Zeker terug komen van je vakantie zeg ik jequote:Op maandag 24 juli 2006 22:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
en dan te bedenken dat ik een cursus misloop in Zweden omdat ie in me vakantie valt
en ik wilde er nog wel voor terugkomen
[..]
goedheb toch een hoop zooi moeten verzamelen waardoor het wat meer tijd kost allemaal, ook doordat mijn hulp erg druk is. maar komt goed
![]()
soepje van kleur hoe die zou kunnen worden
[afbeelding]
maar wordt toch geen mat, past niet bij het frame
quote:Op maandag 24 juli 2006 22:34 schreef Makster het volgende:
Zeker terug komen van je vakantie zeg ik je![]()
Ik dol jeniet, echt moooooooie meiden daarMooier en meer dan ik er ook ergens anders gezien heb. Afgezien van Barcelona dan
![]()
thx, hij moet nog wel gespoten worden dus hequote:Fighter ziet er gruwelijk uit![]()
![]()
Precies zoals ik het ook gedaan zou hebben
![]()
quote:Op maandag 24 juli 2006 22:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
cursus komt begin volgend jaar nog een keer
--> i'll be there
![]()
[..]
thx, hij moet nog wel gespoten worden dus hemaar dat gaat heel binnenkort gebeuren
off
quote:Op maandag 24 juli 2006 23:03 schreef kratjuh het volgende:
Zucht .. Vrouwen ...
Denk dat ik maar het klooster in ga .. klotegezeik ...
kuthoeren kuthoeren allemaal kuthoeren kuthoeren allemaal kuthoeren kuthoeren allemaal kuthoeren kuthoeren allemaal kuthoeren kuthoeren allemaal kuthoeren kuthoeren allemaal kuthoeren kuthoeren allemaal kuthoeren kuthoeren allemaalquote:Op maandag 24 juli 2006 23:03 schreef kratjuh het volgende:
Zucht .. Vrouwen ...
hmm, moesten we misschien ook maar eens heen danquote:Op maandag 24 juli 2006 22:17 schreef Makster het volgende:
Chicks idd daar, DAMN zeg ik je. Echt geniaal, vooral Stockholm![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zal je ff bijpraten... zo vaak gaat het hier niet over motorenquote:Op maandag 24 juli 2006 23:10 schreef talin77 het volgende:
komop zeg !
nog mensen onderuit gegaan dan ?
knie aan de grond gehad ?
dikke ( dan wel niet dunne ) Porsches ingehaald ?
of zijn jullie van die mensen die op een race altijd met een maagdelijk pak aan komen met splinternieuwe kneesliders ??
( zo ja ik zoek altijd nieuwe kneesliders !! ruilen tegen mooi ingesleten versies ? )
A good ol' scratch, gaat er iedere dag wel in natuurlijk!quote:Op maandag 24 juli 2006 23:10 schreef talin77 het volgende:
komop zeg !
of zijn jullie van die mensen die op een race altijd met een maagdelijk pak aan komen met splinternieuwe kneesliders ??
( zo ja ik zoek altijd nieuwe kneesliders !! ruilen tegen mooi ingesleten versies ? )
hopakéquote:Op maandag 24 juli 2006 23:05 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
kuthoeren kuthoeren allemaal kuthoeren kuthoeren allemaal kuthoeren kuthoeren allemaal kuthoeren kuthoeren allemaal kuthoeren kuthoeren allemaal kuthoeren kuthoeren allemaal kuthoeren kuthoeren allemaal kuthoeren kuthoeren allemaal
hopaké ik ben er al weer overheen moehahahahahaha!!!
Ik zette mn beestje vandaag perongeluk voor het eerst meteen nogal ver op z'n achterwielquote:Op maandag 24 juli 2006 23:10 schreef talin77 het volgende:
komop zeg !
wordt er vannacht pas opgezetquote:Op maandag 24 juli 2006 20:05 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ah kun je die enge man even doorsturen?![]()
Pff zelfs ik ga platter met de ER5quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:09 schreef Gawaine het volgende:
[..]
wordt er vannacht pas opgezet![]()
alvast een paar zoethoudertjes.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Pfff ze hoeven tenminste geen BVtjes te draaien op die machinesquote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:24 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ze hangen er naast om wat frisse wind te vangen ivm de hitte![]()
![]()
Mogguh.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:03 schreef kratjuh het volgende:
Zucht .. Vrouwen ...
quote:Op maandag 24 juli 2006 23:03 schreef kratjuh het volgende:
Zucht .. Vrouwen mannen ...
Ben je zeer binnenkort verouderd, bedrijf is al enige tijd verkocht aan Sony.quote:Op maandag 24 juli 2006 19:13 schreef Rausdouwer het volgende:
die oude foto's!![]()
![]()
Maar die Minolta slaat natuurlijk alles!!Ik denk dat ik weer van de Soes2006 af ben en ga voor de Konica Minolta.
![]()
Nieuwe pand is mooi geworden he?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:34 schreef kratjuh het volgende:
De Fok!MC wordt steeds groter .. Ik hoor zelfs een echo ..
quote:
quote:
quote:
Weet je wel hoe gevaarluk da isquote:Op maandag 24 juli 2006 23:10 schreef talin77 het volgende:
komop zeg !
Ben net wakkerquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:38 schreef bvvt het volgende:
spelletje
Vraag me niet hoe het werkt wat ik kom er zelf ook niet echt uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |