Lekker was het hequote:Op maandag 24 juli 2006 17:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Doe ik niet!
Oh en Janet, ik zit nu het restje van gisteren op te eten!!
Oh ja? Zoals?quote:Op maandag 24 juli 2006 18:18 schreef JDude het volgende:
Kom op Chowi, er zijn belangrijkere zaken in het leven.
Zoals een even aantal posts hebbenquote:Op maandag 24 juli 2006 18:18 schreef JDude het volgende:
Kom op Chowi, er zijn belangrijkere zaken in het leven.
Oh, oh! Én je postcount laten staan op de 10.000!quote:
Ik bedoel terugzetten.quote:Op maandag 24 juli 2006 18:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh, oh! Én je postcount laten staan op de 10.000!
Dat gaat 'm niet meer worden, vrees ik.quote:Op maandag 24 juli 2006 18:19 schreef Chowi het volgende:
Braaf zo, nerdje vamme.quote:Op maandag 24 juli 2006 18:19 schreef Litso het volgende:
Oh, ik ben ongemerkt de grens van 20.000 over gegaan vandaag. Wat goed, ik geil er echt niet meer zoveel op als vroeger blijkbaar
Ik heb zelfs al bijna 20.000.quote:Op maandag 24 juli 2006 18:20 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat gaat 'm niet meer worden, vrees ik.
Je rechter-wijsteen krijgt de groeten van mijn linker-ringvinger.quote:Op maandag 24 juli 2006 18:22 schreef Croupouque het volgende:
Ik wil graag de groetjes doen aan iedereen met een voorhoofd.
*Chowi is now known as JDowi.quote:Op maandag 24 juli 2006 18:25 schreef JDude het volgende:
Ik wil graag de groeten doen aan iedereen met "JD" in zijn/haar username.
Ja, dáár trap ik echt inquote:
Oh, helaas.quote:
Ik ben een nerd, ik weet hetquote:Op maandag 24 juli 2006 18:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik vond het anders wel een toffe actie.quote:
Oh, dat is wel een beetje een domper inderdaad.quote:Op maandag 24 juli 2006 18:29 schreef cerror het volgende:
Anticlimax: Kanker.
Dat van mij klinkt lekkerder!quote:Op maandag 24 juli 2006 18:29 schreef cerror het volgende:
Neoplasie. Toffer woord.quote:Op maandag 24 juli 2006 18:29 schreef cerror het volgende:
Męn. Jij bent echt goed. En tof.quote:Op maandag 24 juli 2006 18:19 schreef Litso het volgende:
Oh, ik ben ongemerkt de grens van 20.000 over gegaan vandaag. Wat goed, ik geil er echt niet meer zoveel op als vroeger blijkbaar
Veel posts heb ik he?quote:
True.quote:Op maandag 24 juli 2006 18:34 schreef Litso het volgende:
[..]
Veel posts heb ik he?![]()
![]()
Veel meer dan jou, daarom ben ik ook zoveel toffer dan jij!!1
Nou, ik liep je steeds mis, en dat vind ik irritant.quote:Op maandag 24 juli 2006 18:32 schreef JDude het volgende:
Sjowie, vanwaar eigenlijk die hoofdletterpost in mijn richting, in dat vorige topic?
Ah, en daarom ben ik KEI TOFquote:Op maandag 24 juli 2006 18:35 schreef Chowi het volgende:
Nou, ik liep je steeds mis, en dat vind ik irritant.
Neuh, ik vond het wel grappig.quote:Op maandag 24 juli 2006 18:47 schreef Janetje het volgende:
Jezus, JD, je hebt echt zeiksnorren als hobby he?
Ohja, van die eerste heb ik een album gedownload. Maar 's opzetten. Goed dat je me eraan herinnert.quote:Op maandag 24 juli 2006 19:08 schreef Stofje het volgende:
Ik zou graag een triootje willen doen met An Pierlé en Janove Ottesen..
An Pierlé moet je wel een kans geven. Het wordt -vind ik- steeds beter. Ze is zó liefquote:Op maandag 24 juli 2006 19:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ohja, van die eerste heb ik een album gedownload. Maar 's opzetten. Goed dat je me eraan herinnert.
Ik vind het wel goed klinken eigenlijk.quote:Op maandag 24 juli 2006 19:14 schreef Stofje het volgende:
[..]
An Pierlé moet je wel een kans geven. Het wordt -vind ik- steeds beter. Ze is zó lief.
We've got the afternoonquote:Op maandag 24 juli 2006 19:18 schreef Litso het volgende:
If you want to travel all over my body
that's alright that's alright that's alrigiiiht!
brbquote:Op maandag 24 juli 2006 19:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
We've got the afternoon
You got this room for two
One thing I've left to do
Discover me
Discovering you
One mile to every inch of
Your skin like porcelain
One pair of candy lips and
Your bubblegum tongue
And if you want love