Toen Chriz werd geboren waren de <99.999 userid's al op.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:40 schreef Chowi het volgende:
Ik vind Chriz trouwens best geil. Waarom post hij niet in deze reeks?
Dat mag-ie niet van zijn moeder, dunkt me.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:40 schreef Chowi het volgende:
Ik vind Chriz trouwens best geil. Waarom post hij niet in deze reeks?
Trachten is dan ook een hendig sjiek 19e eeuws woord.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:41 schreef UIO_AMS het volgende:
Vandaag gebruik ik overigens zo veel mogelijk het woord trachten.
Nou ja, dat is zielig.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:41 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Toen Chriz werd geboren waren de <99.999 userid's al op.
Ouwehans das ook een mooi woord , uberhaupt.quote:
Is zijn moeder katholiek enzo?quote:Op maandag 24 juli 2006 15:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat mag-ie niet van zijn moeder, dunkt me.
Welk kanaal anders?quote:
ferrari.quote:
Nu ben ik ook benieuwd. Plaats het hier dan maar.quote:
Neh, Chriz's's' moeder is zo een hendig sjieke MILF.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:43 schreef Chowi het volgende:
Is zijn moeder katholiek enzo?
Nouja 't is op zich een gewone Skaai foto.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:45 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Nu ben ik ook benieuwd. Plaats het hier dan maar.
Mocht de mogelijkheid zich aanbieden, zou je het dan trachten?quote:Op maandag 24 juli 2006 15:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Neh, Chriz's's' moeder is zo een hendig sjieke MILF.
Doe maar foto's posten.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Neh, Chriz's's' moeder is zo een hendig sjieke MILF.
Mits toenaderingspogingen mochten beklijven.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:47 schreef UIO_AMS het volgende:
Mocht de mogelijkheid zich aanbieden, zou je het dan trachten?
Tracht de betekenis te zoeken middels google.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:48 schreef Joene het volgende:
Milfs ?
Dank je.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:40 schreef mvdlubbe het volgende:
"Oh Jan, wat zit je haar leuk!"
Alles voor de foto.quote:Op maandag 24 juli 2006 16:14 schreef mvdlubbe het volgende:
Ik ga trachten de tram te inspecteren.
Heb je oook een foto van die duitsers ?quote:
Alles voor de foto hè.quote:Op maandag 24 juli 2006 18:21 schreef Chowi het volgende:
Wat poseer je leuk, el.
Nee, dat was de dag voor gisteren, zeg maar eergisteren.quote:Op maandag 24 juli 2006 18:22 schreef Joene het volgende:
Heb je oook een foto van die duitsers ?
Dit was in de ochtend, zodra de zon schijnt wil je liggen/voetballen/zwemmen/drinken, niet spitten.quote:
Das waar ook , had je die duitsers niet kunnen laten opslokken door de zee ?quote:Op maandag 24 juli 2006 18:27 schreef elcastel het volgende:
Nee, dat was de dag voor gisteren, zeg maar eergisteren.
quote:Op maandag 24 juli 2006 18:31 schreef Litso het volgende:
Oh gadver, loopt deze jostibende ook nog steeds?
He Litso ouwe stroker !quote:Op maandag 24 juli 2006 18:31 schreef Litso het volgende:
Oh gadver, loopt deze jostibende ook nog steeds?
Ah juist. Zeer weldoordacht.quote:Op maandag 24 juli 2006 18:27 schreef elcastel het volgende:
Dit was in de ochtend, zodra de zon schijnt wil je liggen/voetballen/zwemmen/drinken, niet spitten.
Dat kan ook , heeft u foto's van het betreffende tafreel?quote:
Welk channel, precies? Ik vond een #onz, maar daar waren maar 4 anderen die niets te melden hadden.quote:Op maandag 24 juli 2006 20:51 schreef Chowi het volgende:
* Chowi has quit the channel (Quit: Tieten!)
Ik heb IRC allang van mijn computer af gegooid, gekkie.quote:Op maandag 24 juli 2006 20:52 schreef JDude het volgende:
[..]
Welk channel, precies? Ik vond een #onz, maar daar waren maar 4 anderen die niets te melden hadden.
Je bent een maand te vroegquote:Op maandag 24 juli 2006 21:05 schreef miss_bleu het volgende:
elllow vanaf biddinghuizen
Leuk bleutje je stukjes voor de spits en het interview.quote:Op maandag 24 juli 2006 21:11 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Denk dat ik maar een maand blijf staan
Groetjes aan Chiron/Ener-Gquote:Op maandag 24 juli 2006 21:05 schreef miss_bleu het volgende:
elllow vanaf biddinghuizen
Jahoor icq is tha bomb ! , alleen niemand gebruikt het meerquote:
Ah, fijn...wel bereikbaar zijn, maar je geen rsi arm hoeven tikken.quote:Op maandag 24 juli 2006 22:17 schreef Joene het volgende:
[..]
Jahoor icq is tha bomb ! , alleen niemand gebruikt het meer
Dat is in zekere mate het voordeel van icq tegenwoordig ja.quote:Op maandag 24 juli 2006 22:24 schreef -B- het volgende:
[..]
Ah, fijn...wel bereikbaar zijn, maar je geen rsi arm hoeven tikken.
De jeugd van tegenwoordig.quote:Op maandag 24 juli 2006 22:27 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat is in zekere mate het voordeel van icq tegenwoordig ja.
Persoonlijk ben ik echter geswitched naar Bill's messenger omdat niemand mij ooit nog contacteerde op mijn icq berichten service.
Nee ik ben van 5 af wakker, en ga om 11 uur beginnen tot 19 uurquote:Op dinsdag 25 juli 2006 08:29 schreef jogy het volgende:
Dan ben je dus van 5 tot 19:00 bezig? [afbeelding]
mijne net nog nietquote:Op dinsdag 25 juli 2006 08:47 schreef Jarno het volgende:
Jeeeee, salaris binnen. Weer een maand ploeteren dus.
Idem. En alle rekeningen al betaald. Wat is het leven toch mooi.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 08:47 schreef Jarno het volgende:
Jeeeee, salaris binnen. Weer een maand ploeteren dus.
Ik met mijn salaris.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 08:48 schreef jogy het volgende:
Je bent een gelukkig man, Jarno.
Heb je zo een goed salaris jarno !quote:
Nouquote:Op dinsdag 25 juli 2006 08:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Idem. En alle rekeningen al betaald. Wat is het leven toch mooi.
Ja !quote:Op dinsdag 25 juli 2006 07:34 schreef mvdlubbe het volgende:
Nog goedgekomen met die kat, el?
Goedemorgen.
De volgende keer kijkt ie wel uit wrsquote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:18 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ja !
Hij is in volle vaart de reling opgesprongen en gelijk maar helemaal eroverheen ook. Lag hij daar beneden tussen de garageboxen. Ik hoorde het meteen, dus heb wat aangetrokken en ben naar beneden gesprint.
Hoop gejank en onderweg heb ik heb een paar keer neergelegd om te kijken of hij nou pijn had of gewoon zielig deed. Eenmaal boven kon ik goed kijken, nergens bloed, geen kaakbreuk en alleen een beetje mank.
Vannacht heb ik hem maar extra met rust gelaten (wel een paar keer gekeken), hij is nogsteeds een beetje gefuckt als Bil in de buurt komt, dus hij wil gewoon rust. Hij ligt veel, maar kan gewoon eten en geluid maken enzo. Als ik hem aai knort hij me doof, het enige is dat hij een beetje mank loopt en geen grote sprongen kan maken.
Best zielig want zijn mandje staat op het bureau.
Maar goed, ik geloof dat het allemaal met een sisser afgelopen is, maar de schrik zit er goed in bij die tijger.
Dit is de derde keer en daarmee ligt hij nu aan kop. De eerste keer dacht ik ook dat hij geschrokken was, toen hing hij heel lang te spartelen aan de reling en hield hij het net.quote:
Wat is de economie ook een geweldig iets, minimaal 40 uur vrijwillige vrijheidsberoving per week voor geld wat eigenlijk nog niet eens écht allemaal bestaat, behalve dan digitaal.quote:
Je moet er van houden, Joog.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:21 schreef jogy het volgende:
Wat heb jij een geweldige kat, el.
True, maar altijd nog beter dan een kussen met pootjes.quote:
Geiligheid!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oja, bijna LL.
Kaartjes zijn al binnen.
Niet dat ik me kan herinneren.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:34 schreef Joene het volgende:
Hebben we nog geneukt ?
Slecht geheugen of lang geleden ?quote:
Domme vraag idd.quote:
Whehehhequote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:47 schreef UIO_AMS het volgende:
Ergens bij mij achter woont een idioot die midden in de nacht opera's afspeelt. Op een niet gering volume. Ik zit nu dan ook al 3 kwartier op kantoor dwaas voor mij uit te staren.
Hé! Zo'n dag heb ik ook!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:47 schreef UIO_AMS het volgende:
Ergens bij mij achter woont een idioot die midden in de nacht opera's afspeelt. Op een niet gering volume. Ik zit nu dan ook al 3 kwartier op kantoor dwaas voor mij uit te staren.
Ik heb begrepen dat je voeten ervan slinkenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:59 schreef Jarno het volgende:
Had ik al gezegd dat de combo airco's en slaapkamers een behoorlijk puike is?
is het woord vandaag deugd ?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:55 schreef UIO_AMS het volgende:
Het doet me deugd niet de enige te zijn. Waarvoor dank.
Check, ik pas 's ochtends zo in m'n maatje 36 hoge hakken.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:03 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat je voeten ervan slinken
Nee, vertel eensch.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:59 schreef Jarno het volgende:
Had ik al gezegd dat de combo airco's en slaapkamers een behoorlijk puike is?
Dat zal "enig" staan , maak je een foto ?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:03 schreef Jarno het volgende:
[..]
Check, ik pas 's ochtends zo in m'n maatje 36 hoge hakken.
Oh okay. Nou, het is echt heerlijk dus. We slapen zo weer de hele nacht door en worden heerlijk uitgeslapen wakker. Echt een aanrader dus!quote:
Ik ben ook bezig mijn vrouwmensch te overtuigen zou dit een goed argument zijn ?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:04 schreef Jarno het volgende:
[..]
Oh okay. Nou, het is echt heerlijk dus. We slapen zo weer de hele nacht door en worden heerlijk uitgeslapen wakker. Echt een aanrader dus!
Sinds ik maar 4 uur per dag slaap zijn mijn werkdagen gevoelsmatig een stuk korter.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:04 schreef Jarno het volgende:
[..]
Oh okay. Nou, het is echt heerlijk dus. We slapen zo weer de hele nacht door en worden heerlijk uitgeslapen wakker. Echt een aanrader dus!
Tsja, het is echt zo'n aanschaf van 'zou ik dat nou wel doen' en waarvan je achteraf zegt 'had ik dat maar 5 jaar eerder gedaan'.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:05 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik ben ook bezig mijn vrouwmensch te overtuigen zou dit een goed argument zijn ?
Dat is opzich dus een nadeel als je weer goed slaapt, dan heb je zin om wat te doen overdag.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:05 schreef jogy het volgende:
[..]
Sinds ik maar 4 uur per dag slaap zijn mijn werkdagen gevoelsmatig een stuk korter.
maar in mijn hoofd zie ik die energiemeter al rondjes gierenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:07 schreef Jarno het volgende:
[..]
Tsja, het is echt zo'n aanschaf van 'zou ik dat nou wel doen' en waarvan je achteraf zegt 'had ik dat maar 5 jaar eerder gedaan'.
Ja nou, voor lekker slapen heb ik die paar euro wel over hoor. En hoe vaak is het nou echt zo extreem als nu?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:08 schreef Joene het volgende:
[..]
maar in mijn hoofd zie ik die energiemeter al rondjes gieren
Als je de knmi mag geloven gaat het elk jaar erger wordenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:09 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja nou, voor lekker slapen heb ik die paar euro wel over hoor. En hoe vaak is het nou echt zo extreem als nu?
Wegens de nachtelijke gebeurtenissen heb ik niet nagedacht over het woord dat ik vandaag wil promoten. Maar deugd is een goede. Al doet het me wel te veel denken aan normen en waarden.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:03 schreef Joene het volgende:
is het woord vandaag deugd ?
Helaas heb ik maar een 88cm breedbeeld.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:18 schreef jogy het volgende:
Als je nou gewoon elke keer dat je de airco gebruikt de 46 inch Plasmatelevisie uitzet dan heft het elkaar op.
Ik heb een 160cm breedbed. Ook lekkerquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:19 schreef Joene het volgende:
[..]
Helaas heb ik maar een 88cm breedbeeld.
Tsjah ik heb niet eens een plek waar ik een 160cm iets neer moet zetten of hangenquote:
Ik wel hoor, heb een matras van 2m10.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:23 schreef Joene het volgende:
Tsjah ik heb niet eens een plek waar ik een 160cm iets neer moet zetten of hangen
daar heb ik aan een cm of 18 genoeg he.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik wel hoor, heb een matras van 2m10..
Dus je voeten hangen van de rand?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik wel hoor, heb een matras van 2m10..
Een beetje.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:29 schreef jogy het volgende:
Dus je voeten hangen van de rand?
Daarom heb ik er geenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:40 schreef Jarno het volgende:
Ik vind breedbeeld stom en lelijk. Net als LCD TV's.
Daarom heb je plasma ?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:40 schreef Jarno het volgende:
Ik vind breedbeeld stom en lelijk. Net als LCD TV's.
Nee, ik heb gewoon een 4:3 CRT. Niks mis mee.quote:
whehehhee een garpje !quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:44 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nee, ik heb gewoon een 4:3 CRT. Niks mis mee.
Nee men, alles op tv is toch 4:3, een CRT heeft tenminste geen blokjes en films kijk ik eigenlijk amper.quote:
men ik ging verleden jaar samenwonen en de breedbeeld tv's waren goedkoper dan de 4:3quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:54 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nee men, alles op tv is toch 4:3, een CRT heeft tenminste geen blokjes en films kijk ik eigenlijk amper.
I know, eeuwig zonde. Heb je ook zo'n platte dan? Dat vind ik ook ondingen. Al-tijd blokkies.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:56 schreef Joene het volgende:
[..]
men ik ging verleden jaar samenwonen en de breedbeeld tv's waren goedkoper dan de 4:3
Ik heb helemaal geen blokkies.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:58 schreef Jarno het volgende:
[..]
I know, eeuwig zonde. Heb je ook zo'n platte dan? Dat vind ik ook ondingen. Al-tijd blokkies.
Wellus.quote:
Nietus. Het zijn eerder een soort van vegen, aangezien ik nog geen Digitale Kabel© heb. Maar op mijn Xbox 360© zijn er geen blokkies te vinden.quote:
Nou, vegen dan.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:02 schreef jogy het volgende:
[..]
Nietus. Het zijn eerder een soort van vegen,
Neuh ik heb een mooie breedbeeld van jvc 88cm.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:58 schreef Jarno het volgende:
[..]
I know, eeuwig zonde. Heb je ook zo'n platte dan? Dat vind ik ook ondingen. Al-tijd blokkies.
Dat komt omdat die gasten nog niet kunnen encoden als hun leven ervan afhangt JK.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Als ik via mijn PC naar een "ergens gevonden" Southparkje op mijn CRT TV (van liefst 55 cm!!!) kijk, dan heb ik ook wel eens blokjes hoor..
Dat bedoel ik dus.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:06 schreef Joene het volgende:
Overigens staat hij altijd 4:3 geschaald tenzij ik een dvd kijk.
Ajuin. Seizoen 1 t/m 4 zijn inderdaad een MB of 40 per stuk.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:07 schreef Jarno het volgende:
Dat komt omdat die gasten nog niet kunnen encoden als hun leven ervan afhangt JK.
Ja hij kan ook automatisch switchen maar dan heb je de reclame in breedbeeld en je tv uitzending nietquote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:07 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus.. Zwarte balken aan de zijkant
.
. Schalen.
.
Allemaal gepruts.
Ik heb Stargate afleveringen van 350 MB (jaja in breedbeeld) die eruit zien alsof er een compressie ratio van 1:1000000000 overheen gegaan is. Echt té triest gewoon.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ajuin. Seizoen 1 t/m 4 zijn inderdaad een MB of 40 per stuk.
Haal ze dan ook van usenet af, dan zijn ze opeens 1,7 / 2gb en heb je wel kwaliteit nerdquote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:09 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik heb Stargate afleveringen van 350 MB (jaja in breedbeeld) die eruit zien alsof er een compressie ratio van 1:1000000000 overheen gegaan is. Echt té triest gewoon.
Ik ben te dom voor Usenet.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:10 schreef Joene het volgende:
[..]
Haal ze dan ook van usenet af, dan zijn ze opeens 1,7 / 2gb en heb je wel kwaliteit nerd
Daar ga je dan met je goede gedrag.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:09 schreef Jarno het volgende:
Ik heb Stargate afleveringen van 350 MB (jaja in breedbeeld) die eruit zien alsof er een compressie ratio van 1:1000000000 overheen gegaan is. Echt té triest gewoon.
Daarom hebben een paar vriendelijke mensen een uitleg voor je gemaakt jarno.quote:
Wheheheh Everyvody loves raymond is cool ! , vooral die broer van raymondquote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:11 schreef Jarno het volgende:
Ik heb van het weekend de eerste 2 seizoen van Everybody Loves Raymond gedowngeload.
Echt té grappig gewoon.
Robert. Hilarisch ja.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:12 schreef Joene het volgende:
[..]
Wheheheh Everyvody loves raymond is cool ! , vooral die broer van raymond
Die gast klinkt zo heerlijk sloom en af en toe heeft ie van die heerlijke scherpe opmerkingenquote:
Welnee lachenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:43 schreef YPPY het volgende:
Nou, na 3,5 uur aan een stuk is het wel genoeg hoor![]()
quote:
Is dat net zoiets als een mooie opel?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:06 schreef Joene het volgende:
[..]
Neuh ik heb een mooie breedbeeld van jvc 88cm.
HODFR, ik wil ook heen!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oja, bijna LL.
Kaartjes zijn al binnen.
Oh ik heb er pas 1 of 2 gezien op de tvquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:09 schreef Jarno het volgende:
[..]
En het mooie is: er zijn in totaal al 8 seizoenen!.
Opels zijn niet mooi, jvc =quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:12 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Is dat net zoiets als een mooie opel?
Whehehe. Soms verbaas je erover wat er allemaal op DVD uitkomt he. Ik bedoel, leuke serie hoor dat Raymond gebeuren, maar als ik zo'n seizoen gekeken heb gaat het toch echt van m'n HD af. Daar ga ik toch geen box van 50 euro voor halen?! 't Is een sitcom, voor krijing out loud.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:21 schreef Joene het volgende:
[..]
Oh ik heb er pas 1 of 2 gezien op de tv
Ohja ik heb laatst de hele samsam serie gedownload
Nee idd maar dat heb ik met friends ook bijvoorbeeld , leuk om een avondje te kijken , maar om nou mn hele kast vol te hebben met friends deel 1 tot 100quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:25 schreef Jarno het volgende:
[..]
Whehehe. Soms verbaas je erover wat er allemaal op DVD uitkomt he. Ik bedoel, leuke serie hoor dat Raymond gebeuren, maar als ik zo'n seizoen gekeken heb gaat het toch echt van m'n HD af. Daar ga ik toch geen box van 50 euro voor halen?! 't Is een sitcom, voor krijing out loud.
Idd. Misschien dat je zo'n aflevering 2 x kunt zien, maar bij de derde keer wordt het wel zwaar voorspelbaar hoor. Maar goed, downloaden roeleert dus.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:26 schreef Joene het volgende:
[..]
Nee idd maar dat heb ik met friends ook bijvoorbeeld , leuk om een avondje te kijken , maar om nou mn hele kast vol te hebben met friends deel 1 tot 100
Downloaden is okay ja. ik heb nog pirates of the carribean 2 op mn systeem staan , een telesync versie vanavond ff kwaliteit checkenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:27 schreef Jarno het volgende:
[..]
Idd. Misschien dat je zo'n aflevering 2 x kunt zien, maar bij de derde keer wordt het wel zwaar voorspelbaar hoor. Maar goed, downloaden roeleert dus.
Films huur ik eigenlijk liever, maar dat komt omdat YPPY ze liever met subs kijkt. Maar tv series downen is echt ideaal, lekker kijken wanneer het jou uitkomt en desnoods 3 of 4 achter elkaar, geweldig.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:28 schreef Joene het volgende:
[..]
Downloaden is okay ja. ik heb nog pirates of the carribean 2 op mn systeem staan , een telesync versie vanavond ff kwaliteit checken
Subs ken je ook downloaden J.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:30 schreef Jarno het volgende:
[..]
Films huur ik eigenlijk liever, maar dat komt omdat YPPY ze liever met subs kijkt. Maar tv series downen is echt ideaal, lekker kijken wanneer het jou uitkomt en desnoods 3 of 4 achter elkaar, geweldig.
Oh die pirates is gewoon met subs heur , usenet he.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:30 schreef Jarno het volgende:
[..]
Films huur ik eigenlijk liever, maar dat komt omdat YPPY ze liever met subs kijkt. Maar tv series downen is echt ideaal, lekker kijken wanneer het jou uitkomt en desnoods 3 of 4 achter elkaar, geweldig.
Hoi arma ouwe rukkert .quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:30 schreef Armageddon het volgende:
Ik heb een Philips HD TV. Die heerst J & J. Ow hoi!
Zal op mn werk niet gaan ouwe.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:33 schreef Armageddon het volgende:
Joene, wil jij even een PPTP tunnel maken naar mij toe? Even testen.
om 19 uur ouwe !quote:
Jatterts!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:38 schreef Armageddon het volgende:
Jarno men. Ze doen ons na op GS!
*trots*
[..]
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:43 schreef Armageddon het volgende:
Jarno ken jij wel PPTP tunnel bouwen even?
quote:
En wie ben jij dan wel ?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:45 schreef Substitut het volgende:
Ik heb nog geen jesters gezien vandaag.
Nee.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:45 schreef Joene het volgende:
Ben je eigenlijk de enige iteejert op je werk jarno ?
Dus dat er meer van die mensen zijn die weinig tot niets te doen hebben zegmaar.quote:
Oh ik schrok al men , het was weer 1 van je 300 klonen !quote:
Mooi toch he, die drie puntjes in plaas van 1 s.quote:
Replique / v0.2.11's wegen zijn ondoorgrondelijk, m.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:53 schreef mvdlubbe het volgende:
Mooi toch he, die drie puntjes in plaas van 1 s..
Yeah. 24/7 gratis porno via KPN Digitale TV. Dat jij dat niet hebt, JK.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Spice Platinum?
Die grote zandbak bij de zee vol met Duitsers en patsers.quote:
Das een hendig sjiek kanaal alleen die mensen hebben onwijs grote piemels menquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:45 schreef Jarno het volgende:
[..]
Yeah. 24/7 gratis porno via KPN Digitale TV. Dat jij dat niet hebt, JK.
Dat ligt aan je vergelijkingsmateriaal denk ik.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:48 schreef Joene het volgende:
[..]
Das een hendig sjiek kanaal alleen die mensen hebben onwijs grote piemels men
Nou kijk jarno , ik kom er gewoon voor uit dat mijn piemel de 20cm niet haalt.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:49 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dat ligt aan je vergelijkingsmateriaal denk ik.
Ik heb een mobiele aansluiting van vodafone !quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik heb niet eens een telefoonaansluiting bij de KPN trouwens.
Owh.. Das bij mn moeder in de straand dus ook!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:46 schreef Jarno het volgende:
[..]
Die grote zandbak bij de zee vol met Duitsers en patsers.
Ook gouwe kettinguh ?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Owh.. Das bij mn moeder in de straand dus ook!
Pfft, de mijne wel hoor. Als ik heel hard aan het velletje trek, that is.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:53 schreef Joene het volgende:
[..]
Nou kijk jarno , ik kom er gewoon voor uit dat mijn piemel de 20cm niet haalt.
Dus als jij aan je velletje trek doe niet zeer ?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:29 schreef Q. het volgende:
Eg nie!
Doe niet zo engquote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:32 schreef Q. het volgende:
Het is daar beneden al lang afgestorven mên.
Enorm Q. Enormquote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:47 schreef Q. het volgende:
Jaloers?
Hey mam... vet dat je me keitof vindt.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:59 schreef Chowi het volgende:
n00cL30n is keitof.
Ja hè, zoiets hoor je niet elke dag.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:00 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Hey mam... vet dat je me keitof vindt.
echt ?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:04 schreef Chowi het volgende:
Joene! Ik wel!
aaaaaar joe serieus ! ?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:04 schreef Q. het volgende:
Ik vind jou redelijk okay, Joene. Relatief.
Op een schaal van 1 tot 10, ben je toch zeker een 8.quote:
Whhehehe gedurfde uitspraak wel , maarja jij ken mij irl natuurlijk naja je hebt me 1s gezien.!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:06 schreef Q. het volgende:
Nou ja, je bent sowieso toffer dan Knut, maar dat is niet zo moeilijk.
Daar ben ik dan wel tevreden meequote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
Op een schaal van 1 tot 10, ben je toch zeker een 8.
Meer dan 1 sec hoor, misschien wel 3. Of 4. Eventueel.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:07 schreef Joene het volgende:
[..]
Whhehehe gedurfde uitspraak wel , maarja jij ken mij irl natuurlijk naja je hebt me 1s gezien.!
Gelukkig voor je.quote:
Misschien halen we de minuut wel Q.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Meer dan 1 sec hoor, misschien wel 3. Of 4. Eventueel.
Ja dank je , oh ennuh ik heb een hendig sjieke nieuwe mobiele !quote:
Pics!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:09 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja dank je , oh ennuh ik heb een hendig sjieke nieuwe mobiele !
Nou nou nou, een minuut is wel heel veel hoor. Het is ook al heel lang geleden. Dan telt het minder.quote:
quote:
Het is wel een poosje terug ja Q.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Nou nou nou, een minuut is wel heel veel hoor. Het is ook al heel lang geleden. Dan telt het minder.
Ik hoef daar geen foto's van.quote:
Mag ik hem overkopen?quote:
Die bekijk je liever in het echt ?quote:
Ja ik heb hem zojuist zelf bemachtigd voor het mooie bedrag van 475 euroquote:
Nee, het was in Amsterdam, de Onzinmeet op 6 april 2002.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:11 schreef Joene het volgende:
[..]
Het is wel een poosje terug ja Q.
Volgens mij was het de 2jaars meet.
Hoezo, "bekijken"?quote:
Holy Mother of God.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:13 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja ik heb hem zojuist zelf bemachtigd voor het mooie bedrag van 475 euro
OMG men !quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, het was in Amsterdam, de Onzinmeet op 6 april 2002.
berijden mag ook.quote:
Koopje toch ?quote:
Geil heb jij een digitaal lijstje ?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:16 schreef Q. het volgende:
Lijstjes Joene, lijstjes. Ik ben gewoon Tara de 2e. Alleen dan enger.
Eerder een rib uit het lijf, J.quote:
Viel mee chowi beeb , ik werk sje weet.quote:
fap fap fap ....quote:
Oh ja, dat heeft ook nog voordelen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:18 schreef Joene het volgende:
[..]
Viel mee chowi beeb , ik werk sje weet.
nee bij mij liggen er skrale raketjes in maarja Hej ! ik heb wel een nokia n80.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh ja, dat heeft ook nog voordelen.
Maahaar, jij hebt vast geen diepvries vol met Ben & Jerry's!
whehhequote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:20 schreef Armageddon het volgende:
w00t!! M'n mega internet doet het. Net Hostel en Over the Hedge DVD gedownload in een half uur!
Arma dude !quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:52 schreef Armageddon het volgende:
Joene men!
Dat zekers jahquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:49 schreef Armageddon het volgende:
Ja heet hè
Nee. Eigenlijk heb ik het zo koud dat mijn tepels fier en zichtbaar vanonder mijn t-shirt priemen.quote:
Goddomme! Ik wou dat mijn tepels door mijn shirt heen priemde!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:57 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee. Eigenlijk heb ik het zo koud dat mijn tepels fier en zichtbaar vanonder mijn t-shirt priemen.
Iedereen is altijd jaloers op mij.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:59 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Goddomme! Ik wou dat mijn tepels door mijn shirt heen priemde!
*jaloers*
Ben bang van niet ouwe. Heb trouwens ook heel geen zin om te neuken met dit weer.quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:02 schreef Havoc het volgende:
Valt er hier nog wat te neuken?
Helaas. Iedereen is in slaap.quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:02 schreef Havoc het volgende:
Valt er hier nog wat te neuken?
(Da's moeilijk.)quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:07 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Niet te veel uit de hoogte doen he C.
Airco en ik zou nog niet kunnen neuken al zou ik het willen, rug kapotquote:Op woensdag 26 juli 2006 00:06 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ben bang van niet ouwe. Heb trouwens ook heel geen zin om te neuken met dit weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |