Jaaahaaaaa....quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ga dat boek eerst maar eens kopen, rekel!
Dan kom je dat hier even melden, zodat ik euh...het elders bestel.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jaaahaaaaa....
Oh w8... en als ie er niet is?
Ah okquote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dan kom je dat hier even melden, zodat ik euh...het elders bestel.
Volgens mij meen je hier niks van en is het meer om mij de mond te snoeren!quote:
Ja joh, gebruik vooral die stomme, psychopaten-PI!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik meende het wel..Vat nou niet altijd alles als een aanval op jou op
![]()
Da's wat ik dacht.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou, het was meer zo van: "Als je quasi-boos bent, wil je nog wel eens foute / verkeerde of half ingetypte smileys invoeren, maar nu zo met die msn-smileys enzo....kan dat natuurlijk helemaal niet, omdat ik ze copy-paste!![]()
![]()
En dan TOCH doen, hè!!! Oh, god, onnavolgbaar!
![]()
:")!!!
!!!!11uno!!! -O_
!!!"
Ik mag van m'n moeder niet omgaan met langharige mannen.quote:
Ik heb mijn rugharen en mijn kontharen al geschorenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik mag van m'n moeder niet omgaan met langharige mannen. [afbeelding]
Oh! Wat lievv allemaal!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:12 schreef Bupatih het volgende:
[[afbeelding]] Hé, joh! Kom eens bij me zitten. Ik zou jou toch nooit wat aan doen?
[[afbeelding]] Ik méén het, hoor. Ik vind je zo leuk. En nee, écht niet lelijk. Hoe kóm je daarbij?
[[afbeelding]] Hoezo "waarom heb je dat vlijmscherpe mes in je hand"? Denk je dat ik iets van plan ben ofzo?
Netjes, maar zonder kontharen krijg je toch zweetreten?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb mijn rugharen en mijn kontharen al geschoren
quote:
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb mijn rugharen en mijn kontharen al geschoren
Niks, liev hupseflupsjefriedeldediedel van me.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
wat is er mis met die PI ZEIKERD
Ik snap ze toch altijd?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]Hehe, eindelijk die mijn goed doordachte grapjes snapt. (Aan alle Eriks op deze wereld: Nee, hiermee zeg ik niet dat het grapje meteen goed is, maar er is wél over nagedacht!
)
Tjah, maar een rimjob ontvangen is zooo veel lekkerder dan... voor mij als voor degene die mij aan het likken isquote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:13 schreef pberends het volgende:
[..]
Netjes, maar zonder kontharen krijg je toch zweetreten?
Meer zelfs.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Niks, liev hupseflupsjefriedeldediedel van me.Helemaal niks!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |