quote:Op maandag 24 juli 2006 16:58 schreef weasel85 het volgende:
wat is het nut van die cocos scrub eigelijk ? en dat bessen?
Axe Snake Peel... ook scrubquote:
ja, dat dode huidcellen snap ik welquote:Op maandag 24 juli 2006 17:03 schreef Brunette het volgende:
[..]
Er komen hier bijna alleen mannen op af![]()
Nou ik zal het ff uitleggen![]()
Een scrub bevat vergeleken met gewone douche gel van die harde korrels, die de dode huidcellen verwijderen en voor een betere bloedsomloop van de huid zorgen. En cocos scrub heeft een cocos geur en vaak ook cocos olie en bessen scrub bessengeur etc. Maar meestal is dat gewoon chemische shit maja![]()
moet het soms naar kots ruiken ofzo?quote:Op maandag 24 juli 2006 17:06 schreef weasel85 het volgende:
[..]
ja, dat dode huidcellen snap ik welmaar the use of the flavours?
![]()
o, kijk me lekker ruiken![]()
Ik mag toch hopen dat jij ook iets gebruikt tegen jouw eigen geur. zoals deo en douchegel. Liever ook nog een Eau de Toilet erbij...Bij zulke producten speelt de geur toch ook een rol? of koopt je mama/vriendin altijd alles voor je?quote:Op maandag 24 juli 2006 17:06 schreef weasel85 het volgende:
[..]
ja, dat dode huidcellen snap ik welmaar the use of the flavours?
![]()
o, kijk me lekker ruiken![]()
Die heb ik ook weleens gehad.quote:Op maandag 24 juli 2006 22:04 schreef Webkim het volgende:
You Snap The Whip van Lush.
[afbeelding]
Scrubben met zwarte bessen. Het ruikt zo lekker dat pijn opeens een beetje fijn is.![]()
Haha ja dat is wel zo, werkt net zo goed en is een stuk goedkoper. Maar ik vind al die verschillende geuren en soorten altijd zo leuk.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:14 schreef heaven7 het volgende:
Heb mn kast volstaan maar vind het nutteloos. Kan net zo goed een scrubwashandje gebruiken.
Same herequote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:16 schreef Bob. het volgende:
[..]
Haha ja dat is wel zo, werkt net zo goed en is een stuk goedkoper. Maar ik vind al die verschillende geuren en soorten altijd zo leuk.![]()
Die is lekker, daar heb ik ook de body butter van!quote:Op maandag 24 juli 2006 16:49 schreef Brunette het volgende:
Maar ik denk dat ik toch weer een met cocos ga aanschaffen, die van de Body Shop ofso:
[afbeelding]
Deze is idd ook HEERLIJK...van de week ff halen!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:55 schreef schatje het volgende:
Boots Mediterranean (Melon Sugar Mint), is te koop bij de Etos.
[afbeelding]
Ik ook!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 07:35 schreef Syytön het volgende:
[..]
Die is lekker, daar heb ik ook de body butter van!
Gewoon een goedkope huismerk amandel- of perzikpittenscrub van Dirx, Kruidvat oid. Staan meestal helemaal onderin in de schappen, van die hele grote el cheapo plastic potten. Die zijn trouwens echt prima en ook vaak wel geschikt voor je gezicht, en ze laten geen geur achter.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:42 schreef Verbal het volgende:
Is er ook een (niet van Axe, losermerk) scrub die te gebruiken is door mannen zonder dat ze naar een fruitmand gaan ruiken? (al moet ik zeggen dat we een after sun-creme-ding hebben dat wel errug lekker -naar een fruitmand- ruikt).
V.
de meeste ruiken alleen tijdens het gebruiken, daarna niet meer.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:42 schreef Verbal het volgende:
Is er ook een (niet van Axe, losermerk) scrub die te gebruiken is door mannen zonder dat ze naar een fruitmand gaan ruiken? (al moet ik zeggen dat we een after sun-creme-ding hebben dat wel errug lekker -naar een fruitmand- ruikt).
V.
Misschien dat het volgende topic er wat mee te maken heeft: Huidverzorging voor de heren (deel 13) ??quote:
Ach zoquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:05 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Misschien dat het volgende topic er wat mee te maken heeft: Huidverzorging voor de heren (deel 13) ??
Er zijn hier namelijk al meerdere malen diverse verzoeken gedaan naar een goede bodyscrub.![]()
Sabon is eigenlijk de chique Lushquote:Op woensdag 26 juli 2006 12:49 schreef WaSTeiL het volgende:
Lavendel/Appel scrub van Sabon!
[afbeelding]
19.95 voor een kleine pot en 24.95 voor een pot met dubbele hoeveelheid. Vaag prijsverschil nog steeds.quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:44 schreef Brunette het volgende:
[..]
Sabon is eigenlijk de chique Lush![]()
Hoeveel kostte hij?
Dat is niet helemaal waar!quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:29 schreef Maeghan het volgende:
Ja, alleen is Lush daadwerkelijk zonder synthetische zooi
Parabenen zitten in verreweg de meeste Lush producten wel, maar idd Lush bevat wel een minimum aan synthetische rotzooi.quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:21 schreef Maeghan het volgende:
Geen onnodige, laat ik het zo zeggen. Als er op een Lushproduct staat dat het naar sinaasappel ruikt, dan zit er tenminste ook sinaasappel in, en veel producten zijn wel gewoon helemaal vrij van synthetische producten.
Maar volgens de Kankerstichting leiden ze niet direct tot (borst)kanker.quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:25 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Parabenen zitten in verreweg de meeste Lush producten wel, maar idd Lush bevat wel een minimum aan synthetische rotzooi.
Dat heb ik dan ook niet gezegd.....quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:43 schreef Brunette het volgende:
[..]
Maar volgens de Kankerstichting leiden ze niet direct tot (borst)kanker.
Weet ikquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:47 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Dat heb ik dan ook niet gezegd.....![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |