het is wel een zuipende sensatie op wielenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:09 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Heb je gelezen wat dat ding zuiptDaar moet je je hele leven 2 verdiener voor blijven
![]()
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:22 schreef hicham het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:22 schreef hicham het volgende:
[..]
Zoiets doet m'n Bandit dacht ik ookAl zal het wel niet zo erg zijn
Maar dat komt omdat ik van toerenbegrenzer tot toerenbegrenzer leef
Voor de spelletjes spelers, weten jullie dat er een...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh, ik dacht dat je niet wist hoe ze werktenquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:29 schreef hicham het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je niet wist hoe ze werktenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat denk je wel niet, ik ben de oppernerd
![]()
Wat is uw msn?![]()
daar had je niet zoveel geld voor hoeven neertellen hoor, had ik je zo ook wel kunnen vertellenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:23 schreef BazzieK het volgende:
[..]
* BazzieK krijgt spontaan een nachtmerrie
Net rijles gehad enzo, ik kon er weer eens niks van![]()
![]()
Fragile like a rose on the snow...![]()
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:33 schreef Knuffelslet het volgende:
[..]
daar had je niet zoveel geld voor hoeven neertellen hoor, had ik je zo ook wel kunnen vertellen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:29 schreef hicham het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je niet wist hoe ze werktenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
rotspel![]()
ik zie nu dat jullie hier hints geven![]()
ik had alles al, maar niet de laatste code - weet ik veel wat er staat
Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!![]()
Jij had het toch zo druk met vertalenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:43 schreef Rausdouwer het volgende:
rotspel![]()
ik zie nu dat jullie hier hints geven![]()
ik had alles al, maar niet de laatste code - weet ik veel wat er staat![]()
![]()
![]()
![]()
ja totdat ik zo'n stom rotspel doorgestuurd krijgquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:45 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Jij had het toch zo druk met vertalen![]()
![]()
Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!![]()
Shit, hoe lul ik me hier uitquote:![]()
![]()
Ik voeg jou wel toe, ben niet zo vaak op MSN meer dus het kan nog even duren![]()
![]()
Vrouwen zijn veel te makkelijk afgeleidquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:46 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
ja totdat ik zo'n stom rotspel doorgestuurd krijg![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:47 schreef hicham het volgende:
[..]
Shit, hoe lul ik me hier uit![]()
![]()
Ik voeg jou wel toe, ben niet zo vaak op MSN meer dus het kan nog even durenGoede redding
![]()
![]()
Sorryquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:46 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
ik had die link nooooit moeten plaatsen![]()
![]()
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?![]()
wordt hier ook amper over motoren gepraat hequote:Op dinsdag 25 juli 2006 08:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen
[..]
zou dit wat uitmakenen zou het passen
![]()
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:46 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
![]()
![]()
Is dat de bedoeling dan?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wordt hier ook amper over motoren gepraat he
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.![]()
Misschien weet niemand het antwoordquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wordt hier ook amper over motoren gepraat he
[..]![]()
![]()
Ik heb het dan wel niet op voetbal, maar wat is All stars een geweldige serie!![]()
Sowieso schrijf je zo.![]()
Veel willekeuriger kan niet of welquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:24 schreef -XX- het volgende:
Ik heb het dan wel niet op voetbal, maar wat is All stars een geweldige serie!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb het dan wel niet zo op roze, maar wat is die -XX- toch een schattig doosje af en toe
Fragile like a rose on the snow...![]()
Noem eens iemand die het wel zou kunnen weten van de Fok!MCquote:Of verwacht je dat iemand alle data en maten voor je gaat uitzoeken en het op een dienblad komt aanreiken
Wel iets voor BazzieK eigenlijk
![]()
![]()
Af en toequote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:27 schreef Knuffelslet het volgende:
Ik heb het dan wel niet zo op roze, maar wat is die -XX- toch een schattig doosje af en toeLekker onderschat weer!
Sowieso schrijf je zo.![]()
Ik ken alleen Mario All Starsquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:24 schreef -XX- het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hey dat ik alle tijd van de wereld heb betekent niet dat ik geen luie fliker benquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:27 schreef hicham het volgende:
[..]
Noem eens iemand die het wel zou kunnen weten van de Fok!MCOf verwacht je dat iemand alle data en maten voor je gaat uitzoeken en het op een dienblad komt aanreiken
Wel iets voor BazzieK eigenlijk
![]()
![]()
![]()
Ga je de posten stuk voor stuk bij iedereen bezorgen?quote:
damn, dan moet je wel eerst weten waar iedereen woont.
En het uitprinten van al die posten, is ook een behoorlijke job.
Tot hoe ver terug gaan je ze uitprinten?
LA-33
Is het al vrijdag?![]()
LA-33
Is het al vrijdag?![]()
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:38 schreef bvvt het volgende:
[..]
Ga je de posten stuk voor stuk bij iedereen bezorgen?
damn, dan moet je wel eerst weten waar iedereen woont.
En het uitprinten van al die posten, is ook een behoorlijke job.
Tot hoe ver terug gaan je ze uitprinten?
![]()
![]()
![]()
Dat is een krokodilquote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:26 schreef BazzieK het volgende:
http://teletekst.nos.nl/gif/images/409-01.gif
Whehehe![]()
Thats not a knife. This is a Knife!
[afbeelding]![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:11 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Hier met mes...
[afbeelding]
lutser...![]()
![]()
![]()
![]()
Vuile kankerjustitie![]()
Politieagent zit inbreker achterna, XTC spacende inbrekende kutjunk springt gaat ineens voor de auto fietsen en agent rijdt inbreker per ongeluk dood. En wat doet justitie, natuurlijk gewoon de agent vervolgen
Afschieten die NSBers
![]()
![]()
Het recht zal zegen vieren. (evt krom)quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:22 schreef BazzieK het volgende:
Politieagent zit inbreker achterna, XTC spacende inbrekende kutjunk springt gaat ineens voor de auto fietsen en agent rijdt inbreker per ongeluk dood. En wat doet justitie, natuurlijk gewoon de agent vervolgen
Afschieten die NSBers
![]()
![]()
Dit is nog tot daar aan toe.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:22 schreef BazzieK het volgende:
Afschieten die NSBers
![]()
Een kennis van mij is overvallen in zijn winkel, helemaal bond en blauw geslagen met een koevoet.
Al het kasgeld is weg, uitgegeven door diegene die uiteindelijk op straat is aangehouden.
De kennis heeft een taakstraf gekregen van 48 uur wegens het gebruiken van pepperspray.![]()
Het geld blijft weg.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: