abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34710897
Ik reed even gewoon rond met een vriend door Hilversum heen in mn broer zn auto, totdat ik dorst kreeg en een mooi tankstation zag, dus ik parkeer de auto achter dat tankstation en wil naar binnen lopen samen met die vriend van mij om wat drinken te kopen, tot het moment dat ik voor de schuifdeur stond en er een medewerker die daar stond op mij afkwam om mij erop te wijzen dat er maar 2 scholieren/studenten naar binnen tegelijkertijd naar binnen mogen, dus ik wijs deze meneer erop dat ik geen scholier ben en dus naar binnen wil om wat drinken te kopen omdat ik dorst heb.
Hierop antwoord deze meneer dat hij degene is die bepaalt wie er naar binnen mag en niet ik.
Dus ik zeg gewoon fuck jou dan ook en loop weg

Zo beter!?!? Weet je hoelang ik bezig ben geweest met dit te schrijven
  donderdag 2 februari 2006 @ 13:44:03 #2
12079 koele
The Koeler, the better
pi_34710952
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 13:42 schreef 2609 het volgende:

Zo beter!?!? Weet je hoelang ik bezig ben geweest met dit te schrijven
huh?
pi_34710967
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 13:44 schreef koele het volgende:

[..]

huh?
jah ze hadden me vorige gesloten die was niet zo goed getypt ofzo echt onzin maarjah
  donderdag 2 februari 2006 @ 13:44:55 #4
62913 Blik
The one and Only!
pi_34710983
beetje onzin regeling, hebben ze hier ook in de supermarkt, daar snap ik het nog een beetje
pi_34711030
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 13:44 schreef Blik het volgende:
beetje onzin regeling, hebben ze hier ook in de supermarkt, daar snap ik het nog een beetje
opzich is die regeling wel goed want het zit naast een school daar weet je maar ik ben niet eens student ik zit al 2 jaar ofzo niet meer op school
pi_34711425
zie je hoe nep ik open helemaal topic met mooi taalgebruik en er post helemaal niemand meer
pi_34711467
Ik heb ooit eens getankt en toen ik wou betalen was de deur op slot en de bediende weg.

Nou, als ze me geld niet willen hebben
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  Donald Duck held donderdag 2 februari 2006 @ 14:00:37 #8
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_34711594
Begrijpelijk. Ik zou ook geen kloons in m'n winkel willen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  donderdag 2 februari 2006 @ 14:04:36 #9
140580 Charizma
El Cohones Grande
pi_34711720
Shit happens.....
Be water my friend
  donderdag 2 februari 2006 @ 14:04:48 #10
127942 Dirktator
Temt het plebs...
pi_34711730
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 13:55 schreef 2609 het volgende:
zie je hoe nep ik open helemaal topic met mooi taalgebruik en er post helemaal niemand meer
quote:
Ik reed even gewoon rond met een vriend door Hilversum heen in mn broer zn auto in de auto van mijn broer, totdat ik dorst kreeg en een mooi tankstation zag,. dus ik parkeer de auto achter dat tankstation en wil naar binnen lopen samen met die vriend van mij om wat drinken te kopen, tot het moment dat ik voor de schuifdeur stond en er een medewerker die daar stond op mij afkwam om mij erop te wijzen dat er maar 2 scholieren/studenten naar binnen tegelijkertijd naar binnen mogen, dus ik wijs deze meneer erop dat ik geen scholier ben en dus naar binnen wil om wat drinken te kopen omdat ik dorst heb.
Hierop antwoordt deze meneer dat hij degene is die bepaalt wie er naar binnen mag en niet ik.
Dus ik zeg gewoon "fuck jou" dan ook en loop weg

Zo beter!?!? Weet je hoe lang ik bezig ben geweest met dit te schrijven
Je bent aan 't verbeteren. Chapeau.
Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg
pi_34712638
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 13:55 schreef 2609 het volgende:
En nog steeds begrijp je niet dat niemand je serieus neemt
pi_34712768
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 14:00 schreef __Saviour__ het volgende:
Begrijpelijk. Ik zou ook geen kloons in m'n winkel willen.
lekker relevant aan mijn verhaal ook
pi_34712927
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 14:36 schreef 2609 het volgende:

[..]

lekker relevant aan mijn verhaal ook
Zal ik dan maar relevant zijn en je het verlossende antwoord geven?

Waarschijnlijk zie je er nog als student uit en was dat de reden van de pomphouder je niet toe te laten als normale klant.
pi_34713004
Kunnen we ook gewoon normaal ontopic reageren? En als dat niet kan regeer je gewoon niet. Cool
  donderdag 2 februari 2006 @ 14:46:35 #15
140580 Charizma
El Cohones Grande
pi_34713068
Heb je geprobeerd de pomphouder uit te leggen dat je geen student bent ?? of was het gelijk fok jou en liep je weg ?
Be water my friend
pi_34713113
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 14:42 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Zal ik dan maar relevant zijn en je het verlossende antwoord geven?

Waarschijnlijk zie je er nog als student uit en was dat de reden van de pomphouder je niet toe te laten als normale klant.
jah hij vond dat misschien wel jah

maar ik vind niet dat i ker als een student uitzie ik had niet eens rugtas bij me ofzo maar hij dacht zeker dat ik niet met de auto was gekomen want ik had die achter het tankstation gezet als hij die auto wel gezien had had ie me zeker wel binnengelaten want is mooie auto
pi_34713147
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 14:46 schreef Charizma het volgende:
Heb je geprobeerd de pomphouder uit te leggen dat je geen student bent ?? of was het gelijk fok jou en liep je weg ?
jah ik schrijf toch ook jah ik wijs hem erop dat ik geen student ben enzo
  donderdag 2 februari 2006 @ 14:49:14 #18
61787 Speedo666
Anti-AEL / anti marokaans
pi_34713167
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 14:47 schreef 2609 het volgende:

[..]

maar ik vind niet dat i ker als een student uitzie ik had niet eens rugtas bij me ofzo maar hij dacht zeker dat ik niet met de auto was gekomen want ik had die achter het tankstation gezet als hij die auto wel gezien had had ie me zeker wel binnengelaten want is mooie auto
2006 is een KLOON
pi_34713287
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 14:47 schreef 2609 het volgende:

[..]

Ik zie nog steeds geen reden waarom jij er niet uit zou hoeven zien als student.
Er rijden zoveel studenten in auto's.

Ook studenten doen hun rugtas wel eens af.

Vroegah toen ik nog student was, had ik niet eens een rugtas
pi_34713340
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 14:04 schreef Dirktator het volgende:
[Verbetering van 2609]

Ik reed even gewoon rond met een vriend van mij door Hilversum heen in de auto van mijn broer, totdat ik dorst kreeg en een mooi tankstation zag. dusVervolgens ik parkeer ik de auto achter dat tankstation en wil naar binnen lopen samen met die vriend van mij om wat te drinken te kopen. tot het moment dat ik voor de schuifdeur stond en er een medewerker die daar stond op mij afkwam om mij erop te wijzen dat er maar 2 scholieren/studenten naar binnen tegelijkertijd naar binnen mogen Op het moment dat ik voor de schuifdeur stond, wees een medewerker me er op dat er maar 2 scholieren/studenten tegelijktijdig naar binnen mogendus. Ik wijs deze meneer er vervolgens op dat ik geen scholier ben. en dus naar binnen wil om wat drinken te kopen omdat ik dorst heb. Hierop antwoordt deze meneer dat hij degene is die bepaalt wie er naar binnen mag en niet ik. Dus ik zeg gewoon "fuck jou" dan ook en loop weg.

Zo beter!?!? Weet je hoe lang ik bezig ben geweest met dit te schrijven.
Doe het op deze manier en Yvonne zal je topics respecteren .

[ Bericht 1% gewijzigd door RemcoW85 op 02-02-2006 15:11:22 ]
pi_34713366
Wel een kutstreek trouwens. Gewoon ander station opzoeken, zeik medewerkers altijd.
pi_34713409
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 14:52 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Ik zie nog steeds geen reden waarom jij er niet uit zou hoeven zien als student.
Er rijden zoveel studenten in auto's.

Ook studenten doen hun rugtas wel eens af.

Vroegah toen ik nog student was, had ik niet eens een rugtas
als ik met de auto geparkeerd was daar bij zo een pomp zou hij zien dat ik gewoon daar kom met de auto en niet uit die school kom ofzo he

en ohw jah het was een middelbare school dus zijn het nog maar jonge kinderen en ooit een jonge kind in een m3 gezien?
pi_34713427
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 14:54 schreef RemcoW85 het volgende:

[..]

Doe het op deze manier en Yvonne zal je topics respecteren .
oke dat is goed want ik mag geen slechte topics meer openen dan krijg ik weer ban en dat willen we niet he
pi_34713446
Ga dan tanken, je mag toch niet naar binnen om te betalen
pi_34713460
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 14:56 schreef 2609 het volgende:

[..]

oke dat is goed want ik mag geen slechte topics meer openen dan krijg ik weer ban en dat willen we niet he
Zie FOK! als een leerproces. Ja, ik dacht al te zien dat je net vers van een ban terug bent gekomen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')