Misschien lijk ik soms een beetje op "Mr.CTRL"quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:07 schreef teamlead het volgende:
bong.. je wordt langzaam maar zeker eng.....
Ik ben nooit echt loeischerp geweest hoor, als ik sommige discussies op FOK! volg dan gaat mij dat de pet te boven, het is leuk om te lezen maar verder kom ik hier voor ontspanning en plezier en een stevige discussie/relpartij kost energie en ínspanningquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:09 schreef Manu82 het volgende:
Bong verliest z'n scherpe kant?
quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:11 schreef Stereotomy het volgende:
Is de blog al up and running, Bong?
Alsof dat nodig zal zijn met die hoerig grootsche banner die ongetwijfeld gaat volgen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:11 schreef Stereotomy het volgende:
Is de blog al up and running, Bong?
Voor hoeveel?quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:09 schreef APK het volgende:
Ik gok dat Sinterklaas de volgend zal zijn overigens.
De Blog? Daar heb ik al ééntje van geplaatstquote:
Zodra deze SC vol isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
Bedoel je op het forum of buiten?quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:52 schreef BONG4002 het volgende:
Het begint hier een beetje af te koelen gelukkig....![]()
Heb mn bericht al aangepastquote:
Lullig zeg, alsof die jongen het er nog niet moeilijk genoeg mee heeft.quote:
Ik vind het ook te zot voor woorden! Maargoed, tis dat het heet is vandaag, anders had ik behoorlijke repliek terug gegeven!quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:33 schreef Pinball het volgende:
[..]
Lullig zeg, alsof die jongen het er nog niet moeilijk genoeg mee heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:33 schreef Pinball het volgende:
[..]
Lullig Jongen zeg, alsof die jongen lul van hem het er nog niet moeilijk genoeg mee heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |