Ik heb een beanbag in bestelling...quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bean bag gebruiken? Volgens mij nog best zelf te fabriceren, met twee lapjes stof en rijst/spliterwten/piepschuimbolletjes/etc.
[afbeelding]
Yep, afgelopen zondag met P en Chell.quote:Op woensdag 8 november 2006 08:00 schreef Puckzzz het volgende:
Ja leuk! lekkere wegkijkblik maar nog net goed
hadden jullie een minimeeting gehad? lees er links en rechts wel meer over. waarom geen topicje met resultaten?
Gewoon doenquote:Op woensdag 8 november 2006 08:03 schreef -Marjo- het volgende:
Een topic openen durf ik niet zo goed![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:10 schreef -Marjo- het volgende:
Portretje van afgelopen zondag:
[afbeelding]
-Marjo-, heel mooiquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:10 schreef -Marjo- het volgende:
Portretje van afgelopen zondag:
[afbeelding]
Wat een handig ideequote:Op dinsdag 7 november 2006 21:03 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik heb een beanbag in bestelling...
erg handig voor natuur/dierentuin fotografie om snel je camera met sniperlens te stabiliseren
Een kruik kan inderdaad, maar ik denk dat het rubber van de kruik toch nog te stug is. Maar dat weet ik niet zeker. Ik verwacht de beanbag (zelf te vullen met spliterwten of rijst) vandaag of morgen in huis.quote:Op woensdag 8 november 2006 13:37 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wat een handig idee
Ik heb nog een kruik gevuld met kersenpitten, die kan dat vast ook wel
Hij is van stofquote:Op woensdag 8 november 2006 13:46 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Een kruik kan inderdaad, maar ik denk dat het rubber van de kruik toch nog te stug is. Maar dat weet ik niet zeker. Ik verwacht de beanbag (zelf te vullen met spliterwten of rijst) vandaag of morgen in huis.![]()
tot zover het oftopic deel...
Nu het ontopic deel... Meer portretjes please
quote:
Thnx!quote:Op woensdag 8 november 2006 09:53 schreef Astridj0h het volgende:
Tha Erik, ik vind je foto super strak!
Die eerste lijkt me een lief meisje, maar die tweede foto vind ik echt super!quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:11 schreef Ymke het volgende:
Vanmiddag op mn werk genomen , 2 stagiares
1#
[afbeelding]
2#
[afbeelding]
en de tweede??quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:15 schreef Ymke het volgende:
Dank je Pea ,De eerste is ook een schatje dat heb je goed gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |