Lekker was het hequote:Op maandag 24 juli 2006 17:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Doe ik niet!
Oh en Janet, ik zit nu het restje van gisteren op te eten!!
Oh ja? Zoals?quote:Op maandag 24 juli 2006 18:18 schreef JDude het volgende:
Kom op Chowi, er zijn belangrijkere zaken in het leven.
Zoals een even aantal posts hebbenquote:Op maandag 24 juli 2006 18:18 schreef JDude het volgende:
Kom op Chowi, er zijn belangrijkere zaken in het leven.
Oh, oh! Én je postcount laten staan op de 10.000!quote:
Ik bedoel terugzetten.quote:Op maandag 24 juli 2006 18:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh, oh! Én je postcount laten staan op de 10.000!
Dat gaat 'm niet meer worden, vrees ik.quote:Op maandag 24 juli 2006 18:19 schreef Chowi het volgende:
Braaf zo, nerdje vamme.quote:Op maandag 24 juli 2006 18:19 schreef Litso het volgende:
Oh, ik ben ongemerkt de grens van 20.000 over gegaan vandaag. Wat goed, ik geil er echt niet meer zoveel op als vroeger blijkbaar
Ik heb zelfs al bijna 20.000.quote:Op maandag 24 juli 2006 18:20 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat gaat 'm niet meer worden, vrees ik.
Je rechter-wijsteen krijgt de groeten van mijn linker-ringvinger.quote:Op maandag 24 juli 2006 18:22 schreef Croupouque het volgende:
Ik wil graag de groetjes doen aan iedereen met een voorhoofd.
*Chowi is now known as JDowi.quote:Op maandag 24 juli 2006 18:25 schreef JDude het volgende:
Ik wil graag de groeten doen aan iedereen met "JD" in zijn/haar username.
Ja, dáár trap ik echt inquote:
Oh, helaas.quote:
Ik ben een nerd, ik weet hetquote:Op maandag 24 juli 2006 18:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik vond het anders wel een toffe actie.quote:
Oh, dat is wel een beetje een domper inderdaad.quote:Op maandag 24 juli 2006 18:29 schreef cerror het volgende:
Anticlimax: Kanker.
Dat van mij klinkt lekkerder!quote:Op maandag 24 juli 2006 18:29 schreef cerror het volgende:
Neoplasie. Toffer woord.quote:Op maandag 24 juli 2006 18:29 schreef cerror het volgende:
Męn. Jij bent echt goed. En tof.quote:Op maandag 24 juli 2006 18:19 schreef Litso het volgende:
Oh, ik ben ongemerkt de grens van 20.000 over gegaan vandaag. Wat goed, ik geil er echt niet meer zoveel op als vroeger blijkbaar
Veel posts heb ik he?quote:
True.quote:Op maandag 24 juli 2006 18:34 schreef Litso het volgende:
[..]
Veel posts heb ik he?![]()
![]()
Veel meer dan jou, daarom ben ik ook zoveel toffer dan jij!!1
Nou, ik liep je steeds mis, en dat vind ik irritant.quote:Op maandag 24 juli 2006 18:32 schreef JDude het volgende:
Sjowie, vanwaar eigenlijk die hoofdletterpost in mijn richting, in dat vorige topic?
Ah, en daarom ben ik KEI TOFquote:Op maandag 24 juli 2006 18:35 schreef Chowi het volgende:
Nou, ik liep je steeds mis, en dat vind ik irritant.
Neuh, ik vond het wel grappig.quote:Op maandag 24 juli 2006 18:47 schreef Janetje het volgende:
Jezus, JD, je hebt echt zeiksnorren als hobby he?
Ohja, van die eerste heb ik een album gedownload. Maar 's opzetten. Goed dat je me eraan herinnert.quote:Op maandag 24 juli 2006 19:08 schreef Stofje het volgende:
Ik zou graag een triootje willen doen met An Pierlé en Janove Ottesen..
An Pierlé moet je wel een kans geven. Het wordt -vind ik- steeds beter. Ze is zó liefquote:Op maandag 24 juli 2006 19:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ohja, van die eerste heb ik een album gedownload. Maar 's opzetten. Goed dat je me eraan herinnert.
Ik vind het wel goed klinken eigenlijk.quote:Op maandag 24 juli 2006 19:14 schreef Stofje het volgende:
[..]
An Pierlé moet je wel een kans geven. Het wordt -vind ik- steeds beter. Ze is zó lief.
We've got the afternoonquote:Op maandag 24 juli 2006 19:18 schreef Litso het volgende:
If you want to travel all over my body
that's alright that's alright that's alrigiiiht!
brbquote:Op maandag 24 juli 2006 19:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
We've got the afternoon
You got this room for two
One thing I've left to do
Discover me
Discovering you
One mile to every inch of
Your skin like porcelain
One pair of candy lips and
Your bubblegum tongue
And if you want love
We'll make it
Swimming in a deep sea
Of blankets
Take all your big plans
And break 'em
This is bound to be a while
Kijk mamma, ik groei.quote:Op maandag 24 juli 2006 19:37 schreef Litso het volgende:
En pokon?
Zei ik toch?quote:Op maandag 24 juli 2006 20:28 schreef Janetje het volgende:
Wat een mooi topic nr trouwens.
Dan niet, hoor.quote:
Sorryquote:
Goedmaakomhelzing. Tof.quote:
Gaarne.quote:
Hihi.quote:
Vlak die rekel van een Vledder ook niet uit!quote:Op maandag 24 juli 2006 22:05 schreef Stofje het volgende:
Ik zag net Baantjer op België één. Geweldige aflevering, ik heb me weer oprecht verbaasd over de vindingrijkheid en inzichten van rechercheur De Cock.
Oh ja, die boeken. Die heb ik vroeger nog vaak gelezen, toen ik nog met mijn ouders op vakantie ging. Heerlijk in het zonnetje genieten van de spannende avonturen van De Cock en Vledder.quote:Op maandag 24 juli 2006 22:08 schreef JDude het volgende:
De Cock in draf was een koddig gezicht.
Die regel komt in elk deel terug, lijkt het wel.
Same here!quote:Op maandag 24 juli 2006 22:09 schreef Stofje het volgende:
Oh ja, die boeken. Die heb ik vroeger nog vaak gelezen, toen ik nog met mijn ouders op vakantie ging. Heerlijk in het zonnetje genieten van de spannende avonturen van De Cock en Vledder.
Ik kan De Cock nooit verstaan.quote:Op maandag 24 juli 2006 22:12 schreef ehqo het volgende:
Ik heb niets met Baantjer en heb nooit meer dan 5 minuten gezien. In totaal misschien zelfs.
Toen ik 16 was begon ik met m'n eerste baantje. 's Nachts, magazijnmedewerker in een bakkerij.quote:Op maandag 24 juli 2006 22:15 schreef Stofje het volgende:
Zowel de boeken als de serie zijn zó verschrikkelijk slecht, dat het gewoon briljant wordt. Toen het op RTL 4 kwam op vrijdagavond, keken mijn ouders en ik élke keer met een biertje en wat toastjes met kaas of een salade. Geweldige vrijdagavonden, waar ik gewoon dingen voor afzegde. Gewoon, omdat het het avondje was met m'n ouders.
En dat zeg je zo trots huh?quote:
En jij lacht!quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Aight!quote:
Je bent tof.quote:Op maandag 24 juli 2006 22:39 schreef ehqo het volgende:
Ik heb nog nooit geluisterd.
Nooit Baantjer gekeken, nooit FOK-radio geluisterd. Jezus, man, je mist véél!quote:Op maandag 24 juli 2006 22:39 schreef ehqo het volgende:
Ik een keer, geloof ik. Maar ik draai liever m'n eigen muziek.quote:Op maandag 24 juli 2006 22:39 schreef ehqo het volgende:
SC is inderdaad een nare vent.quote:Op maandag 24 juli 2006 22:35 schreef Croupouque het volgende:
Ik ben ooit ook op FOK!Radio geweest, toen ik tijdens de 5 jaarsmeet geďnterviewd werd door Sunchaser. Ik had gedronken en die kerel wist niet eens wie ik was, wat een arrogante zelfgeilerd is het toch ook. Nee, dat was een fantastisch interview. Ik geloof dat Nolius later ook nog een aantal dingen aan me heeft gevraagd.
J. haar mening vind ik beter.quote:Op maandag 24 juli 2006 22:40 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nooit Baantjer gekeken, nooit FOK-radio geluisterd. Jezus, man, je mist véél!
Die mening deel ik ook. Je bent tof, maar je mist wel onwaarschijnlijk puike initiatieven als FOK-radio en de serie Baantjer.quote:
Het grijpt me niet bij de keel, daarvoor lijkt het me allemaal niet boeiend genoeg.quote:Op maandag 24 juli 2006 22:48 schreef Stofje het volgende:
[..]
Die mening deel ik ook. Je bent tof, maar je mist wel onwaarschijnlijk puike initiatieven als FOK-radio en de serie Baantjer.
Maar ja, ik ga weer. En als gepaste begroeting zou ik zeggen "hou 'm hard, hč".quote:Op maandag 24 juli 2006 22:52 schreef Stofje het volgende:
Okayquote:Op maandag 24 juli 2006 22:53 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar ja, ik ga weer. En als gepaste begroeting zou ik zeggen "hou 'm hard, hč".
Ja, ik ben een aandachtshoer enzo.quote:Op maandag 24 juli 2006 22:55 schreef Stofje het volgende:
[..]
Okay. Je gaat weer? Jammer. Slaap lekker, of wat dan ook!
Klopt. Dus breng daar maar eens gauw verandering in.quote:Op maandag 24 juli 2006 22:59 schreef clumsy_clown het volgende:
Hé, het is ook niet gezellig als ik er niet ben.
Oh, is zij er weer. Ik ga slapen, welteruste.quote:Op maandag 24 juli 2006 22:59 schreef clumsy_clown het volgende:
Hé, het is ook niet gezellig als ik er niet ben.
Ik zoen jou nóóit meer, dat weet je hč?quote:Op maandag 24 juli 2006 23:00 schreef Stofje het volgende:
[..]
Oh, is zij er weer. Ik ga slapen, welteruste.
Als ik de laatste tijd (lees: jaren) reclames van "Hi" zie, ben ik elke keer weer blij Orange-klant te zijn.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:02 schreef Litso het volgende:
Hai.
Whehe.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:09 schreef JDude het volgende:
Litso heeft iedereen weggelokt met z'n pauperige baggertopic.
Ik was al bang.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:56 schreef Litso het volgende:
Een beetje.
Welke terminale ziekte is het vandaag? Vinkentering? Builenpest? Epileptische gezwellen?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:52 schreef cerror het volgende:
Ja! Daarom!
Ik heb bier in m'n longen en ik hoest me de tering.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:54 schreef Litso het volgende:
[..]
Welke terminale ziekte is het vandaag? Vinkentering? Builenpest? Epileptische gezwellen?
Nu nog een peuk inslikken.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:57 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik heb bier in m'n longen en ik hoest me de tering.
Ik ga zo roken dus dat komt wel.quote:
Ik klaag je aan.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 01:16 schreef Litso het volgende:
Sorry c.
*tok*quote:
Godver.quote:
Heb ik niet.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 01:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Piemeltjes, piemeltjes, piemeltjes.
Niet?quote:
Ohja, jou ga ik dus ook een ander keertje inmaken met Catan. Niet op de meet.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 01:46 schreef Slarioux het volgende:
Ik kom jullie weer 3 posts lastig vallen.
Dat was één.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 01:46 schreef Slarioux het volgende:
Ik kom jullie weer 3 posts lastig vallen.
Zou je wel willen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 01:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ohja, jou ga ik dus ook een ander keertje inmaken met Catan. Niet op de meet.
Heb ik niet.,quote:Op dinsdag 25 juli 2006 01:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ook niet. En jij hebt langer haar dan ik.
Twee.quote:
Welles!quote:
Onderschat me nietquote:
Helaas, te laat. Post hierna delete ik gewoon.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 01:49 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ja maar.... Ik had nog zoveel willen zeggen!
Dat was merc's haar, niet de mijne!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 01:49 schreef Janetje het volgende:
[..]
Welles!
Ik heb het geknipt.. remember..
En drie.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 01:49 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ja maar.... Ik had nog zoveel willen zeggen!
Ik ga wel verder in het zwart.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 01:50 schreef Litso het volgende:
[..]
Helaas, te laat. Post hierna delete ik gewoon.
Hij snurkt.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 01:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Onderschat me niet.
Maar kom op, geef eens vuige details over de vakantie die Lits niet vrijwillig zal vertellen.
Nou ok, ik mag later oordelen.quote:
Het valt me nog mee dat je niet over de tepels van Jos begint. Die foto's enzo.quote:
Mjah, de nieuwe policy is wel soepeler...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 01:52 schreef Litso het volgende:
[..]
Het valt me nog mee dat je niet over de tepels van Jos begint. Die foto's enzo.
Ah kut!quote:
Wat wat? Is er gelikt? Gebeten?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 01:52 schreef Litso het volgende:
[..]
Het valt me nog mee dat je niet over de tepels van Jos begint. Die foto's enzo.
Gevoeld. En geknuffeld.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 01:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ah kut!
[..]
Wat wat? Is er gelikt? Gebeten?
Vertel mij wat. Ik moest de hele middag slaap inhalen in de zon, met een biertje, een peukje en een goed boek.quote:
Jamaar, hij wilde niet van mijn luchtbed afgaan. Wat moest ik dan?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 01:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Is er iets wat je me moet vertellen?
Zijn er momenten waarop het normaal is dat je binnenshuis valt dan?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 01:56 schreef Croupouque het volgende:
Hmm, raar moment om binnen te vallen.
Goeie, Seth!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 01:58 schreef Litso het volgende:
[..]
Zijn er momenten waarop het normaal is dat je binnenshuis valt dan?
Nog zoiets. Jij bent echt concurrentie voor me geloof ik, als het op Lits aankomt.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 01:56 schreef Croupouque het volgende:
Hmm, raar moment om binnen te vallen.
Dus ga je maar aan tepels zitten? Dat is de slechtste smoes ooit!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 01:56 schreef Litso het volgende:
[..]
Jamaar, hij wilde niet van mijn luchtbed afgaan. Wat moest ik dan?
Arme jongen! Voel je m'n medelijden?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 01:56 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Vertel mij wat. Ik moest de hele middag slaap inhalen in de zon, met een biertje, een peukje en een goed boek.
Ik zei toch dat je wat aan je humor moest doen?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:01 schreef Litso het volgende:
Ik zie Croup nu voor me die door de huiskamer loopt, zegt 'Oeps, ik val!' en vervolgens op slapstick-wijze op de grond valt.
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:01 schreef Litso het volgende:
Ik zie Croup nu voor me die door de huiskamer loopt, zegt 'Oeps, ik val!' en vervolgens op slapstick-wijze op de grond valt.
Niet te hard, dat prikt!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Arme jongen! Voel je m'n medelijden?
Dat ik graag in mijn blote humor rondloop is nog altijd mijn eigen keusquote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:02 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik zei toch dat je wat aan je humor moest doen?
Ik weet hoe dat eruit ziet.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:01 schreef Litso het volgende:
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:03 schreef Litso het volgende:
[..]
Dat ik graag in mijn blote humor rondloop is nog altijd mijn eigen keus
Whehehe.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:03 schreef Litso het volgende:
[..]
Dat ik graag in mijn blote humor rondloop is nog altijd mijn eigen keus
Waarom denk je dat ik een affaire met die knul heb. Hij valt zo schattig!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:05 schreef Litso het volgende:
[..]
Is het net zo grappig als in mijn hoofd?
In bosjes. Naakte friemelpiemelmannenseks.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:12 schreef Litso het volgende:
Seks. Enzo.
Phthirus pubis.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:12 schreef PsyCha het volgende:
[afbeelding]
Tuut, tuut, tuut je krijgt de groeten van Ruud.
rompompansquote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:13 schreef rompompom het volgende:
[Voeg wanhopige roep om aandacht in]
Hanspanspansquote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:13 schreef rompompom het volgende:
Web-logquote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:13 schreef rompompom het volgende:
Er zijn chickies met de naam Kees in de tent!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:20 schreef Litso het volgende:
Er wordt gefeest in de tent, en gespaced in de tent!
Whehe.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:21 schreef rompompom het volgende:
Ik zat net eens na te denken. EN dan gebeuren er rare dingen. Voorbeeld:
Stel hč, dat in Engeland er iets geciteerd wordt. Maar vervolgens neemt de geciteerde zijn woorden terug. Is dat citaat dan ex-citing?
Als je je haar in de 'out of bed'-look doet en je gaat daarna naar bed, zit het dan heel erg netjes als je wakker wordt?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:21 schreef rompompom het volgende:
Ik zat net eens na te denken. EN dan gebeuren er rare dingen. Voorbeeld:
Stel hč, dat in Engeland er iets geciteerd wordt. Maar vervolgens neemt de geciteerde zijn woorden terug. Is dat citaat dan ex-citing?
Of word je gewoon onmiddelijk weer wakker zodra je in slaap valt?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:27 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Als je je haar in de 'out of bed'-look doet en je gaat daarna naar bed, zit het dan heel erg netjes als je wakker wordt?
*zich opensteltquote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb zin om met hartjes en kusjes te strooien.
Bah, wat kan ik soms vrouwelijk zijn.
Die test is praktisch haalbaar, opzich.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:27 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Als je je haar in de 'out of bed'-look doet en je gaat daarna naar bed, zit het dan heel erg netjes als je wakker wordt?
Ik zou wel willen maar ik moet dood.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:45 schreef Janetje het volgende:
Knuffelseks.
*cc in armen neemt.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik zou wel willen maar ik moet dood.
Tuurlijk.quote:
Kuuuuurack!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 03:19 schreef Croupouque het volgende:
*zweepje.
Ik ook.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 08:26 schreef jogy het volgende:
Jij hebt de ideale baan voor een depressie, JD.
Ah, de spawn of all evil. Bijna net zo erg als leen van Frysia.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 08:37 schreef Q. het volgende:
Verzekeraar. Bijna hetzelfde.
Stagerapporten schrijven is immer ellende. Mijn bedrijf is tof.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 08:26 schreef jogy het volgende:
Jij hebt de ideale baan voor een depressie, JD.
Best veel ook welquote:
En voor bijna een jaar en 1 maand is dat idd best veel.quote:
Geen idee eigenlijk in welk deel ik voor het eerst een post zette. Volgens mij ergens nr 30-40 ofzoquote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:16 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
En voor bijna een jaar en 1 maand is dat idd best veel.
Mogguh Jogy.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:24 schreef jogy het volgende:
Slari.
Ja, tot 6 uur. gelukkig ging ik vroeg slapenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:28 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Mogguh Jogy.
Ook zo lekker uitgeslapen?
Nope, ben er niet. Breuls zit in Londen, wat zijn broertje doet, geen idee.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:49 schreef pc-fr34k het volgende:
Slari, zit je dit jaar nog op CZ, en hoe zit het met breuls? Of dat broertje van breuls.
Mag ik zonder pc komen maar met bierquote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:51 schreef Litso het volgende:
We moeten maar weer een keer zelf een LAN organiseren Slar
Bier altijd welkom. Stelletje alcoholisten van een andere tent heben een bramide(een piramidi van bierkratten) gemaakt.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:55 schreef jackson het volgende:
[..]
Mag ik zonder pc komen maar met bier?
Mooi mooi....quote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:56 schreef Litso het volgende:
Whehe, zoals de helft van de mensen dat op op komt dagen jackson. Meestal lopen er net zoveel bezoekers als LANners rond. Gemiddeld 4 van beide, gok ik
Heineken.... Prima pils, ik ben dan ook de moeilijkste niet als het een A-merk betreftquote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:57 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Bier altijd welkom. Stelletje alcoholisten van een andere tent heben een bramide(een piramidi van bierkratten) gemaakt.
Alleen is dat heineken..
Het is niet vies ofzo, maar ik heb liever grolsch. Amstel heb ik echt een tyfus hekel aan.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:59 schreef jackson het volgende:
[..]
Heineken.... Prima pils, ik ben dan ook de moeilijkste niet als het een A-merk betreft
Ieuw, Heineken is niet te zuipen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:59 schreef jackson het volgende:
[..]
Heineken.... Prima pils, ik ben dan ook de moeilijkste niet als het een A-merk betreft
Amstel moet dood. Wat een ranzig kutbier is dat. Niet te zuinig.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:03 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Het is niet vies ofzo, maar ik heb liever grolsch. Amstel heb ik echt een tyfus hekel aan.
Ik heb overheerlijk geslapen na het nuttigen van enige bieren gisteravond. Helaas ging mijnen wekker wederom om een onchristelijk uur af. Welk een drama.quote:
Mijn wekker ging níét. Hoe tof is dat?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb overheerlijk geslapen na het nuttigen van enige bieren gisteravond. Helaas ging mijnen wekker wederom om een onchristelijk uur af. Welk een drama.
Never!quote:
Omdat, zo tussen de luxaflex door, repen zonlicht in mijn ogen schenen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:16 schreef Litso het volgende:
Waarom ben je dan in godsnaam al op?
Nŕh, als ik wakker ben, moet ik ook echt meteen mijnen bed uit.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:19 schreef Litso het volgende:
Ah. Meestal besluit ik dat een paar uur lang te negeren, tot het echt te heet en plakkerig wordt om onder de dekens te blijven liggen.
Maar het bevalt me eigenlijk wel dat ik vandaag op tijd op ben gestaan
Dat zal dan nog best krap worden.quote:
Daarom val ik dan meestal ook weer in slaap als ik blijf liggenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:20 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nŕh, als ik wakker ben, moet ik ook echt meteen mijnen bed uit.
[..]
Dat zal dan nog best krap worden. [afbeelding].
Hallo!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:21 schreef JDude het volgende:
Koffie en gebak is immer okay.
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:20 schreef Chowi het volgende:
Dat zal dan nog best crap worden. [afbeelding].
Wie vertoeven er nog meer dan?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:20 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat zal dan nog best krap worden. [afbeelding].
quote:
Misschien bedoelt Bieslook dat wel met "China".quote:
Ik geloof dat ik vaak de enige ben die aldaar vertoeft. Maar de afmetingen zijn niet echt royaal, ziet u.quote:
Grapje, he, Sjoow.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:24 schreef JDude het volgende:
Misschien bedoelt Bieslook dat wel met "China".
Ik trek het ernstig in twijfel, mijnheer!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:24 schreef JDude het volgende:
[..]
Misschien bedoelt Bieslook dat wel met "China".
quote:
*pronkt nog even met zijn 160x220 bedquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:25 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik vaak de enige ben die aldaar vertoeft. Maar de afmetingen zijn niet echt royaal, ziet u.
Maar je hebt vast niet zoveel puikende kussens als ik!quote:
Ik kan mijn eigen bed meenemen, welke beschikt over ruimere afmetingen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:25 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik vaak de enige ben die aldaar vertoeft. Maar de afmetingen zijn niet echt royaal, ziet u.
Ook wel eens, inderdaad.quote:
160x200 hier, ik had toch de langere variant moeten nemen, maar dat kostte geld en dat had ik destijds niet.quote:
Tof, doe dat.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kan mijn eigen bed meenemen, welke beschikt over ruimere afmetingen.
Ik ben bang van niet.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:27 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar je hebt vast niet zoveel puikende kussens als ik!
Pwned.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:28 schreef Q. het volgende:
[..]
160x200 hier, ik had toch de langere variant moeten nemen, maar dat kostte geld en dat had ik destijds niet.![]()
Kussens zijn fijn!quote:
Nee, daar viel ook nauwelijks in te slapen met zijn twee.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:34 schreef JDude het volgende:
Nou, dan slaap ik wel weer moederziel alleen in mijn karige 90x210, hoor.
Mijne is langer, jouwe is breder.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:35 schreef jogy het volgende:
180*210 aanwezig hier.
Dat was dan ook niet het doel.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:35 schreef Chowi het volgende:
Nee, daar viel ook nauwelijks in te slapen met zijn twee.
Breder is interessanter dan langer, zo heb ik gehoord.quote:
quote:
Mijne wiebelt.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:37 schreef jogy het volgende:
[..]
Breder is interessanter dan langer, zo heb ik gehoord.
Ja, wel dan?quote:
Mijne heeft een kromming.quote:
Och, in mijn huiskamer passen wel 10 mensen op de grond. Of bedoel je dat niet?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:38 schreef JDude het volgende:
Ik kán overigens wel uitbreiden tot tweepersoonscapaciteit, maar dan op de grond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |