Zal wel door de camera komen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:30 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ook buiten de auto, geluid is nu bijna verdubbeld volgens mij
*zucht* oudersquote:papa zegt:
o,denk erom wel warm eten,hoor!!!!!!!!!!! en goed drinken!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Je moet het nu zelf doen dus zorg goed voor jezelf
Astrid zegt:
ja dat doe ik wle dat hoef je niet iedere keer te zeggen
Papa zegt:
nee,zal ik niet meer doen,sorry
Papa zegt:
maar ja ik weet hoe je bent als je achter de pc zit ,dan wil je t wel eens vergeten,of niet maar ik bedoel het niet verkeersd h r
dat zal ik ook wel moetenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:39 schreef Muck het volgende:
mijn vader vind het nog steeds prettig als ik daar vandaan naar huis ga en ik even bel dat i kgoed aangekomen ben
stiekem wel schattig
hahahaquote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat zal ik ook wel moetenmn vader begint nu ook al steeds: kom in de sneekweek maar mooi naar huis of eerder wat jij wilt, je kamer is weer in orde etc. (ik zit hier sinds zaterdag en de sneekweek begint 4augustus haha)
ghegheghequote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:50 schreef Frutsel het volgende:
[..]
drink je wel goed astrid?
of eet je wel normaal?
je klinkt wat 'droog'...
Nu al.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:38 schreef D.Rose het volgende:
[..]
idd
Je schijnt me nu eerder 'op te merken'
Welk bedrijf waarin?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:06 schreef Memento-Mori het volgende:
woei "het bedrijf is geinteresseerd"
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:06 schreef Memento-Mori het volgende:
woei "het bedrijf is geinteresseerd"
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:06 schreef Memento-Mori het volgende:
woei "het bedrijf is geinteresseerd" en in mijn mailtje is het contactpersoon Karin uit hoofddorp
Je hebt ook een karin in utrecht maar dat is Karen volgens mij.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik ahd er nog wat aan toegevoegd
Ja, je hebt ook een jeroen in Utrechtquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:11 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Je hebt ook een karin in utrecht maar dat is Karen volgens mij.![]()
net belde ilona van studentenwerk en ik moet overmorgen langskomenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:11 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Je hebt ook een karin in utrecht maar dat is Karen volgens mij.![]()
Waar *hier*?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:16 schreef dolle_hond het volgende:
we hebben hier ook 2 jeroenen
Ilona klinkt wel als een godsgloeiende lekker sappig mokkelquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
net belde ilona van studentenwerk en ik moet overmorgen langskomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |