hehehequote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:36 schreef RedDevil085 het volgende:
Mensen die limburgers dissen zijn naar alle waarschijnlijkheid misbruikt in hun jeugd.
Bron: De Limburger
ja, natuurlijk ook zo... verklaard ook het hoge ziekteverzuim in de regio natuurlijkquote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:26 schreef Tazmaniac het volgende:
stond in de telegraaf (dacht ik) dat zuid-limburg de mooiste streek van Nederland was hahaha, jammer genoeg vind k de link niet meer
Goed zo, vanaf hier gaan we weer SC verwijderenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:38 schreef postmortum het volgende:
weet terug van een dagje weken in heerlen![]()
dat komt omdat de vergrijzing in limburg het hoogste percentage heeft over nederlandquote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:26 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
ja, natuurlijk ook zo... verklaard ook het hoge ziekteverzuim in de regio natuurlijk![]()
![]()
hmmm me not gets it? wat heeft dat ermee te maken?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:26 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
ja, natuurlijk ook zo... verklaard ook het hoge ziekteverzuim in de regio natuurlijk![]()
![]()
nou zegquote:Op maandag 24 juli 2006 18:16 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Mijn ervaring met Limburgers is gewoon dat het een stel omhooggevallen arrogante eikels zijn.
Dat iedereen natuurlijk in de baas zijn tijd van de natuur zit te genietenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:57 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
hmmm me not gets it? wat heeft dat ermee te maken?
oh ja in limburg zijn de vrouwen nog puur natuur zowel van boven als van benedenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:52 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Dat iedereen natuurlijk in de baas zijn tijd van de natuur zit te genieten![]()
hoe weet je dat dan weerquote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:12 schreef postmortum het volgende:
[..]
oh ja in limburg zijn de vrouwen nog puur natuur zowel van boven als van beneden![]()
Weer een pluspunt![]()
jarenlange ervaringquote:
Wat bedoel je met deze slecht geformuleerde post?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:05 schreef Lempke het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat je zelf een leven hebt
NOT![]()
Get a live soepkip
Mijn idee! Of plak het aan Duitslandquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:18 schreef WEST het volgende:
waarom snijden ze limburg niet los en plak het aan friesland en duw het de oceaan op![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |