it runs in the familyquote:Op zondag 5 november 2006 17:12 schreef Puckzzz het volgende:
1!
en wat een verrekt leuk kopje/topje!
ws. omdat hij ook zo geschoten isquote:Op zondag 5 november 2006 17:22 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Nummer 1 kijkt voor mij het prettigst
Datbedoel ik ookquote:Op maandag 6 november 2006 23:32 schreef FReNsJ het volgende:
doet me wat denken aan die jay-z reclame voor die intel laptop van hp, met dat logo, heb ik je inspiratiebron vast?(komt ook een logo uit zijn handen die hij ongeveer zo houdt...)
ik vind je gezicht eigenlijk niet te wazig, net niet, maar je handen kunnen inderdaad wel nog scherper.
Wat voor apparatuur gebruik je? Dat is ook wel handig om te wetenquote:Op dinsdag 7 november 2006 18:47 schreef Dionny0 het volgende:
Hee mensen,
Vrijdag moet ik van 2 klassen portret foto's gaan maken..
wie heeft tips?
Het moeten foto's worden voor in een jaarboek. En de personen moeten er enigzins leuk op komen te staan...
Verder is het een vereiste dat ik met een lichte, rustige achetrgrond werk. gewoon etgen een (licht) grijze wand doe ik het..
Wie heeft er verderde tips/ aanwijzingen?
Ik gebruik een Canon EOS350D, daarbij een 18/50 of een 28/200 lens (ik dahct zelf aan de 18/50)quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:52 schreef Elefes het volgende:
[..]
Wat voor apparatuur gebruik je? Dat is ook wel handig om te weten.
Stapel boeken? (Al dan niet op een stoel of tafeltje om het hoog genoeg te maken.)quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:01 schreef Dionny0 het volgende:
lijken goeie tips... bedankt![]()
Dat statief wordt alleen een probleempje.. Ik heb het ding al 2 keer "gesloopt" omdat ik geen goed vervoer had.. Heeft verder niks gekost, maar ik krijg hem niet meer mee waarschijnlijk... Even gevraagd.. Het antwoord is nee:(
Ik heb nog wel een ander statiefje, maar dat dondert haast om als ik mijn canon er aan hang..
Iemand tips zodat ik het zónder statief kan doen?
Zo doe ik het thuis altijdquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:07 schreef Elefes het volgende:
[..]
Stapel boeken? (Al dan niet op een stoel of tafeltje om het hoog genoeg te maken.)
Bean bag gebruiken? Volgens mij nog best zelf te fabriceren, met twee lapjes stof en rijst/spliterwten/piepschuimbolletjes/etc.quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:13 schreef Dionny0 het volgende:
[..]
Ik moet die foto's staand maken, het is wel een optie, maar de zijkant van het toestel is niet helemaal vlak, maar ietsjes bol..
Ik heb een beanbag in bestelling...quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bean bag gebruiken? Volgens mij nog best zelf te fabriceren, met twee lapjes stof en rijst/spliterwten/piepschuimbolletjes/etc.
[afbeelding]
Yep, afgelopen zondag met P en Chell.quote:Op woensdag 8 november 2006 08:00 schreef Puckzzz het volgende:
Ja leuk! lekkere wegkijkblik maar nog net goed
hadden jullie een minimeeting gehad? lees er links en rechts wel meer over. waarom geen topicje met resultaten?
Gewoon doenquote:Op woensdag 8 november 2006 08:03 schreef -Marjo- het volgende:
Een topic openen durf ik niet zo goed![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:10 schreef -Marjo- het volgende:
Portretje van afgelopen zondag:
[afbeelding]
-Marjo-, heel mooiquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:10 schreef -Marjo- het volgende:
Portretje van afgelopen zondag:
[afbeelding]
Wat een handig ideequote:Op dinsdag 7 november 2006 21:03 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik heb een beanbag in bestelling...
erg handig voor natuur/dierentuin fotografie om snel je camera met sniperlens te stabiliseren
Een kruik kan inderdaad, maar ik denk dat het rubber van de kruik toch nog te stug is. Maar dat weet ik niet zeker. Ik verwacht de beanbag (zelf te vullen met spliterwten of rijst) vandaag of morgen in huis.quote:Op woensdag 8 november 2006 13:37 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wat een handig idee
Ik heb nog een kruik gevuld met kersenpitten, die kan dat vast ook wel
Hij is van stofquote:Op woensdag 8 november 2006 13:46 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Een kruik kan inderdaad, maar ik denk dat het rubber van de kruik toch nog te stug is. Maar dat weet ik niet zeker. Ik verwacht de beanbag (zelf te vullen met spliterwten of rijst) vandaag of morgen in huis.![]()
tot zover het oftopic deel...
Nu het ontopic deel... Meer portretjes please
quote:
Thnx!quote:Op woensdag 8 november 2006 09:53 schreef Astridj0h het volgende:
Tha Erik, ik vind je foto super strak!
Die eerste lijkt me een lief meisje, maar die tweede foto vind ik echt super!quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:11 schreef Ymke het volgende:
Vanmiddag op mn werk genomen , 2 stagiares
1#
[afbeelding]
2#
[afbeelding]
en de tweede??quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:15 schreef Ymke het volgende:
Dank je Pea ,De eerste is ook een schatje dat heb je goed gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |