderdaad 6 keer niks.
pi_40167693
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 13:46 schreef Ticootje het volgende:
GAMMA : " ja als het er niet staat, dan hebben we het niet."
99 van de 100 keer is dat ook zo. Kunnen medewerkers weinig aan doen hoor.
pi_40167699
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 13:33 schreef Furia het volgende:
Vroeg ze nog naar de reden van retourneren?
pi_40167830
Ik ben ook al meerdere keren gepiept bij de V&D in Rotterdam. Erg leuk als je ontzettende haast hebt. Ik heb tegen die beveiligingspersoon gezegd dat men waarschijnlijk iets niet goed had gescand en een bonnetje uit m'n tas gefriemeld, daarna gewoon doorgelopen. Ik echt geen tijd besteden aan hun falende systemen.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_40168010
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 14:51 schreef Senang het volgende:

[..]

99 van de 100 keer is dat ook zo. Kunnen medewerkers weinig aan doen hoor.
Bied dan een alternatief. Help de klant met zoeken naar een alternatief. Bel een andere vestiging in de buurt. DOE IETS! Geef een verklaring waarom het er niet is, geef aan wanneer het er wel weer is.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_40168921
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 15:01 schreef Jarno het volgende:

[..]

Bied dan een alternatief. Help de klant met zoeken naar een alternatief. Bel een andere vestiging in de buurt. DOE IETS! Geef een verklaring waarom het er niet is, geef aan wanneer het er wel weer is.
De meeste klanten die ik heb willen dan persé dat apparaat hebben, en als je een alternatief aanbied, "Nee ik wil merk blabla type blabla".
Krijg ook meestal gezeur als je ff een andere vestiging belt ... "maar dat is dan weer zo veel reizen".
En als je zegt waarom het uitverkocht is, en bv zegt dat er veel vraag naar was, zeuren ze "dan had je meer in moeten kopen" mja ... als je er niet meer krijg dan kan je als verkoper er toch ook niets aan doen ...
  dinsdag 25 juli 2006 @ 15:29:35 #36
110625 vamos1
Timmaaaaah
pi_40168962
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 13:50 schreef Jarno het volgende:

[..]

Dat is toch tegenwoordig in elke winkel zo? Ik vraag geeneens meer wat. Je wordt toch met een kluitje het riet ingestuurd. Ze plukken 16 jarige pubers van straat maar opleiden ho maar. Gewoon winkelvulling.

Heb (vreemd genoeg) positieve ervaringen met de Dixons hier. Goede lui, niet technisch tot op het bot maar in ieder geval nemen ze de tijd en zijn ze bereid zaken uit te zoeken en zadelen ze je niet automatisch op met de duurste optie. Het kán dus nog wel.
een 20-jarige vriend van me is pasgeleden voor vast aangenomen als assistent manager en wordt nu opgeleid tot manager...geen opleiding niks.. lekker goedkoop.. dat wel
─_(º.0)_/─
pi_40169054
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 15:28 schreef Mr.Chippie het volgende:

[..]

De meeste klanten die ik heb willen dan persé dat apparaat hebben, en als je een alternatief aanbied, "Nee ik wil merk blabla type blabla".
Krijg ook meestal gezeur als je ff een andere vestiging belt ... "maar dat is dan weer zo veel reizen".
En als je zegt waarom het uitverkocht is, en bv zegt dat er veel vraag naar was, zeuren ze "dan had je meer in moeten kopen" mja ... als je er niet meer krijg dan kan je als verkoper er toch ook niets aan doen ...
Ik heb werkelijk nog nooit een 'verkoper' gehad bij dit soort dozenschuivers die al deze moeite genomen heeft. Tuurlijk zijn klanten lastige mensen soms, maar ze zorgen wel voor jouw gevulde broodtrommel.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  dinsdag 25 juli 2006 @ 15:34:18 #38
123170 alors
zlata1234
pi_40169120
Dat retourneren, geweldig
know'm sayin?
×
word? word.
pi_40169227
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 15:32 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ik heb werkelijk nog nooit een 'verkoper' gehad bij dit soort dozenschuivers die al deze moeite genomen heeft. Tuurlijk zijn klanten lastige mensen soms, maar ze zorgen wel voor jouw gevulde broodtrommel.
Dan kom je in de verkeerde winkels
  dinsdag 25 juli 2006 @ 15:37:05 #40
32679 PsyCha
Krieltje!
pi_40169232
Die kutdingen gaan altijd af.
pi_40169254
Ik heb het idee alsof je bij winkels als de V&D enkel mag werken als je IQ ruim onder het gemiddelde ligt.
pi_40169267
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 15:36 schreef Mr.Chippie het volgende:

[..]

Dan kom je in de verkeerde winkels
Welnee, kom op, het is toch altijd hetzelfde standaard riedeltje bij die Mediamarkten, bouwmarkten en weet ik veel wat: "nee als het er niet staat is het er niet hoor!".

Alsof ze de inventaris in het magazijn in hun hoofd hebben zitten zeker. .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_40169346
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 15:38 schreef Jarno het volgende:

[..]

Welnee, kom op, het is toch altijd hetzelfde standaard riedeltje bij die Mediamarkten, bouwmarkten en weet ik veel wat: "nee als het er niet staat is het er niet hoor!".

Alsof ze de inventaris in het magazijn in hun hoofd hebben zitten zeker. .
Bij de Appie waren ze vroeger verplicht te gaan zoeken. Moet je eens sneaky achter zo'n vuljaap aanlopen. Vaak lopen ze gewoon een rondje, praten wat met collegae en komen dan terug met de mededeling "Sorry, we hebben het artikel helaas niet meer" .
pi_40169401
Bij ons is het altijd zo, als het showmodel er niet staat dan hebben we het gewoon niet op voorraad.
Het showmodel wordt altijd als laatste verkocht.
pi_40169418
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 15:38 schreef Jarno het volgende:

[..]

Welnee, kom op, het is toch altijd hetzelfde standaard riedeltje bij die Mediamarkten, bouwmarkten en weet ik veel wat: "nee als het er niet staat is het er niet hoor!".

Alsof ze de inventaris in het magazijn in hun hoofd hebben zitten zeker. .
Mwoah, ik denk dat een medewerker van een bouwmarkt verantwoordelijk is voor een bepaald gedeelte van de winkel en van een klein gedeelte van de winkel weet je echt wel wat je op voorraad hebt. Vroeger werkte ik als bijbaantje in de supermarkt. Ik vulde de frisdrank en bestelde ook alles voor het weekend. Ik wist dus exact wat er op voorraad was, dus zo gek is het niet als iemand zegt dat het er niet meer is zonder in het magazijn te kijken.
pi_40169431
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 15:38 schreef Jarno het volgende:

[..]

Welnee, kom op, het is toch altijd hetzelfde standaard riedeltje bij die Mediamarkten, bouwmarkten en weet ik veel wat: "nee als het er niet staat is het er niet hoor!".

Alsof ze de inventaris in het magazijn in hun hoofd hebben zitten zeker. .
Vaak wel ja. Wat er verder staat zijn bestellingen, afgeschreven spullen, nieuwe voorraad, etc...

Bij ons is al het gewone vulwerk diezelfde dag nog de winkel in.
  dinsdag 25 juli 2006 @ 15:44:08 #47
105963 doppelgänger
huilen met de kraan open
pi_40169492
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 13:27 schreef Senang het volgende:
omhooggevallen tokkiehoer.. pens.. ontbrekende inteligentie.. die simpele balie.. omhooggevallen paupers die niks anders bereiken dan werken bij de V&D..
wie anderen klein maakt is zelf niet groot

Sorry hoor, maar als je gewoon een beetje had meegewerkt en niet als een autist bij de situatie was weggelopen, dan was er niks aan de hand geweest..
Fun game: try to post a YouTube comment so stupid that people realize you must be joking. (Hint: this is impossible)
"Stel je drinkt Starbucks koffie maar je vergeet een foto te maken en te delen op Social media. Heb je dan wel koffie gedronken?"
  dinsdag 25 juli 2006 @ 16:29:33 #48
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_40170882
quote:
Ik heb zelf jaaaaaren geleden bij de AH gewerkt als simpele vakkenvuller en toen werd je echt doodgegooid met klantvriendelijkheidstrainingen en was er eigenlijk maar 1 devies: je staat er niet voor jezelf, maar voor de klant, want daar komt je geld vandaan. Volgens mij gebeurt daar tegenwoordig echt helemaal niks meer mee.
Als er een winkel is, waarvan ik wel vind dat de klantvriendelijkheid DRASTISCH aan het dalen is, is het de AH wel. Maar ik vind het wel typisch voor de hedendaagse samenleving. Bijna iedere instelling heeft tegenwoordig meer belang bij kwantiteit dan kwaliteit, zeer jammer.
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
  dinsdag 25 juli 2006 @ 16:31:40 #49
35189 Troel
scherp en bot
pi_40170955
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 13:36 schreef Sapstengel het volgende:
Wat een bagger, bij mij ging een keer het alarm af toen ik voor 10 euro aan tandpasta had gekocht ofzo en kreeg ik een bon voor een gratis koffie in la place 'voor de schrik'.
Ik had dat een keer bij de Hema en toen kreeg ik een doos bonbons mee
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  PR/Manusje van alles dinsdag 25 juli 2006 @ 16:55:44 #50
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_40171738
hahahaha Goed gehandeld
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')