In de SCquote:Op woensdag 26 juli 2006 23:28 schreef BONG4002 het volgende:
Is dit soms het verkapte nieuwe Servival topic?
Daar lijkt het op gezien sommige RE:'squote:
Dank jequote:Op woensdag 26 juli 2006 23:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Daar lijkt het op gezien sommige RE:'s
Oja, WB natuurlijk
Ik doe in ieder geval niet meer mee.quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
We gaan toch niet weer servivallen hè, dat is zó BB5![]()
Geen idee wijffie, ik volg het hier nog niet zo. Don't worry be happy, Bommie komt wel weer opdagen. Onkruid vergaat nietquote:Op donderdag 27 juli 2006 00:08 schreef Day het volgende:
[..]
Ik doe in ieder geval niet meer mee.
Speaking of servival, is Versabommie trouwens al gesignaleerd?![]()
Eh...ik snap het allemaal niet meer,mag je hier nog wel of niet zwaaien?
jawel hoor..quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:08 schreef Day het volgende:
Eh...ik snap het allemaal niet meer,mag je hier nog wel of niet zwaaien?
Ha Gertquote:Op donderdag 27 juli 2006 00:17 schreef Gert het volgende:
[..]
jawel hoor..![]()
WB WA
Volgens mij komt er een apart Commentaren op de streams-topic, naast het SC-topic.
We gaan massaal caps dumpen in COS, Commentaren Op de Streams.quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ha Gert
Dus waar moet ik naartoe met mijn caps![]()
Dat hadden we destijds ook al voorgesteld maar die kutmodsquote:Op donderdag 27 juli 2006 00:17 schreef Gert het volgende:
[..]
jawel hoor..![]()
WB WA
Volgens mij komt er een apart Commentaren op de streams-topic, naast het SC-topic.
Ik zie wel een potentieel risico aan deze opzet : men blijft in de SC hangen en daar ook caps posten, waardoor COS niet gaat lopen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat hadden we destijds ook al voorgesteld maar die kutmodslieten weer eens zien geen inlevingsvermogen of vermogen om te plannen te hebben
![]()
Wat jammer nou, ik wilde net zeggen dat het hier "sterft" van de kikkers/padden. En dat menig kikkertje of padje zich er toch aan waagt om met dit hete weer buiten de nacht op pad (leuke woordspeling) te gaan.quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:28 schreef Gert het volgende:
[..]
We gaan massaal caps dumpen in COS, Commentaren Op de Streams.![]()
Maar in de SC mag -binnen de policy- alles. Dus ik neem aan dat daar ook caps geplaatst mogen worden.
De SC-reeks is dit jaar bedoeld voor offtopic-geleuter, maar ik neem niet aan dat je het dan ook helemaal niet meer over BB mág hebben.![]()
Ok, dus met caps ga ik naar COS... en voor hallo, doei, zwaai, kus, maar ook voor de caps, ga ik naar de SC... duidelijkquote:Op donderdag 27 juli 2006 00:28 schreef Gert het volgende:
[..]
We gaan massaal caps dumpen in COS, Commentaren Op de Streams.![]()
Maar in de SC mag -binnen de policy- alles. Dus ik neem aan dat daar ook caps geplaatst mogen worden.
De SC-reeks is dit jaar bedoeld voor offtopic-geleuter, maar ik neem niet aan dat je het dan ook helemaal niet meer over BB mág hebben.
Eensch.quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:37 schreef Gert het volgende:
Ik zie wel een potentieel risico aan deze opzet : men blijft in de SC hangen en daar ook caps posten, waardoor COS niet gaat lopen.
Oplossing: caps worden NICHT ERLAUBT in de SC.![]()
Oh sorry, misschien moet ik eerst eens wat lezen voordat ik iets bijdehands post.quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zie wel een potentieel risico aan deze opzet : men blijft in de SC hangen en daar ook caps posten, waardoor COS niet gaat lopen.
Oplossing: caps worden NICHT ERLAUBT in de SC.![]()
Zo beter?quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:39 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ok, dus met caps ga ik naar COS... en voor hallo, doei, zwaai, kus, maar ook voor de caps, ga ik naar de SC... duidelijk
neequote:Op donderdag 27 juli 2006 00:47 schreef Manu82 het volgende:
Kunnen we geen onderverdeling maken in zwaaien/zeiken/caps zonder zwaaien/caps met zwaaien en onzinnig gezeik topics
Die doe ik alquote:Op donderdag 27 juli 2006 00:47 schreef Manu82 het volgende:
Kunnen we geen onderverdeling maken in zwaaien/zeiken/caps zonder zwaaien/caps met zwaaien en onzinnig gezeik topics
Pijnlijk.quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
Krijg tandjes!!!
Gisteren mail gehad dat de selectie voor BB6 is afgesloten, en net op Talpa dat je je nog kan opgeven....
Ja prima joh. Dan combineer ik 'hallo, doei, zwaai, kus' gewoon met een capquote:
Vergeet je lichamelijke/geestelijke/familiaire sores er niet bij te vermeldenquote:Op donderdag 27 juli 2006 00:51 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja prima joh. Dan combineer ik 'hallo, doei, zwaai, kus' gewoon met een cap
quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:51 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja prima joh. Dan combineer ik 'hallo, doei, zwaai, kus' gewoon met een cap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |