Kraakt 'ie ook?quote:
Oh, dat past bij mij ook wel ja, als het moetquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:39 schreef Litso het volgende:
Och, in mijn huiskamer passen wel 10 mensen op de grond. Of bedoel je dat niet?
Jij maakte meer herrie.quote:
ZEG HOU EENS OP!quote:
Maar inkoppertjes zijn tof! Ik had voetballer moeten worden.quote:
Mijn bed kraakt heel erg. Als je je pink beweegt, kraakt 'ie al. Dat komt omdat het best een heel oud bed is. Maar als ik een nieuw bed wil, moet ik hem verdulle zelf betalen.quote:
Ik had vroeger ook zo'n bed jaquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:44 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mijn bed kraakt heel erg. Als je je pink beweegt, kraakt 'ie al. Dat komt omdat het best een heel oud bed is. Maar als ik een nieuw bed wil, moet ik hem verdulle zelf betalen.
Can't complain.quote:
Sorry, ik ga maar weer gauw werken ofzoquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:43 schreef Litso het volgende:
TMI Jan.
Valt wel mee volgens mij. Toch?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:44 schreef jogy het volgende:
Ch, ben je een schreeuwerdje in bed dan joh, vertel eens?
Oei, dat moet ik de volgende keer misschien ook maar doen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:45 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik had vroeger ook zo'n bed ja
Een matrasje op de grond werkte dan ook erg goed, als mijn vriendin kwam logeren
En anders heb je de zolder nog.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:46 schreef Chowi het volgende:
Oei, dat moet ik de volgende keer misschien ook maar doen.
Die is veel te warm met dit weer.quote:
De buren hebben niet aangebeld.quote:
Gewoon bevestigen en verder slapen. Hóppa. Zal d'r leren.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:48 schreef Litso het volgende:
Oh en met zijn 2en slapen in een eenpersoons is níet aan mij besteed. Ik kroop dan 'snachts als ze sliep gewoon weer in mijn eigen bed, anders deed ik geen oog dicht
En dan dacht zij weer dat ik niet meer van d'r hield enzo...vrouwen
Mijn kamer ook. Hoewel ik vannacht onafgebroken heb geslapen van twaalf tot zeven, ofzo.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:48 schreef Chowi het volgende:
Die is veel te warm met dit weer.
Whehe.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:49 schreef Chowi het volgende:
[..]
Gewoon bevestigen en verder slapen. Hóppa. Zal d'r leren.
Nou, ik vond het toen bij jou nog best okay, qua temperatuur, heur.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:50 schreef JDude het volgende:
[..]
Mijn kamer ook. Hoewel ik vannacht onafgebroken heb geslapen van twaalf tot zeven, ofzo.
Werd wel weer als een uitgedroogd veenlijk wakker.
Wispelturig en onvoors[p/t]elbaar zijn voor hen uitgevonden.quote:
N3rd.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:50 schreef Litso het volgende:
[..]
Whehe.
Anyway, ik ga maar weer eens een potje Warcraften
Maar dat was vóór de hittegolf.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:51 schreef Chowi het volgende:
Nou, ik vond het toen bij jou nog best okay, qua temperatuur, heur.
Óh ja.quote:
Och, gezeur, dan rijd ik te voorzichtig, dan rijd ik "besluitvaardiger" is het weer niet goed. Ik krijg allerlei adviezen waardoor ik juist meer ga denken op cruciale punten, terwijl zoals ik het vanzelf doe helemaal niet ongevaarlijk is. Geldkloppers.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:59 schreef jogy het volgende:
Centraal bureau van de Rij-ontzegging?
Kunnen jullie de vorige posts even herhalen? Er schreeuwde iemand doorheenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:02 schreef Chowi het volgende:
Stofje. Stofje. Stofje. Stofje. Stofje. Stofje. Stofje. Stofje. Stofje. Stofje. Stofje. Stofje. Stofje. Stofje. Stofje. Stofje. Stofje. Stofje. Stofje. Stofje.
Bést handig, die MP3-ondersteunende telefoons tegenwoordig.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:01 schreef Stofje het volgende:
Zo. Met Le Peuple de l'Herbe, die via mijn ultrafantastische brijlante geweldige Sony Ericsson w810i hun geluiden op mij afvuren, is het goed BeFfen.
Ik schreeuwde niet. Ik fluisterde het op zwoele toon.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:05 schreef JDude het volgende:
[..]
Kunnen jullie de vorige posts even herhalen? Er schreeuwde iemand doorheen.
Wélk strand?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:07 schreef Chowi het volgende:
Zal ik vandaag naar het strand gaan?
Ik heb de telefoon aangesloten op mijn boxen. Goed geluid. Ik ben verliefd op onze kat, op m'n vriendin én op mijn telefoon.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:06 schreef JDude het volgende:
[..]
Bést handig, die MP3-ondersteunende telefoons tegenwoordig.
Zwolle-beach?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:07 schreef Chowi het volgende:
Zal ik vandaag naar het strand gaan?
De Hoek-van-Holland expres vertrekt hier voor mijn neus.quote:
Heerderstrand. Of Wythem. Best nog keus, heur.quote:
Jeetje. Ik denk dat ik dáár een strandtent open. En die noem ik dan Zwollendaal. Of Zwolleningen en daar bouw ik dan het Zwolhaus Hotel. Of... of... Ik ga het even uitwerken.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:10 schreef Chowi het volgende:
[..]
Heerderstrand. Of Wythem. Best nog keus, heur.
Ik moet het doen met de lullige speakertjes in mijn PDA. Een kat en een vriendin staan nog op de wish-list.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:08 schreef Stofje het volgende:
Ik heb de telefoon aangesloten op mijn boxen. Goed geluid. Ik ben verliefd op onze kat, op m'n vriendin én op mijn telefoon.
Met chocola?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:12 schreef Chowi het volgende:
Ik eet dubbelvla. [vuige knipoog].
Tof. Gaan we dan neuken enzo? Niet dat het er iets mee te maken heeft, maar gaan we?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:12 schreef Stofje het volgende:
[..]
Jeetje. Ik denk dat ik dáár een strandtent open. En die noem ik dan Zwollendaal. Of Zwolleningen en daar bouw ik dan het Zwolhaus Hotel. Of... of... Ik ga het even uitwerken.
Ik hoop dat ik je een zetje in de goede richting geef, als ik zeg dat het alle drie bést toffe dingen zijn.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:12 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik moet het doen met de lullige speakertjes in mijn PDA. Een kat en een vriendin staan nog op de wish-list.
Ja!quote:
Ik krijg hier een erectie van. Maar ik krijg de laatste dagen óveral een erectie van. Ik heb een hevig sekstekort.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:13 schreef Chowi het volgende:
[..]
Tof. Gaan we dan neuken enzo? Niet dat het er iets mee te maken heeft, maar gaan we?
Je hebt toch een chick enzo?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:14 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik krijg hier een erectie van. Maar ik krijg de laatste dagen óveral een erectie van. Ik heb een hevig sekstekort.
Krabben.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:13 schreef ehqo het volgende:
Katten.
Dit gaat écht de verkeerde kant op, ehqo. Je luistert niet naar FOK-radio, dát is nog overkomelijk. Maar dat je nooit naar Baantjer kijkt en katten aanduidt met eenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:13 schreef ehqo het volgende:
Katten.
Ik verhuis.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:10 schreef Chowi het volgende:
Heerderstrand. Of Wythem. Best nog keus, heur.
quote:
Tja, Wythem, dat klinkt toch veel poëtischer dan "Hoek van Holland".quote:
En jij ging niet mee? Tsssk. Die heeft vast een ander geneukt.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:16 schreef Stofje het volgende:
[..]
Die komt woensdag terug van 2,5 week vakantie.![]()
Nou, waar wacht je op? Chop-chop.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:18 schreef JDude het volgende:
[..]
Tja, Wythem, dat klinkt toch veel poëtischer dan "Hoek van Holland".
Maar.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:15 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dit gaat écht de verkeerde kant op, ehqo. Je luistert niet naar FOK-radio, dát is nog overkomelijk. Maar dat je nooit naar Baantjer kijkt en katten aanduidt met een [afbeelding] is écht onacceptabel.
Ik hóóp het voor 'r. Twee-en-een-halve week zonder seks is echt niet goed voor je! Dat weet jij als geen ander, natuurlijk!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:18 schreef Chowi het volgende:
[..]
En jij ging niet mee? Tsssk. Die heeft vast een ander geneukt.
Gerrit en Karel doen dat niet! Alhoewel Karel wel een beetje een rare kat is met een irritante miauw. Maar Gerrit isquote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:20 schreef ehqo het volgende:
[..]
Maar.
Katten schijten de hele buurt onder, en nee ze zijn niet hygiënisch want de drollen liggen hier in de tuin gewoon open en bloot te meuren. Dat terwijl als je een hond, waar je belasting over betaald, uitlaat je er met een schepje achteraan moet. Ze verharen. Ze krabben bomen kapot, ze vreten andere beesten op. Ze zijn niet sociaal, als ze op je schoot willen is dat alleen maar omdat dat lekker ligt en warm is, niet uit liefde. Ze kluwen en krabben alles, je huid incluis, kapot. Ze mauwen 's nachts de hele buurt wakker met hun dominante spelletjes. En ik ben allergisch voor ze.
Dat zeggen hondeneigenaars ook altijd, totdat die rottweiler van ze een kind doodbijt.quote:
éérste keer dat ik afreed zag ik een vrachtwagen over het hoofd en gaf ik geen voorrang bij een rontonde, tweede keer zag ik weer een vrachtwagen over het hoofd en kon ik niet meer inparkeren. Derde keer lukte het inparkeren niet, ben ik gestopt midden op een kruispunt én ging er nog iets fout. Maar toen was ik wel geslaagd omdat het een homo was en we een goed gesprek hadden over wat er allemaal fout is met de hedendaagse consumptiemaatschappij.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:03 schreef ehqo het volgende:
[..]
Och, gezeur, dan rijd ik te voorzichtig, dan rijd ik "besluitvaardiger" is het weer niet goed. Ik krijg allerlei adviezen waardoor ik juist meer ga denken op cruciale punten, terwijl zoals ik het vanzelf doe helemaal niet ongevaarlijk is. Geldkloppers.
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:36 schreef jogy het volgende:
[..]
éérste keer dat ik afreed zag ik een vrachtwagen over het hoofd en gaf ik geen voorrang bij een rontonde, tweede keer zag ik weer een vrachtwagen over het hoofd en kon ik niet meer inparkeren. Derde keer lukte het inparkeren niet, ben ik gestopt midden op een kruispunt én ging er nog iets fout. Maar toen was ik wel geslaagd omdat het een homo was en we een goed gesprek hadden over wat er allemaal fout is met de hedendaagse consumptiemaatschappij.
Maar natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:33 schreef mcDavid het volgende:
De volgende meeting is bij JD zie ik?
Zijn die al getest op blauwalg?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:45 schreef Stofje het volgende:
JDude, zullen we naar de Asterd of de Galderse Meren gaan?
En de andere?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:12 schreef jogy het volgende:
Pixels. Heel veel pixels.
eerst zien, dan gelovenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:15 schreef Janetje het volgende:
Ik kán uit het raam springen.
Ik kán met een aardappelschilmesje mijn ballen bewerken zodat ze op een bewerkt spruitje lijken die op menig bord in restaurants over het hele land liggen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:15 schreef Janetje het volgende:
Ik kán uit het raam springen.
Ze zijn groen, die van jou?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:17 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik kán met een aardappelschilmesje mijn ballen bewerken zodat ze op een bewerkt spruitje lijken die op menig bord in restaurants over het hele land liggen.
Oh wacht, niet een spruitje maar zo'n rood ding die ze altijd aan de zijkant open snijden. Zo'n ding.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:21 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ze zijn groen, die van jou?
och, ballen. Gisteren genoeg verhalen over ballen gehoord om 5 sexblunders topics mee te vullen![]()
Radijsje.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:23 schreef jogy het volgende:
[..]
Oh wacht, niet een spruitje maar zo'n rood ding die ze altijd aan de zijkant open snijden. Zo'n ding.
Oeh, doe eens.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:17 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik kán met een aardappelschilmesje mijn ballen bewerken zodat ze op een bewerkt spruitje lijken die op menig bord in restaurants over het hele land liggen.
Ik wil niet weten wat jij en je mede-ballen (haha! haha!) allemaal bespreken op zo'n dispuutsavond.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:21 schreef mcDavid het volgende:
Ze zijn groen, die van jou?
och, ballen. Gisteren genoeg verhalen over ballen gehoord om 5 sexblunders topics mee te vullen![]()
Jij mag niet kijken.quote:
1:02, de mijne dan. Op "makkelijk-strijken-modus" (geen idee wat die dan anders doet) 1:11.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:25 schreef mcDavid het volgende:
Jezus hoe fuckin lang doet zo'n wasmachien over een normale wasbeurt met bonte was op 40 graden?
op de zweefvliegclub mên!!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:24 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat jij en je mede-ballen (haha! haha!) allemaal bespreken op zo'n dispuutsavond.
Meer opleveren voor de witgoedhandel.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:27 schreef JDude het volgende:
[..]
1:02, de mijne dan. Op "makkelijk-strijken-modus" (geen idee wat die dan anders doet) 1:11.
Op het feit dat ik juist deze dag, met thermiek tot 2000 meter, heb uitgekozen om even niet te vliegen na, is er toch weinig mis met deze dag!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:34 schreef Janetje het volgende:
Bah, wat een kutdag, nou al.
Meuhhhh..quote:
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:36 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Op het feit dat ik juist deze dag, met thermiek tot 2000 meter, heb uitgekozen om even niet te vliegen na, is er toch weinig mis met deze dag!
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:29 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Geeft niet, het boeit me toch geen kont!
Ik zie een gat in de markt!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Zouden er hoofddoeken met geweien bestaan?
Google kan het niet vinden..quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zouden er hoofddoeken met geweien bestaan?
Ik kán het, maar ben het geenzins van plan.quote:
Hmm..quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:41 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik kán het, maar ben het geenzins van plan.
Mij?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:44 schreef ehqo het volgende:
Ik wil iets doodmaken.
Mits genoeg alcohol of drugs.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:44 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hmm..
Nou ja, ok dan.
Maar weet je zeker dat je het 'kán'?
Maar ja, dan doet een mens sowieso rare dingen.quote:
Settlers of Islam, waarbij je moskeetjes moet bouwen en grondstoffen als kebab en vliegend tapijt hebt.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het Beestenboel-uitbreidingspakket voor Moslims.
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:50 schreef Litso het volgende:
[..]
Settlers of Islam, waarbij je moskeetjes moet bouwen en grondstoffen als kebab en vliegend tapijt hebt.
Zo wanhopig ben ik niet. Dat ik toffe mensen wil zien sterven. Gewoon, een neger ofzo.quote:
Ik zou een mini-genocide plegen! twee vliegen in één klap, of tenminste één reeks bewegingen, als het in één klap zou gaan dan ben je toch een beetje een vroegtijdige.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:44 schreef ehqo het volgende:
Ik wil iets doodmaken.
Aan welke schaalgrootte denk je bij een mini-genocide? Enkele mensen of gewoon enkele duizenden?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:54 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik zou een mini-genocide plegen! twee vliegen in één klap, of tenminste één reeks bewegingen, als het in één klap zou gaan dan ben je toch een beetje een vroegtijdige.
Rukken en dan kwaadaardig lachen als het op je buik ligt.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Aan welke schaalgrootte denk je bij een mini-genocide? Enkele mensen of gewoon enkele duizenden?
"Hahaha! Spartel maar, hahahahaha!"quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:57 schreef jogy het volgende:
[..]
Rukken en dan kwaadaardig lachen als het op je buik ligt.
Ik heb inderdaad wel eens 2,5 weken niet geneukt.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:20 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik hóóp het voor 'r. Twee-en-een-halve week zonder seks is echt niet goed voor je! Dat weet jij als geen ander, natuurlijk!
The horror. En je leeft nog?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:00 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad wel eens 2,5 weken niet geneukt.
Je ziet het.quote:
Oeh.. volgens die instelling ben ik al lang dood..quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:00 schreef Chowi het volgende:
[..]
En zaterdag dan?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:02 schreef Janetje het volgende:
[..]
Oeh.. volgens die instelling ben ik al lang dood..
Het is een leerzame dag.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:05 schreef Chowi het volgende:
Een leven zonder wekelijkse seks hoeft nog niet altijd het einde te betekenen, zo blijkens het is.
Hahahahahahaha.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:05 schreef Chowi het volgende:
Een leven zonder wekelijkse seks hoeft nog niet altijd het einde te betekenen, zo blijkens het is.
Alsof jij elke week neukt.quote:
Bewijs het tegendeel eens!quote:
Telt lesbische seks dan ook mee?quote:
Natuurlijk niet! Geen seks zonder een stevige vleespik.quote:
Dat is niks.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:00 schreef Chowi het volgende:
Bwhahaha. Wha. Haha.quote:
*Meldt.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:10 schreef Chowi het volgende:
Natuurlijk niet! Geen seks zonder een stevige vleespik.
Vertel ons je sappige roddels, dude!quote:
Neuh, ik bedoel meer van, "2½ week stelt niets voor". In de zin van, "het zijn meer máánden", bij mij dan.quote:
Maanden.. das nog niksquote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:16 schreef JDude het volgende:
[..]
Neuh, ik bedoel meer van, "2½ week stelt niets voor". In de zin van, "het zijn meer máánden", bij mij dan.
Hm, ik snap mezelf nu al niet meer..
Ik begreep je wel, hoor.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:16 schreef JDude het volgende:
[..]
Neuh, ik bedoel meer van, "2½ week stelt niets voor". In de zin van, "het zijn meer máánden", bij mij dan.
Hm, ik snap mezelf nu al niet meer..
Jaren? Meerdere jaren?quote:
quote:
Mijn god, wat moet dat erg geweest zijn.quote:
Valt best mee hoor.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:20 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mijn god, wat moet dat erg geweest zijn.
Seksquote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:20 schreef rompompom het volgende:
Het gaat toch niet over seks hè? Want daar hebben we het normaal ook nooit over!
Het went.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:20 schreef Chowi het volgende:
Okay, dan wil ik het over bratwurst hebben.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:20 schreef rompompom het volgende:
Het gaat toch niet over seks hè? Want daar hebben we het normaal ook nooit over!
Der Begriff Bratwurst umfasst recht unterschiedliche Wurstsorten. Meist ist eine aus Schweinefleisch hergestellte Wurst gemeint, die in einen Naturdarm abgefüllt und in der Pfanne oder auf dem Grill gebraten bzw. gegrillt wird. Daneben gibt es auch die geräucherte Bratwurst, die kalt verzehrt wird, sowie weitere Sorten.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:22 schreef Chowi het volgende:
[..]
Okay, dan wil ik het over bratwurst hebben.
Mit oder ohne Sauerkraut?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:22 schreef Chowi het volgende:
[..]
Okay, dan wil ik het over bratwurst hebben.
Jij hebt in de eerste 10 jaar van je leven een boel seks gehad? Je woont wel op de Veluwe natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:20 schreef Chowi het volgende:
[..]
Incest is tof.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij hebt in de eerste 10 jaar van je leven een boel seks gehad? Je woont wel op de Veluwe natuurlijk.
Mag ik je adopteren?quote:
Ik niet hoor.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Jullie hebben je clit tenminste nog.
Gelukkig wel zeg. God, wat ben ik blij met dat ding. Ik kan me geen leven bedenken zonder clit.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Die van mij is zelfs gegroeid!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Doe eens.quote:
Het ging over bratwurst, hè. Niet afdwalen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:28 schreef Litso het volgende:
Stiekem ben ik nog maagd.
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:28 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik kan me geen leven bedenken zonder clit.
Je ma vond het een puick plan. Je krijgt een uur om je spullen te pakken en de trein naar Breda (overstappen in Utrecht en Den Bosch!) te nemen.quote:
*ril*quote:
En vanavond eten we Bratwurst, om maar even ontopic te blijven.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:30 schreef JDude het volgende:
Je ma vond het een puick plan. Je krijgt een uur om je spullen te pakken en de trein naar Breda (overstappen in Utrecht en Den Bosch!) te nemen.
Zei ze dat echt?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:30 schreef JDude het volgende:
[..]
Je ma vond het een puick plan. Je krijgt een uur om je spullen te pakken en de trein naar Breda (overstappen in Utrecht en Den Bosch!) te nemen.
Maar natuurlijk!quote:
O. Nou, dan geloof ik dat ik mijn spullen maar ga pakken.quote:
Ik geloof er niets van!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:28 schreef Litso het volgende:
Stiekem ben ik nog maagd.
Nu nog je haar zwart verven, en je bent volmaakt emo!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:54 schreef Janetje het volgende:
Ach, ik heb er al genoeg, die kan er ook nog wel bij.
chocotrauma, koffietrauma, danoontjetrauma, popcorntrauma, eitrauma.. etc..
HET IS ROOD!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:58 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Nu nog je haar zwart verven, en je bent volmaakt emo!
Oh wacht..![]()
Een zero tolerance beleid hoop ik dan. Zonder glijmiddel een ananas naar binnen jassen.quote:
Je stelt cc iets voor voor de volgende meet?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:04 schreef jogy het volgende:
[..]
Een zero tolerance beleid hoop ik dan. Zonder glijmiddel een ananas naar binnen jassen.
Hee, dat komt uit een legendarisch topic dat ik ooit heb geopendquote:
Hé, ík ben daar niet gek genoeg voor.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:06 schreef Janetje het volgende:
[..]
Je stelt cc iets voor voor de volgende meet?
Ik moest hard lachen, maar dat kan liggen aan het mentale beeld.quote:
Ik koop de ananas wel.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:06 schreef Janetje het volgende:
[..]
Je stelt cc iets voor voor de volgende meet?
Ik niet. (Stiekem wel, maar als ik dat zeg is het geen verkrachting).quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik vind dat we de volgende keer Lits moeten verkrachten. Maar dat ben ik dan weer.
Ik doe mee.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik vind dat we de volgende keer Lits moeten verkrachten. Maar dat ben ik dan weer.
Oh.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:21 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik niet. (Stiekem wel, maar als ik dat zeg is het geen verkrachting).
Wtf? Hier zont hetquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:22 schreef Slarioux het volgende:
Terug van het fietsen. Kutweer!
zeerotquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:28 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Kiek moar uut, anders gooi ik mijn zeebenen in de strijd!
Gei0lquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:30 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Precies. Het zweet stroomde langs mijn bilnaad.
Ik moet werken. Mijn opa is jarig. Ik heb geen zin. Te duur. Te ver weg.*quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:32 schreef Janetje het volgende:
Ok, volgende meet wordt braaf en lief en aardig en niks met enge dingen.
je komt niet?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:32 schreef Janetje het volgende:
Koelies.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:32 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Trouwens:
[[url=http://images.nder.be/ryzx/570]afbeelding][/url]
Ohja, jij kan een kleurtje voor me inbouwen hè?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:32 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Trouwens:
[[url=http://images.nder.be/ryzx/570]afbeelding][/url]
Door de inflatie is de prijs nogal gestegen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ohja, jij kan een kleurtje voor me inbouwen hè?
Hé, we zijn nu praktisch familie! Bijna. Ongeveer.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:36 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Door de inflatie is de prijs nogal gestegen.
Doe je aan incest? Zo nee, denk ik niet dat deze reactie er aan bijdraagt dat je snel een kleurtje hebt.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hé, we zijn nu praktisch familie! Bijna. Ongeveer.
Goed punt. Misschien durf ik dan ook wel. Mits uitgenodigd, natuurlijkquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:32 schreef Janetje het volgende:
Gast, zoek nou gewoon 's een vriendin, dit wordt niets zo.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:39 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Doe je aan incest? Zo nee, denk ik niet dat deze reactie er aan bijdraagt dat je snel een kleurtje hebt.
ja, als je dat zo zegt klinkt het heel makkelijkquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Gast, zoek nou gewoon 's een vriendin, dit wordt niets zo.
"Je bent meer een zusje voor me.."quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hé, we zijn nu praktisch familie! Bijna. Ongeveer.
Ach, dan kan je er in elk geval zeker van zijn dat het wel goedkomtquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh god, moet ik dan bij jou aankloppen om uitgehuwelijkt te worden?
Ligt eraan. Hoeveel vee heb je voor me over? Hm?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:00 schreef Litso het volgende:
[..]
Ach, dan kan je er in elk geval zeker van zijn dat het wel goedkomt
Beteken ik zó weinig voor je?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:14 schreef Litso het volgende:
Drie kamelen, een paar geiten en een Botswaanse bultrugkoe.
Goh, meneer moet even een jager zijn om de vrouw te bekoren en zelfs daar klaagt hij over. Wat ben je nou voor vent!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:29 schreef Litso het volgende:
Weet je wel hoe zeldzaam Botswaanse bultrugkoeien zijn?
Stoffepoeperdquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:49 schreef Stofje het volgende:
Litso! c_c! mcD! Slar! Rest!
Hoi.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:49 schreef Stofje het volgende:
Rest!
Ja, eh, naja, toen ik die post maakte, was jij er nog helemaal niet, dus eh... Anders had ik echt wel eh...!quote:
Niet zó tegen onze BeF-slet hè!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:53 schreef Slarioux het volgende:
Jezus cc, hang eens niet zo de dagmar uit.
Enlighten me.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:53 schreef Slarioux het volgende:
Ik zéi toch dat ze daar goed in was?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:53 schreef Slarioux het volgende:
Het gaat bij jou altijd om eer hè?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:59 schreef clumsy_clown het volgende:
Hé Slari, denk je dat jij wél een waardige tegenstander bent met Catannen?
Nee, ik maak anderen gewoon graag woest hard in.quote:
Daar hou ik je aan.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:02 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Dat leg ik wel een keertje uit. Als ik aan de andere kant van de tafel zit.
Meestal verlies ik met één punt.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee, ik maak anderen gewoon graag woest hard in.
Wedden dat ze dan haar vrouwelijk charmes in de stijd gooit? Vrouwen spelen altijd valsquote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:03 schreef Stofje het volgende:
Machtsspelletjes waarin c_c het onderspit lijkt te delven. Echter, c_c kennende komt ze straks keihard terug. Ik plaats daarom een tvp, ik wil dit met eigen ogen meemaken.
Nee. Echt niet. Ik ben niet zo'n vleeshapper.quote:
Ah, een kenner. Het zal je niet verbazen dat ik allang weet waar het over gaatquote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:03 schreef Stofje het volgende:
Machtsspelletjes waarin c_c het onderspit lijkt te delven. Echter, c_c kennende komt ze straks keihard terug. Ik plaats daarom een tvp, ik wil dit met eigen ogen meemaken.
Vrouwelijke charmes? Ik?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:05 schreef Litso het volgende:
[..]
Wedden dat ze dan haar vrouwelijk charmes in de stijd gooit? Vrouwen spelen altijd vals
Ik wou net zeggen, c_c en vrouwelijke charmes.quote:
Ik kan er ook niets aan doen dat ik mannelijker ben dan jij. Then again, heel veel is daar niet voor nodig.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:08 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, c_c en vrouwelijke charmes.. Straks ga je ook nog zeggen dat ze een vrouwelijk lichaam heeft.
![]()
Stoer. Hoe dat zo?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:12 schreef Chowi het volgende:
Ik woon nu bij JDude!
Het zijn vetbulten, net als bij een kameel.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:11 schreef Litso het volgende:
Zeg, als dat geen tieten zijn aan de voorkant van c_c d'r lichaam word ik homo
Ik moet me al eens in de 3 weken scheren en jij? Hmm?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik kan er ook niets aan doen dat ik mannelijker ben dan jij. Then again, heel veel is daar niet voor nodig.
Tof.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:12 schreef Chowi het volgende:
Ik woon nu bij JDude!
Hij wou me adopteren en ik had een uur om mijn spullen te pakken. Dus.quote:
Keiharde porno is tof.quote:
Ze is Turks, niet Marokkaans.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:13 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik moet me al eens in de 3 weken scheren en jij? Hmm?
Eén keer in de 2 dagen. Ik heb mijn afkomst tegen, zie je.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:13 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik moet me al eens in de 3 weken scheren en jij? Hmm?
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Eén keer in de 2 dagen. Ik heb mijn afkomst tegen, zie je.
Hier op campzone is ene pornocompo.quote:
Ik las popcornporno.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:15 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hier op campzone is ene pornocompo..
Whehehe, het idee deed mijn mondhoeken opkrullen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Een vrouw die met d'r benen gespreid ligt en er dan popcorn uit komt vliegen.
Lach maar! Heb je enig idee hoe vervelend het is om meer baardgroei te hebben dan je mannelijke vrienden?!quote:
Oh noez!!!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:18 schreef Litso het volgende:
Slar, de quickPI's doen het niet op het devforum.
Doen ze weer porno op een scherm van 5x4 projecteren?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:15 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hier op campzone is ene pornocompo..
Je weet dat ik van je hou.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:22 schreef Stofje het volgende:
Ik ga bijna weg. Ik ben vandaag wat gemeen geweest, maar jullie zijn gelukkig ook gemeen geweest tegen mij hoor! Nou, ik ga maar dan. Ik hoop dat we met schone lei kunnen beginnen want ik vind het echt niet leuk hoor als ze zo tegen elkaar doen. Kusjes, hihi.
Denk het wel, en dan een muziekje eronder en l;euk bewerkt enzo.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:22 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Doen ze weer porno op een scherm van 5x4 projecteren?
Er is een ster in mijn hart die jouw naam draagt Stof.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:24 schreef Stofje het volgende:
[..]
Soms twijfel ik, dus ik ben altijd weer blij als je het zegt.
Jij niets te zeggen over seks. Uuuuhuh.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:25 schreef Croupouque het volgende:
Waarom gaat het hier altijd over seks? Ik heb niets te zeggen over seks, verdikkie!
Oeh, ff testen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:21 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Oh noez!!!
Ik heb ze ff tevoorschijngetoverd in _xhtml.
En in mijn broek.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Er is een ster in mijn hart die jouw naam draagt Stof.
Voert dat gedeelte dodelijke stoffen, welke uiteindelijk via de urinebuis het vrouwelijk lichaam verlaat?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Er is een ster in mijn hart die jouw naam draagt Stof.
Over de theorie, de wiskundige, theologische en ethische aspecten misschien wel, maar niet over de praktijk.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jij niets te zeggen over seks. Uuuuhuh.
In deel 702 mag jij -ja, jij ja!- bepalen waar het over gaat. Wij doen zo goed en zo kwaad als het gaat leuk mee, maar dát gaat jouw deel worden, Croupouque, jouw deel, helemaal voor jou alleen!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:28 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Over de theorie, de wiskundige, theologische en ethische aspecten misschien wel, maar niet over de praktijk.
Praktijk? Seks is toch puur theoretisch? Net als kernfusie.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:28 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Over de theorie, de wiskundige, theologische en ethische aspecten misschien wel, maar niet over de praktijk.
Ah, hoe heet die ster dan?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:29 schreef Croupouque het volgende:
Ik draag een ster op mijn jas die jouw naam draagt, Stofje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |