Hahaha, daarom moet je ook vragen om healer monksquote:Op donderdag 27 juli 2006 08:18 schreef Elegy het volgende:
[..]
En dan ga je een mission doen en blijkt dat die monk een smite opstelling heeft
als je luxon faction hebt kun je die in je eentje doenquote:Op donderdag 27 juli 2006 10:36 schreef EricG het volgende:
Gisteren zat er nog een smiter bij mij in 't team, alleen die zei gelukkig wel van te voren dat 'ie smite was. Toch de missie verloren maarja
Btw, Darky, wat voor build gebruik jij om Geoffer nog wat te farmen (In Boreas Seabed explorable)?
Wat voor build?quote:Op donderdag 27 juli 2006 02:58 schreef Borreke het volgende:
Zo, ben een monk begonnen aangezien Darky me een kleinebeetje heeft uitgelegd voor een solo build om die Chaos Axe te farmen in FoW. Ben nu lvl 11. Morgen maar eens verder (ben nu moe)
55 monk/invincimonk. Voor FoW, UW en trolls bij Droks.quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:54 schreef mips het volgende:
[..]
Wat voor build?
Ik ben ook monk... solo'en lukt me nog niet best
(maar daar is de monk dan ook niet voor bedoeld)
Het gaat erom dat je je health zo laag mogelijk maakt. Dit doe je met 5 runes en de Grim Cesta die je krijgt voor de Cities of Ascalon quest.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:02 schreef Borreke het volgende:
Kan iemand me precies uitleggen wat het bovenstaande betekent. Je hebt 55 levens en ik las ook iets dat alle attacks tot -5 gereduceerd worden. Dus dan kun je in principe niet dood gaan. Of zie ik dit verkeerd :S
Klopt bijna, behalve dat stukje van mendingquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:12 schreef Elegy het volgende:
[..]
Het gaat erom dat je je health zo laag mogelijk maakt. Dit doe je met 5 runes en de Grim Cesta die je krijgt voor de Cities of Ascalon quest.
Sleutel in de build is de enchantment Protective Spirit. Deze geeft max 10% schade van je max health. Omdat je health 55 is krijg je hooguit 5 schade bij elke attack. Omdat je sup healing hebt is mending ergens rond de +7 regen per seconde. Er komt dus meer health bij dan dat er vanaf gaat.
Voor goede builds moet je even op GW wiki kijken.
Het mooie aan SoJ is dat het belachelijk veel damage doet voor weinig energie, en nog eens snel ook. Ik denk niet dat je dat goed kan vervangen met andere skills.quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:53 schreef Borreke het volgende:
Ik heb een vraag voor die 55/invinci monk build
http://gw.gamewikis.org/wiki/Mo/any_55hp_Solo_Monk]http://gw.gamewikis.org/wiki/Mo/any_55hp_Solo_Monk]http://gw.gamewikis.org/wiki/Mo/any_55hp_Solo_Monk
bij deze build met je SoJ hebben die alleen te verkrijgen is in prophecies. Aangezien ik alleen factions heb is dit dus een probleem. Maar mijn vraag is of je deze skill kunt vervangen, want als de foes in FoW niet dicht op elkaar zitten kun je gewoon bane doen en knockdowne, of zie ik dit verkeerd?]
Moeten we daar ook even een vervanging voor vindenquote:Op donderdag 27 juli 2006 14:05 schreef Elegy het volgende:
Als je alleen Factions hebt dan kan je toch niet in FoW
Dat wist ik helemaal niet. Met de Factions characters die ik heb heb ik nog niet eens de eerste missie gedaanquote:Op donderdag 27 juli 2006 14:20 schreef torn_Machina het volgende:
Je kunt gewoon in UW of FoW met Factions alleen hoor. Je character moet gewoon in Zinkuh Corridor zijn. Alleen weinig mensen maken hier gebruik van. Het is er nagenoeg altijd uitgestorven.
[pats-mode]Pffff, 4K, merk ik nog niet eens als ik ze kwijt ben...[/pats-mode]quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:23 schreef Ruzbeh het volgende:
Oh ik ben ook slim he!!
Ik wilde me female warrior opnieuw maken omdat ik niet blij was met haar gezicht, maar ik had haar gedelete zonder eerst de geld en waardevolle spullen op te slaan!!!!
Zal wel iets van 4 platinum zijn geweest ofzo.
Normaliter ben ik een anti-beggar, maar mag ik dan 4 platinum van je hebben?quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
[pats-mode]Pffff, 4K, merk ik nog niet eens als ik ze kwijt ben...[/pats-mode]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |