net belde ilona van studentenwerk en ik moet overmorgen langskomenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:11 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Je hebt ook een karin in utrecht maar dat is Karen volgens mij.![]()
Waar *hier*?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:16 schreef dolle_hond het volgende:
we hebben hier ook 2 jeroenen
Ilona klinkt wel als een godsgloeiende lekker sappig mokkelquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
net belde ilona van studentenwerk en ik moet overmorgen langskomen
Die ken ik niet.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
net belde ilona van studentenwerk en ik moet overmorgen langskomen
Er werkt ook een Sanne, dat vind ik interessanter.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ilona klinkt wel als een godsgloeiende lekker sappig mokkel
Onzin,quote:
Nee joh.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, je hebt ook een jeroen in UtrechtIn Amsterdam zijn er zelfs TWEE heb ik gehoord
Verdomme ik was bezig met een kwartet.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Onzin,
ik kan jeroen zien zitten vanaf hier
hahahaquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:20 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Verdomme ik was bezig met een kwartet.![]()
Oh das ruk, ik kon gewoon naar utrecht.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:20 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat zal best wel, werken ook vrij veel mensen geloof ikdonderdag naar Hoofddorp dus
Ah nee, het trauma van het niet halenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:20 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Verdomme ik was bezig met een kwartet.![]()
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah nee, het trauma van het niet halen
ik niet.. tenzij ik een spiegel bij me hebquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Onzin,
ik kan jeroen zien zitten vanaf hier
Te trage verbinding?quote:
Mja ik moet op kantoor van studentenwerk komen maar vind het niet heel ergquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:22 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oh das ruk, ik kon gewoon naar utrecht.
Ga je dat ook fietsen?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Mja ik moet op kantoor van studentenwerk komen maar vind het niet heel erg![]()
Jammer, wanneer is het thuis klaar?quote:
geen idee, voorlopig niet, maar de noodzaak wordt ook minder merk ik wel. Dit jaar wellicht niet meer. Maar zo is het ook prima te doen. Ik krijg wel goede tv en een stuk of 30 kanalen, da's wel fijn zo af en toe.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:28 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jammer, wanneer is het thuis klaar?
Btw, oktober/kerst gaat niet lukken.Dan zit ik in Dubai.
![]()
Moet toch wat.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:34 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
geen idee, voorlopig niet, maar de noodzaak wordt ook minder merk ik wel. Dit jaar wellicht niet meer. Maar zo is het ook prima te doen. Ik krijg wel goede tv en een stuk of 30 kanalen, da's wel fijn zo af en toe.
Dubai! Ooh.. daar wil ik ook nog eens heen..
Doe je goed al die reizen zo..
Ja nogal.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
whehe.. erg vervelend allemaal
hmmz.. dan moet het geld wel op zijnquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:42 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ja nogal.Maar goed, na Dubai zal het wel een tijdje duren voordat ik weer in het buitenland zit.
![]()
doe eensquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:43 schreef _Cara_ het volgende:
mag ik wat leuks vertellen...?
ja, heb al gemeld.. schiet niet op zo..quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:45 schreef Jaguarized het volgende:
Doe eens.
indah, gaat lekker in je tuintopic.
me too....en het is nog géén 14.00uur..jemig..quote:
ah Rimini?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:55 schreef leonieke het volgende:
En ik moet nog schoonmaken
Waarom kan mijn ma nu niet nog een paar dagen langer in Rimini blijven?
haha.. nog een kitten of al een volwassen beessie?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:52 schreef _Cara_ het volgende:
Oké dan... ik ga straks met mn zus haar nieuwe katje ophalen...daar kijken we al 6 weken naaruit.Zij natuurlijk nog meer dan ik... Harstikke leuk!
Das leuk.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:52 schreef _Cara_ het volgende:
Oké dan... ik ga straks met mn zus haar nieuwe katje ophalen...daar kijken we al 6 weken naaruit.Zij natuurlijk nog meer dan ik... Harstikke leuk!
Moet dat niet zo?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:02 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Das leuk.![]()
Waarom 6 weken eigenlijk?
Ik zit hier en blijf hier zitten, als je dat maar weetquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:41 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nou nee je zei dat je niet wist hoe je het moest uploaden.Doe es sturen?
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |