cultuurbarbaarquote:Op maandag 24 juli 2006 18:24 schreef Maikuuul het volgende:
Na 3 weken op vakantie in Frankrijk mis je een frietje met zuurvlees zeker weten wel
Pff groensnuiver.quote:Op maandag 24 juli 2006 18:24 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Dat zeg ik:
En laten we btw alsjeblieft even niet vervallen in het slowchatten. Daar hebben we zat andere topics voor
Mits Reitzquote:Op maandag 24 juli 2006 18:24 schreef Maikuuul het volgende:
Na 3 weken op vakantie in Frankrijk mis je een frietje met zuurvlees zeker weten wel
Jeweet, maar me moeder maakt het ook heerlijkquote:Op maandag 24 juli 2006 18:31 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Mits Reitz
En daar hebben we weer een pluspunt. Friture Reitz.
ja maar jij komt dan ook uit limburgquote:Op maandag 24 juli 2006 19:04 schreef danielluh het volgende:
als ik in maastricht ben, sta ik meestal ook in die rij
inderdaad en dan hebben we het niet over groente kwekerijenquote:Op maandag 24 juli 2006 18:19 schreef Tha_T het volgende:
[..]
De groenste stad als qua kwekerijen gaat kijken misschien
Ik vind het knap arrogant om mensen die je niet kent arrogant te noemen ...quote:Op maandag 24 juli 2006 18:16 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Jammer van de tijd die je erin hebt gestoken. Je hebt het in alle gevallen mis![]()
Mijn ervaring met Limburgers is gewoon dat het een stel omhooggevallen arrogante eikels zijn.
ps: Ik ben ook Brabander
Goedenavond![]()
Ja, we hebben zelfs nog dieseltreinen rijden ...quote:Op maandag 24 juli 2006 18:29 schreef danielluh het volgende:
ken wel een paar nadelen opnoemen van limburg
de spoorlijnen bv, als er hier wat uitvalt door een seinstoring, sat je ook metene goed stil. dat heb je boven de rivieren niet zo snel.
Daar heb je nog alternatieve sporen om ergens te komen
EN een zelfs een leuke 'railbus'quote:Op maandag 24 juli 2006 19:28 schreef danielluh het volgende:
hier rijdt zelfs nog eens stoomtrein op het miljoenenlijntje
Heerlen was de groenste gemeente van Nederland in 2004.quote:Op maandag 24 juli 2006 18:01 schreef DarkManta het volgende:
Heerlen de groenste stad van Nederland?![]()
![]()
![]()
Als ik in Heerlen kom dan heb ik het idee alsof de stad nooit klaar is, dat er altijd weer wat verbouwd moet worden, hebben ze het kerkplein verboud moet het stadsplein of de markt weer verbouwt worden met alle gevolgen van dien.
Daarom komen dus alle wielrenners naar Limburg om te fietsen.quote:Fietsen in Limburg is ook kut, berg op berg af, vooral gulpen en omstreken, damn
Helaas wel.quote:Op maandag 24 juli 2006 19:36 schreef Ixnay het volgende:
Daarom komen dus alle wielrenners naar Limburg om te fietsen.
En een gigantisch minderwaardigheidscomplex gezien je provinciegenoten die gaan lopen te bashen op Friezen in een ander topicquote:Op maandag 24 juli 2006 19:21 schreef danielluh het volgende:
en we hebben gewoon de ubergeile zachte G
Hm.. die Friezen hebben daar zelf ook last van dusquote:Op maandag 24 juli 2006 19:51 schreef Slapshot het volgende:
[..]
En een gigantisch minderwaardigheidscomplex gezien je provinciegenoten die gaan lopen te bashen op Friezen in een ander topic![]()
Waarbij je voorbij gaat aan het feit dat de EERSTE Topic onder deze naam was opgezet om Limburgers te 'baschen ' door iemand die (als je op zijn profiel afging ) uit Friesland kwamquote:Op maandag 24 juli 2006 19:51 schreef Slapshot het volgende:
[..]
En een gigantisch minderwaardigheidscomplex gezien je provinciegenoten die gaan lopen te bashen op Friezen in een ander topic![]()
och friezen kun je toch niet verstaan en die doen nog gaardere dingen als maikuuul, slootje springen, schaatsenquote:Op maandag 24 juli 2006 20:04 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Waarbij je voorbij gaat aan het feit dat de EERSTE Topic onder deze naam was opgezet om Limburgers te 'baschen ' door iemand die (als je op zijn profiel afging ) uit Friesland kwam
www.irri.nlquote:Op maandag 24 juli 2006 19:13 schreef postmortum het volgende:
heerlen de slechtste stad van nederland and we are fucking proud of it![]()
Dat lukt amsterdam inclusief de bijlmer niet![]()
Dadelijk gaat het los hier nog ff geduldquote:Op maandag 24 juli 2006 20:30 schreef Diemietuhriej het volgende:
Huj, gaan we weer verder linedancen hier?
Het lijkt trouwens meer een Limburg SC dan een Limburg Bash topic.
Niet erg, niet erg.. in tegendeel zelfs!
wie sjoeën os limburg isquote:Op maandag 24 juli 2006 20:33 schreef TimC het volgende:
[..]
Dadelijk gaat het los hier nog ff geduld![]()
Waar is dat? Aan het vrijthof?quote:
Neej, ligt naast de Macdonalds op de markt.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:39 schreef Schimpie het volgende:
[..]
Waar is dat? Aan het vrijthof?
Ik kom om de 2 weken in Maastricht en ik heb nog nooit een Friture die Reitz heet gezien.
Vandaar dat ik altijd een broodje kaas bij de V&D eet.![]()
Klopt in Limburg kun je heel goed etenquote:Op maandag 24 juli 2006 21:31 schreef Slapshot het volgende:
Hap!
Zo grof hoef je nu ook weer niet over de Friezen te praten ...quote:Stelletje sufkutten![]()
![]()
Als er iemand niets over niveau moet zeggen ben jij dat wel ...quote:Op maandag 24 juli 2006 22:27 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Haha inderdaad. Ook al een niveau van heb ik jou daar![]()
![]()
Yeah baby ....quote:Op maandag 24 juli 2006 23:46 schreef Stamp_Kip het volgende:
wensuh noe neet normaal dees stop ik dich met de moel in de drek..(mijn beltoontje)
Daag limbonare![]()
Daar is het toch altijd zo heftig druk al 's morgens ofzo.. Als ik wel eens in Mestreech ben dan zie ik ze al rond tien uur ofzo daar voor die keet hangen de gekkenquote:Op maandag 24 juli 2006 23:41 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Neej, ligt naast de Macdonalds op de markt.
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:03 schreef unpredictable het volgende:
pffffff heerlenaar hehehe
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:03 schreef unpredictable het volgende:
pffffff heerlenaar hehehe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |