Verbeterpunten:quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:55 schreef aapstok het volgende:
hier een probeersel met een canon speedlite flitser gebounced in een paraplu op het strand. Ik ben nog niet zo ervaren met het gebruik van flitsers, dus ik heb op vakantie wat lopen pielen![]()
Hij zou nog krapper gecropt kunnen worden, en ik vraag me af of de afgehakte voeten er raar uitzien zo, ik ben benieuwd hoe jullie dat zien!
[afbeelding]
Leuke uitdrukking.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:02 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
Crosspost:
Rianne:
[afbeelding]
Twee heel verschillende foto's. Bij de eerste moet je er echt bij zeggen dat het modelfotografie is, bij de tweede is dat enorm duidelijk.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:31 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Afgelopen zondag een probeer shoot gedaan.
Nog niet echt veel ervaring met model fotografie.
Ben zelf wel tevreden met het resultaat, maar hoe staan jullie tegen over deze foto's?
De tweede is een crosspost. Staat ook in mooiste van de dag.
1
[afbeelding]
2
[afbeelding]
Wow wat een ogen en wat een blik! Goed hoorquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:31 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Afgelopen zondag een probeer shoot gedaan.
Nog niet echt veel ervaring met model fotografie.
Ben zelf wel tevreden met het resultaat, maar hoe staan jullie tegen over deze foto's?
De tweede is een crosspost. Staat ook in mooiste van de dag.
1
[afbeelding]
2
[afbeelding]
Ik vind de eerste niet zo mooi door de middelvinger, die zit net "in het beeld" en bovendien is het een middelvinger die ik niet in de foto vind passenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:23 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
Mijn nichtje en neefje.
[afbeelding]
Neefje.
Dar ben ik het wel mee eens. Het lukt me alleen niet het gezicht donkder te krijgen zonder dat de achtergrond dat ook doetquote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:14 schreef snakelady het volgende:
ik vind hem mooi alleen de overgang van je gezicht en achtergrond is wat onduidelijk en dat vind ik persoonlijk wat minder.
Selecteer eerst met de magnetic lasso het gezicht en probeer dan wat te rommelen met bovengenoemde optiesquote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:44 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dar ben ik het wel mee eens. Het lukt me alleen niet het gezicht donkder te krijgen zonder dat de achtergrond dat ook doetIk heb niet zoveel verstand van PS, ik rommel gewoon wat met brightness, contrast, levels en curves en zo en dat heeft invloed op het hele plaatje. Zijn er ook opties waarmee je alleen een deel van het plaatje kunt bewerken? Zodat je die lichte overgang voorkomt.
nog een keer zonder die "glowe" in beeld, en ik vind hem beter denk ik. het is nu imo een vervelende waas.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:50 schreef Maxcre8 het volgende:
dit is weer eens een zelfportret testje, plastic zak voor de flits om het iets softer te maken en dit zorgde ook voor het zachte glowen boven in beeld.![]()
[afbeelding]
large
Ik heb n schijt hekel aan artificial photoshop glow, maar als het op n natuurlijke wijze tot stand is gekomen zoals hier kan ik het op zn tijd wel waarderenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:43 schreef Xilantof het volgende:
[..]
nog een keer zonder die "glowe" in beeld, en ik vind hem beter denk ik. het is nu imo een vervelende waas.
REstijl, donker en grijzigquote:Op donderdag 7 september 2006 14:43 schreef Vliegvrager het volgende:
Heb eens wat ge-experimenteerd met een 'iets' andere stijl.
[afbeelding]
eff exif gekekenquote:Op maandag 25 september 2006 23:42 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
Zelfportretje...
[afbeelding]
graag uw mening
bedoel je niet kortere sluitertijd?quote:Op maandag 25 september 2006 23:57 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
eff exif gekeken
iso omhoog lange sluitertijd. en diafragma helemaal open,
Ik weet wel HOE je moet croppenquote:Op dinsdag 26 september 2006 09:31 schreef Puckzzz het volgende:
croppen is heel simpel. je neemt gewoon PS, dan of je rectangular marquee (dat vierkantje linksboven) of je croptool, derde van linksboven. daarmee selecteer je het gebied wat je over wilt houden ga naar Images>crop
als je je croptool hebt gebruikt moet je de afmetingen aangeven, gebied selecteren en dubbelklikken in je geselecteerde gedeelte.
ja dat is dus het stukje 'you like it or you don't' de smaken verschillen daar gewoon enorm over, ik vind het zonde van een mooie portretfoto en minder flatteusquote:Op dinsdag 26 september 2006 12:27 schreef Claudia_x het volgende:
De oneffenheden in de huid maken wat mij betreft juist de foto... rauw en uitgeleefd. De verhoudingen in het origineel vind ik niet zo fijn en die gaan er door de vierkante crop een stuk op vooruit.
niet iedereen heeft een perfect glad huidjequote:Op dinsdag 26 september 2006 12:46 schreef Olio het volgende:
Verschrikkelijk, dat gladgestrijk. (vind ik dan hé) Het kan bij glamour werken, maar dit is gewoon zonde.
Leuke foto Beautifulsecrets. Vind de eerste versie de beste, lekker rauw.
quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:53 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
niet iedereen heeft een perfect glad huidje
Is dát Christy Turlington?quote:Op dinsdag 26 september 2006 15:03 schreef Olio het volgende:
[..]
![]()
Houwen zo, toch? Niet iedereen kan Christy Turlington zijn, en dat is wel zo prettig.
[afbeelding]
Olioquote:Op dinsdag 26 september 2006 15:03 schreef Olio het volgende:
[..]
![]()
Houwen zo, toch? Niet iedereen kan Christy Turlington zijn, en dat is wel zo prettig.
[afbeelding]
Niet helemaal 't soort nabewerking dat ik erop zou loslaten. Hoe is het origineel?quote:
Het origineel is precies hetzelfde op de witte huid na.quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:59 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Niet helemaal 't soort nabewerking dat ik erop zou loslaten. Hoe is het origineel?
Ik vind de combinatie van de koele huid en ogen met het warme rood van haar haren niet zo geslaagd...quote:Op woensdag 27 september 2006 00:06 schreef Rubber_Soul het volgende:
[..]
Het origineel is precies hetzelfde op de witte huid na.
Heb gewoon ff geen zin om standaard portretten (qua kleur) te maken.
Het is slechts experimenteel.
Ik fotografeer bijna altijd in zwart-wit.quote:Op woensdag 27 september 2006 00:10 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik vind de combinatie van de koele huid en ogen met het warme rood van haar haren niet zo geslaagd...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |