Fertile Fokkers!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:12 schreef Prowl het volgende:
Jij ook al? Ik ook![]()
![]()
![]()
Er word veel geneukt op fok![]()
![]()
Nietusquote:Op dinsdag 25 juli 2006 01:24 schreef Sandertje21 het volgende:
Dit was tevens mijn eerste post in OUD.
en Gefeliciteerdquote:Op donderdag 10 maart 2005 20:53 schreef Sandertje21 het volgende:
Ik was vroeger bang voor onweer.
Eerst de flits, en voor dat de donder kwam lag ik al bij papa en mama in bed.
Nu vind ik onweer trouwens heel erg boeiend.
Zuid-Frankrijk?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:27 schreef Sandertje21 het volgende:
Ongeveer februari.
Ik kreeg net al een smsje vanuit zuid-Frankrijk!
Ik lekker 2 maand eerderquote:
Ik geloof dat iedereen wel verrast is, maar waarschijnlijk nog niet half zo erg als wij.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:26 schreef ArtyShock het volgende:
Sandertje! Vadertje!
Gefeliciteerd. *Bijkomt van schok*
Jeuj, vlot enzo. Ik had in mijn tijdsplanning der dingen jou nog helemaal niet als papa ingeschat.
Nu nog niet, dus dat maakt het wel iets gecompliceerder....quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:24 schreef leonieke het volgende:
En wonen jullie samen, Sandertje? Of zal dat nog allemaal veranderen tijdens de zwangerschap?
Hoe ik het heb gedaan laat zich wel raden denk ik zo.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:26 schreef gebruikersnaam het volgende:
van harte.met je aankomende papaschap
hoe heb je dat gedaan ?
snel vertel ons alles, en ook de details
eventueel aangevuld met foto en/of video materiaal.
*Ff opzoeken gaat hoe ver dat precies is (Belg weet je nog welquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:29 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Nu nog niet, dus dat maakt het wel iets gecompliceerder....
Ik woon in Roosendaal, en zij in Rijen.
Maar om jouw twee schatten te zien, zal dat toch geen probleem vormen? Ik heb het hele verhaal gelezen en ik vind het echt heel leuk voor jullie nu jullie er allebei zo achter staan en steun krijgen van de volledige familie.quote:Maar ik denk dat we in het begin nog wel allebei thuis zullen wonen. (en ik dus veel op en neer mag gaan reizen)
Ja! Goed idee!quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:42 schreef Shark.Bait het volgende:
OMG!!!!!!
* Shark.Bait rent gillend rond
Gefeliciteerd Sandertje (en appelsap)
Ik ga meteen een plakboek aanleggen met memorabele Sandertje21 momenten![]()
![]()
haha en wij krijgen het mooiste geschenk als hij of zij 3 dagen eerder geboren word.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:02 schreef Ke2v2in het volgende:
[..]
Ik misschien volgende week al, lekker puh!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:27 schreef Sandertje21 het volgende:
Ongeveer februari.
Ik kreeg net al een smsje vanuit zuid-Frankrijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |