Toen Chriz werd geboren waren de <99.999 userid's al op.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:40 schreef Chowi het volgende:
Ik vind Chriz trouwens best geil. Waarom post hij niet in deze reeks?
Dat mag-ie niet van zijn moeder, dunkt me.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:40 schreef Chowi het volgende:
Ik vind Chriz trouwens best geil. Waarom post hij niet in deze reeks?
Trachten is dan ook een hendig sjiek 19e eeuws woord.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:41 schreef UIO_AMS het volgende:
Vandaag gebruik ik overigens zo veel mogelijk het woord trachten.
Nou ja, dat is zielig.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:41 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Toen Chriz werd geboren waren de <99.999 userid's al op.
Ouwehans das ook een mooi woord , uberhaupt.quote:
Is zijn moeder katholiek enzo?quote:Op maandag 24 juli 2006 15:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat mag-ie niet van zijn moeder, dunkt me.
Welk kanaal anders?quote:
ferrari.quote:
Nu ben ik ook benieuwd. Plaats het hier dan maar.quote:
Neh, Chriz's's' moeder is zo een hendig sjieke MILF.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:43 schreef Chowi het volgende:
Is zijn moeder katholiek enzo?
Nouja 't is op zich een gewone Skaai foto.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:45 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Nu ben ik ook benieuwd. Plaats het hier dan maar.
Mocht de mogelijkheid zich aanbieden, zou je het dan trachten?quote:Op maandag 24 juli 2006 15:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Neh, Chriz's's' moeder is zo een hendig sjieke MILF.
Doe maar foto's posten.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Neh, Chriz's's' moeder is zo een hendig sjieke MILF.
Mits toenaderingspogingen mochten beklijven.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:47 schreef UIO_AMS het volgende:
Mocht de mogelijkheid zich aanbieden, zou je het dan trachten?
Tracht de betekenis te zoeken middels google.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:48 schreef Joene het volgende:
Milfs ?
Dank je.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:40 schreef mvdlubbe het volgende:
"Oh Jan, wat zit je haar leuk!"
Alles voor de foto.quote:Op maandag 24 juli 2006 16:14 schreef mvdlubbe het volgende:
Ik ga trachten de tram te inspecteren.
Heb je oook een foto van die duitsers ?quote:
Alles voor de foto hè.quote:Op maandag 24 juli 2006 18:21 schreef Chowi het volgende:
Wat poseer je leuk, el.
Nee, dat was de dag voor gisteren, zeg maar eergisteren.quote:Op maandag 24 juli 2006 18:22 schreef Joene het volgende:
Heb je oook een foto van die duitsers ?
Dit was in de ochtend, zodra de zon schijnt wil je liggen/voetballen/zwemmen/drinken, niet spitten.quote:
Das waar ook , had je die duitsers niet kunnen laten opslokken door de zee ?quote:Op maandag 24 juli 2006 18:27 schreef elcastel het volgende:
Nee, dat was de dag voor gisteren, zeg maar eergisteren.
quote:Op maandag 24 juli 2006 18:31 schreef Litso het volgende:
Oh gadver, loopt deze jostibende ook nog steeds?
He Litso ouwe stroker !quote:Op maandag 24 juli 2006 18:31 schreef Litso het volgende:
Oh gadver, loopt deze jostibende ook nog steeds?
Ah juist. Zeer weldoordacht.quote:Op maandag 24 juli 2006 18:27 schreef elcastel het volgende:
Dit was in de ochtend, zodra de zon schijnt wil je liggen/voetballen/zwemmen/drinken, niet spitten.
Dat kan ook , heeft u foto's van het betreffende tafreel?quote:
Welk channel, precies? Ik vond een #onz, maar daar waren maar 4 anderen die niets te melden hadden.quote:Op maandag 24 juli 2006 20:51 schreef Chowi het volgende:
* Chowi has quit the channel (Quit: Tieten!)
Ik heb IRC allang van mijn computer af gegooid, gekkie.quote:Op maandag 24 juli 2006 20:52 schreef JDude het volgende:
[..]
Welk channel, precies? Ik vond een #onz, maar daar waren maar 4 anderen die niets te melden hadden.
Je bent een maand te vroegquote:Op maandag 24 juli 2006 21:05 schreef miss_bleu het volgende:
elllow vanaf biddinghuizen
Leuk bleutje je stukjes voor de spits en het interview.quote:Op maandag 24 juli 2006 21:11 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Denk dat ik maar een maand blijf staan
Groetjes aan Chiron/Ener-Gquote:Op maandag 24 juli 2006 21:05 schreef miss_bleu het volgende:
elllow vanaf biddinghuizen
Jahoor icq is tha bomb ! , alleen niemand gebruikt het meerquote:
Ah, fijn...wel bereikbaar zijn, maar je geen rsi arm hoeven tikken.quote:Op maandag 24 juli 2006 22:17 schreef Joene het volgende:
[..]
Jahoor icq is tha bomb ! , alleen niemand gebruikt het meer
Dat is in zekere mate het voordeel van icq tegenwoordig ja.quote:Op maandag 24 juli 2006 22:24 schreef -B- het volgende:
[..]
Ah, fijn...wel bereikbaar zijn, maar je geen rsi arm hoeven tikken.
De jeugd van tegenwoordig.quote:Op maandag 24 juli 2006 22:27 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat is in zekere mate het voordeel van icq tegenwoordig ja.
Persoonlijk ben ik echter geswitched naar Bill's messenger omdat niemand mij ooit nog contacteerde op mijn icq berichten service.
Nee ik ben van 5 af wakker, en ga om 11 uur beginnen tot 19 uurquote:Op dinsdag 25 juli 2006 08:29 schreef jogy het volgende:
Dan ben je dus van 5 tot 19:00 bezig? [afbeelding]
mijne net nog nietquote:Op dinsdag 25 juli 2006 08:47 schreef Jarno het volgende:
Jeeeee, salaris binnen. Weer een maand ploeteren dus.
Idem. En alle rekeningen al betaald. Wat is het leven toch mooi.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 08:47 schreef Jarno het volgende:
Jeeeee, salaris binnen. Weer een maand ploeteren dus.
Ik met mijn salaris.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 08:48 schreef jogy het volgende:
Je bent een gelukkig man, Jarno.
Heb je zo een goed salaris jarno !quote:
Nouquote:Op dinsdag 25 juli 2006 08:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Idem. En alle rekeningen al betaald. Wat is het leven toch mooi.
Ja !quote:Op dinsdag 25 juli 2006 07:34 schreef mvdlubbe het volgende:
Nog goedgekomen met die kat, el?
Goedemorgen.
De volgende keer kijkt ie wel uit wrsquote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:18 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ja !
Hij is in volle vaart de reling opgesprongen en gelijk maar helemaal eroverheen ook. Lag hij daar beneden tussen de garageboxen. Ik hoorde het meteen, dus heb wat aangetrokken en ben naar beneden gesprint.
Hoop gejank en onderweg heb ik heb een paar keer neergelegd om te kijken of hij nou pijn had of gewoon zielig deed. Eenmaal boven kon ik goed kijken, nergens bloed, geen kaakbreuk en alleen een beetje mank.
Vannacht heb ik hem maar extra met rust gelaten (wel een paar keer gekeken), hij is nogsteeds een beetje gefuckt als Bil in de buurt komt, dus hij wil gewoon rust. Hij ligt veel, maar kan gewoon eten en geluid maken enzo. Als ik hem aai knort hij me doof, het enige is dat hij een beetje mank loopt en geen grote sprongen kan maken.
Best zielig want zijn mandje staat op het bureau.
Maar goed, ik geloof dat het allemaal met een sisser afgelopen is, maar de schrik zit er goed in bij die tijger.
Dit is de derde keer en daarmee ligt hij nu aan kop. De eerste keer dacht ik ook dat hij geschrokken was, toen hing hij heel lang te spartelen aan de reling en hield hij het net.quote:
Wat is de economie ook een geweldig iets, minimaal 40 uur vrijwillige vrijheidsberoving per week voor geld wat eigenlijk nog niet eens écht allemaal bestaat, behalve dan digitaal.quote:
Je moet er van houden, Joog.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:21 schreef jogy het volgende:
Wat heb jij een geweldige kat, el.
True, maar altijd nog beter dan een kussen met pootjes.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |