unne huilanderquote:
Hehehe, en hij heeft zo zijn best gedaan om dat plaatje te produceren. Met dit warme weer in momenteel de smerigste provincie van Nederland, ik lach me een ongelukquote:Op woensdag 26 juli 2006 14:32 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat heeft dit nu weer met het topic temaken....het is ook de bedoeling dat je on-topic reageert. Lees nu eerst de faq maar eens, daarna posten newby![]()
Tsja niks aan te doen, regels zijn regelsquote:Op woensdag 26 juli 2006 18:23 schreef Slapshot het volgende:
[..]
Hehehe, en hij heeft zo zijn best gedaan om dat plaatje te produceren. Met dit warme weer in momenteel de smerigste provincie van Nederland, ik lach me een ongeluk![]()
damn.. respect voor je uithoudingsvermogen hoorquote:Op woensdag 26 juli 2006 18:30 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Tsja niks aan te doen, regels zijn regels![]()
Zeik niet, er staat een limburgse vlag rechts onderin de hoekquote:Op woensdag 26 juli 2006 14:32 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat heeft dit nu weer met het topic temaken....het is ook de bedoeling dat je on-topic reageert. Lees nu eerst de faq maar eens, daarna posten newby![]()
Wil je erover praten ?quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:47 schreef danielluh het volgende:
volgens mij heb je gewoon een flinke blauwtje gelopen, een limburgs wijfie waar je helemaal gek op was heeft je zeker afgewezen
Hehehe ik heb geen blauwtje gelopen. Sterker nog , als ik erachter kom dat potentiele kandidaten uit Limburg komen, haak ik zelf al afquote:Op woensdag 26 juli 2006 19:14 schreef danielluh het volgende:
ik nie hoor.
ik loop nie zo snel een blauwtje en iemand die uit franeke komt, neeee daar praat ik nie eens mee![]()
quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:53 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hehehe ik heb geen blauwtje gelopen. Sterker nog , als ik erachter kom dat potentiele kandidaten uit Limburg komen, haak ik zelf al af![]()
Verander je profiel dan of doe niet zo achterlijk..quote:En ik kom niet uit Franeker zoals je had kunnen weten, als je het topic goed gelezen had
Idd kun je beter ook niet doen.. Die gaan standaard altijd huilen..quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:14 schreef danielluh het volgende:
ik nie hoor.
ik loop nie zo snel een blauwtje en iemand die uit franeke komt, neeee daar praat ik nie eens mee![]()
Jij likt gewoon aars van de mod's.. Smerige hufter..quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:30 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Tsja niks aan te doen, regels zijn regels![]()
Je moet gewoon het topic lezen voordat je hier loze kreten gaat gooien. Zo kom je niet bijster intelligent overquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:19 schreef denka het volgende:
[..]
Spreekbuis
![]()
[..]
Verander je profiel dan of doe niet zo achterlijk..![]()
Een boer..![]()
![]()
![]()
![]()
nou en ik knap al af op potentiele kandidaten die geen respect kunnen tonen voor andere mensenquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:53 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hehehe ik heb geen blauwtje gelopen. Sterker nog , als ik erachter kom dat potentiele kandidaten uit Limburg komen, haak ik zelf al af![]()
En ik kom niet uit Franeker zoals je had kunnen weten, als je het topic goed gelezen had
je moet ook niet al te intelligent overkomen, zo val je veels te veel op hier op fokquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:56 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Je moet gewoon het topic lezen voordat je hier loze kreten gaat gooien. Zo kom je niet bijster intelligent over![]()
idd spreekbuis doe dat eens..quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:56 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Je moet gewoon het topic lezen voordat je hier loze kreten gaat gooien. Zo kom je niet bijster intelligent over![]()
Dat is ook weer waarquote:Op donderdag 27 juli 2006 13:02 schreef danielluh het volgende:
[..]
je moet ook niet al te intelligent overkomen, zo val je veels te veel op hier op fok
Geweldigquote:Op donderdag 27 juli 2006 13:10 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar![]()
@denka, je bent de moeite van het reageren niet waard.
Wie zingt welk woord, en wanneer? 90 minuten lang doet me aan voetbal denken...intelligent om daarop terug te vallenquote:Op donderdag 27 juli 2006 13:18 schreef denka het volgende:
[..]
Geweldig![]()
Vooral die mensen die maar klagen en doen, zich vervolgens vast lullen en dan met zo'n top opmerking komen![]()
Een boer he, was natuurlijk te verwachten..Moeten ze een beetje gaan lezen of staat er wat tekst dan gaat het mis, vandaar het uitgebreide 6 letterige woord dat jullie 90 min zingen![]()
Tja je bent een boer he...ik val er niet op terug. Het is gewoon de verklaring voor je lompe opmerkingen. Je zit maar te zeiken en te kankeren op iedereen (kortom je bent de man/de spreekbuis), kom je zelf met achterlijke opmerking waarin je jezelf vast lult om vervolgens maar niet meer op mij te reageren..oei wat nuquote:Op donderdag 27 juli 2006 13:36 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wie zingt welk woord, en wanneer? 90 minuten lang doet me aan voetbal denken...intelligent om daarop terug te vallen![]()
oh ja, ik zou niet meer op jouw posts reageren he![]()
Ik vastgelult? Rare mensen, die Limbo'squote:Op donderdag 27 juli 2006 13:45 schreef denka het volgende:
[..]
Tja je bent een boer he...ik val er niet op terug. Het is gewoon de verklaring voor je lompe opmerkingen. Je zit maar te zeiken en te kankeren op iedereen (kortom je bent de man/de spreekbuis), kom je zelf met achterlijke opmerking waarin je jezelf vast lult om vervolgens maar niet meer op mij te reageren..oei wat nu![]()
![]()
![]()
Eij boer! Je bent te gek![]()
Je zou bijna zeggen dat ze boeren waren of niet..quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:48 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik vastgelult? Rare mensen, die Limbo's![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |