Jij hebt duidelijk geen verstandquote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:49 schreef Big_Ize het volgende:
Limburg is de mooiste en leukste provincie! Ik kom zelf uit noord- brabant, maar mijn vriend uit Limburg. Ik kan niet wachten om daar met hem te gaan wonen. Trouwens toen ik 8 was wilde ik daar al gaan wonen, maar mijn ouders niet. Over een tijdje is het zover en verhuis ik daar heen. De mensen daar zijn veel aardiger dan de mensen boven de rivieren. Ik ben blij dat ik daar heen mag!
Ben je er nog steeds?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:59 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk geen verstand![]()
Maar toedeloe he![]()
quote:
Doe's afquote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:59 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk geen verstand![]()
Maar toedeloe he![]()
Omdat jij misschien een paar kneuzen bent tegengekomen zijn Limbo's ineens kut? Get a life.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:10 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Waarom? Reageer dan ook inhoudelijk als je quote![]()
Negatieve mensen die niet beter weten dan dat ze moeten zeiken op dingen zijn wat mij betreft niet gewenst op deze wereld. En nu ga ik slapen. Houdoe he! Of.. zal ik ff pesten? Hoje!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:15 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Slotjesroepers zijn niet gewenst op Fok!. Je behoort de faq te kennen voor je gaat posten...
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:15 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Slotjesroepers zijn niet gewenst op Fok!. Je behoort de faq te kennen voor je gaat posten...
quote:Op maandag 24 juli 2006 17:46 schreef Kindervriend het volgende:
leolinedance, je bent een mongool. Sterkte er mee.
Ik ben geen Limburger, noch Hollander. Ik ben Brabander. Maar ik kan je vertellen dat Limburgers heel wat toffer zijn dan de gemiddelde dakhaas uit de randstad. Om over Friezen maar te zwijgen.
Serieus, ben je ooit wel eens in Limburg geweest? Ben je ooit wel eens omgegaan met Limburgers? Volgens mij ben jij zo'n trekpop die zijn kamertje niet af komt en op de radio een keer de SNS Bank reclame hoorde, waar die meid met een Limburgs accent in zit. Toen dacht je... GADVERDAMME ALLE LIMBURGERS HEBBEN AIDS IK OPEN ER EEN KUTTOPIC OVER!
Pleur toch op man, zielig knulletje. Hou je stoere praatjes binnen die rukbunker van je en ga niet wijs lopen doen op een forum.
Ik heb nooit in het limburgs les gekregen, altijd in Heerlen op school gezeten.. Wel gek de ene wel en de andere niet..quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:44 schreef Ivo1986 het volgende:
Ik kom uit Amstenrade (gemeente Schinnen en het dorp ligt precies tussen Heerlen en Sittard)
Op de basisschool kregen we vaak in het Limburgs les. (naast het Nederlands)
Denk niet dat dat slecht was aangezien bijna elke Limburger het Duits goed beheerst. Omdat ook het Limburgs de naamvallen bevat.
Op de middelbare school (in Hoensbroek, gemeente Heerlen) kreeg ik van een paar leraren in het Limburgs les.
Nu zit ik in Sittard op school, en ja ook daar krijg ik van een leraar in het Limburgs les.
Momenteel werk ik op de administratie van GTI in Maastricht-Airport, en ja er wordt 95% Limburgs geproten.
Ik vind het belachelijkquote:Op woensdag 26 juli 2006 12:44 schreef Ivo1986 het volgende:
Ik kom uit Amstenrade (gemeente Schinnen en het dorp ligt precies tussen Heerlen en Sittard)
Op de basisschool kregen we vaak in het Limburgs les. (naast het Nederlands)
Denk niet dat dat slecht was aangezien bijna elke Limburger het Duits goed beheerst. Omdat ook het Limburgs de naamvallen bevat.
Op de middelbare school (in Hoensbroek, gemeente Heerlen) kreeg ik van een paar leraren in het Limburgs les.
Nu zit ik in Sittard op school, en ja ook daar krijg ik van een leraar in het Limburgs les.
Momenteel werk ik op de administratie van GTI in Maastricht-Airport, en ja er wordt 95% Limburgs geproten.
Kwam jij nou uit friesland?quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:56 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik vind het belachelijkVerloedering van de maatschappij.
- Limburgers bij Duitsland![]()
- Of Brabant bij Vlaanderen
Ik hoop echt dat die dijken doorbreken...quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:02 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee nerd, lees het topic nou eens voordat je begint te posten...![]()
Wat heeft dit nu weer met het topic temaken....het is ook de bedoeling dat je on-topic reageert. Lees nu eerst de faq maar eens, daarna posten newbyquote:
tssssss, grote jongen...quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:32 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat heeft dit nu weer met het topic temaken....het is ook de bedoeling dat je on-topic reageert. Lees nu eerst de faq maar eens, daarna posten newby![]()
inne Heélensche hollenderquote:Op woensdag 26 juli 2006 12:46 schreef TimC het volgende:
[..]
Ik heb nooit in het limburgs les gekregen, altijd in Heerlen op school gezeten.. Wel gek de ene wel en de andere niet..
unne huilanderquote:
Hehehe, en hij heeft zo zijn best gedaan om dat plaatje te produceren. Met dit warme weer in momenteel de smerigste provincie van Nederland, ik lach me een ongelukquote:Op woensdag 26 juli 2006 14:32 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat heeft dit nu weer met het topic temaken....het is ook de bedoeling dat je on-topic reageert. Lees nu eerst de faq maar eens, daarna posten newby![]()
Tsja niks aan te doen, regels zijn regelsquote:Op woensdag 26 juli 2006 18:23 schreef Slapshot het volgende:
[..]
Hehehe, en hij heeft zo zijn best gedaan om dat plaatje te produceren. Met dit warme weer in momenteel de smerigste provincie van Nederland, ik lach me een ongeluk![]()
damn.. respect voor je uithoudingsvermogen hoorquote:Op woensdag 26 juli 2006 18:30 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Tsja niks aan te doen, regels zijn regels![]()
Zeik niet, er staat een limburgse vlag rechts onderin de hoekquote:Op woensdag 26 juli 2006 14:32 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wil je erover praten ?quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:47 schreef danielluh het volgende:
volgens mij heb je gewoon een flinke blauwtje gelopen, een limburgs wijfie waar je helemaal gek op was heeft je zeker afgewezen
Hehehe ik heb geen blauwtje gelopen. Sterker nog , als ik erachter kom dat potentiele kandidaten uit Limburg komen, haak ik zelf al afquote:Op woensdag 26 juli 2006 19:14 schreef danielluh het volgende:
ik nie hoor.
ik loop nie zo snel een blauwtje en iemand die uit franeke komt, neeee daar praat ik nie eens mee![]()
quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:53 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hehehe ik heb geen blauwtje gelopen. Sterker nog , als ik erachter kom dat potentiele kandidaten uit Limburg komen, haak ik zelf al af![]()
Verander je profiel dan of doe niet zo achterlijk..quote:En ik kom niet uit Franeker zoals je had kunnen weten, als je het topic goed gelezen had
Idd kun je beter ook niet doen.. Die gaan standaard altijd huilen..quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:14 schreef danielluh het volgende:
ik nie hoor.
ik loop nie zo snel een blauwtje en iemand die uit franeke komt, neeee daar praat ik nie eens mee![]()
Jij likt gewoon aars van de mod's.. Smerige hufter..quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:30 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Tsja niks aan te doen, regels zijn regels![]()
Je moet gewoon het topic lezen voordat je hier loze kreten gaat gooien. Zo kom je niet bijster intelligent overquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:19 schreef denka het volgende:
[..]
Spreekbuis
![]()
[..]
Verander je profiel dan of doe niet zo achterlijk..![]()
Een boer..![]()
![]()
![]()
![]()
nou en ik knap al af op potentiele kandidaten die geen respect kunnen tonen voor andere mensenquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:53 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hehehe ik heb geen blauwtje gelopen. Sterker nog , als ik erachter kom dat potentiele kandidaten uit Limburg komen, haak ik zelf al af![]()
En ik kom niet uit Franeker zoals je had kunnen weten, als je het topic goed gelezen had
je moet ook niet al te intelligent overkomen, zo val je veels te veel op hier op fokquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:56 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Je moet gewoon het topic lezen voordat je hier loze kreten gaat gooien. Zo kom je niet bijster intelligent over![]()
idd spreekbuis doe dat eens..quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:56 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Je moet gewoon het topic lezen voordat je hier loze kreten gaat gooien. Zo kom je niet bijster intelligent over![]()
Dat is ook weer waarquote:Op donderdag 27 juli 2006 13:02 schreef danielluh het volgende:
[..]
je moet ook niet al te intelligent overkomen, zo val je veels te veel op hier op fok
Geweldigquote:Op donderdag 27 juli 2006 13:10 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar![]()
@denka, je bent de moeite van het reageren niet waard.
Wie zingt welk woord, en wanneer? 90 minuten lang doet me aan voetbal denken...intelligent om daarop terug te vallenquote:Op donderdag 27 juli 2006 13:18 schreef denka het volgende:
[..]
Geweldig![]()
Vooral die mensen die maar klagen en doen, zich vervolgens vast lullen en dan met zo'n top opmerking komen![]()
Een boer he, was natuurlijk te verwachten..Moeten ze een beetje gaan lezen of staat er wat tekst dan gaat het mis, vandaar het uitgebreide 6 letterige woord dat jullie 90 min zingen![]()
Tja je bent een boer he...ik val er niet op terug. Het is gewoon de verklaring voor je lompe opmerkingen. Je zit maar te zeiken en te kankeren op iedereen (kortom je bent de man/de spreekbuis), kom je zelf met achterlijke opmerking waarin je jezelf vast lult om vervolgens maar niet meer op mij te reageren..oei wat nuquote:Op donderdag 27 juli 2006 13:36 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wie zingt welk woord, en wanneer? 90 minuten lang doet me aan voetbal denken...intelligent om daarop terug te vallen![]()
oh ja, ik zou niet meer op jouw posts reageren he![]()
Ik vastgelult? Rare mensen, die Limbo'squote:Op donderdag 27 juli 2006 13:45 schreef denka het volgende:
[..]
Tja je bent een boer he...ik val er niet op terug. Het is gewoon de verklaring voor je lompe opmerkingen. Je zit maar te zeiken en te kankeren op iedereen (kortom je bent de man/de spreekbuis), kom je zelf met achterlijke opmerking waarin je jezelf vast lult om vervolgens maar niet meer op mij te reageren..oei wat nu![]()
![]()
![]()
Eij boer! Je bent te gek![]()
Je zou bijna zeggen dat ze boeren waren of niet..quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:48 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik vastgelult? Rare mensen, die Limbo's![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |