Ook zijn er nieuwe spelmogelijkheden.quote:By aligning with one of two warring factions, alliances can gain and hold territory by participating in Faction Battles. The outcome of these battles influences the progress of the war between the two factions. The current battle lines and indications of the control of cities and towns are always visible on the world map. Guild membership in Guild Wars Factions is extremely appealing and interesting for both cooperative and PvP players. By joining an alliance and achieving success with Alliance Missions, your guild gains control of high-level towns. With that control, guild members acquire access to elite cooperative content. In Factions, the strongest guilds most likely will not be made up exclusively of PvP or cooperative players. The strongest guilds will be a combination of both types of players, and such a combination will result in benefits for all members.
En uiteraard nieuwe content.quote:* Challenge Missions Cooperative missions involve specific scoring objectives, such as holding out against progressive waves of enemies. You will see personal bests and high scores displayed within the game.
* Elite Missions The most powerful alliances have access to new areas that are designed to be the ultimate cooperative challenge.
* Competitive Missions Multiple teams compete to control resource points and achieve strategic victory. Victors earn faction points for their alliance which will determine the control of towns and outposts.
* Alliance Battles Alliance Battles are large-scale, strategic PvP battles that allow factions to conquer new territory.
quote:* A total of 300 new skills, including 90 new elite skills, for the two new Factions professions and the six core professions from Guild Wars.
* More than 50 new locales, including story missions, combat arenas, and explorable areas.
* More than 100 new creatures.
* New guild halls.
* New faces, hair styles, and armor sets for both Factions and the core professions.
* New pets
* Hundreds of new weapons and items.
Ik heb het gefixtquote:
2 keer Guild Wars gewoon? Hmm, nee niet echt. Je kunt toch ieder moment extra characterslots kopen.quote:Op maandag 24 juli 2006 22:39 schreef Logitik het volgende:
Ik heb Guild Wars + Guild Wars te koop. Allebei compleet. Er zitten een level 20 en een level 14 poppetje bij.
Iemand interesse ?
Go right ahead!quote:Op maandag 24 juli 2006 22:45 schreef Ruzbeh het volgende:
Meer characterslots? Hoeveel slots hebben we nu dan?
Het is trouwens een tijd voor een nieuwe OP.Huidige ziet er niet uit. Ik heb wel een mooie trackrecord als het gaat om mooie OP's, al zeg ik het zelf.
quote:Op maandag 24 juli 2006 23:00 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Een nieuw topic maken zonder mij in te lichten he??![]()
Tevens tvp.![]()
quote:Update - Monday July 24
* Pets now receive a Morale Boost when the team they are on earns a Morale Boost.
* New character sorting options are available on the character selection screen.
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 08:05 schreef DarkY.NL het volgende:
[afbeelding]
Dat is 1, 11/13 in cantha voor nog een protector title.
Ik zag ook al 1/5 voor Kind of Big Deal in me title lijst staan![]()
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 08:44 schreef torn_Machina het volgende:
Darky waarom doe je nu zoveel moeite om al die tittles te krijgen?.
Straks heb je toch 5 weken vakantie.![]()
Ik heb helemaal geen vakantiequote:
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 08:50 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen vakantie![]()
![]()
![]()
Trouwens, weet iemand een women only-GW Guild? Mijn vriendin wil nl. alleen met vrouwen in een Guild.![]()
Voor veel shooters wel, en in WoW geloof ik ook maar in GW heb ik het nog niet gezien.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:04 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]hehehe, leuk idee, maar weet niet of het wel bestaat...
in de eerste guild hadden wij ook wat vrouwelijke spelers.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:16 schreef torn_Machina het volgende:
Gemengde Guild is toch veel leuker?
vet!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 08:05 schreef DarkY.NL het volgende:
[afbeelding]
-
Guild Wars Game Update Notes
Update - Monday July 24
* Pets now receive a Morale Boost when the team they are on earns a Morale Boost.
* New character sorting options are available on the character selection screen.
Dat zeg ik ook al tegen haar, maar ze wil niet luisterenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:25 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
in de eerste guild hadden wij ook wat vrouwelijke spelers.
Die waren op zich wel heel grappig om mee te gamen, de heel tijd hadden ze het over de jongens die ze tegenkwamen, en ruzie maken over wie vriendjes was met Guild Leader enzo.
Echt heel grappig.
Maarja, vond het niet genoeg om te blijven![]()
Gelukkig maar...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:48 schreef DarkY.NL het volgende:
de errors waren van korte duur gelukkig
Je bent wel van het dubbele he DarkY? Of lees je gewoon minder goed thuisquote:Op dinsdag 25 juli 2006 08:05 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]ik had de Guild Announcement aangepast, die laat nu dit topic zien
Je had het kunnen weten![]()
Trouwens, de update van gisteren:
[..]Jo0Lz heeft het gevoel dat er ieder moment extra character slots beschikbaar gesteld gaan worden
![]()
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 08:05 schreef DarkY.NL het volgende:
[afbeelding]
-
Guild Wars Game Update Notes
Update - Monday July 24
Waarom?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 08:50 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen vakantie![]()
![]()
![]()
Trouwens, weet iemand een women only-GW Guild? Mijn vriendin wil nl. alleen met vrouwen in een Guild.![]()
Tja, dat vindt ze leuker (denkt ze). Heb haar al verteld dat de meeste vrouwelijke chars gewoon kereltjes zijn en dat een gemengde guild net zo leuk is maar ze wil er nog niet aanquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:19 schreef Ungeheuer het volgende:
[..]
Waarom?
Ik heb wel eens mensen zien spammen over/ recruiten voor een Girl-only-Guild. Geloof ik geen hol van trouwens.
Inderdaad, verder geen aandacht aan besteden man, want die vent zal het nooit leren.quote:
Ik had ook een tijdje geleden een "gesprek" met een of andere leip...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:01 schreef Jo0Lz het volgende:
Zegt ie, nou ik ben geen noob bla bla bla.
*zucht*
Volgens mij hebben we nu tussen de 15-20 members. De guild is meer bezig elkaar te helpen met quests en missies dan dat wie iets met PvP doen. Dit komt misschien later nog, maar ik vind het wel goed zo.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hebben we eigenlijk al een fok-guild van enige betekenis?
Hehe, zelfs in het streetwars topic begint hij over Melee en sniperen met een kärcherquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:41 schreef Elegy het volgende:
Wat is de limiet van het waterkanon? En mag je ook melee wapens gebruiken zoals emmers water en ijsblokjes?
quote:
Okee, een waterijsje danquote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:29 schreef torn_Machina het volgende:
Ik neem aan dat je met ijsblokjes gooit dus het is eerder een ranged weapon dan melee.![]()
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:42 schreef Elegy het volgende:
[..]
Okee, een waterijsje dan
Icy Celestial Snowcones of Fortitude
Cold Damage 7-17, Requires 25+ Degrees Celcius
Damage 20%^50%
+5 Armor
+30 Health
Hehe, zou inderdaad wel een leuke variatie zijn.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:54 schreef torn_Machina het volgende:
Leuk idee voor het volgende Winterevent.![]()
Ik heb zowieso geen tijd voor Console games. Druk genoeg met de kids en het werk op het moment.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:31 schreef torn_Machina het volgende:
Wordt een drukke periode dit jaar voor mij. Nightfall komt aan het einde van dit jaar uit, ongeveer op hetzelfde moment als de Nintendo Wii.
Ook staan er nog een aantal Ps2 en DS titels die ik graag wil hebben. Wordt dus keuzes maken.![]()
Ik heb er alleen 's avonds tijd voor, maar ook lang niet elke dag. GW speel ik op dit moment meer voor het sociale aspect. Ik zit meer ingame met mensen aan het praten dan dat ik eigenlijk wat onderneem.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:58 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik heb zowieso geen tijd voor Console games. Druk genoeg met de kids en het werk op het moment.
PvP vind ik dan ook totaal niet boeiend.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:30 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we nu tussen de 15-20 members. De guild is meer bezig elkaar te helpen met quests en missies dan dat wie iets met PvP doen. Dit komt misschien later nog, maar ik vind het wel goed zo.
Ik heb hier geen ervaring mee dus ik kan hier geen oordeel over geven.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
PvP vind ik dan ook totaal niet boeiend.
Allemaal voorbereidingen op Nightfall weekend.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:18 schreef Ruzbeh het volgende:
Wat is de nieuwe update? Ik downloade gister wat maar vandaag ook weer iets.
Ik heb hetzelfde probleem, alleen ik wordt rond die tijd 16 dus gaat er ook veel geld op aan m'n brommer die ik dan ga kopen en legaal bier drinkenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:31 schreef torn_Machina het volgende:
Wordt een drukke periode dit jaar voor mij. Nightfall komt aan het einde van dit jaar uit, ongeveer op hetzelfde moment als de Nintendo Wii.
Ook staan er nog een aantal Ps2 en DS titels die ik graag wil hebben. Wordt dus keuzes maken.![]()
Dat kan je altijd hier zienquote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:18 schreef Ruzbeh het volgende:
Wat is de nieuwe update? Ik downloade gister wat maar vandaag ook weer iets.
Ah dus die bedoelde jequote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:21 schreef Borreke het volgende:
Weet iemand toevallig welke axes dit zijn: (vind ze namelijk erg vet)
[afbeelding]
D'r staat niets op guildwiki, maar ik moest ook wat downloaden...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:09 schreef Ungeheuer het volgende:
[..]
Allemaal voorbereidingen op Nightfall weekend.
Heb trouwens eindelijk maar toch een Ritualist gemaakt. Strange Was Lavinia.![]()
Naprater!! En dan snel editten he!!!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:23 schreef torn_Machina het volgende:
Dat is gewoon een chaos axe, kun je vinden in fissure of woe vinden volgens mij.
edit: Kun je niet wat later reageren Eric?![]()
Hè gezellig!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:39 schreef Borreke het volgende:
Kut, komt niemand bij balthazar, ach ja ik spaar er wel voor.
-edit-
![]()
![]()
back
![]()
![]()
![]()
oja, er is een nieuwe member: bacardi and coce ()
Het is altijd reuze gezelligquote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hebben we eigenlijk al een fok-guild van enige betekenis?
Nee bij Zin ku corrider bij die Balthazar gast die je naar dat plekje brengt. (voor factions)quote:Op woensdag 26 juli 2006 08:11 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Hè gezellig!
Balthazar Faction bedoel je btw? Hoe bedoel je dat er niemand komt?
Als die Champion of Balthazar niet bij het beeld staat moet je gewoon /kneel doen. Als het goed is komt dan die npc wel.quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:19 schreef Borreke het volgende:
[..]
Nee bij Zin ku corrider bij die Balthazar gast die je naar dat plekje brengt. (voor factions)
Die Paragon lijkt me echt supervet!! En Dervish lijkt wel op een warrior met de Earth en Water magic van een Ele...quote:Op woensdag 26 juli 2006 10:43 schreef torn_Machina het volgende:
Paragon Attributes
Leadership (PRIMARY ATTRIBUTE)
You gain 1 Energy for each ally affected by one of your Shouts or Chants (maximum 1 Energy for every 3 ranks).
Spear Mastery
Spear Mastery increases the damage you do with spears and your chance to inflict a critical hit when using a spear. Many skills, especially spear attack skills, become more effective with higher Spear Mastery.
Command
No inherent effect. Many Paragon skills, especially those that protect your allies or increase your tactical position on the battlefield, become more effective with higher Command.
Motivation
No inherent effect. Many Paragon skills, especially those related to Energy management or that inspire your allies, become more effective with higher Motivation.
Dervish Attributes
Mysticism (PRIMARY ATTRIBUTE)
Whenever an Enchantment ends, you gain 3 Health for each rank of Mysticism and 1 Energy for every 2 ranks of Mysticism.
Scythe Mastery
Scythe Mastery increases the damage you do with scythes and your chance to inflict a critical hit when using a scythe. Many skills, especially scythe attack skills, become more effective with higher Scythe Mastery.
Wind Prayers
No inherent effect. Many Dervish Spells, especially those dealing with movement or cold damage, become more effective with higher Wind Prayers.
Earth Prayers
No inherent effect. Many Dervish Spells, especially those dealing with defense or Earth damage, become more effective with higher Earth Prayers.
Inderdaad, dan ben je gewoon commander van een partyquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:48 schreef EricG het volgende:
[..]
Die Paragon lijkt me echt supervet!! En Dervish lijkt wel op een warrior met de Earth en Water magic van een Ele...
Inruilen voor geld bij traders (of mensen die er een willen hebben)quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:49 schreef Borreke het volgende:
Wat kan ik inruilen voor Canthan keys?
Of kun je deze alleen kopen?
Ziet er niet uit.quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:54 schreef Ame_thyst het volgende:
Ik heb er een gevonden!!
[[url=http://xs204.xs.to/xs204/06303/login3456.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Toch veel beter als dat water van nu.
En op de E3 (paar jaar geleden) zag de lay out er nog veel leuker uit!
http://guildwars.ogaming.com/data/925~Interface.php
Monks zijn goed manquote:Op donderdag 27 juli 2006 02:58 schreef Borreke het volgende:
Zo, ben een monk begonnen aangezien Darky me een kleinebeetje heeft uitgelegd voor een solo build om die Chaos Axe te farmen in FoW. Ben nu lvl 11. Morgen maar eens verder (ben nu moe)
En dan ga je een mission doen en blijkt dat die monk een smite opstelling heeftquote:Op donderdag 27 juli 2006 07:37 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Monks zijn goed manHelemaal omdat je vaak direct een party krijgt
Hahaha, daarom moet je ook vragen om healer monksquote:Op donderdag 27 juli 2006 08:18 schreef Elegy het volgende:
[..]
En dan ga je een mission doen en blijkt dat die monk een smite opstelling heeft
als je luxon faction hebt kun je die in je eentje doenquote:Op donderdag 27 juli 2006 10:36 schreef EricG het volgende:
Gisteren zat er nog een smiter bij mij in 't team, alleen die zei gelukkig wel van te voren dat 'ie smite was. Toch de missie verloren maarja
Btw, Darky, wat voor build gebruik jij om Geoffer nog wat te farmen (In Boreas Seabed explorable)?
Wat voor build?quote:Op donderdag 27 juli 2006 02:58 schreef Borreke het volgende:
Zo, ben een monk begonnen aangezien Darky me een kleinebeetje heeft uitgelegd voor een solo build om die Chaos Axe te farmen in FoW. Ben nu lvl 11. Morgen maar eens verder (ben nu moe)
55 monk/invincimonk. Voor FoW, UW en trolls bij Droks.quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:54 schreef mips het volgende:
[..]
Wat voor build?
Ik ben ook monk... solo'en lukt me nog niet best
(maar daar is de monk dan ook niet voor bedoeld)
Het gaat erom dat je je health zo laag mogelijk maakt. Dit doe je met 5 runes en de Grim Cesta die je krijgt voor de Cities of Ascalon quest.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:02 schreef Borreke het volgende:
Kan iemand me precies uitleggen wat het bovenstaande betekent. Je hebt 55 levens en ik las ook iets dat alle attacks tot -5 gereduceerd worden. Dus dan kun je in principe niet dood gaan. Of zie ik dit verkeerd :S
Klopt bijna, behalve dat stukje van mendingquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:12 schreef Elegy het volgende:
[..]
Het gaat erom dat je je health zo laag mogelijk maakt. Dit doe je met 5 runes en de Grim Cesta die je krijgt voor de Cities of Ascalon quest.
Sleutel in de build is de enchantment Protective Spirit. Deze geeft max 10% schade van je max health. Omdat je health 55 is krijg je hooguit 5 schade bij elke attack. Omdat je sup healing hebt is mending ergens rond de +7 regen per seconde. Er komt dus meer health bij dan dat er vanaf gaat.
Voor goede builds moet je even op GW wiki kijken.
Het mooie aan SoJ is dat het belachelijk veel damage doet voor weinig energie, en nog eens snel ook. Ik denk niet dat je dat goed kan vervangen met andere skills.quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:53 schreef Borreke het volgende:
Ik heb een vraag voor die 55/invinci monk build
http://gw.gamewikis.org/wiki/Mo/any_55hp_Solo_Monk]http://gw.gamewikis.org/wiki/Mo/any_55hp_Solo_Monk]http://gw.gamewikis.org/wiki/Mo/any_55hp_Solo_Monk
bij deze build met je SoJ hebben die alleen te verkrijgen is in prophecies. Aangezien ik alleen factions heb is dit dus een probleem. Maar mijn vraag is of je deze skill kunt vervangen, want als de foes in FoW niet dicht op elkaar zitten kun je gewoon bane doen en knockdowne, of zie ik dit verkeerd?]
Moeten we daar ook even een vervanging voor vindenquote:Op donderdag 27 juli 2006 14:05 schreef Elegy het volgende:
Als je alleen Factions hebt dan kan je toch niet in FoW
Dat wist ik helemaal niet. Met de Factions characters die ik heb heb ik nog niet eens de eerste missie gedaanquote:Op donderdag 27 juli 2006 14:20 schreef torn_Machina het volgende:
Je kunt gewoon in UW of FoW met Factions alleen hoor. Je character moet gewoon in Zinkuh Corridor zijn. Alleen weinig mensen maken hier gebruik van. Het is er nagenoeg altijd uitgestorven.
[pats-mode]Pffff, 4K, merk ik nog niet eens als ik ze kwijt ben...[/pats-mode]quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:23 schreef Ruzbeh het volgende:
Oh ik ben ook slim he!!
Ik wilde me female warrior opnieuw maken omdat ik niet blij was met haar gezicht, maar ik had haar gedelete zonder eerst de geld en waardevolle spullen op te slaan!!!!
Zal wel iets van 4 platinum zijn geweest ofzo.
Normaliter ben ik een anti-beggar, maar mag ik dan 4 platinum van je hebben?quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
[pats-mode]Pffff, 4K, merk ik nog niet eens als ik ze kwijt ben...[/pats-mode]
Volg de afslag naar Darky of Backdoorquote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:12 schreef Shakermaker het volgende:
Dudes, ik heb jullie hulp nodig. Ik heb net pre-searing achter de rug en ben op zoek naar wat leuke quests. Wie wijst me in de goede richting?
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 02:47 schreef Borreke het volgende:
[..]
Volg de afslag naar Darky of Backdoor
![]()
Kun je niet inloggen? Wil je zien wat er is veranderd?quote:Update - Thursday July 27
* Updated the list of available PVP character templates to include the templates designed by the Esoteric Warriors guild.
* Added key bindings for the following game functions: Drop Item, Follow, Suppress Action, Zoom In, and Zoom Out.
* Modified cinematics so that minions no longer decay and mission time no longer elapses while cinematics are playing.
* Updated the Trade dialog to reduce the likelihood of a common scam. The Trade dialog now displays a message whenever the trade offer is modified.
* Added a secondary profession changer to the Great Temple of Balthazar.
* Added a Championship Trophy to the Great Temple of Balthazar.
* Moved the positions of the Xunlai Agents in the Great Temple of Balthazar.
* Updated the appearance of the Guild roster. Invitations are now issued from within the invitee and guest lists, and the number of online and total members is displayed for each guild rank.
* Updated the appearance of the Options dialog. Option settings are now divided into tabbed categories.
* Updated the art used for Health bars.
* Added a new effect that desaturates screen colors when your character is dead.
SKILL UPDATES
* Arcane Mimicry: added a restriction so that it cannot be used on Elite Dervish Form skills.
* Consume Soul: updated to match its description. The caster must target and touch a Spirit.
TEMPORARY SKILL BALANCE CHANGES
The following skill balance changes will be in effect only during the Nightfall PvP preview event:
* Balthazar's Aura: reduced duration to 8 seconds.
* Divine Boon: increased recharge time to 10 seconds.
* Zealot's Fire: increased recharge time to 45 seconds.
* Increased earshot range to the radius of the Danger Zone (the inner white circle on the mini-map radar).
Me neitherquote:Op donderdag 27 juli 2006 18:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
[pats-mode]Pffff, 4K, merk ik nog niet eens als ik ze kwijt ben...[/pats-mode]
Daar waren de meningen over verdeeld. Ik zie later vandaag wel wat het is als ik thuis ben.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:21 schreef Ame_thyst het volgende:
De lay-out is er iedergeval op vooruit gegaan![]()
Event is begonnen om 8 uur vanochtend. Er waren mensen die het er over hadden dat alleen mensen met een merged account de event kunnen spelen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:09 schreef daeri het volgende:
grrr kom ik er éíndelijk in.. is Nightfall preview nog niet begonnen...
begint toch gewoon vandaag?
nouja... dat gaat dus niet op he.. ik heb namelijk beiden, en gemergedquote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:18 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Event is begonnen om 8 uur vanochtend. Er waren mensen die het er over hadden dat alleen mensen met een merged account de event kunnen spelen.
Dit lijkt me niet echt geloofwaardig, want het zou dan niet eerlijk zijn voor de mensen die alleen Factions of Prophecies hebben.
Omg, ik las net dat de beta accounts van de vorige PvP event ook werken. Vanavond dus fijn spelen.![]()
ja.. ik ook dusquote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:22 schreef Borreke het volgende:
Ik kan wel nightfall aanklikken maar dan krijg ik zo'n scherm dat zegt dat ik die site moet checken.
nee, maar rpg moet toch ook gewoon kunnen?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:24 schreef torn_Machina het volgende:
Klikken jullie wel PvP Character aan in dat scherm?
quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:28 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Normaliter ben ik een anti-beggar, maar mag ik dan 4 platinum van je hebben?
ik ben natuurlijk ook heel, heel, heel erg anti-beggar... maar 4k missen jullie niet?quote:
farmenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:29 schreef mips het volgende:
[..]
[..]
ik ben natuurlijk ook heel, heel, heel erg anti-beggar... maar 4k missen jullie niet?![]()
in dat geval...![]()
![]()
(mips snapt nog steeds niet hoe iedereen aan van die enorme bedragen komt....)
Het PvE event komt later nog. Dit was met Factions ook zo. Het PvE event kwam 2,5 maand nadat PvP event was geweest.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:28 schreef daeri het volgende:
[..]
nee, maar rpg moet toch ook gewoon kunnen?![]()
edit: lama, is een pvp preview
Toen het event net live ging, konden de spelers zonder een merged account geen Nightfall character aanmaken. DIt is inmiddels verholpen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:35 schreef Elegy het volgende:
Nightfall PvP was toch voor iedereen beschikbaar, ongeacht of je Proph of Fact had? Alleen is het voor PvP, niet voor PvE.
Farmen, geen onnodige uitgaven doen, nooit iets aan beggars gevenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:29 schreef mips het volgende:
[..]
[..]
ik ben natuurlijk ook heel, heel, heel erg anti-beggar... maar 4k missen jullie niet?![]()
in dat geval...![]()
![]()
Als je nog lowlvl bent moet je gewoon bij Sardelac, Piken en Dragon's Gullet farmen voor Charr. Waarom Charr? Tanned hides en idols. Idols kan je wood uithalen en met wat wood en gold kan je weer rolls of parchment maken even buiten sardelac. Parchment kan je dan weer goed verkopen bij de material trader.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:29 schreef mips het volgende:
[..]
[..]
in dat geval...![]()
![]()
Teveel moeite voor een beetje winst.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:50 schreef Elegy het volgende:
[..]
Als je nog lowlvl bent moet je gewoon bij Sardelac, Piken en Dragon's Gullet farmen voor Charr. Waarom Charr? Tanned hides en idols. Idols kan je wood uithalen en met wat wood en gold kan je weer rolls of parchment maken even buiten sardelac. Parchment kan je dan weer goed verkopen bij de material trader.
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:52 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Teveel moeite voor een beetje winst.![]()
quote:Als je nog lowlvl bent
Als je klikt moet het gewoon werken?quote:
Dat tijdstip van jouw post was best koelquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:37 schreef torn_Machina het volgende:
ZIjn de nieuwe classes op het eerste gezicht nog een toevoeging voor GW.
Want om nou te zeggen dat de Ritualist en Assassin een vaste plek binnen een party hebben gekregen.
Ik hoop dat de Paragon en Dervish hieraan wel kunnen voldoen.
volgens mij best ziek dat je dat opvalt....quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:39 schreef Elegy het volgende:
[..]
Dat tijdstip van jouw post was best koel
moet je m eerst naar lions arch lozen en daar met skills mannetje praten en de cantha quest aannemenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:45 schreef murp het volgende:
vraagje:
ik heb net factions gekocht en wil graag mijn oude warior lvl 11 van guildwars erin krijgen....
hoe doe ik dat?
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:47 schreef daeri het volgende:
[..]
moet je m eerst naar lions arch lozen en daar met skills mannetje praten en de cantha quest aannemen
hoe doe je dat?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:55 schreef Elegy het volgende:
Moet je wel eerst mergen,
nou?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:01 schreef murp het volgende:
wat ik heb gedaan: factions bij de andere account en email gezet... dat is dus mergen?
Denk het, als je van plaatsjes uit Prophecies naar Factions kan, weet je genoeg.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:01 schreef murp het volgende:
wat ik heb gedaan: factions bij de andere account en email gezet... dat is dus mergen?
Leuk spel he!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:13 schreef Teunebeun het volgende:
Ik speel ook guild wars echt vet spel !
Absoluut niet waar, tenminste als je niet uit bent op PvP want dat speel ik nietquote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:28 schreef Robocock het volgende:
Vraagje, is het nog leuk om Guild Wars te kopen? Of is iedereen dermate ver en goed dat de lol er vanaf is als je er nog geen bal van snapt
Met bijv. WoW beginnen is nu ook kansloos.
Vraag maar aan Borreke, hij speelt net 2 weken en heeft er al 220+ uur opzitten.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:28 schreef Robocock het volgende:
Vraagje, is het nog leuk om Guild Wars te kopen? Of is iedereen dermate ver en goed dat de lol er vanaf is als je er nog geen bal van snapt
Met bijv. WoW beginnen is nu ook kansloos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |