Kraakt 'ie ook?quote:
Oh, dat past bij mij ook wel ja, als het moetquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:39 schreef Litso het volgende:
Och, in mijn huiskamer passen wel 10 mensen op de grond. Of bedoel je dat niet?
Jij maakte meer herrie.quote:
ZEG HOU EENS OP!quote:
Maar inkoppertjes zijn tof! Ik had voetballer moeten worden.quote:
Mijn bed kraakt heel erg. Als je je pink beweegt, kraakt 'ie al. Dat komt omdat het best een heel oud bed is. Maar als ik een nieuw bed wil, moet ik hem verdulle zelf betalen.quote:
Ik had vroeger ook zo'n bed jaquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:44 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mijn bed kraakt heel erg. Als je je pink beweegt, kraakt 'ie al. Dat komt omdat het best een heel oud bed is. Maar als ik een nieuw bed wil, moet ik hem verdulle zelf betalen.
Can't complain.quote:
Sorry, ik ga maar weer gauw werken ofzoquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:43 schreef Litso het volgende:
TMI Jan.
Valt wel mee volgens mij. Toch?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:44 schreef jogy het volgende:
Ch, ben je een schreeuwerdje in bed dan joh, vertel eens?
Oei, dat moet ik de volgende keer misschien ook maar doen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:45 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik had vroeger ook zo'n bed ja
Een matrasje op de grond werkte dan ook erg goed, als mijn vriendin kwam logeren
En anders heb je de zolder nog.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:46 schreef Chowi het volgende:
Oei, dat moet ik de volgende keer misschien ook maar doen.
Die is veel te warm met dit weer.quote:
De buren hebben niet aangebeld.quote:
Gewoon bevestigen en verder slapen. Hóppa. Zal d'r leren.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:48 schreef Litso het volgende:
Oh en met zijn 2en slapen in een eenpersoons is níet aan mij besteed. Ik kroop dan 'snachts als ze sliep gewoon weer in mijn eigen bed, anders deed ik geen oog dicht
En dan dacht zij weer dat ik niet meer van d'r hield enzo...vrouwen
Mijn kamer ook. Hoewel ik vannacht onafgebroken heb geslapen van twaalf tot zeven, ofzo.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:48 schreef Chowi het volgende:
Die is veel te warm met dit weer.
Whehe.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:49 schreef Chowi het volgende:
[..]
Gewoon bevestigen en verder slapen. Hóppa. Zal d'r leren.
Nou, ik vond het toen bij jou nog best okay, qua temperatuur, heur.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:50 schreef JDude het volgende:
[..]
Mijn kamer ook. Hoewel ik vannacht onafgebroken heb geslapen van twaalf tot zeven, ofzo.
Werd wel weer als een uitgedroogd veenlijk wakker.
Wispelturig en onvoors[p/t]elbaar zijn voor hen uitgevonden.quote:
N3rd.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:50 schreef Litso het volgende:
[..]
Whehe.
Anyway, ik ga maar weer eens een potje Warcraften
Maar dat was vóór de hittegolf.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:51 schreef Chowi het volgende:
Nou, ik vond het toen bij jou nog best okay, qua temperatuur, heur.
Óh ja.quote:
Och, gezeur, dan rijd ik te voorzichtig, dan rijd ik "besluitvaardiger" is het weer niet goed. Ik krijg allerlei adviezen waardoor ik juist meer ga denken op cruciale punten, terwijl zoals ik het vanzelf doe helemaal niet ongevaarlijk is. Geldkloppers.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:59 schreef jogy het volgende:
Centraal bureau van de Rij-ontzegging?
Kunnen jullie de vorige posts even herhalen? Er schreeuwde iemand doorheenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:02 schreef Chowi het volgende:
Stofje. Stofje. Stofje. Stofje. Stofje. Stofje. Stofje. Stofje. Stofje. Stofje. Stofje. Stofje. Stofje. Stofje. Stofje. Stofje. Stofje. Stofje. Stofje. Stofje.
Bést handig, die MP3-ondersteunende telefoons tegenwoordig.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:01 schreef Stofje het volgende:
Zo. Met Le Peuple de l'Herbe, die via mijn ultrafantastische brijlante geweldige Sony Ericsson w810i hun geluiden op mij afvuren, is het goed BeFfen.
Ik schreeuwde niet. Ik fluisterde het op zwoele toon.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:05 schreef JDude het volgende:
[..]
Kunnen jullie de vorige posts even herhalen? Er schreeuwde iemand doorheen.
Wélk strand?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:07 schreef Chowi het volgende:
Zal ik vandaag naar het strand gaan?
Ik heb de telefoon aangesloten op mijn boxen. Goed geluid. Ik ben verliefd op onze kat, op m'n vriendin én op mijn telefoon.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:06 schreef JDude het volgende:
[..]
Bést handig, die MP3-ondersteunende telefoons tegenwoordig.
Zwolle-beach?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:07 schreef Chowi het volgende:
Zal ik vandaag naar het strand gaan?
De Hoek-van-Holland expres vertrekt hier voor mijn neus.quote:
Heerderstrand. Of Wythem. Best nog keus, heur.quote:
Jeetje. Ik denk dat ik dáár een strandtent open. En die noem ik dan Zwollendaal. Of Zwolleningen en daar bouw ik dan het Zwolhaus Hotel. Of... of... Ik ga het even uitwerken.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:10 schreef Chowi het volgende:
[..]
Heerderstrand. Of Wythem. Best nog keus, heur.
Ik moet het doen met de lullige speakertjes in mijn PDA. Een kat en een vriendin staan nog op de wish-list.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:08 schreef Stofje het volgende:
Ik heb de telefoon aangesloten op mijn boxen. Goed geluid. Ik ben verliefd op onze kat, op m'n vriendin én op mijn telefoon.
Met chocola?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:12 schreef Chowi het volgende:
Ik eet dubbelvla. [vuige knipoog].
Tof. Gaan we dan neuken enzo? Niet dat het er iets mee te maken heeft, maar gaan we?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:12 schreef Stofje het volgende:
[..]
Jeetje. Ik denk dat ik dáár een strandtent open. En die noem ik dan Zwollendaal. Of Zwolleningen en daar bouw ik dan het Zwolhaus Hotel. Of... of... Ik ga het even uitwerken.
Ik hoop dat ik je een zetje in de goede richting geef, als ik zeg dat het alle drie bést toffe dingen zijn.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:12 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik moet het doen met de lullige speakertjes in mijn PDA. Een kat en een vriendin staan nog op de wish-list.
Ja!quote:
Ik krijg hier een erectie van. Maar ik krijg de laatste dagen óveral een erectie van. Ik heb een hevig sekstekort.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:13 schreef Chowi het volgende:
[..]
Tof. Gaan we dan neuken enzo? Niet dat het er iets mee te maken heeft, maar gaan we?
Je hebt toch een chick enzo?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:14 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik krijg hier een erectie van. Maar ik krijg de laatste dagen óveral een erectie van. Ik heb een hevig sekstekort.
Krabben.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:13 schreef ehqo het volgende:
Katten.
Dit gaat écht de verkeerde kant op, ehqo. Je luistert niet naar FOK-radio, dát is nog overkomelijk. Maar dat je nooit naar Baantjer kijkt en katten aanduidt met eenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:13 schreef ehqo het volgende:
Katten.
Ik verhuis.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:10 schreef Chowi het volgende:
Heerderstrand. Of Wythem. Best nog keus, heur.
quote:
Tja, Wythem, dat klinkt toch veel poëtischer dan "Hoek van Holland".quote:
En jij ging niet mee? Tsssk. Die heeft vast een ander geneukt.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:16 schreef Stofje het volgende:
[..]
Die komt woensdag terug van 2,5 week vakantie.![]()
Nou, waar wacht je op? Chop-chop.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:18 schreef JDude het volgende:
[..]
Tja, Wythem, dat klinkt toch veel poëtischer dan "Hoek van Holland".
Maar.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:15 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dit gaat écht de verkeerde kant op, ehqo. Je luistert niet naar FOK-radio, dát is nog overkomelijk. Maar dat je nooit naar Baantjer kijkt en katten aanduidt met een [afbeelding] is écht onacceptabel.
Ik hóóp het voor 'r. Twee-en-een-halve week zonder seks is echt niet goed voor je! Dat weet jij als geen ander, natuurlijk!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:18 schreef Chowi het volgende:
[..]
En jij ging niet mee? Tsssk. Die heeft vast een ander geneukt.
Gerrit en Karel doen dat niet! Alhoewel Karel wel een beetje een rare kat is met een irritante miauw. Maar Gerrit isquote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:20 schreef ehqo het volgende:
[..]
Maar.
Katten schijten de hele buurt onder, en nee ze zijn niet hygiënisch want de drollen liggen hier in de tuin gewoon open en bloot te meuren. Dat terwijl als je een hond, waar je belasting over betaald, uitlaat je er met een schepje achteraan moet. Ze verharen. Ze krabben bomen kapot, ze vreten andere beesten op. Ze zijn niet sociaal, als ze op je schoot willen is dat alleen maar omdat dat lekker ligt en warm is, niet uit liefde. Ze kluwen en krabben alles, je huid incluis, kapot. Ze mauwen 's nachts de hele buurt wakker met hun dominante spelletjes. En ik ben allergisch voor ze.
Dat zeggen hondeneigenaars ook altijd, totdat die rottweiler van ze een kind doodbijt.quote:
éérste keer dat ik afreed zag ik een vrachtwagen over het hoofd en gaf ik geen voorrang bij een rontonde, tweede keer zag ik weer een vrachtwagen over het hoofd en kon ik niet meer inparkeren. Derde keer lukte het inparkeren niet, ben ik gestopt midden op een kruispunt én ging er nog iets fout. Maar toen was ik wel geslaagd omdat het een homo was en we een goed gesprek hadden over wat er allemaal fout is met de hedendaagse consumptiemaatschappij.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:03 schreef ehqo het volgende:
[..]
Och, gezeur, dan rijd ik te voorzichtig, dan rijd ik "besluitvaardiger" is het weer niet goed. Ik krijg allerlei adviezen waardoor ik juist meer ga denken op cruciale punten, terwijl zoals ik het vanzelf doe helemaal niet ongevaarlijk is. Geldkloppers.
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:36 schreef jogy het volgende:
[..]
éérste keer dat ik afreed zag ik een vrachtwagen over het hoofd en gaf ik geen voorrang bij een rontonde, tweede keer zag ik weer een vrachtwagen over het hoofd en kon ik niet meer inparkeren. Derde keer lukte het inparkeren niet, ben ik gestopt midden op een kruispunt én ging er nog iets fout. Maar toen was ik wel geslaagd omdat het een homo was en we een goed gesprek hadden over wat er allemaal fout is met de hedendaagse consumptiemaatschappij.
Maar natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:33 schreef mcDavid het volgende:
De volgende meeting is bij JD zie ik?
Zijn die al getest op blauwalg?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:45 schreef Stofje het volgende:
JDude, zullen we naar de Asterd of de Galderse Meren gaan?
En de andere?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:12 schreef jogy het volgende:
Pixels. Heel veel pixels.
eerst zien, dan gelovenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:15 schreef Janetje het volgende:
Ik kán uit het raam springen.
Ik kán met een aardappelschilmesje mijn ballen bewerken zodat ze op een bewerkt spruitje lijken die op menig bord in restaurants over het hele land liggen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:15 schreef Janetje het volgende:
Ik kán uit het raam springen.
Ze zijn groen, die van jou?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:17 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik kán met een aardappelschilmesje mijn ballen bewerken zodat ze op een bewerkt spruitje lijken die op menig bord in restaurants over het hele land liggen.
Oh wacht, niet een spruitje maar zo'n rood ding die ze altijd aan de zijkant open snijden. Zo'n ding.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:21 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ze zijn groen, die van jou?
och, ballen. Gisteren genoeg verhalen over ballen gehoord om 5 sexblunders topics mee te vullen![]()
Radijsje.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:23 schreef jogy het volgende:
[..]
Oh wacht, niet een spruitje maar zo'n rood ding die ze altijd aan de zijkant open snijden. Zo'n ding.
Oeh, doe eens.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:17 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik kán met een aardappelschilmesje mijn ballen bewerken zodat ze op een bewerkt spruitje lijken die op menig bord in restaurants over het hele land liggen.
Ik wil niet weten wat jij en je mede-ballen (haha! haha!) allemaal bespreken op zo'n dispuutsavond.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:21 schreef mcDavid het volgende:
Ze zijn groen, die van jou?
och, ballen. Gisteren genoeg verhalen over ballen gehoord om 5 sexblunders topics mee te vullen![]()
Jij mag niet kijken.quote:
1:02, de mijne dan. Op "makkelijk-strijken-modus" (geen idee wat die dan anders doet) 1:11.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:25 schreef mcDavid het volgende:
Jezus hoe fuckin lang doet zo'n wasmachien over een normale wasbeurt met bonte was op 40 graden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |