Misschien lijk ik soms een beetje op "Mr.CTRL"quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:07 schreef teamlead het volgende:
bong.. je wordt langzaam maar zeker eng.....
Ik ben nooit echt loeischerp geweest hoor, als ik sommige discussies op FOK! volg dan gaat mij dat de pet te boven, het is leuk om te lezen maar verder kom ik hier voor ontspanning en plezier en een stevige discussie/relpartij kost energie en ínspanningquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:09 schreef Manu82 het volgende:
Bong verliest z'n scherpe kant?
quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:11 schreef Stereotomy het volgende:
Is de blog al up and running, Bong?
Alsof dat nodig zal zijn met die hoerig grootsche banner die ongetwijfeld gaat volgen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:11 schreef Stereotomy het volgende:
Is de blog al up and running, Bong?
Voor hoeveel?quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:09 schreef APK het volgende:
Ik gok dat Sinterklaas de volgend zal zijn overigens.
De Blog? Daar heb ik al ééntje van geplaatstquote:
Zodra deze SC vol isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
Bedoel je op het forum of buiten?quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:52 schreef BONG4002 het volgende:
Het begint hier een beetje af te koelen gelukkig....![]()
Heb mn bericht al aangepastquote:
Lullig zeg, alsof die jongen het er nog niet moeilijk genoeg mee heeft.quote:
Ik vind het ook te zot voor woorden! Maargoed, tis dat het heet is vandaag, anders had ik behoorlijke repliek terug gegeven!quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:33 schreef Pinball het volgende:
[..]
Lullig zeg, alsof die jongen het er nog niet moeilijk genoeg mee heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:33 schreef Pinball het volgende:
[..]
Lullig Jongen zeg, alsof die jongen lul van hem het er nog niet moeilijk genoeg mee heeft.
In de SCquote:Op woensdag 26 juli 2006 23:28 schreef BONG4002 het volgende:
Is dit soms het verkapte nieuwe Servival topic?
Daar lijkt het op gezien sommige RE:'squote:
Dank jequote:Op woensdag 26 juli 2006 23:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Daar lijkt het op gezien sommige RE:'s
Oja, WB natuurlijk
Ik doe in ieder geval niet meer mee.quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
We gaan toch niet weer servivallen hè, dat is zó BB5![]()
Geen idee wijffie, ik volg het hier nog niet zo. Don't worry be happy, Bommie komt wel weer opdagen. Onkruid vergaat nietquote:Op donderdag 27 juli 2006 00:08 schreef Day het volgende:
[..]
Ik doe in ieder geval niet meer mee.
Speaking of servival, is Versabommie trouwens al gesignaleerd?![]()
Eh...ik snap het allemaal niet meer,mag je hier nog wel of niet zwaaien?
jawel hoor..quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:08 schreef Day het volgende:
Eh...ik snap het allemaal niet meer,mag je hier nog wel of niet zwaaien?
Ha Gertquote:Op donderdag 27 juli 2006 00:17 schreef Gert het volgende:
[..]
jawel hoor..![]()
WB WA
Volgens mij komt er een apart Commentaren op de streams-topic, naast het SC-topic.
We gaan massaal caps dumpen in COS, Commentaren Op de Streams.quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ha Gert
Dus waar moet ik naartoe met mijn caps![]()
Dat hadden we destijds ook al voorgesteld maar die kutmodsquote:Op donderdag 27 juli 2006 00:17 schreef Gert het volgende:
[..]
jawel hoor..![]()
WB WA
Volgens mij komt er een apart Commentaren op de streams-topic, naast het SC-topic.
Ik zie wel een potentieel risico aan deze opzet : men blijft in de SC hangen en daar ook caps posten, waardoor COS niet gaat lopen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat hadden we destijds ook al voorgesteld maar die kutmodslieten weer eens zien geen inlevingsvermogen of vermogen om te plannen te hebben
![]()
Wat jammer nou, ik wilde net zeggen dat het hier "sterft" van de kikkers/padden. En dat menig kikkertje of padje zich er toch aan waagt om met dit hete weer buiten de nacht op pad (leuke woordspeling) te gaan.quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:28 schreef Gert het volgende:
[..]
We gaan massaal caps dumpen in COS, Commentaren Op de Streams.![]()
Maar in de SC mag -binnen de policy- alles. Dus ik neem aan dat daar ook caps geplaatst mogen worden.
De SC-reeks is dit jaar bedoeld voor offtopic-geleuter, maar ik neem niet aan dat je het dan ook helemaal niet meer over BB mág hebben.![]()
Ok, dus met caps ga ik naar COS... en voor hallo, doei, zwaai, kus, maar ook voor de caps, ga ik naar de SC... duidelijkquote:Op donderdag 27 juli 2006 00:28 schreef Gert het volgende:
[..]
We gaan massaal caps dumpen in COS, Commentaren Op de Streams.![]()
Maar in de SC mag -binnen de policy- alles. Dus ik neem aan dat daar ook caps geplaatst mogen worden.
De SC-reeks is dit jaar bedoeld voor offtopic-geleuter, maar ik neem niet aan dat je het dan ook helemaal niet meer over BB mág hebben.
Eensch.quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:37 schreef Gert het volgende:
Ik zie wel een potentieel risico aan deze opzet : men blijft in de SC hangen en daar ook caps posten, waardoor COS niet gaat lopen.
Oplossing: caps worden NICHT ERLAUBT in de SC.![]()
Oh sorry, misschien moet ik eerst eens wat lezen voordat ik iets bijdehands post.quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zie wel een potentieel risico aan deze opzet : men blijft in de SC hangen en daar ook caps posten, waardoor COS niet gaat lopen.
Oplossing: caps worden NICHT ERLAUBT in de SC.![]()
Zo beter?quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:39 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ok, dus met caps ga ik naar COS... en voor hallo, doei, zwaai, kus, maar ook voor de caps, ga ik naar de SC... duidelijk
neequote:Op donderdag 27 juli 2006 00:47 schreef Manu82 het volgende:
Kunnen we geen onderverdeling maken in zwaaien/zeiken/caps zonder zwaaien/caps met zwaaien en onzinnig gezeik topics
Die doe ik alquote:Op donderdag 27 juli 2006 00:47 schreef Manu82 het volgende:
Kunnen we geen onderverdeling maken in zwaaien/zeiken/caps zonder zwaaien/caps met zwaaien en onzinnig gezeik topics
Pijnlijk.quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
Krijg tandjes!!!
Gisteren mail gehad dat de selectie voor BB6 is afgesloten, en net op Talpa dat je je nog kan opgeven....
Ja prima joh. Dan combineer ik 'hallo, doei, zwaai, kus' gewoon met een capquote:
Vergeet je lichamelijke/geestelijke/familiaire sores er niet bij te vermeldenquote:Op donderdag 27 juli 2006 00:51 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja prima joh. Dan combineer ik 'hallo, doei, zwaai, kus' gewoon met een cap
quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:51 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja prima joh. Dan combineer ik 'hallo, doei, zwaai, kus' gewoon met een cap
Heb ik nooit gedaan, dus waarom zou ik ermee beginnenquote:Op donderdag 27 juli 2006 01:08 schreef Morwen het volgende:
[..]
Vergeet je lichamelijke/geestelijke/familiaire sores er niet bij te vermelden![]()
Het was een garpjequote:Op donderdag 27 juli 2006 01:09 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Heb ik nooit gedaan, dus waarom zou ik ermee beginnen![]()
Flexquote:Op donderdag 27 juli 2006 01:16 schreef melke het volgende:
Hoest hier?
Ja! Wat vind je van hem? In het kader van de zomer is hij zo geel als het zonnetje met zonnebril. Niks geen wk wupquote:Op donderdag 27 juli 2006 01:21 schreef Morwen het volgende:
[..]
FlexEn je hebt een nieuwe ava zie ik
![]()
Met jou ook alles goed, in love nog steeds?
Ja, gezellig dingetje welquote:Op donderdag 27 juli 2006 01:38 schreef melke het volgende:
[..]
Ja! Wat vind je van hem? In het kader van de zomer is hij zo geel als het zonnetje met zonnebril. Niks geen wk wup
Met de liefde gaat alles nog steeds(ff afkloppen
)
Natte doosquote:Op donderdag 27 juli 2006 01:45 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ja, gezellig dingetje welEn mooi dat de liefde goed gaat
![]()
Wat is het bloedheet nog steeds, jezus, rot eens op met die hitte. Drijf hier van mijn stoel![]()
Oeh... lekker zo'n natte doosquote:
Jaaaaaa, n-n is binnen dus het feest kan beginnenquote:
geen polonaise?quote:Op donderdag 27 juli 2006 02:03 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jaaaaaa, n-n is binnen dus het feest kan beginnenAlleen heb ik het bloedheet en de polonaise is nu geen optie
![]()
.... ook best een stille nacht eigenlijkquote:Op donderdag 27 juli 2006 02:20 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
geen polonaise?![]()
Dan is het nu officieel, het is echt een mooie nacht![]()
Tis warm en de streams zijn weer eens downquote:Op donderdag 27 juli 2006 03:23 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
.... ook best een stille nacht eigenlijk![]()
Altijd hetzelfde met die streamsquote:Op donderdag 27 juli 2006 03:27 schreef Morwen het volgende:
[..]
Tis warm en de streams zijn weer eens down![]()
EN het is warmquote:Op donderdag 27 juli 2006 03:30 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Altijd hetzelfde met die streams![]()
Heb je het misschien warm?quote:Op donderdag 27 juli 2006 03:33 schreef Morwen het volgende:
[..]
EN het is warm![]()
Had ik al vermeld dat het warm is![]()
Ik kan niet zwemmen, ik ben al stokoud heh, dat hadden we toen niet dat zwemgedoequote:Op donderdag 27 juli 2006 03:34 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Heb je het misschien warm?
Kom lekker zwemmen dan
Heb nog wel een paar zwembandjes voor jequote:Op donderdag 27 juli 2006 03:38 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik kan niet zwemmen, ik ben al stokoud heh, dat hadden we toen niet dat zwemgedoe![]()
Jezus, het moet echt af gaan koelen nu![]()
Vooral die Gert, zit sowieso al de hele dag met z'n frummeltje te rotzooien, en dan ook nog een keer 's nachts zo tekeer gaan.quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:19 schreef Jappie het volgende:
Lekker egoistisch trouwens van die gasten om tot midden in de nacht een beetje pron te zitten kijken en dan 'sochtends te bedonderd zijn om ff mee te posten...
Ik denk niet dat ie der echt wat mee doet.........ik heb van horen zeggen dat veel mannen nadat ze vader zijn geworden het libido voor minimaal 2 jaar op een extreem laag pitje komt te staan...misschien gebruikt ie al die vunzigheid wel gewoon als een soort therapie ?quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:21 schreef PH52 het volgende:
[..]
Vooral die Gert, zit sowieso al de hele dag met z'n frummeltje te rotzooien, en dan ook nog een keer 's nachts zo tekeer gaan.
Zou zo'n man daar nou nooit genoeg van krijgen ?
Soort van overcompenseren, bij gebrek aan libido je image opkrikkenquote:Op donderdag 27 juli 2006 09:27 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ie der echt wat mee doet.........ik heb van horen zeggen dat veel mannen nadat ze vader zijn geworden het libido voor minimaal 2 jaar op een extreem laag pitje komt te staan...misschien gebruikt ie al die vunzigheid wel gewoon als een soort therapie ?![]()
Precies...hij kan zich wel groter voordoen dan hij is; maar het blijft natuurlijk een (en ik quote) "teringdwerg"quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:33 schreef PH52 het volgende:
[..]
Soort van overcompenseren, bij gebrek aan libido je image opkrikken![]()
Dat was toch iemand anders?quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:39 schreef Jappie het volgende:
Precies...hij kan zich wel groter voordoen dan hij is; maar het blijft natuurlijk een (en ik quote) "teringdwerg"
Zo leek het wel, maar ik heb toch altijd de stellige overtuiging gehad dat Ingrid het eigenlijk over Gert had.quote:
quote:
tsja.. we wilden rob weg hebbenquote:Met name door sms'jes gaat het goed met het bedrijf Endemol. Het bedrijf kreeg in de eerste helft van dit jaar meer dan honderd miljoen sms'jes van kijkers die producten wilden kopen of prijzen hoopten te winnen. De programma's Miljoenenjacht en Big Brother, waar kijkers interactief kunnen deelnemen, genereerden wereldwijd 180 miljoen sms'jes.
Endemol verdient ook goed aan de verkoop van bekende formats, zoals Big Brother en Miljoenenjacht (dat in het buitenland Deal or no Deal heet). Big Brother zal volgend seizoen in twintig landen te zien zijn, waaronder in Nederland. Miljoenenjacht zal volgend seizoen in 35 landen te zien zijn. In Nederland scoorde Dancing with the Stars zeer goed. RTL koopt de soap Goede Tijden Slechte Tijden voor nog eens drie jaar en BNN koopt de soap ONM voor de volgende twee jaar.
Het bedrijf verwacht dit jaar elf tot dertien procent in omzet te groeien, een fors hogere omzetverwachting dan eerder voorspeld. Vooral in Groot-Brittannië doet Endemol het goed met een omzetgroei van 53 procent tot 122 miljoen euro. In de Verenigde Staten verdient Endemol bijna tachtig miljoen euro. In Nederland groeit Endemol met veertien procent, tot zeventig miljoen euro omzet.
Rob was koel Rob was voetballer ...quote:
hij was niet zómaar een voetballer! hij was mid-mid en had zo bij ajax kunnen spelenquote:Op donderdag 27 juli 2006 14:10 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Rob was koel Rob was voetballer ...
Hoe was het ook alweer dat hij zijn been had verloren?![]()
Heb gehoord dat ze bijna overal uitverkocht zijn iddquote:Op donderdag 27 juli 2006 15:55 schreef Gert het volgende:
Even iets heel anders: weet iemand waar er nog ventilators te koop zijn.
Het liefst in Amsterdam of Den Haag.
Yep...Hoofdweg...gezien vanaf het Bosenlommerplein 1 kruising voor het Mercatorplein.quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:55 schreef Gert het volgende:
Even iets heel anders: weet iemand waar er nog ventilators te koop zijn.
Het liefst in Amsterdam of Den Haag.
Ik heb al wat Blokkers gehad, een BCC, Dixon, V&D en Mediamarkt, maar overal word je meewarig aangekeken. Het idéé dat je nú nog zomaar gewoon een ventilator kan kopen.![]()
Dat is zeker dat complex dat op instorten staat.quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:58 schreef Jappie het volgende:
[..]
Yep...Hoofdweg...gezien vanaf het Bosenlommerplein 1 kruising voor het Mercatorplein.
Waarschijnlijk meer omdat je op de fucking laatste dag van 2 weken hittegolf nog aan komt kakken om een ventilator.quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:55 schreef Gert het volgende:
maar overal word je meewarig aangekeken: het idéé dat je nú nog zomaar gewoon een winkel binnen zou kunnen lopen en een ventilator kopen.![]()
Hoho, dat had je later pas in je post gezetquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:04 schreef Gert het volgende:
[..]
En Bong, wat ís dat nou weer voor een blaat-advies man.
Ik noem een hele ríts winkels op, waarna jij mij de "tip" geeft dat ik gewoon heel goed moet zoeken. Typ dan niéts.![]()
Dan niet....ongelovelijk zak ongelovige Thomas.quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is zeker dat complex dat op instorten staat.![]()
Hmm. de komende nachten schijnen extreem plakkerig te worden.quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:04 schreef Pinball het volgende:
[..]
Waarschijnlijk meer omdat je op de fucking laatste dag van 2 weken hittegolf nog aan komt kakken om een ventilator.
Het is voorbij: http://www.knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen/
hhmm.. ja ik dacht ik specificeer het even, anders krijg je dadelijk "adviezen" dat je "gewoon even goed moet zoeken".quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:06 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hoho, dat had je later pas in je post gezet![]()
Eerst stond er alleen wat ik gequote heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |